Heston is in zijn nadagen als icoon van het rechtschapen White Anglo-Saxon Protestan
Amerika president geworden van de National Riffle Association (NRA). Een zeer succesvolle lobby voor de gezamenlijke wapenfabrikanten en -consumenten in Amerika. Terwijl even eerder een jongentje van 6 een meisje van 6 doodschoot, hield de NRA een railly in Flint (Michigan), waarbij het bezit van wapens werd gepropageerd. Heston die zei dat hij niet wist dat dit even daarvoor in die plaats twas gebeurd, antwoordde op de vraag van Moore of hij dan niet was gegaan als hij het wel had geweten, met geen commentaar.
De vraag die bij mij op kwam was:
What the Fuck is wrong with that guy?
Komen jullie ook wel eens lieden in het nieuws of ergens anders tegen waarvan je je hardgrondig afvraagt: What the Fuck is wrong with that guy?????
quote:Ik stel toch een heel simpele vraag?
Op zondag 8 februari 2004 00:45 schreef bas-beest het volgende:
ja, en ik kan wel een paar namen noemen, maar dat is te makkelijk en/of niet de bedoeling
quote:okee dan, ik zal een poging doen
Op zondag 8 februari 2004 00:51 schreef thumb-bolt-on het volgende:[..]
Ik stel toch een heel simpele vraag?
Namen en natuurlijk vooral de argumenten.
Balkenende, één van de meest saaie politici die ik ooit gezien heb. Ik vind dat hij de uitstraling heeft van een zak aardappelen. Ik mag Maxime Verhagen ook niet echt, maar die heeft iig. meer charisma enz.
Bush, hij zal niet dom zijn ofzo, maar hij doet met sommige media-optredens en uitspraken wel zijn best om dat te lijken. Ik vind de politieke koers die de VS op dit moment vaart eerlijk gezegd heel eng.
Blair, een briljante spreker, maar een leider van niks weinig, zoals hij achter Bush aanloopt. Ik hoop dat het onderzoek dat er nu ingesteld is (gaat worden) naar het begin v/d Irak-oorlog en alles daar omheen echt onafhankelijk is.
quote:Laat me raden, meneer is links?
Op zondag 8 februari 2004 00:58 schreef bas-beest het volgende:[..]
okee dan, ik zal een poging doen
Ik weet niet of het lukt en het is niet de bedoeling om te bashen, maar gewoon om ff mijn gevoelens weer te geven...
Balkenende, één van de meest saaie politici die ik ooit gezien heb. Ik vind dat hij de uitstraling heeft van een zak aardappelen. Ik mag Maxime Verhagen ook niet echt, maar die heeft iig. meer charisma enz.
Bush, hij zal niet dom zijn ofzo, maar hij doet met sommige media-optredens en uitspraken wel zijn best om dat te lijken. Ik vind de politieke koers die de VS op dit moment vaart eerlijk gezegd heel eng.
Blair, een briljante spreker, maar een leider van niks weinig, zoals hij achter Bush aanloopt. Ik hoop dat het onderzoek dat er nu ingesteld is (gaat worden) naar het begin v/d Irak-oorlog en alles daar omheen echt onafhankelijk is.
quote:ja, maar dat heeft er weinig mee te maken. Ik ben uitstekend in staat om mijn eigen conclusies te trekken uit wat ik zoal meekrijg van het nieuws (en dan niet alleen wat je op tv of uit kranten hoort)...
Op zondag 8 februari 2004 01:00 schreef Ype het volgende:[..]
Laat me raden, meneer is links?
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:03 schreef bas-beest het volgende:[..]
ja, maar dat heeft er weinig mee te maken. Ik ben uitstekend in staat om mijn eigen conclusies te trekken uit wat ik zoal meekrijg van het nieuws (en dan niet alleen wat je op tv of uit kranten hoort)...
quote:Olé!
Op zondag 8 februari 2004 01:08 schreef Monidique het volgende:
Charlton Heston olé olé!
quote:sommige mensen hebben werkelijk _geen enkel_ idee wat het gebruik van een (vuur)wapen inhoudt, ze blaten maar wat stoers voor zich uit.
Op zondag 8 februari 2004 01:09 schreef Ype het volgende:[..]
Olé!
ja offtopic ik weet het
quote:aaaaaaaah jonguh, ik pop je jonguh, moeje hierkome jonguh, dan pop ik je jonguh.......
Op zondag 8 februari 2004 01:18 schreef nomad het volgende:[..]
sommige mensen hebben werkelijk _geen enkel_ idee wat het gebruik van een (vuur)wapen inhoudt, ze blaten maar wat stoers voor zich uit.
![]()
ja offtopic ik weet het
quote:Guns save lives! Guns save lives! Guns save lives!
Op zondag 8 februari 2004 01:22 schreef Ype het volgende:[..]
aaaaaaaah jonguh, ik pop je jonguh, moeje hierkome jonguh, dan pop ik je jonguh.......
Guns forevah, peace yo!
quote:Waar maak jij dat uit op?
Op zondag 8 februari 2004 01:18 schreef nomad het volgende:[..]
sommige mensen hebben werkelijk _geen enkel_ idee wat het gebruik van een (vuur)wapen inhoudt, ze blaten maar wat stoers voor zich uit.
![]()
quote:Bijvoorbeeld uit alle reacties die ik dagelijks weer krijg van mensen, die horen dat je militair bent. ("Wow, echt met guns enzo?" Al veel mensen omgelegd?")
Op zondag 8 februari 2004 01:23 schreef Monidique het volgende:[..]
Waar maak jij dat uit op?
Ooit wel eens moeten vuren op uitgemergelde, radeloze mensen, die vrijwel zeker zullen gaan sterven van de honger? Tof man, dat wij als rijke westerlingen wapens voor thuis kunnen hebben! Lekker knallen! Geld hebben we toch genoeg!
slaap maar lekker
quote:mag ik uit jouw reactie opmaken dat jij zo'n watje bent die het niet met zijn vuisten evt. aangevuld met honkbalknuppel uit durft te praten?
Op zondag 8 februari 2004 01:22 schreef Ype het volgende:[..]
Guns save lives! Guns save lives! Guns save lives!
Guns forevah, peace yo!
quote:Juh ben helemaal vrei om da te gelovuh maat. Tis jouwn leve weetje.
Op zondag 8 februari 2004 01:38 schreef bas-beest het volgende:[..]
mag ik uit jouw reactie opmaken dat jij zo'n watje bent die het niet met zijn vuisten evt. aangevuld met honkbalknuppel uit durft te praten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |