quote:Boris moet zeker door. Kan niet begrijpen trouwens dat JK en Meike doorzijn naar de finale. Meike kan naar mijn mening niet zingen, en lijkt op Isabelle Brinkman,en die vind ik ook niks.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:40 schreef BVO het volgende:[..]
Kan bijna niet missen he
. Alhoewel, zoals vanavond toch ook te zien was bij Meike, ze willen ook wel dat je progressie heb gemaakt, en dat is bij hem niet makkelijk (veel beter kan ie niet worden
)
quote:Ik had het over Meika ja, uitstraling van een stoeptegel
Op zaterdag 7 februari 2004 23:40 schreef Minnie_ het volgende:[..]
Ik dacht dat we het over Meike hadden? Het verschil tussen Megan en Meike is dat de de eerste wel kan zingen en de tweede niet.
quote:We hebben het gewoon over de hele Idols-avond
Op zaterdag 7 februari 2004 23:41 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat dacht ik eerst ook
quote:Het is een schande dat deze 3 door zijn. Robin kan er nog mee door, maar de andere 2
Op zaterdag 7 februari 2004 23:40 schreef Argento het volgende:
Dat die JK door is, dat is pas een schande.
Hoop wel dat Nick nu de wildcard-show wint!
quote:Maar die Kurt uit weet ik veel welk land die Idols had gewonnen heeft ook niet een mega uitstraling, maar hij heeft wel Idols gewonnen.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:42 schreef schatje het volgende:[..]
Ik had het over Meika ja, uitstraling van een stoeptegel
.
quote:Iedereen laat zich maar misleiden door zn hoofd. Hij zingt echt niet prettig ofzo. Maar hij heeft een set killer eyes dat moet ik hem nageven.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:42 schreef Shirley het volgende:de enige goeie keus was toch wel Robin.
quote:Ik vind hem juist wel uitstraling hebben. Absoluut
Op zaterdag 7 februari 2004 23:44 schreef -Hans- het volgende:[..]
Maar die Kurt uit weet ik veel welk land die Idols had gewonnen heeft ook niet een mega uitstraling, maar hij heeft wel Idols gewonnen.
quote:Kurt kon zingen. Boris is ook niet de knapste maar gaat toch winnen.
Maar die Kurt uit weet ik veel welk land die Idols had gewonnen heeft ook niet een mega uitstraling, maar hij heeft wel Idols gewonnen.
quote:Die vond ik toch wel uitstraling hebben. Knap is ie niet, maar wel uitstraling.
quote:Het zou leuk zijn als het afgewisseld gaat... maar goed, het publiek (wij dus) perpaalt het.....
Op zaterdag 7 februari 2004 23:44 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zal het dit jaar weer tussen een aantal jongens gaan, ook getuige vorig jaar. Met als verschil dat een aantal jongens dit keer wel kunnen zingen.... en knap zijn.
quote:Hij zingt wel goed hoor, heeft een mooie zangstem en zong zuiver. Het viel me ook op dat iedereen hier in de huiskamer het daar over eens was. En dan tel ik ook nog mee dat het een bijzonder moeilijk nummer is om te zingen. Weinig mensen doen dat George Michael na, maar Robin kwam een aardig eindje.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:45 schreef NiNi het volgende:[..]
Iedereen laat zich maar misleiden door zn hoofd. Hij zingt echt niet prettig ofzo. Maar hij heeft een set killer eyes dat moet ik hem nageven.
quote:Ja, maar die kon zingen!
quote:Wel? okay dat kan natuurlijk.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:46 schreef schatje het volgende:[..]
Ik vind hem juist wel uitstraling hebben. Absoluut
.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 23:32 schreef Cashmyra het volgende:[..]
Die x-factor van Meike zit bij Henkjan in zijn kruis
quote:Yep, dat is een heel verschil, knap zijn of uitstraling hebben!
Op zaterdag 7 februari 2004 23:46 schreef scanman01 het volgende:[..]
Die vond ik toch wel uitstraling hebben. Knap is ie niet, maar wel uitstraling.
quote:Shame, shame..Hij leek echt niet op George. Maar vooruit hij zingt niet vals, maar wel dertien in een dozijn imho.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:47 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hij zingt wel goed hoor, heeft een mooie zangstem en zong zuiver. Het viel me ook op dat iedereen hier in de huiskamer het daar over eens was. En dan tel ik ook nog mee dat het een bijzonder moeilijk nummer is om te zingen. Weinig mensen doen dat George Michael na, maar Robin kwam een aardig eindje.
quote:Nu nog iets meer aan z'n uitspraak werken
Op zaterdag 7 februari 2004 23:47 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hij zingt wel goed hoor, heeft een mooie zangstem en zong zuiver. Het viel me ook op dat iedereen hier in de huiskamer het daar over eens was. En dan tel ik ook nog mee dat het een bijzonder moeilijk nummer is om te zingen. Weinig mensen doen dat George Michael na, maar Robin kwam een aardig eindje.
quote:Ik vind JK nou niet echt 'lekker' ofzo. Maar heb wel op hem gestemd.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:43 schreef LomarVe het volgende:
Ik wist het!Nu zijn de drie 'lekkerste' mensen mensen door,
Toen Dewi vorig jaar in deze ronde 'How come you don't call me anymore' zong liepen de rillingen over mn rug, zo mooi vond ik het.
Echt mooi zingen heb ik vanavond niet 1 kandidaat horen doen.
Beetje zelfkritiek heeft ook niemand, ze vonden zichzelf allemaal zo goed....
Behalve Hedwig, die realistisch genoeg was om haar eigen zwakte te zien.
Hedwig was wat mij betreft 1 van de weinigen die WEL door had gemogen vanavond.
Dit programma begint zichzelf, net als de kandidaten die eraan meedoen, enorm te overschreeuwen.
Middelmaat, middelmaat, middelmaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |