quote:Wederom bullshit: ik woon in Oost, vlakbij de binnenstad en dat is PRIMA te doen. Ik woon hier ook in een prima straat. En ik ken de binnenstad en de omliggende straten als mijn broekzak, ik maak ze in principe elke dag mee en alles wat men erover zegt is schromelijk overdreven.
Op maandag 9 februari 2004 11:29 schreef Gia het volgende:
En Helmond is gewoon een heel leuke stad, woon er al 40 jaar. Alleen de binnenstad is niet alles, maar dat gaan ze nu opknappen. De beste wijken om te wonen zijn Stiphout, Mierlo-Hout en Dierdonk. (En voor kakkers met geld: Brandevoort)
quote:Ik ben bijna dagelijks in het Haagje te vinden en ik heb er nog nooit problemen gehad, het Haagje is zelfs nog ooit uitgeroepen tot gezelligste buurt van Nederland
Op maandag 9 februari 2004 13:21 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Wederom bullshit: ik woon in Oost, vlakbij de binnenstad en dat is PRIMA te doen. Ik woon hier ook in een prima straat. En ik ken de binnenstad en de omliggende straten als mijn broekzak, ik maak ze in principe elke dag mee en alles wat men erover zegt is schromelijk overdreven.
Ik heb me in mijn hele leven nog nooit bedreigd gevoeld, terwijl ik toch wel als een notoire klager te boek sta.
Helmond is naar mijn mening gewoon een goed leefbare stad.
quote:Heerlijk lekker onderbouwd
Op maandag 9 februari 2004 13:29 schreef SeLang het volgende:
Helmond
quote:Het Haagje voedt zichzelf. We skoepuh en we jattuh, we halen alles weg.
Op maandag 9 februari 2004 13:24 schreef koston het volgende:Ik ben bijna dagelijks in het Haagje te vinden en ik heb er nog nooit problemen gehad, het Haagje is zelfs nog ooit uitgeroepen tot gezelligste buurt van Nederland
quote:Hellmond (WMV, 6.1mb)
Op maandag 9 februari 2004 13:06 schreef 5_Dollar_Ho het volgende:[..]
url?
Erg koel
Conflict..ga je serieus in Helmond wonen? zo, ja.. waar ergens?
quote:Iedereen is wel mooi de Opel Manta vergeten te noemen
Op maandag 9 februari 2004 14:25 schreef hellmondunited het volgende:
eej stoere kindersHou nou maar op met je vooroordelen over goude kettingen en trainingspakken! Dat was vroeger ja.. en ook nog niet eens zo extreem. Nu is het helemaal weg dusja.. denk maar wat je wil over Helmond ik weet wel beter
Conflict..ga je serieus in Helmond wonen? zo, ja.. waar ergens?
quote:je moet beter luis-ter-en aap!
Op zondag 8 februari 2004 02:06 schreef leavinghope het volgende:
Volgens RTL Boulevard is Helmond de gevaarlijkste stad van Nederland met een mooie 2e plaats voor Rotterdam en als 3e Amsterdam
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:28 schreef hellmondunited het volgende:aap!
quote:juist die ja!
Op maandag 9 februari 2004 14:32 schreef vector200 het volgende:
[afbeelding]
[..]
quote:vooruit
Op maandag 9 februari 2004 15:07 schreef koston het volgende:
Ik kom uit Aarle-Rixtel, telt dat ook?
quote:Misschien kom je dan ook wel bij mij de post bezorgen
Op maandag 9 februari 2004 13:18 schreef SEMTEX het volgende:[..]
![]()
![]()
Huilie!
Ik leef ook nog en dat terwijl ik zo ongeveer in de meest verpauperde buurten van Helmond postbode ben en in Helmond woon. Je overdrijft schromelijk.
Het is hier hardstikke ok wonen, Conflict![]()
Ik kom zelf trouwens uit Nuenen en logeer al een tijdje in Mierlo. Ik voel me daar iig beter dan in Tilburg Zuid, waar ik nu woon.
quote:Omdat de binnenstad zo okay was, ligt die nu bijna volledig plat?
