ja zo dachten wij ook al.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:40 schreef SCH het volgende:
tuuk moest ie eruit
anders klopt de m/v verhouding niet meer
quote:Op zondag 14 maart 2004 17:43 schreef monika het volgende:
[..]
ja zo dachten wij ook al.
eerst aan vrouw,dan een man,dan volgende week weer een vrouw,en over 2 weken een man.
Mijn moeder en ik hadden dat meteen door,vorig jaar was dat ook zo:')
bronquote:Stomverbaasde Robin moet Idols verlaten
Hoe harder de kritiek van de jury, des te milder dat van de kijker. Althans, zo leek het afgelopen zaterdag bij de tweede finaleronde van Idols II. Want niet de door de jury voor de zoveelste keer afgebrande Alice moest Idols II verlaten, het was Robin voor wie het Idols-avontuur vrij onverwacht ophield. Alice belandde niet eens, zoals vorige week, op een van de drie gevreesde krukken. Deze week waren die bestemd voor de door een hippe coupe bijna onherkenbare Maud (eerste keer kruk), een emotionele Irma (tweede keer kruk) en... Robin (eerste keer kruk). "Ik had het totaal niet verwacht!"vertelt een nog steeds stomverbaasde Robin de volgende dag.
Niet te geloven! Robin! De jongen met de mooie ogen, voor wie jurylid Jerney Kaagman tijdens de auditieronde speciaal haar bril opzette, om eens te kijken wat voor lekker hapje er voor haar stond. Robin! Die, toen hij streed om een finaleplekje, werd meegedeeld dat hij aan alle eisen voldeed. En tijdens diezelfde workshopronde nota bene de meeste stemmen kreeg. Robin! Die eerder al ervaring opdeed in de jongensband Velvet, samen met de inmiddels al wél BN'er Jeroen Post. En die nu, met vijf jaar zangleservaring, gitarist, pianist én zanger is van rockband Juezz.
Wat vond hij zélf van de 2e finaleshow? "Ik had het totaal niet verwacht", vertelt hij de dag erna. "Zelfs toen ik alleen over was met Alice dacht ik nog dat de laatste kruk voor haar was."Een zwart gat wacht hem de komende week. Maandag nog naar Yorin FM en zondag naar Life & Cooking maar dan is zijn Idolsavontuur toch echt afgelopen. "Ik besloot definitief te stoppen met mijn opleiding omgangskunde en ging fulltime voor Idols. Ik had geen zin meer in school. Muziek is mijn ding."Des te zuurder dus dat de 24-jarige Robin Zijlstra van de keiharde kijker mocht vertrekken. "Ondanks dat ik eruit lig, en daar vreselijk van baal, duik ik het liefst meteen de studio in. Maar ik ben de komende tijd afhankelijk van BMG, of ze mij iets aanbieden. Hopelijk krijgt mijn vriendin gelijk, want zij troostte mij met de woorden: 'Dit betekent niet het einde van jouw zangcarrière'."
maar dat zou te weinig stemmen genereren en dus te weinig geld opleveren.quote:Op maandag 15 maart 2004 20:26 schreef ps2noob het volgende:
Wat ze bij Live & Cooking zeiden zit ook wel wat in: stemmen op de slechtste. Dat is veel duidelijker.
Aha, dus Henk Jan gelooft ook in een mol ??quote:Op maandag 15 maart 2004 18:52 schreef Linz het volgende:
Net op RTL boulevard werd er een theorie besproken dat Robin de mol zou zijn, vandaar dat hij eruit gezet is. Zelf ontkent hij het en Henk Jan denk ook niet dat hij het is, maar iemand anders.
Misschien dat hij daarom zo fel is tegen Alice...quote:Op maandag 15 maart 2004 22:56 schreef Magics het volgende:
[..]
Aha, dus Henk Jan gelooft ook in een mol ??
Tuurlijk niet, dan krijg je uiteindelijk de minst gehate deelnemer als winnaar, terwijl je de meeste geliefde moet hebben. Populaire mensen wekken automatisch veel tegenstand op.quote:Op maandag 15 maart 2004 20:26 schreef ps2noob het volgende:
Wat ze bij Live & Cooking zeiden zit ook wel wat in: stemmen op de slechtste. Dat is veel duidelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |