ik nietquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:45 schreef punkchic het volgende:
whaaaa hijs echt superlekker *kwijl kwijl*
Ik hoorde dat Robin gister bij Lijn 4 had gezegd dat hij het geen compliment vond dat hij werd vergeleken met Jim. Ik ben het helemaal met hem eens..
Ik zei het tochquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:17 schreef Tania18 het volgende:
Gisteren trouwens Robin bij Jensen![]()
Dat gedoe met dat snoepje was gelogen![]()
Maar hij blijft lief![]()
Je bent gewoon bang voor zijn haar, ziet er wel heel scherp uit hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zei het toch.
Hij viel me gisteren wel mee eigenlijk, maar hij blijft iets vervelends over zich heen houden.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:24 schreef BVO het volgende:
Ach ja, we zijn niets anders gewend..
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
En maar zeggen dat je zo lief bent
Smoesjes om te verbergen dat je niet kan zingen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:17 schreef Tania18 het volgende:
Dat gedoe met dat snoepje was gelogen![]()
Nee hoor was echt waar.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:57 schreef -moi- het volgende:
was t gelogen met dat snoepje?????????
Omdat Marlies en Irma niet lelijk zijn. En omdat die wel kunnen zingen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:20 schreef Baklap het volgende:
Robin heerst!!!! Waarom halen ze niet eerst alle lelijke lui eruit zoals ehhh Marlies, Irma, JK, of die neppert van een Eric!
quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:12 schreef CJ het volgende:![]()
Daarom draagt Robin vaak van die wijde broeken. Hij heeft gewoon veel te verbergen.
![]()
![]()
![]()
Thanx, dat zijn pas interessante geruchten.![]()
Zo dat ziet er aardig gevuld uit.quote:Op donderdag 29 april 2004 12:57 schreef punkchic het volgende:
[..]
[afbeelding]
lelijk foto... maar volgens mij heb je gelijk![]()
quote:Op donderdag 29 april 2004 15:00 schreef CJ het volgende:
[..]
Zo dat ziet er aardig gevuld uit.
Maar het kan natuurlijk ook een plooi in z'n broek zijn.![]()
Yup en ik vond hem wel erg tegenstrijdig.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
God, wat was hij slecht zeg.
Na die foto was het natuurlijk maar een kwestie van tijd voordat CJ langskwamquote:Op donderdag 29 april 2004 15:00 schreef CJ het volgende:
[..]
Zo dat ziet er aardig gevuld uit.
Maar het kan natuurlijk ook een plooi in z'n broek zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |