quote:En onze vastende vriend
Op zondag 8 februari 2004 00:06 schreef scanman01 het volgende:[..]
Jeanette
Ontopic:
Ik vond Meike echt dramatisch, hoop dat ze er als eerste uitvliegt.
En dat Nick in godsnaam dan nog maar de wildcard ronde mag winnen.
En Boris volgende week, kan haast niet wachten!
Door de jury of door het publiek.....
door het publiek.........nederland is gek geworden
door de jury..........tja die zijn al gek
quote:Jeanette.. dat vond ik zo'n doos!!!!
Op zondag 8 februari 2004 00:12 schreef BVO het volgende:[..]
Jaaaaa
Jeanette was leuk
quote:Door de jury. Er waren al 2 jongen door het publiek gekozen, dus moest er wel een meisje bij... Dat werd dus, zeer onterecht, Meike.
Op zondag 8 februari 2004 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gister de uitslag niet gezien. En nu lees ik dat die ghekke meike door is!Door de jury of door het publiek.....
quote:Ik vond Megan en Merel toch echt wel de beste.
Op zondag 8 februari 2004 13:47 schreef scanman01 het volgende:[..]
Door de jury. Er waren al 2 jongen door het publiek gekozen, dus moest er wel een meisje bij... Dat werd dus, zeer onterecht, Meike.
Ik snap dus niet dat Meike door is! Ik vond haar megaslecht gister.....echt slecht! De jury is gewoon gek!
Megan had de de wilcard moeten krijgen
Nick: 15%
Megan: 12%
Merel: 10%
Er klopt hier dus iets niet! Waarom Merel ipv Megan??? Of heb ik het verkeerd gehoord???? Whaaaaaaaaaah ik wordt gek!
Het gaat dus zo oneerlijk als de pest! We worden gewoon flink genaait!
Ook worden we genaait met de kaartjes....16 euro per stuk! ASO!
quote:Megan had minder stemmen dan Merel. Die was 4e met 10% achter de 15% van Nick.
Op zondag 8 februari 2004 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
Er klopt iets niet!Megan had de de wilcard moeten krijgen
Nick: 15%
Megan: 12%
Merel: 10%Er klopt hier dus iets niet! Waarom Merel ipv Megan??? Of heb ik het verkeerd gehoord???? Whaaaaaaaaaah ik wordt gek!
Het gaat dus zo oneerlijk als de pest! We worden gewoon flink genaait!
Ook worden we genaait met de kaartjes....16 euro per stuk! ASO!
quote:Ga je toch niet? 16 euro is een normale prijs hoor
Op zondag 8 februari 2004 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
Het gaat dus zo oneerlijk als de pest! We worden gewoon flink genaait!Ook worden we genaait met de kaartjes....16 euro per stuk! ASO!
quote:Vorig jaar waren de kaartje 12,50....dus 3,50 erbij is veel geld (fl.7,71)
Op zondag 8 februari 2004 16:35 schreef -moi- het volgende:[..]
Ga je toch niet? 16 euro is een normale prijs hoor
Terwijl ze er helemaal geen geld voor mogen vragen!
En ik heb 2 kaartjes gekocht. Ik ga 3 april en 24 april
quote:Alle 31
Op zondag 8 februari 2004 17:13 schreef Magics het volgende:
Mag ik een link naar de vorige idols topics ???
quote:nee de afgelopen paar die er gisteravond doorheen zijn gejaagd
Op zondag 8 februari 2004 17:14 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Alle 31
?
Dat ging lekker hard, gisteren . Maar je kunt gewoon ook onderaan in de topiclijst van IDO kijken, daar zie je alle gesloten topics
.
quote:Bedankt tom tom !
Op zondag 8 februari 2004 17:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Idols # 28: Marlies, Maud, Ron, Sharon en Frank.
Idols #29. Workshopronde 2.
Idols #30. Workshopronde 2
Idols #31. Workshopronde 2Dat ging lekker hard, gisteren
. Maar je kunt gewoon ook onderaan in de topiclijst van IDO kijken, daar zie je alle gesloten topics
.
quote:
Reactie van Henkjan:
Joh, ik heb denk ik duidelijk gemaakt met mijn jury-commentaar dat ik fan van haar stem was tijdens Idols1. Er is echter meer nodig dan een goede bezielde stem. En dan is karakter een van de belangrijke dingen. Ik heb heel even gewerkt met Yuli en sta niet te popelen om een plaat met haar te maken, hoe goed ik haar ook vind zingen. Dat is voor iedereen weer anders, maar ik zal niet met Yuli gaan werken...
quote:
Omdat wij ook een top 3 hebben ingediend en die zag er als volgt uit:
1. Robin
2. Meike
3. Nick
Ik verwachte JK, Megan en/of Merel in de Wildcards. Maar je vraagt waarom we niet iets anders hebben gedaan n.a.v. mijn verwachtingen. Wat ik verwacht is niet altijd wat ik vind hoor...
quote:
Zijn stem en stemgeluid spreekt me het meeste aan in Boris. Aan de rest moet wat mij betreft gewerkt worden...
quote:
Ik snap de verbazing niet. Een programma als Idols is toch sowieso een commercieel circus. Met dit circus zijn enorme commerciële belangen gemoeid, dan is het toch logisch dat het gaat om het uiteindelijke ultieme idool (de titel zegt het al), waar dus de meeste platen van verkocht worden. Ik heb het net even teruggezien (de uitzending van gisteren) en vond Meike niet zo slecht als je beschrijft. Ze moet zoals ik al zei heel erg aan haar techniek werken, maar dit meisje beschikt als een van de weinige van de kandidaten van gisteren over de X-factor. Meike zal in de finales hopelijk iedereen enorm verrassen. Als ze dat niet doet is er nog geen man overboord, want dan ligt ze er meteen uit. En dat zo'n concept uitsluitend en altijd voor de knappe koppen gaat bleek vorig jaar toen de knapste kop (Jamai) met 75% van de stemmen won. Rest my case...
Wat een kutshow. Allemaal verkeerde keuzes qua nummers. Kostian neemt een nummer dat typisch meerstemmig is, Robin neemt een van de moeilijkere nummers van George Micheal dat ie totaal ontleedt van de gevoelige laag die GM er wel in legt, JK zingt een duet in zijn eentje, godbetert Celine Dion komt voorbij.....
Door naar de volgende ronde zijn twee heren ene en dame die het in mijn ogen niet verdienen.
JK gun ik het heel erg omdat ie erg oprecht overkomt en de goede mentaliteit in zijn zingen probeert te leggen, maar zijn stem is gewoon niet erg goed.
Robin: leuke kop, maar geen bijzondere stem of uitstraling. Beetje een winston post achtig type, vind het wel wat voor GTST.
Meike. Come on, als er iemand niet een "X-factor" heeft is zij het wel. Nietszeggende muts, kon me haar totaal niet herinneren na de vorige rondes en zelfs na deze show was ik haar al bijna vergeten. En dat gaat dan door boven een Nick, een Megan of een Hedwig?
*duimt voor Nick in de wildcardronde*
quote:Nee, die Nick zong Unchained Melody geweldig
Op maandag 9 februari 2004 10:16 schreef Ripley het volgende:
En dat gaat dan door boven een Nick, een Megan of een Hedwig?
Robin was zeer verdiend en veruit de beste van de avond. De andere twee was zeer zeker niet verdiend. Nick had wel doorgemogen trouwens, maar als 2e of 3e.
quote:
Op maandag 9 februari 2004 11:45 schreef scanman01 het volgende:[..]
Robin was zeer verdiend en veruit de beste van de avond.
quote:Hoezo niet
Op maandag 9 februari 2004 11:46 schreef Tania18 het volgende:[..]
JIJ?!? ROBIN?!?
Dat had ik nou echt niet verwacht![]()
Boris
Robin
Marlies
quote:Ik had eigenlijk net zo'n reactie verwacht als op Jim
Op maandag 9 februari 2004 11:53 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hoezo niet
Hij zong heel erg goed, heeft een goede stam en ziet er goed uit. Ik denk zelfs dat Robin misschien wel gaat winnen!
quote:Zeer zeker niet. Robin heeft alles wél wat Jim niet heeft. Hij is zelfs tot nu toe de enige die alles heeft om Idol te worden. Bij de anderen ontbreekt of de looks, of zangtalent.
Op maandag 9 februari 2004 11:55 schreef Tania18 het volgende:[..]
Ik had eigenlijk net zo'n reactie verwacht als op Jim
quote:Ik ben het er wel ongeveer mee eens dat hij de enige is die ALLES heeft, maar ook Boris en Ron vind ik wel in de buurt komen
Op maandag 9 februari 2004 11:58 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zeer zeker niet. Robin heeft alles wél wat Jim niet heeft. Hij is zelfs tot nu toe de enige die alles heeft om Idol te worden. Bij de anderen ontbreekt of de looks, of zangtalent.
quote:In mijn ogen mist hij uitstraling en kan hij aardig zingen, maar niet goed genoeg.
Op maandag 9 februari 2004 11:58 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zeer zeker niet. Robin heeft alles wél wat Jim niet heeft. Hij is zelfs tot nu toe de enige die alles heeft om Idol te worden. Bij de anderen ontbreekt of de looks, of zangtalent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |