quote:Dat vraag ik die lelijke postbode hier maar beter niet
Op dinsdag 10 februari 2004 16:03 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Nooit last van gehad als postbode. Wel hele enge jongetjes van hooguit 13 jaar die vroegen of ik iets kwam drinken
quote:Kan de cijfers van 2004 nog niet vinden, maar 't zal wel geen 100k zijn
Actuele Jaarcijfers Printvriendelijke versie
Op deze pagina treft u een overzicht aan van de meest gevraagde jaarcijfers (per 1 januari 2003).
Inwoners 84.299
www.helmond.nl Waar anders?
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:14 schreef hoe-die-nie het volgende:
Ojee
Burg. v Houtlaan is vrij groot
Als je meer richting la Venezia/Molenstraat zit zit je iig goed bij de moskee/ plato/centrum/CS
binnenstad en de oude wijken zijn
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door TheDon18 op 10-02-2004 23:32]
quote:zoals altijd
Op dinsdag 10 februari 2004 23:19 schreef TheDon18 het volgende:
Ik zie het al weer: een hoop vooroordelen over Helmond.-edit-
Helmond roeleert de pan uit
nja dat ook weer niet maar men moet niet zo zeiken over zaken waar ze niks vanaf weten
quote:Right.... misschien voor die Beau van Erven-Doorns (of Dorens) als hij daar komt...
Op zondag 8 februari 2004 02:06 schreef leavinghope het volgende:
Volgens RTL Boulevard is Helmond de gevaarlijkste stad van Nederland met een mooie 2e plaats voor Rotterdam en als 3e Amsterdam
quote:Ja, das zo'n leuke kuipbocht, vliegt de trein niet zo snel uit de bocht
Op zondag 8 februari 2004 22:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kan Helmond het Hout of Brouwhuis dan niet weg?Ja, het Hout kan wel weg. Dat is toch een lelijk rotstation. En scheef. Maar scheef zijn alle stations in Helmond.
quote:Ken ik jou?
Op maandag 9 februari 2004 15:14 schreef koston het volgende:[..]
En Hellmondunited zei van wel.
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 21:24 schreef VrAnKiE het volgende:[..]
Right.... misschien voor die Beau van Erven-Doorns (of Dorens) als hij daar komt...
quote:vrankie roelsssss
Right.... misschien voor die Beau van Erven-Doorns (of Dorens) als hij daar komt...
quote:To much honor, to much honor
Op woensdag 11 februari 2004 22:05 schreef hellmondunited het volgende:[..]
vrankie roelsssss
heb op zich weinig gevaarlijke dingen meegemaakt, maar ik weet toch zeker dat ik me in helmond op de heistraat of in de binnenstad veel meer op mijn gemak voel dan in rotterdam op de zuidelijke maasoever of nieuwe binnenweg, of amsterdam op de wallen.
quote:wat er hier in dit topic staat over die criminaliteit klopt voor geen zak.
Op maandag 16 februari 2004 15:12 schreef inspiral het volgende:
Als het gebaseerd is op het aantal moorden van verleden jaar per inwoner zou het nogal eens kunnen kloppen. Vorig jaar was het nogal raak met die zaken op Brandevoort en Dierdonk onder andere. Maar verder vind ik het hele zaakje nogal zwaar overdreven.
quote:Ja, natuurlijk, want die willen we hier niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |