abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17711796
tuuk moest ie eruit
anders klopt de m/v verhouding niet meer
pi_17711864
quote:
Op zondag 14 maart 2004 17:40 schreef SCH het volgende:
tuuk moest ie eruit
anders klopt de m/v verhouding niet meer
ja zo dachten wij ook al.
eerst aan vrouw,dan een man,dan volgende week weer een vrouw,en over 2 weken een man.
Mijn moeder en ik hadden dat meteen door,vorig jaar was dat ook zo
pi_17713732
als dat zo zou zijn had erik eruit gemoeten..klonk voor geen meter
pi_17714078
quote:
Op zondag 14 maart 2004 17:43 schreef monika het volgende:

[..]

ja zo dachten wij ook al.
eerst aan vrouw,dan een man,dan volgende week weer een vrouw,en over 2 weken een man.
Mijn moeder en ik hadden dat meteen door,vorig jaar was dat ook zo :')

Vorig jaar ging was het meisje-meisje-jongen-jongen-meisje-jongen-meisje-meisje-jongen

Die opmerking slaat dus eigenlijk helemaal nergens op.

En Robin had er natuurlijk nog lang niet uitgemoeten, eerst waren Alice ( ) en Eric ( , maar zang = :'() aan de beurt.
.
pi_17716725
ik vind hem toch wel erg leuk om naar te kijken...waarom moest hij er nou uit boehoe:(
pi_17717165
hij is inderdaad wel prettig om naar te kijken,
leuke lach ook, hij speelt ook nog piano en gitaar ! Best wel een idool.
Jammer ! Maar hij geeft niet op en dat toont karakter. Bovendien komt hij er echt wel (met of zonder steun van irene en carlo).
Hij moet juist blij zijn dat het zo gelopen is denk ik.
it's better than yours
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 21:55:45 #157
43556 miss_dynastie
pi_17717748
Hij was echt cool vanavond
Mijn idool is het niet, maar bij de laatste vijf verdiende hij wel
pi_17721442

Wat was ie weer lief vanavond
pi_17725122
Zoals eerder gezegd: ik vrees dat iedereen uit symphatie voor Alice heeft gestemd en vergeten is op Robin te stemmen, echt heel erg!! Eric was ook vreselijk, maar hij is leuk!!
Alice "in the pocket" is
  maandag 15 maart 2004 @ 10:36:45 #160
16715 Mylene
*schatje*
pi_17725365
quote:
Stomverbaasde Robin moet Idols verlaten
Hoe harder de kritiek van de jury, des te milder dat van de kijker. Althans, zo leek het afgelopen zaterdag bij de tweede finaleronde van Idols II. Want niet de door de jury voor de zoveelste keer afgebrande Alice moest Idols II verlaten, het was Robin voor wie het Idols-avontuur vrij onverwacht ophield. Alice belandde niet eens, zoals vorige week, op een van de drie gevreesde krukken. Deze week waren die bestemd voor de door een hippe coupe bijna onherkenbare Maud (eerste keer kruk), een emotionele Irma (tweede keer kruk) en... Robin (eerste keer kruk). "Ik had het totaal niet verwacht!"vertelt een nog steeds stomverbaasde Robin de volgende dag.

Niet te geloven! Robin! De jongen met de mooie ogen, voor wie jurylid Jerney Kaagman tijdens de auditieronde speciaal haar bril opzette, om eens te kijken wat voor lekker hapje er voor haar stond. Robin! Die, toen hij streed om een finaleplekje, werd meegedeeld dat hij aan alle eisen voldeed. En tijdens diezelfde workshopronde nota bene de meeste stemmen kreeg. Robin! Die eerder al ervaring opdeed in de jongensband Velvet, samen met de inmiddels al wél BN'er Jeroen Post. En die nu, met vijf jaar zangleservaring, gitarist, pianist én zanger is van rockband Juezz.

Wat vond hij zélf van de 2e finaleshow? "Ik had het totaal niet verwacht", vertelt hij de dag erna. "Zelfs toen ik alleen over was met Alice dacht ik nog dat de laatste kruk voor haar was."Een zwart gat wacht hem de komende week. Maandag nog naar Yorin FM en zondag naar Life & Cooking maar dan is zijn Idolsavontuur toch echt afgelopen. "Ik besloot definitief te stoppen met mijn opleiding omgangskunde en ging fulltime voor Idols. Ik had geen zin meer in school. Muziek is mijn ding."Des te zuurder dus dat de 24-jarige Robin Zijlstra van de keiharde kijker mocht vertrekken. "Ondanks dat ik eruit lig, en daar vreselijk van baal, duik ik het liefst meteen de studio in. Maar ik ben de komende tijd afhankelijk van BMG, of ze mij iets aanbieden. Hopelijk krijgt mijn vriendin gelijk, want zij troostte mij met de woorden: 'Dit betekent niet het einde van jouw zangcarrière'."
bron
  maandag 15 maart 2004 @ 15:51:56 #161
47259 Antartic
Without the C
pi_17732510
.......... bah waarom nou Robin... ze moeten eerst de rotte appels van de 10 laten afvallen en daarna pas een betere appel :S
  maandag 15 maart 2004 @ 18:52:41 #162
46511 Linz
held der helden
pi_17736536
Net op RTL boulevard werd er een theorie besproken dat Robin de mol zou zijn, vandaar dat hij eruit gezet is. Zelf ontkent hij het en Henk Jan denk ook niet dat hij het is, maar iemand anders.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_17736792
het is vast boris... die kan heel goed zingen..jk is er te dom voor.. of ron,,ook wel een sneaky mannetje

of alice hahaha vandaar dat jury commentaar
pi_17738691
Het is belachelijk dat Robin er uit is..

Ik denk inderdaad dat NL op Alice heeft gestemd, omdat ze het "zo zielig" voor haar vonden. Te belachelijk voor woorden natuurlijk, want het gaat toch nog steeds om de ZANG?!

Maar goed, Idols was een leuk opstapje, Robin's zangcarriere begint nu pas net joh! We gaan vast nog heel veel van hem horen!

Hij is btw al door verschillende platenmaatschappijen benaderd..
Hmm..., what shall I put here? _______BLANK! _________
  maandag 15 maart 2004 @ 20:26:03 #165
68392 ps2noob
free your mind
pi_17738919
De mol? Mis ik even iets, wat bedoel je precies?

En dat Robin eruit is, tja ik vind het raar. Ik had wel gedacht dat alle meisjes van 10-15 voor hem zouden stemmen.... (Die Robin is absoluut geen idool, maar er zitten nu nog een paar in die nog veel slechter zijn)

Wat ze bij Live & Cooking zeiden zit ook wel wat in: stemmen op de slechtste. Dat is veel duidelijker.
pi_17739102
De mol..
nou van wat ik heb begrepen waren er 2 mensen die door iemand waren opgeven voor Idols, en die moesten dan live de jury belachelijk gaan maken of zo.. er speelt waarschijnlijk nog veel meer mee, maar daar weet ik (gelukkig) niets van af
Hmm..., what shall I put here? _______BLANK! _________
pi_17743370
quote:
Op maandag 15 maart 2004 20:26 schreef ps2noob het volgende:

Wat ze bij Live & Cooking zeiden zit ook wel wat in: stemmen op de slechtste. Dat is veel duidelijker.
maar dat zou te weinig stemmen genereren en dus te weinig geld opleveren.
Helaas.
it's better than yours
  maandag 15 maart 2004 @ 22:56:40 #168
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_17743410
quote:
Op maandag 15 maart 2004 18:52 schreef Linz het volgende:
Net op RTL boulevard werd er een theorie besproken dat Robin de mol zou zijn, vandaar dat hij eruit gezet is. Zelf ontkent hij het en Henk Jan denk ook niet dat hij het is, maar iemand anders.
Aha, dus Henk Jan gelooft ook in een mol ??
....in de donkere nacht.
  maandag 15 maart 2004 @ 23:12:50 #169
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_17743757
Wat een vieze tegenvaller dat Robin eruit is!
Ik zou voor nog één aflevering met Robin erin graag Eric en Alice opofferen; wat een irritatie wekken die bij me op zeg!!!!
Ben te zaai voor een signature
  maandag 15 maart 2004 @ 23:14:36 #170
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17743799
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:56 schreef Magics het volgende:

[..]

Aha, dus Henk Jan gelooft ook in een mol ??
Misschien dat hij daarom zo fel is tegen Alice...
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 15 maart 2004 @ 23:15:38 #171
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17743828
quote:
Op maandag 15 maart 2004 20:26 schreef ps2noob het volgende:
Tuurlijk niet, dan krijg je uiteindelijk de minst gehate deelnemer als winnaar, terwijl je de meeste geliefde moet hebben. Populaire mensen wekken automatisch veel tegenstand op.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 15 maart 2004 @ 23:19:29 #172
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17743915
Heel misschien vonden gewoon een hoop mensen andere deelnemers beter.

(en terecht)
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_17784236
robin is uberlekker.....kei jammer
pi_17784380
als je keek in het publiek en naar de media had Robin echt veel fans hoor. (veel van die hitkrant meisjes ) .dus daar kan het niet aan liggen
pi_17784774
komt gewoon omdat iedereen op huppelkutje ging stemen ... sympathie votes..

errug jammer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')