Vergeten!quote:Op maandag 3 mei 2004 12:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb The Day After niet gezien (komt woensdag wel) maar heb net het optreden bij Planet Live gezien en hij was wel errug leuk als ie in beeld kwam.
Ja dat is echt irritant... het ergste van dit jaar was ook dat je dan de hele dag tegen Sylvie (quote:Op maandag 3 mei 2004 12:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Vergeten!
En dat terwijl ik het gisteren nog zelf tegen je zei, wat dom!![]()
Even kijken of het nog een keer herhaald wordt, á la TMF Awards waar je maar niet vanaf komt...
Silvie Meis is volgens mij dé reden dat TMF hier nooit meer op staat. Daarom moet Robin ook aan een platencontact komen, dan is er een reden om die zender op te zetten, met geluid uit.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:50 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja dat is echt irritant... het ergste van dit jaar was ook dat je dan de hele dag tegen Sylvie () Meis kunt aankijken.
Ik hoop dat TMF volgend jaar in de herhalingen doos Meis eruit knipt. Helemaal van het scherm gooien zou nog beter zijn maar dat zal er wel niet in zitten.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:50 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja dat is echt irritant... het ergste van dit jaar was ook dat je dan de hele dag tegen Sylvie () Meis kunt aankijken.
Ik ook niet.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik hoop dat TMF volgend jaar in de herhalingen doos Meis eruit knipt. Helemaal van het scherm gooien zou nog beter zijn maar dat zal er wel niet in zitten.
Ik geloof niet dat Planet Live nog herhaald wordt. Tenminste ik kon niks vinden.
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook niet.Nu maar hopen dat iemand nog ergens wat fotootjes tevoorschijn kan toveren. Robin zag er erg leuk uit van wat ik tijdens de Day After van Planet Live kon zien.
Tis trouwens wel erg dat ik hier over TMF en Fox Kids zit te praten als 22 jarige...
Geen idee, maar sinds Ron eruit ging is hij hier niet zo vaak meer geweest.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
![]()
waar is CJ?
Okeej, tis geen nieuwe foto maar ik denk dat CJ dat vast niet erg vind.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Geen idee, maar sinds Ron eruit ging is hij hier niet zo vaak meer geweest.Iemand moet een nieuwe foto van Robin waar iets-wel-opvalt plaatsen, dan komt hij vast wel tevoorschijn.
Die jongen was ook wel een lekkerding... die Boris... zo heette hij geloof ik.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Okeej, tis geen nieuwe foto maar ik denk dat CJ dat vast niet erg vind.
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:23 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Die jongen was ook wel een lekkerding... die Boris... zo heette hij geloof ik.
IDD... die Martijn met zijn Idols sokken.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*kuchmartijnalicekrystlekuch*.
dr waren idd wel betere mensen..quote:Op maandag 3 mei 2004 13:38 schreef dunn0w het volgende:
[..]
IDD... die Martijn met zijn Idols sokken... Wat een loser!
a-capella met een gitaartje als backing.... en het was écht vals!quote:Op zondag 30 mei 2004 19:37 schreef dunn0w het volgende:
Shit... heb het niet gezien... zongie echt zo slecht?
Hahah dat is waarquote:Op zondag 30 mei 2004 19:41 schreef Tania18 het volgende:
Volgens mij heeft het vooral te maken met zijn slechte uitspraak dat het niet echt lekker klinkt. Hij slist ook nogal.
Maar ach hij blijft toch wel![]()
![]()
Ik heb het ook al gezocht... was toch erg benieuwd. hahaquote:Op zondag 30 mei 2004 20:04 schreef -moi- het volgende:
staat t ergens onlineik wil horen!!!!!!!!!
ik vond t eigenlijk wel mooi klinkenquote:Op zondag 30 mei 2004 19:41 schreef Tania18 het volgende:
Volgens mij heeft het vooral te maken met zijn slechte uitspraak dat het niet echt lekker klinkt. Hij slist ook nogal.
Maar ach hij blijft toch wel![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |