Een Helmonder mag een mes dragen, tussen de 5de en 6 de rib.
Een Helli monder spreekt met en paar l'en : Lulllllll.
Nee t is geen mooie stad en ik zou er weg blijven.
quote:ik denk ut, die zigeuners trekken nu naar het zuiden!!
Op zondag 8 februari 2004 02:00 schreef SwOoSh het volgende:
met je caravan?
quote:Heb ik al gewoond
Op zondag 8 februari 2004 01:59 schreef laffer het volgende:
wahahahaha, je kunt nog beter in de bijlmerbajes wonen!!
quote:Hoe dan ook na 18 jaar in die buurt te hebben gewoont heb ik nog steeds medelijden met je.
Op zondag 8 februari 2004 02:01 schreef Conflict het volgende:[..]
Heb ik al gewoond
Helmond sux.
quote:Helmond ???
Op zondag 8 februari 2004 02:03 schreef SwOoSh het volgende:
dat ligt toch niet in nederland?
Kweenie welke atlas jij hebt
quote:dat wordt het wel als conflict met z`n caravan-zigeuner familie daar binnen komt!!
Op zondag 8 februari 2004 02:06 schreef leavinghope het volgende:
Volgens RTL Boulevard is Helmond de gevaarlijkste stad van Nederland
quote:
Op zondag 8 februari 2004 02:08 schreef laffer het volgende:[..]
dat wordt het wel als conflict met z`n caravan-zigeuner familie daar binnen komt!!
quote:Op het geweld en de sjonnies na schijnt het te doen te zijn.
Op zondag 8 februari 2004 01:55 schreef Conflict het volgende:
Is Helmond een leuke stad?Ik ga er namelijk wonen
quote:Ga je weer opnieuw beginnen?
quote:Eeen echte tabbert mag ik hopen want anders tel je niet echt me he
Op zondag 8 februari 2004 02:00 schreef SwOoSh het volgende:
met je caravan?
quote:Helemaal mee eens.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zondag 8 februari 2004 14:59 schreef FunnyMuffin het volgende:
Brandevoort is mooi, maar ja dat is dan ook gebouwd op Mierlo's grondgebied.
quote:Je bedoeld. BMW
Op zondag 8 februari 2004 16:02 schreef Magneet het volgende:
haal je trainingspak en gouden kettingen maar tevoorschijn, en fokken kan je ook wel vergeten want ze komen daar niet verder dan WW
quote:Dat hangt er heel erg vanaf in welke wijk je gaat wonen.
quote:De gene met die huizen
Op zondag 8 februari 2004 16:35 schreef hmmmmmmmmm het volgende:[..]
Dat hangt er heel erg vanaf in welke wijk je gaat wonen.
[Dit bericht is gewijzigd door livetothegoal op 08-02-2004 17:31]
quote:Helmond is een tuigstad, echt waardeloos gewoon.
Is Helmond een leuke stad?
Maar het valt wel mee hoor.. Helmond heeft ook wel mooie wijken (danwel geannexeerde dorpen )
[edit]
Interessant detail: Het bekende 'Hellmond' filmpje is grotendeels opgenomen in Mierlo. Er zit geloof ik 1 scene in die gefilmd is in 'het haagje', maar die buurt is ook niet meer wat het geweest is (dus geen mensen meer die de hele dag op een bierkrat in de voortuin zitten )
[Dit bericht is gewijzigd door Bigs op 08-02-2004 22:05]
quote:Heistraat ofzo...
Op zondag 8 februari 2004 16:35 schreef hmmmmmmmmm het volgende:[..]
Dat hangt er heel erg vanaf in welke wijk je gaat wonen.
quote:Binnenkort 4, in Brandevoort is er een in aanbouw.
Op zondag 8 februari 2004 21:49 schreef leolinedance het volgende:3 stations![]()
quote:Ja, belachelijk is dat. Het duurt al om te huilen zo lang om van Deurne naar Eindhoven te kunnen. En dan nog zo'n klotestation erbij. 3 is meer dan genoeg.
Op zondag 8 februari 2004 22:03 schreef The_Drag0n het volgende:
Binnenkort 4, in Brandevoort is er een in aanbouw.
quote:En de meeste mensen die in brandevoort wonen hebben toch wel 2 auto's, dus het is eigenlijk niet eens echt nodig waarschijnlijk
Op zondag 8 februari 2004 22:05 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ja, belachelijk is dat. Het duurt al om te huilen zo lang om van Deurne naar Eindhoven te kunnen. En dan nog zo'n klotestation erbij. 3 is meer dan genoeg.
Ja, het Hout kan wel weg. Dat is toch een lelijk rotstation. En scheef. Maar scheef zijn alle stations in Helmond.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 16:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kun je toch beter in het prachtige en idyllische buurdorp Deurne wonen.
quote:Whahaha!!
Op zondag 8 februari 2004 14:59 schreef FunnyMuffin het volgende:
Brandevoort is mooi, maar ja dat is dan ook gebouwd op Mierlo's grondgebied.
Die kakkers van brandevoort zeggen altijd dat ze 'vlak bij Eindhoven' wonen.
Ze wonen gewoon in Helmond.
En Helmond is gewoon een heel leuke stad, woon er al 40 jaar. Alleen de binnenstad is niet alles, maar dat gaan ze nu opknappen. De beste wijken om te wonen zijn Stiphout, Mierlo-Hout en Dierdonk. (En voor kakkers met geld: Brandevoort)
Maareh: Welkom!
In welke wijk ga je wonen?
over helmond, deurne enzovoort, je kan er het beste weg blijven en op een leuke plaats gaan wonen
quote:url?
Op zondag 8 februari 2004 21:54 schreef Bigs het volgende:
[edit]
Interessant detail: Het bekende 'Hellmond' filmpje is grotendeels opgenomen in Mierlo. Er zit geloof ik 1 scene in die gefilmd is in 'het haagje', maar die buurt is ook niet meer wat het geweest is (dus geen mensen meer die de hele dag op een bierkrat in de voortuin zitten)
quote:
Volgens RTL Boulevard is Helmond de gevaarlijkste stad van Nederland met een mooie 2e plaats voor Rotterdam en als 3e Amsterdam
quote:Oh, wat een heerlijk domme vooroordelen van een ongetwijfeld ongelofelijk dom persoon.
Op zondag 8 februari 2004 16:02 schreef Magneet het volgende:
haal je trainingspak en gouden kettingen maar tevoorschijn, en fokken kan je ook wel vergeten want ze komen daar niet verder dan WW
quote:Wederom bullshit: ik woon in Oost, vlakbij de binnenstad en dat is PRIMA te doen. Ik woon hier ook in een prima straat. En ik ken de binnenstad en de omliggende straten als mijn broekzak, ik maak ze in principe elke dag mee en alles wat men erover zegt is schromelijk overdreven.
Op maandag 9 februari 2004 11:29 schreef Gia het volgende:
En Helmond is gewoon een heel leuke stad, woon er al 40 jaar. Alleen de binnenstad is niet alles, maar dat gaan ze nu opknappen. De beste wijken om te wonen zijn Stiphout, Mierlo-Hout en Dierdonk. (En voor kakkers met geld: Brandevoort)
quote:Ik ben bijna dagelijks in het Haagje te vinden en ik heb er nog nooit problemen gehad, het Haagje is zelfs nog ooit uitgeroepen tot gezelligste buurt van Nederland
Op maandag 9 februari 2004 13:21 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Wederom bullshit: ik woon in Oost, vlakbij de binnenstad en dat is PRIMA te doen. Ik woon hier ook in een prima straat. En ik ken de binnenstad en de omliggende straten als mijn broekzak, ik maak ze in principe elke dag mee en alles wat men erover zegt is schromelijk overdreven.
Ik heb me in mijn hele leven nog nooit bedreigd gevoeld, terwijl ik toch wel als een notoire klager te boek sta.
Helmond is naar mijn mening gewoon een goed leefbare stad.
quote:Heerlijk lekker onderbouwd
Op maandag 9 februari 2004 13:29 schreef SeLang het volgende:
Helmond
quote:Het Haagje voedt zichzelf. We skoepuh en we jattuh, we halen alles weg.
Op maandag 9 februari 2004 13:24 schreef koston het volgende:Ik ben bijna dagelijks in het Haagje te vinden en ik heb er nog nooit problemen gehad, het Haagje is zelfs nog ooit uitgeroepen tot gezelligste buurt van Nederland
quote:Hellmond (WMV, 6.1mb)
Op maandag 9 februari 2004 13:06 schreef 5_Dollar_Ho het volgende:[..]
url?
Erg koel
Conflict..ga je serieus in Helmond wonen? zo, ja.. waar ergens?
quote:Iedereen is wel mooi de Opel Manta vergeten te noemen
Op maandag 9 februari 2004 14:25 schreef hellmondunited het volgende:
eej stoere kindersHou nou maar op met je vooroordelen over goude kettingen en trainingspakken! Dat was vroeger ja.. en ook nog niet eens zo extreem. Nu is het helemaal weg dusja.. denk maar wat je wil over Helmond ik weet wel beter
Conflict..ga je serieus in Helmond wonen? zo, ja.. waar ergens?
quote:je moet beter luis-ter-en aap!
Volgens RTL Boulevard is Helmond de gevaarlijkste stad van Nederland met een mooie 2e plaats voor Rotterdam en als 3e Amsterdam
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:28 schreef hellmondunited het volgende:aap!
quote:juist die ja!
Op maandag 9 februari 2004 14:32 schreef vector200 het volgende:
[afbeelding]
[..]
quote:vooruit
Op maandag 9 februari 2004 15:07 schreef koston het volgende:
Ik kom uit Aarle-Rixtel, telt dat ook?
quote:Misschien kom je dan ook wel bij mij de post bezorgen
Op maandag 9 februari 2004 13:18 schreef SEMTEX het volgende:[..]
![]()
![]()
Huilie!
Ik leef ook nog en dat terwijl ik zo ongeveer in de meest verpauperde buurten van Helmond postbode ben en in Helmond woon. Je overdrijft schromelijk.
Het is hier hardstikke ok wonen, Conflict![]()
Ik kom zelf trouwens uit Nuenen en logeer al een tijdje in Mierlo. Ik voel me daar iig beter dan in Tilburg Zuid, waar ik nu woon.
quote:Omdat de binnenstad zo okay was, ligt die nu bijna volledig plat?
Op maandag 9 februari 2004 13:21 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Wederom bullshit: ik woon in Oost, vlakbij de binnenstad en dat is PRIMA te doen. Ik woon hier ook in een prima straat. En ik ken de binnenstad en de omliggende straten als mijn broekzak, ik maak ze in principe elke dag mee en alles wat men erover zegt is schromelijk overdreven.
Ben overigens zelf geboren in 'het Haagje', dus zal dat al helemaal nooit afvallen.
quote:Hear hear!
Op maandag 9 februari 2004 13:58 schreef inspiral het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik er 10x liever mee te doen dan alle zeikerds van Brandevoort en Dierdonk bij elkaar.
Dierdonkers beweren dat ze tegen Bakel aan wonen, wat wel waar is, maar het is toch Helmond en Brandevoorters wonen naar eigen zeggen bij Eindhoven.
Zo zwaar kak! Ze wonen in HELMOND!!
En verder, wat Helmond betreft, vind ik dat je er prima uit kunt gaan. In het centrum is het 's zomers kei gezellig op een groot terras, of bij het water. Er zijn ook zat uitgaansgelegenheden voor oudere jongeren, zoals het Pakhuis of Mariposa na 23.00 uur. En voor de hele oudjes zijn er ook nog enkele typische bruine cafeetjes.
Ik ga in elk geval liever in Helmond op stap dan op het stratumseind.
We're from Helmond, nobody likes us, but we don't care.
quote:welke wijk kom je te wonen?
Op maandag 9 februari 2004 15:10 schreef Conflict het volgende:[..]
Misschien kom je dan ook wel bij mij de post bezorgen
Dan krijg je wel een kopje koffie
Ik kom zelf trouwens uit Nuenen en logeer al een tijdje in Mierlo. Ik voel me daar iig beter dan in Tilburg Zuid, waar ik nu woon.
quote:Nee! Da's Laarbeek! Moet je effe een stukje verhuizen.
De reden dat ik daar ga wonen is dat ik het koophuis van een kennis mag betrekken, de eerste tijd helemaal gratis. Dus als die stad wat minder is maakt dat mij niet zo gek veel uit.
quote:
Op maandag 9 februari 2004 15:11 schreef Gia het volgende:[..]
Nee! Da's Laarbeek! Moet je effe een stukje verhuizen.
En Hellmondunited zei van wel.
quote:Da's niet zo ver van Helmond sport, als je van voetbal houdt. Volgend jaar misschien wel ere divisie.
Op maandag 9 februari 2004 15:13 schreef Conflict het volgende:
O ja, ik ga in de Burgermeester van Houtlaan wonen, volgens mij is dat redelijk dicht bij het het centrum.
Burg. van Houtlaan was vroeger 'op stand wonen'. Tegenwoordig is het een nette, maar wel gewone straat, met gewone mensen.
quote:Dat annexeren we nog wel eens en maken er een hondenuitlaatstrook of telefooncel van.
quote:Niet. Die zei:
Op maandag 9 februari 2004 15:14 schreef koston het volgende:[..]
quote:Da's niet hetzelfde als 'ja'.
Op maandag 9 februari 2004 15:09 schreef hellmondunited het volgende:
vooruit
quote:Nee ik heb een hekel aan voetbal.
Op maandag 9 februari 2004 15:16 schreef Gia het volgende:[..]
Da's niet zo ver van Helmond sport, als je van voetbal houdt. Volgend jaar misschien wel ere divisie.
Burg. van Houtlaan was vroeger 'op stand wonen'. Tegenwoordig is het een nette, maar wel gewone straat, met gewone mensen.
Maar woon nu 100 meter van het Willem2 stadion af en heb een paar jaar geleden op 200 meter van het PSV stadion gewoond. Dus dit kan er ook nog wel bij
quote:Haha, ja, da's waar.
Op maandag 9 februari 2004 15:17 schreef inspiral het volgende:[..]
Dat annexeren we nog wel eens en maken er een hondenuitlaatstrook of telefooncel van.
Aarle Blie
Aale blienie!
Dus, wordt misschien nog wel eens gewoon ook Helmond.
quote:Wat betekent "vooruit" dan?
Op maandag 9 februari 2004 15:17 schreef Gia het volgende:[..]
Niet. Die zei:
[..]Da's niet hetzelfde als 'ja'.
quote:Voor deze keer dan?
Op maandag 9 februari 2004 15:19 schreef koston het volgende:[..]
Wat betekent "vooruit" dan?
Maar 't is echt geen Helmond. Tenminste, nog niet!
quote:Helmond-Oost is groot hoor! De dierenbuurt, die nu gesloopt wordt, is maar zo'n klein onderdeel van Oost. En zelfs de dierenbuurt valt mee: ja, er woont wel eens een aso tussen, maar die aso's zijn helemaal niet zo erg als je denkt. Bovendien is het grootste gedeelte van de Dierenbuurt nu platgegooid en komen er nieuwe woningen voor in de plaats.
Op maandag 9 februari 2004 15:11 schreef Gia het volgende:[..]
Omdat de binnenstad zo okay was, ligt die nu bijna volledig plat?
De binnenstad was ernstig verpauperd en verouderd, dus niet zo geweldig om daar te wonen. En er is niks mis met Helmond Oost. Heb ik ook helemaal niet beweerd! Ik zeg alleen maar dat sommige wijken als 'beter wonen' beschouwd worden, dan anderen.
Als je het voor het uitkiezen hebt, als buitenstaander, kiezen de meesten toch liever voor woningen in Stiphout, Dierdonk, brandevoort of Mierlo-Hout.
quote:Woon je dan ver van mij af?
Op maandag 9 februari 2004 15:30 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Helmond-Oost is groot hoor! De dierenbuurt, die nu gesloopt wordt, is maar zo'n klein onderdeel van Oost. En zelfs de dierenbuurt valt mee: ja, er woont wel eens een aso tussen, maar die aso's zijn helemaal niet zo erg als je denkt. Bovendien is het grootste gedeelte van de Dierenbuurt nu platgegooid en komen er nieuwe woningen voor in de plaats.
Ik woon iig niet in de dierenbuurt, gelukkig, maar in een particulier pand veel verder. Daar begint, weet ik uit eigen ervaring, de betere kant van Oost.
quote:Waar kan ik je mailen?
Op maandag 9 februari 2004 15:31 schreef Conflict het volgende:[..]
Woon je dan ver van mij af?
quote:Ach, aso's wonen overal. Heb voorheen op het Kardinaalspad gewoond en had wel zo'n aso-buren, dat verhuizen verstandiger was. Heb nu wel leuke buren, gelukkig.
Op maandag 9 februari 2004 15:30 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Helmond-Oost is groot hoor! De dierenbuurt, die nu gesloopt wordt, is maar zo'n klein onderdeel van Oost. En zelfs de dierenbuurt valt mee: ja, er woont wel eens een aso tussen, maar die aso's zijn helemaal niet zo erg als je denkt. Bovendien is het grootste gedeelte van de Dierenbuurt nu platgegooid en komen er nieuwe woningen voor in de plaats.
Ik woon iig niet in de dierenbuurt, gelukkig, maar in een particulier pand veel verder. Daar begint, weet ik uit eigen ervaring, de betere kant van Oost.
Maar niet alleen de dierenbuurt is platgegooid, toch ook de Litoyenseweg en die kanten. Binnenstad, dus. Het wordt allemaal opgeknapt. Hoop wel dat het voor de mensen die daar woonden betaalbaar blijft. De meesten zijn er toch gaan wonen vanwege de lage huren.
quote:In de Burgermeester van Houtlaan
Op maandag 9 februari 2004 15:33 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Waar kan ik je mailen?
Of op con_flict@hotmail.com
Net wat jij wilt
quote:Jij niet alleen.
Op maandag 9 februari 2004 14:26 schreef hellmondunited het volgende:
Verbaasd me trouwens hoeveel Helmonders er op fok zitten hier
quote:Ga trouwens niet naar die tandarts op de Burg. van Houtlaan: daar heb ik eens post gedaan en dat is echt een hele enge man
Op maandag 9 februari 2004 15:38 schreef Conflict het volgende:[..]
In de Burgermeester van Houtlaan
Of op con_flict@hotmail.com
Net wat jij wilt
quote:Goeie tip!
Op maandag 9 februari 2004 16:01 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ga trouwens niet naar die tandarts op de Burg. van Houtlaan: daar heb ik eens post gedaan en dat is echt een hele enge man
Moet mijn wortelkanaalbehandeling nog eens af laten maken
quote:vrijdag avond Stadion de braak om 20:00 uur
Op maandag 9 februari 2004 16:23 schreef Gia het volgende:[..]
Meeting!!
quote:Worden we ook nog samen met de Vender op DVD vastgelegd.
Op maandag 9 februari 2004 17:34 schreef hellmondunited het volgende:vrijdag avond Stadion de braak om 20:00 uur
Helmond...
Al meer dan 100.000 inwoners, als iedereen een goude ketting zou dragen zou het de rijkste stad van NL zijn
Naam stamt af van Hel~mond: Helmond was de stad die op de rand van het natuurgebied 'De Peel' ligt, vroeger in de voksmond de 'hel' genoemd. Voor degene die de connectie nog niet zien: 'mond' wordt gezien als ingang. Dus Helmond = Ingang van de peel.
Helmonds dialect is op zich redelijk 'rauw' voor de omgeving, maar niet te vergelijken met een doorsnee randstadfiguur.
Een mooie doorgaande weg met 6 flitskasten , waarvan er meestal slechts 3 geladen zijn (1 op een vaste plaats). en net als de rest van nederland onzinnige flitsacties.
Ook redelijk vaak vrijdagmiddag alcoholcontroles (op zich een goede zaak).
Voor het uitgaan kan je beter naar Stratum gaan of als je discotheekfan bent naar de time out in gemert.
Meldingen worden bij de politie wel serieus genomen, (dr Lelystraat was ontiegelijke kampbuurt, veel klachten over, nu geen enkel bankje of krat pils in de voortuin te vinden en hangt weer een gezellige sfeer).
In deurne veel problemen met een skatebaan + veel overlast.
Politie en bewoners hebben 4 jaar lang gepleit voor een verplaatsing of vernietiging van het ding. En over een half jaar pas wordt hij weggehaald.
Maar ja vooroordelen blijven en zodra er iets is wat deze kan versterken gebeurt dat ook.
Ieder misdrijf in helmond wordt uitgebreid bericht, terwijl er over de drugsproblematiek onder jongeren in Deurne nergens wat te lezen valt
ff invoeren want mn batterij is bijna op
quote:ook dat nog ja!
Op maandag 9 februari 2004 19:22 schreef inspiral het volgende:[..]
Worden we ook nog samen met de Vender op DVD vastgelegd.
quote:Goed stukje Cex
Op maandag 9 februari 2004 19:42 schreef CEx het volgende:
VooroordelenHelmond...
Al meer dan 100.000 inwoners, als iedereen een goude ketting zou dragen zou het de rijkste stad van NL zijnNaam stamt af van Hel~mond: Helmond was de stad die op de rand van het natuurgebied 'De Peel' ligt, vroeger in de voksmond de 'hel' genoemd. Voor degene die de connectie nog niet zien: 'mond' wordt gezien als ingang. Dus Helmond = Ingang van de peel.
Helmonds dialect is op zich redelijk 'rauw' voor de omgeving, maar niet te vergelijken met een doorsnee randstadfiguur.
Een mooie doorgaande weg met 6 flitskasten
, waarvan er meestal slechts 3 geladen zijn (1 op een vaste plaats). en net als de rest van nederland onzinnige flitsacties.
Ook redelijk vaak vrijdagmiddag alcoholcontroles (op zich een goede zaak).Voor het uitgaan kan je beter naar Stratum gaan of als je discotheekfan bent naar de time out in gemert.
Meldingen worden bij de politie wel serieus genomen, (dr Lelystraat was ontiegelijke kampbuurt, veel klachten over, nu geen enkel bankje of krat pils in de voortuin te vinden en hangt weer een gezellige sfeer).
In deurne veel problemen met een skatebaan + veel overlast.
Politie en bewoners hebben 4 jaar lang gepleit voor een verplaatsing of vernietiging van het ding. En over een half jaar pas wordt hij weggehaald.Maar ja vooroordelen blijven en zodra er iets is wat deze kan versterken gebeurt dat ook.
Ieder misdrijf in helmond wordt uitgebreid bericht, terwijl er over de drugsproblematiek onder jongeren in Deurne nergens wat te lezen valtff invoeren want mn batterij is bijna op
quote:Dr. Ledelstraat. En het is nog steeds niet veel soeps hoor
Op maandag 9 februari 2004 19:42 schreef CEx het volgende:
(dr Lelystraat was ontiegelijke kampbuurt, veel klachten over, nu geen enkel bankje of krat pils in de voortuin te vinden en hangt weer een gezellige sfeer).
quote:De 85k zijn we inmiddels gepasseerd, stond onlangs nog in de krant. Het babietje heeft nog een aardige spaarcent gekregen van de burgemeester ter ere van.
Op dinsdag 10 februari 2004 15:49 schreef SEMTEX het volgende:
Die 100.000inwoners klopt niet, volgens een foldertje over H'mond van de gemeente zijn het er momenteel 84.299
Overigens is niet Dr Lelystraat, maar Dr Ledelstraat in het stukje hierboven. Dat was inderdaad een berucht stukje Helmond. Daar fietste ikzelf toch ook niet echt op mijn gemak door om eerlijk te zijn. In de zomer kreeg je echt van alles naar je kop geslingerd daar.
quote:Nooit last van gehad als postbode. Wel hele enge jongetjes van hooguit 13 jaar die vroegen of ik iets kwam drinken
Op dinsdag 10 februari 2004 15:58 schreef inspiral het volgende:[..]
De 85k zijn we inmiddels gepasseerd, stond onlangs nog in de krant. Het babietje heeft nog een aardige spaarcent gekregen van de burgemeester ter ere van.
Overigens is niet Dr Lelystraat, maar Dr Ledelstraat in het stukje hierboven. Dat was inderdaad een berucht stukje Helmond. Daar fietste ikzelf toch ook niet echt op mijn gemak door om eerlijk te zijn. In de zomer kreeg je echt van alles naar je kop geslingerd daar.
quote:Dat vraag ik die lelijke postbode hier maar beter niet
Op dinsdag 10 februari 2004 16:03 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Nooit last van gehad als postbode. Wel hele enge jongetjes van hooguit 13 jaar die vroegen of ik iets kwam drinken
quote:Kan de cijfers van 2004 nog niet vinden, maar 't zal wel geen 100k zijn
Actuele Jaarcijfers Printvriendelijke versie
Op deze pagina treft u een overzicht aan van de meest gevraagde jaarcijfers (per 1 januari 2003).
Inwoners 84.299
www.helmond.nl Waar anders?
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:14 schreef hoe-die-nie het volgende:
Ojee
Burg. v Houtlaan is vrij groot
Als je meer richting la Venezia/Molenstraat zit zit je iig goed bij de moskee/ plato/centrum/CS
binnenstad en de oude wijken zijn
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door TheDon18 op 10-02-2004 23:32]
quote:zoals altijd
Op dinsdag 10 februari 2004 23:19 schreef TheDon18 het volgende:
Ik zie het al weer: een hoop vooroordelen over Helmond.-edit-
Helmond roeleert de pan uit
nja dat ook weer niet maar men moet niet zo zeiken over zaken waar ze niks vanaf weten
quote:Right.... misschien voor die Beau van Erven-Doorns (of Dorens) als hij daar komt...
quote:Ja, das zo'n leuke kuipbocht, vliegt de trein niet zo snel uit de bocht
Op zondag 8 februari 2004 22:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kan Helmond het Hout of Brouwhuis dan niet weg?Ja, het Hout kan wel weg. Dat is toch een lelijk rotstation. En scheef. Maar scheef zijn alle stations in Helmond.
quote:Ken ik jou?
Op maandag 9 februari 2004 15:14 schreef koston het volgende:[..]
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 21:24 schreef VrAnKiE het volgende:[..]
Right.... misschien voor die Beau van Erven-Doorns (of Dorens) als hij daar komt...
quote:vrankie roelsssss
Right.... misschien voor die Beau van Erven-Doorns (of Dorens) als hij daar komt...
quote:To much honor, to much honor
Op woensdag 11 februari 2004 22:05 schreef hellmondunited het volgende:[..]
vrankie roelsssss
heb op zich weinig gevaarlijke dingen meegemaakt, maar ik weet toch zeker dat ik me in helmond op de heistraat of in de binnenstad veel meer op mijn gemak voel dan in rotterdam op de zuidelijke maasoever of nieuwe binnenweg, of amsterdam op de wallen.
quote:wat er hier in dit topic staat over die criminaliteit klopt voor geen zak.
Op maandag 16 februari 2004 15:12 schreef inspiral het volgende:
Als het gebaseerd is op het aantal moorden van verleden jaar per inwoner zou het nogal eens kunnen kloppen. Vorig jaar was het nogal raak met die zaken op Brandevoort en Dierdonk onder andere. Maar verder vind ik het hele zaakje nogal zwaar overdreven.
quote:Ja, natuurlijk, want die willen we hier niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |