Hij zong superslecht, maar was tegelijkerijd ook superlekker?quote:Op donderdag 29 april 2004 20:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup en ik vond hem wel erg tegenstrijdig.
whaha jij begrijpt 'mquote:Op donderdag 29 april 2004 21:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij zong superslecht, maar was tegelijkerijd ook superlekker?Dat vond ik nou ook.
quote:Op donderdag 29 april 2004 20:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Na die foto was het natuurlijk maar een kwestie van tijd voordat CJ langskwam
Hij lijkt hier op die ene van magic unlimited (quote:
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, idd
Van mij mag hij veel clips uitbrengen, gewoon ernaar kijken en het geluid uit.
Misschien kunnen we een collecte starten voor het financieren van z'n platencontract.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens![]()
Ik doe mee!quote:Op maandag 3 mei 2004 00:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een collecte starten voor het financieren van z'n platencontract.
Robin zingt inderdaad niet geweldig in mijn ogen dan. Maar lekker is hij zeker wel.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:06 schreef Bagheera het volgende:
Nee ik heb niet zoveel met Robin, vind em niet echt bijzonder. Hij zingt ook niet zo goed. Van mij mag ie een soap ofzo gaan spelen, kijk ik toch niet naar.
Dan vind ik Eric leuker om naar te kijken, niet dat ie zo bijzonder knap is, maar hij straalt plezier uit, maakt me vrolijk.
Ja klopt... Hun zien er beiden 10x beter uit dan Boris.quote:Op maandag 3 mei 2004 09:41 schreef Shir het volgende:
[..]
Robin zingt inderdaad niet geweldig in mijn ogen dan. Maar lekker is hij zeker wel.
En Eric heeft ook wel wat hoor.
Ach ja we zien het wel wat er over blijft.. wat mij betreft gaat hij acteren ofzo.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:53 schreef LeBeau het volgende:
Eric = leuk
Robin = ERG lekker
Boris = ...nou ja, Boris kan zingen.
Ik denk dat we van Robin sowieso wel wat terug gaan horen. Iemand met zo een bekkie kan niet zomaar verloren gaan, zeker niet gezien z'n support, en dat terwijl hij maar twee liveshows meeging.
Haha... nu je het zegt hij heeft wel iets weg van Bansjaminquote:Op maandag 3 mei 2004 11:06 schreef LeBeau het volgende:
Misschien kan hij in GTST gaan als het mysterieus opgedoken tweede broertje van Benjamin.Das pas een leuke Robin, niet zo kinderlijk.
En ik ging daarboven voor een 'L' ding, al verpeste Boris dat weer.
Ja das ook een goed idee... lekker een jonge man voor Finettequote:Op maandag 3 mei 2004 11:22 schreef Shir het volgende:
Ja doe Robin maar in GTST. Daar moet toch nieuw leven in. Of de nieuwe minnar van Finette in R&WL, hahaha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |