quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:05 schreef Will-m het volgende:
Het gerucht gaat dat Peter van der Vorst toen hij bij Jeff Stryker op bezoek ging Jeff's kleermaker een stel broeken voor Robin heeft laten maken.
hoe dan?quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:35 schreef -moi- het volgende:
volgens moest hij broeken laten maken, omdat hij te korte benen heeft.
ik zag gister de day after, en ik had z'n vriendin toch anders verwacht zeg![]()
ik had persoonlijk toch een ander beeld gevormd bij de vriendin van Robin.... niet zo'n alternatieve hippie iigquote:Op donderdag 18 maart 2004 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
hoe dan?
Inderdaad. Ze viel mij ook een beetje tegen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 01:28 schreef -moi- het volgende:
[..]
ik had persoonlijk toch een ander beeld gevormd bij de vriendin van Robin.... niet zo'n alternatieve hippie iig![]()
Te klein..qua broeklengte dan... Hij is mij volgens ook rond de 1.70m. Dus de broeken moeten wel versteld worden. Minimale lengte is bij de meeste broeken 30/32.quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:52 schreef CJ het volgende:
Hmm.... ik heb helaas The Day After gemist.Maar waarom past Robin dan niet zo maar in elke broek? Te klein? Rare verhoudingen? Ben wel benieuwd waarom dat zo is..
Ik vond eigenlijk die Jeff Stryker theorie interessanter.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Te klein..qua broeklengte dan... Hij is mij volgens ook rond de 1.70m. Dus de broeken moeten wel versteld worden. Minimale lengte is bij de meeste broeken 30/32.
Ow? Sorry....Is je balloon nu kapotgeprikt??quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:12 schreef CJ het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk die Jeff Stryker theorie interessanter.![]()
Jammer dat ie er niet voor gingquote:Op zondag 21 maart 2004 19:34 schreef wizarddragon het volgende:
jahquote:Op zondag 21 maart 2004 19:45 schreef kyra1974 het volgende:
robin![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |