abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16988353
Soms kom je wel eens iemand in het nieuws of waar dan ook tegen waarvan je denkt: what the Fuck is wrong with that guy.
Ik had dat onlangs nog heel erg toen ik Bowling for Columbine van Micheal Moore keek en daarin een stukje zag van de beroemde acteur Charlton Heston.

Heston is in zijn nadagen als icoon van het rechtschapen White Anglo-Saxon Protestan
Amerika president geworden van de National Riffle Association (NRA). Een zeer succesvolle lobby voor de gezamenlijke wapenfabrikanten en -consumenten in Amerika. Terwijl even eerder een jongentje van 6 een meisje van 6 doodschoot, hield de NRA een railly in Flint (Michigan), waarbij het bezit van wapens werd gepropageerd. Heston die zei dat hij niet wist dat dit even daarvoor in die plaats twas gebeurd, antwoordde op de vraag van Moore of hij dan niet was gegaan als hij het wel had geweten, met geen commentaar.

De vraag die bij mij op kwam was:
What the Fuck is wrong with that guy?

Komen jullie ook wel eens lieden in het nieuws of ergens anders tegen waarvan je je hardgrondig afvraagt: What the Fuck is wrong with that guy?????

zondag 8 februari 2004 @ 00:41:26 #2
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16988390
Zo ongeveer elke dag ja.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_16988432
Nee, nooit eigenlijk.
pi_16988478
ja, en ik kan wel een paar namen noemen, maar dat is te makkelijk en/of niet de bedoeling
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_16988621
quote:
Op zondag 8 februari 2004 00:45 schreef bas-beest het volgende:
ja, en ik kan wel een paar namen noemen, maar dat is te makkelijk en/of niet de bedoeling
Ik stel toch een heel simpele vraag?
Namen en natuurlijk vooral de argumenten.
pi_16988776
Weet ik veel, dan kan je je over alles wel druk gaan maken...
pi_16988809
neu... 'k weet meestal wel wat mis is met dat soort types.... is vrij makkelijk...
memento mori
pi_16988832
quote:
Op zondag 8 februari 2004 00:51 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Ik stel toch een heel simpele vraag?
Namen en natuurlijk vooral de argumenten.

okee dan, ik zal een poging doen Ik weet niet of het lukt en het is niet de bedoeling om te bashen, maar gewoon om ff mijn gevoelens weer te geven...

Balkenende, één van de meest saaie politici die ik ooit gezien heb. Ik vind dat hij de uitstraling heeft van een zak aardappelen. Ik mag Maxime Verhagen ook niet echt, maar die heeft iig. meer charisma enz.

Bush, hij zal niet dom zijn ofzo, maar hij doet met sommige media-optredens en uitspraken wel zijn best om dat te lijken. Ik vind de politieke koers die de VS op dit moment vaart eerlijk gezegd heel eng.

Blair, een briljante spreker, maar een leider van niks weinig, zoals hij achter Bush aanloopt. Ik hoop dat het onderzoek dat er nu ingesteld is (gaat worden) naar het begin v/d Irak-oorlog en alles daar omheen echt onafhankelijk is.

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 8 februari 2004 @ 00:58:12 #9
80328 BFSkinner
give me childeren
pi_16988833
op FOK! heb ik dat wel vaak
-Shrink-
  zondag 8 februari 2004 @ 01:00:26 #10
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16988900
quote:
Op zondag 8 februari 2004 00:58 schreef bas-beest het volgende:

[..]

okee dan, ik zal een poging doen Ik weet niet of het lukt en het is niet de bedoeling om te bashen, maar gewoon om ff mijn gevoelens weer te geven...

Balkenende, één van de meest saaie politici die ik ooit gezien heb. Ik vind dat hij de uitstraling heeft van een zak aardappelen. Ik mag Maxime Verhagen ook niet echt, maar die heeft iig. meer charisma enz.

Bush, hij zal niet dom zijn ofzo, maar hij doet met sommige media-optredens en uitspraken wel zijn best om dat te lijken. Ik vind de politieke koers die de VS op dit moment vaart eerlijk gezegd heel eng.

Blair, een briljante spreker, maar een leider van niks weinig, zoals hij achter Bush aanloopt. Ik hoop dat het onderzoek dat er nu ingesteld is (gaat worden) naar het begin v/d Irak-oorlog en alles daar omheen echt onafhankelijk is.

Laat me raden, meneer is links?
pi_16988916
Nou, ik heb hier een vrouw in de buurt wonen die ik altijd (in de supermarkt bijvoorbeeld) hoor zeiken over "gebrek aan normen en waarden" over "de jeugd van tegenwoordig" en over "die buitenlanders die zich niet aanpassen en die niet weten hoe het hoort"...
Loop ik laatst zondagochtend vroeg naar huis, en WIE zie ik haar hond uitlaten, en gewoon midden op de stoep laten schijten?
JUIST!
dan denk ik: what the fuck is wrong with that bitch!
Het valt me zowiezo steeds meer op dat de mensen die zelf de grootste bek hebben over wat er allemaal niet deugd aan de samenleving, juist de mensen zijn die (ik noem maar wat) met een slok op achter het stuur gaan zitten, of niet gewoon gedag zeggen, of grofvuil in andermans container gooien,ect ect ect
pi_16988994
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:00 schreef Ype het volgende:

[..]

Laat me raden, meneer is links?

ja, maar dat heeft er weinig mee te maken. Ik ben uitstekend in staat om mijn eigen conclusies te trekken uit wat ik zoal meekrijg van het nieuws (en dan niet alleen wat je op tv of uit kranten hoort)...
  zondag 8 februari 2004 @ 01:04:10 #13
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16989015
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:03 schreef bas-beest het volgende:

[..]

ja, maar dat heeft er weinig mee te maken. Ik ben uitstekend in staat om mijn eigen conclusies te trekken uit wat ik zoal meekrijg van het nieuws (en dan niet alleen wat je op tv of uit kranten hoort)...

pi_16989087
bij Parmalat..die fraude (moet nog bewezen worden maja)
Die mensen daar aan de top zitten daar alleen voor zelfverrijking...en als het slecht afloopt gaat Parmalat op de fles en al die werknemers werkeloos...
ook zo'n gevalletje van:"what is wrong with that guy?!"
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_16989136
Charlton Heston olé olé!
  zondag 8 februari 2004 @ 01:09:24 #16
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16989158
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:08 schreef Monidique het volgende:
Charlton Heston olé olé!
Olé!
  zondag 8 februari 2004 @ 01:11:04 #17
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_16989196
Ik heb het om de tien minuten.
Ik ga naar huis.
  zondag 8 februari 2004 @ 01:18:50 #18
10692 nomad
Green on... GO!
pi_16989367
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:09 schreef Ype het volgende:

[..]

Olé!

sommige mensen hebben werkelijk _geen enkel_ idee wat het gebruik van een (vuur)wapen inhoudt, ze blaten maar wat stoers voor zich uit.

ja offtopic ik weet het

hoorde ik daar een biertje roepen?
  zondag 8 februari 2004 @ 01:22:10 #19
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16989435
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:18 schreef nomad het volgende:

[..]

sommige mensen hebben werkelijk _geen enkel_ idee wat het gebruik van een (vuur)wapen inhoudt, ze blaten maar wat stoers voor zich uit.

ja offtopic ik weet het

aaaaaaaah jonguh, ik pop je jonguh, moeje hierkome jonguh, dan pop ik je jonguh.......
  zondag 8 februari 2004 @ 01:22:47 #20
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16989449
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:22 schreef Ype het volgende:

[..]

aaaaaaaah jonguh, ik pop je jonguh, moeje hierkome jonguh, dan pop ik je jonguh.......

Guns save lives! Guns save lives! Guns save lives!

Guns forevah, peace yo!

pi_16989464
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:18 schreef nomad het volgende:

[..]

Waar maak jij dat uit op?
  zondag 8 februari 2004 @ 01:36:07 #22
10692 nomad
Green on... GO!
pi_16989664
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:23 schreef Monidique het volgende:

[..]

Waar maak jij dat uit op?

Bijvoorbeeld uit alle reacties die ik dagelijks weer krijg van mensen, die horen dat je militair bent. ("Wow, echt met guns enzo?" Al veel mensen omgelegd?")

Ooit wel eens moeten vuren op uitgemergelde, radeloze mensen, die vrijwel zeker zullen gaan sterven van de honger? Tof man, dat wij als rijke westerlingen wapens voor thuis kunnen hebben! Lekker knallen! Geld hebben we toch genoeg!

slaap maar lekker

hoorde ik daar een biertje roepen?
pi_16989702
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:22 schreef Ype het volgende:

[..]

Guns save lives! Guns save lives! Guns save lives!

Guns forevah, peace yo!

mag ik uit jouw reactie opmaken dat jij zo'n watje bent die het niet met zijn vuisten evt. aangevuld met honkbalknuppel uit durft te praten?
  zondag 8 februari 2004 @ 01:41:08 #24
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16989763
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:38 schreef bas-beest het volgende:

[..]

mag ik uit jouw reactie opmaken dat jij zo'n watje bent die het niet met zijn vuisten evt. aangevuld met honkbalknuppel uit durft te praten?

Juh ben helemaal vrei om da te gelovuh maat. Tis jouwn leve weetje.
pi_16992709
Ik denk meestal in het Nederlands.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')