Op maandag 9 februari 2004 13:21 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Wederom bullshit: ik woon in Oost, vlakbij de binnenstad en dat is PRIMA te doen. Ik woon hier ook in een prima straat. En ik ken de binnenstad en de omliggende straten als mijn broekzak, ik maak ze in principe elke dag mee en alles wat men erover zegt is schromelijk overdreven.
Ben overigens zelf geboren in 'het Haagje', dus zal dat al helemaal nooit afvallen.
quote:Hear hear!
Op maandag 9 februari 2004 13:58 schreef inspiral het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik er 10x liever mee te doen dan alle zeikerds van Brandevoort en Dierdonk bij elkaar.
Dierdonkers beweren dat ze tegen Bakel aan wonen, wat wel waar is, maar het is toch Helmond en Brandevoorters wonen naar eigen zeggen bij Eindhoven.
Zo zwaar kak! Ze wonen in HELMOND!!
En verder, wat Helmond betreft, vind ik dat je er prima uit kunt gaan. In het centrum is het 's zomers kei gezellig op een groot terras, of bij het water. Er zijn ook zat uitgaansgelegenheden voor oudere jongeren, zoals het Pakhuis of Mariposa na 23.00 uur. En voor de hele oudjes zijn er ook nog enkele typische bruine cafeetjes.
Ik ga in elk geval liever in Helmond op stap dan op het stratumseind.
We're from Helmond, nobody likes us, but we don't care.
quote:welke wijk kom je te wonen?
Op maandag 9 februari 2004 15:10 schreef Conflict het volgende:[..]
Misschien kom je dan ook wel bij mij de post bezorgen
Dan krijg je wel een kopje koffie
Ik kom zelf trouwens uit Nuenen en logeer al een tijdje in Mierlo. Ik voel me daar iig beter dan in Tilburg Zuid, waar ik nu woon.
quote:Nee! Da's Laarbeek! Moet je effe een stukje verhuizen.
De reden dat ik daar ga wonen is dat ik het koophuis van een kennis mag betrekken, de eerste tijd helemaal gratis. Dus als die stad wat minder is maakt dat mij niet zo gek veel uit.
quote:
Op maandag 9 februari 2004 15:11 schreef Gia het volgende:[..]
Nee! Da's Laarbeek! Moet je effe een stukje verhuizen.
En Hellmondunited zei van wel.
quote:Da's niet zo ver van Helmond sport, als je van voetbal houdt. Volgend jaar misschien wel ere divisie.
Op maandag 9 februari 2004 15:13 schreef Conflict het volgende:
O ja, ik ga in de Burgermeester van Houtlaan wonen, volgens mij is dat redelijk dicht bij het het centrum.
Burg. van Houtlaan was vroeger 'op stand wonen'. Tegenwoordig is het een nette, maar wel gewone straat, met gewone mensen.
quote:Dat annexeren we nog wel eens en maken er een hondenuitlaatstrook of telefooncel van.
quote:Niet. Die zei:
Op maandag 9 februari 2004 15:14 schreef koston het volgende:[..]
En Hellmondunited zei van wel.
quote:Da's niet hetzelfde als 'ja'.
Op maandag 9 februari 2004 15:09 schreef hellmondunited het volgende:
vooruit
quote:Nee ik heb een hekel aan voetbal.
Op maandag 9 februari 2004 15:16 schreef Gia het volgende:[..]
Da's niet zo ver van Helmond sport, als je van voetbal houdt. Volgend jaar misschien wel ere divisie.
Burg. van Houtlaan was vroeger 'op stand wonen'. Tegenwoordig is het een nette, maar wel gewone straat, met gewone mensen.
Maar woon nu 100 meter van het Willem2 stadion af en heb een paar jaar geleden op 200 meter van het PSV stadion gewoond. Dus dit kan er ook nog wel bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |