Toch wel grappig dat ik dat elke week met minstens één oog kijk.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:36 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Rogengeur & Wodkalime
Serie over 4 vrouwen, is elke zondagavond om 21:30.. gaat al 4 seizoenen mee.
Haha klopt die RGWL afkorting moest ik ook ff aan wennenquote:Op maandag 3 mei 2004 11:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat ik dat elke week met minstens één oog kijk.De afkorting kwam alleen niet echt aan.
Leuke serie, maar ik denk toch dat Robin meer het type GTST is, omdat hij wat 'jonger' is, dat past minder tussen de 30ers.
Ken je Rozengeur niet? Shame on you!quote:Op maandag 3 mei 2004 11:27 schreef LeBeau het volgende:
...wat is R&WL?En ik maar denken dat ik wel op de hoogte was met mijn soaps en series...
Alleen de afkorting niet.. zie vorige post.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:46 schreef Shir het volgende:
[..]
Ken je Rozengeur niet? Shame on you!
Ja oepsie...er gaat nog wel eens wat fout bij mij...quote:Op maandag 3 mei 2004 11:47 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Alleen de afkorting niet.. zie vorige post.
Ja hij mag ook in Costa hoor.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:56 schreef Shir het volgende:
Nee hij is niet echt een presenator's type (in mijn ogen), das meer wat voor Eric.
Robin moet gewoon gaan acteren!
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:58 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja hij mag ook in Costa hoor.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]Dat is de beste suggestie die ik tot nu toe heb gehoord. Moet ie dan gaan proppen of gewoon een beetje op het strand liggen? Ik vind optie 2 wel wat.
Oeh! Daar kijkt ie wel errug leuk!quote:Op maandag 3 mei 2004 12:10 schreef LeBeau het volgende:
En wat een leuk visueel aspect is het toch weer!
Zelf vind ik hem hier erg leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Al ziet hij er eigenlijk altijd weluit.
Op die tweede pic is zun mond wel schattigquote:Op maandag 3 mei 2004 12:10 schreef LeBeau het volgende:
En wat een leuk visueel aspect is het toch weer!
Zelf vind ik hem hier erg leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Al ziet hij er eigenlijk altijd weluit.
Dat is volgens mij z'n teleurgestelde blik, want dat is uit de aflevering waar hij eruit ging. Hij lacht er nog wel leuk bij hoor.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:13 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Op die tweede pic is zun mond wel schattig.
** O god! we lijken nu wel erg op breezah-sletjes**
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is volgens mij z'n teleurgestelde blik, want dat is uit de aflevering waar hij eruit ging. Hij lacht er nog wel leuk bij hoor.
En ja, daar lijken we inderdaad op, daar dacht ik net ook al aan. Ach, zolang ik maar weet dat ik geen 15-jarig pubermeisje ben komt het wel goed. En zolang Bievje meedoet helemaal, die is nog ouder.
Heb ik ff geluk dat ik 8 dagen geleden 16 ben geworden.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is volgens mij z'n teleurgestelde blik, want dat is uit de aflevering waar hij eruit ging. Hij lacht er nog wel leuk bij hoor.
En ja, daar lijken we inderdaad op, daar dacht ik net ook al aan. Ach, zolang ik maar weet dat ik geen 15-jarig pubermeisje ben komt het wel goed. En zolang Bievje meedoet helemaal, die is nog ouder.
Waarom kijkt Eric zo raar?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:29 schreef LeBeau het volgende:
Ja, ik had al gekeken en maakte van 16 toch maar 15.
En hier is trouwens Day After Robin:
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom kijkt Eric zo raar?
Slaapt ie?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]Geen idee. Hier kijkt hij ook al een beetje vreemd:
[afbeelding]
Misschien zat er wat in z'n lunch?
Gelukkig wel ja... Wat een snol is het ook he..quote:Op maandag 3 mei 2004 12:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gelukkig houd Alice een hand voor d'r gezicht.
Das aardig van je.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:29 schreef LeBeau het volgende:
Ja, ik had al gekeken en maakte van 16 toch maar 15.
Iedereen die graag een 'Popidol' wil worden en dat via Idols wil bereiken is wel een beetje mediageil toch?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:42 schreef LeBeau het volgende:
Viel het iemand trouwens op dat Robin een beetje chagrijnig was tijdens the Day After? Hij was er nu duidelijk niet blij mee dat ie er zo snel uit lag, en was aan het einde volgens mij een beetje gepikeerd over hoe weinig hij bij de Planet Live stukjes in beeld was geweest.
Hij's best wel aandachtsgeil, toch wel.![]()
Ik heb The Day After niet gezien (komt woensdag wel) maar heb net het optreden bij Planet Live gezien en hij was wel errug leuk als ie in beeld kwam.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:42 schreef LeBeau het volgende:
Viel het iemand trouwens op dat Robin een beetje chagrijnig was tijdens the Day After? Hij was er nu duidelijk niet blij mee dat ie er zo snel uit lag, en was aan het einde volgens mij een beetje gepikeerd over hoe weinig hij bij de Planet Live stukjes in beeld was geweest.
Hij's best wel aandachtsgeil, toch wel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |