Nou, dat is dus duidelijk niet gebeurd heh deze keer?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Afentoe mag dat best.
Als Robin volgende week goed zingt verander ik over hem misschien ook wel van mening..
Oh nee, zeker niet. En ik verwacht ook niet dat dat nog gaat gebeuren.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:22 schreef LeBeau het volgende:
Nou, dat is dus duidelijk niet gebeurd heh deze keer?
En dat is heel erg jammer imo, hij had op de kruk moeten zitten ipv Irma...quote:Op maandag 8 maart 2004 10:08 schreef RATMEN het volgende:
hij was idd erg ERG slecht zaterdagavond. Maar ja, hij is zo popie, dat het lang zal duren voordat hij voor zoiets afgestraft zal worden
100% eensquote:Op maandag 8 maart 2004 13:57 schreef LeBeau het volgende:
Hij had inderdaad een moeilijk nummer, maar ik vond hem nog steeds beter dan Alice, Meike, JK en Eric. En dan eigenlijk vooral omdat ie zo leuk is, maar ook omdat ik denk dat hij misschien wel een beetje kan zingen.
Lees die zin eens hardop voor? Een paar keer achter elkaar?quote:Op maandag 8 maart 2004 13:57 schreef LeBeau het volgende:
ik denk dat hij misschien wel een beetje kan zingen.
Het was deze zaterdag ook niet zo goed, maar ergens denken we (of ik in ieder geval), dat hij het wel kan, en dat het er nog wel uitkomt!quote:Op maandag 8 maart 2004 14:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Lees die zin eens hardop voor? Een paar keer achter elkaar?
Weet je wat je nu zelf hebt geschreven? Juist! Dat je vindt dat Robin nog niet goed heeft gezongen.
Jij komt er nog wel, LeBeau!
WAT!? Hij!? Zangleraar!?quote:Op zondag 7 maart 2004 17:32 schreef wizarddragon het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat ie een zangleraar is.
Praten ze daar allemaal so schattig maar slecht Engels?quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:23 schreef Tania18 het volgende:
Even omhoog
Geen snoepje meer nemen zaterdag hoor Robin![]()
Je kan wel horen dat ie uit Utrecht (Amersfoort) komt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |