abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17020528

ni zeure.. hijs gewoon lekker!!! en kan zingen ook anders was ie ni sowver gekome

pi_17025205
quote:
Op maandag 9 februari 2004 08:38 schreef punkchic het volgende:
[afbeelding]

ni zeure.. hijs gewoon lekker!!! en kan zingen ook anders was ie ni sowver gekome

Dat hij lekker is, daar ga ik niet tegen in.... En dat hij kan zingen ook niet, want ik vond zijn uitvoering van "When Suzanna Cries" best mooi.

Maar zeggen dat hij door is gegaan omdat hij kan zingen is niet waar... kijk maar naar Frank... die kan niet zingen en is ook door....

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_17025263
quote:
Op maandag 9 februari 2004 12:50 schreef CJ het volgende:

[..]

Dat hij lekker is, daar ga ik niet tegen in.... En dat hij kan zingen ook niet, want ik vond zijn uitvoering van "When Suzanna Cries" best mooi.

Maar zeggen dat hij door is gegaan omdat hij kan zingen is niet waar... kijk maar naar Frank... die kan niet zingen en is ook door....

Maar Frank is alleen maar naar de Wild Card ronde.. dus niet ECHT door
  maandag 9 februari 2004 @ 12:55:34 #29
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_17025348
quote:
Op maandag 9 februari 2004 12:50 schreef CJ het volgende:

[..]

Hij is door omdat hij super lekker is, en ook wel lekker zingt. Want hij kan wel zingen, hij heeft alleen wat moeite met Engels... maar das dan wel weer een schattig mankement.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_17025859
quote:
Op maandag 9 februari 2004 12:55 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Hij is door omdat hij super lekker is, en ook wel lekker zingt. Want hij kan wel zingen, hij heeft alleen wat moeite met Engels... maar das dan wel weer een schattig mankement.

hmm..grappig dat iedereen het heeft over z'n slechte uitspraak, want als iemand daar op let ben ik het wel en dat is me bij Robin niet opgevallenen nee, ik werd niet afgeleid door z'n ogen!..nou ja, misschien een beetje

En Robin kan wel degelijk zingen, hij had zaterdag alleen echt het verkeerde nummer voor zijn stem uitgekozen.

Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  maandag 9 februari 2004 @ 13:50:16 #31
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_17026711
Robin heeft echt een lief koppie. Hij lijkt een beetje op een vosje.
....in de donkere nacht.
pi_17028244
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:16 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

hmm..grappig dat iedereen het heeft over z'n slechte uitspraak, want als iemand daar op let ben ik het wel en dat is me bij Robin niet opgevallen

Hij spreekt 'because' uit als 'bekosj'
pi_17028541
Echt waar, mijn buurjongetje van 1 jaar spreekt nog beter Engels dan Robin .
pi_17055544
Ben ik de enige die vind dat robin dezelfde uitstraling heeft als Ewan McGregor?? dezelfde blik en uitstraling. Vooral als hij lacht.

Lastig om op een foto aan te geven, maar kijk Moulin Rouge maar eens.. of ben ik echt de enige.

NoW=WoW
pi_17056707
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:28 schreef snoweh het volgende:
Ben ik de enige die vind dat robin dezelfde uitstraling heeft als Ewan McGregor?? dezelfde blik en uitstraling. Vooral als hij lacht.

[afbeelding]

[afbeelding]

Lastig om op een foto aan te geven, maar kijk Moulin Rouge maar eens.. of ben ik echt de enige.

Nee, vind ik niet
pi_17056832
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:15 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Nee, vind ik niet

Niet op de foto inderdaad. Maar ik moet echt gelijk aan Mcgregor denken als ik Robin zie lachen. Dan hebben ze beiden dezelfde blik in hun ogen. Maar goed, dat is wat ik zie..
Maar goed, Robin mag van mij best een eindje komen, zolang Boris maar wint Robin ziet er veel beter uit, maar hij slist een beetje tijdens het zingen, en dat vind ik nogal irritant..

Ik geloof wel dat Robin de meeste fans zou krijgen, Boris is niet lelijk maar niet zo'n lekkerding als Robin. En Ron is wel ok qua looks (goeie smile), Ron lijkt veel op iemand die ik ken, zou een tweeling kunnen zijn.

-for the record: ik ben niet gay

NoW=WoW
pi_17058330
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:20 schreef snoweh het volgende:

En Ron is wel ok qua looks (goeie smile)

Ik vind Ron een beetje eng als hij lacht...
quote:
Genoteerd
pi_17065434
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:28 schreef snoweh het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Nou je het segt.... ... vind ze beide wel hotties en ze lijken ook wel een beetje op elkaar
  dinsdag 10 februari 2004 @ 18:14:01 #39
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_17065844
quote:

[..]

are you sure about that ?? Ik ga toevallig eind dit jaar ongeveer een soort van steun/hulp punt in Roosendaal opzetten voor jongeren die met hun geaardheid in de knoop zitten. Dan weet je me alvast te vinden.
En nee, dit is geen grapje.

En on topic : Robin lijkt niet alleen op een vosje, hij ziet eruit als een sexy fox !

....in de donkere nacht.
pi_17066112
quote:

[..]
En Ron is wel ok qua looks (goeie smile), Ron lijkt veel op iemand die ik ken, zou een tweeling kunnen zijn.

For the record... Ron is één helft van een tweeling. Z'n tweelingbroer heet Peter.
pi_17066203
dan zal je jamai kunnen vragen .. het ene moment is ie hetro.. de andere keer homo.. de andere keer bi...
pi_17067260
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 18:28 schreef punkchic het volgende:
dan zal je jamai kunnen vragen .. het ene moment is ie hetro.. de andere keer homo.. de andere keer bi...
Ik weet nooit of dit expres gedaan wordt, maar het ziet er zo stom uit . Het is hetero.
pi_17067790
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:15 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Nee, vind ik niet

Ik ook niet Ewan is leuker
pi_17070132
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 19:25 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Ik ook niet Ewan is leuker

Daar ben ik het dan weer niet mee eens
Robin
pi_17097132
quote:
Op zondag 8 februari 2004 02:23 schreef CJ het volgende:

CU2 profiel: http://www.cu2.nl/CarpeDiem2000

ehm... is natuurlijk wel echt zijn cu2...
pi_17104912
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:53 schreef kreezie het volgende:

[..]

ehm... is natuurlijk wel echt zijn cu2...

Nou uhrm....
quote:
profiel aangemaakt: 01:57 04-09-2000
Da's toch wel 4 jaar geleden... en je gaat mij niet vertellen dat Robin 4 jaar geleden een profiel heeft aangemaakt met het oog op Idols... tenzij het mogelijk is om ook persoonlijke gegevens zoals naam en woonplaats achteraf aan te passen, want dan kan het een faker zijn. Maar goed, hij krijgt voorlopig nog het voordeel van de twijfel van mij.
pi_17120341
Beetje weinig foto's nog hier

pi_17153205
http://robinzijlstra.isgreat.tv/gallery/012.jpg
hij stond in de krant (zie foto)
Ik ben tegen zinloos wiskunde®
  maandag 16 februari 2004 @ 19:36:04 #49
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_17232316
Ik heb net nog eens naar zijn optreden geluisterd (de eerste keer, live op tv, was ik tijdens zijn optreden chips en cola aan het pakken, zo on-boeiend vond ik het). Hij nam toch één hele lange noot ergens halverwege echt heel onbeschaamd ontzettend vals. En hij slist.

Mijn favoriet is het in elk geval niet.
(dat rijmt )

pi_17324956
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:29 schreef guine het volgende:
http://robinzijlstra.isgreat.tv/gallery/012.jpg
hij stond in de krant (zie foto)
welke krant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: