Het is écht dichtbij het station, ongeveer 5 minuten lopen...quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:29 schreef Doc het volgende:
Deur tot deur zal de W2 nog dichter bij zijn ook aangezien ik begrepen heb dat het vlakbij het station is....
De eerste box "Nuggets: Original Artyfacts from the First Psychedelic Era, 1965-1968 [BOX SET] " had ik van Ulx gekregen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:52 schreef Seborik het volgende:
Doc (of Ulx), zijn dit die boxen met psychedelische muziek die je bedoelde: Linkje.
Heb onlangs hun eerste EP gekocht. Moooiiiii.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:52 schreef Seborik het volgende:
Nipeng, heb nog voor Pelican - Australasia gekeken, maar nog niet gevonden.
Op Monolithic Baby zijn akoestische drums toch gemengd met drumcomputer/samples?quote:Drumcomputer gebruikt Monster Magnet op 2 albums -> God says No (Queen of you) en op Monlithic Baby!
Ja okay, het is ook lang niet zo erg als queen of youquote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:12 schreef Yokozuna het volgende:
Op Monolithic Baby zijn akoestische drums toch gemengd met drumcomputer/samples?
Het duidelijkst is het natuurlijk op "take it" - MM goes casioquote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:50 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
Ja okay, het is ook lang niet zo erg als queen of you
Ok, top!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:58 schreef Doc het volgende:
[..]
De eerste box "Nuggets: Original Artyfacts from the First Psychedelic Era, 1965-1968 [BOX SET] " had ik van Ulx gekregen.
Zeer relaxde box. Als je van Baby Woodrose houdt vind je dit bijna zeker ook goed. Dat is waar ze de mosterd vandaan haalden...
Ik zag dat ze bij de lokale platenboer ook deeltje twee hadden staanquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:45 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ok, top!
Heb deel één al vele malen zien staan bij de Waterput, maar durfde hem nooit mee te nemen, aangezien hij daar ook 80 euro kost en niet precies wist wat het was. Internet is hij wel goedkoper. Wil hem eerdaags wel bestellen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:23 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik zag dat ze bij de lokale platenboer ook deeltje twee hadden staan
ik heb er op school gezeten en woonde er jaren. de grote markt, de teerkamer, de botte hommel, de zet, het kopke, het wilhelminaveld, vastenavond, de waterput. best leuke tijden meegemaakt daar maar de laatste tijd krijg ik het idee dat het er een beetje inkakt. er is geen goed poppodium meer, geen muziekkroegen die een beetje lekkere muziek draaien. ik hoorde wel iets van plannen voor een nieuw muziekcafe tegenover de salon. soms kom ik er nog weleens, niet te vaak in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:46 schreef Seborik het volgende:
Bergen op Zoom. Kom je er weleens?
Daar is niks mis mee.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:24 schreef OphiOn het volgende:
Zit ook doom tussen maarja.
Belgische band van wie het nummer "Dusted" op stonerrock.com staat?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:49 schreef TimoBasso het volgende:
Iemand trouwens fan van de stoner band Gonzalez?
ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Belgische band van wie het nummer "Dusted" op stonerrock.com staat?
Heb de kaartjes voor Brant Bjork in de W2 gehaald vandaag
Heb ze ook inmiddels.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:00 schreef Doc het volgende:
Heb de kaartjes voor Brant Bjork in de W2 gehaald vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |