quote:Toch niet te hopen dat ze omwille van de verdeling volgende week Martijn doorlaten ofzo
Op zaterdag 7 februari 2004 23:36 schreef NiNi het volgende:[..]
Daar heeft de jury Nick ook niet laten doorgaan dnek ik.
quote:Het bellende publiek heeft in ieder geval geen verstand van zangstemmen. Dat is zo onderhand wel duidelijk.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:35 schreef scanman01 het volgende:[..]
Vind jij! Het overgrote deel van alle anderen én het bellende publiek vindt dat dus niet. (godzijdank)
quote:Ze heeft in ieder geval veel potentie. Ik vond het heel vrolijk gebracht. Let op mijn woorden. Die gaat heel goed zingen bij de herkansing.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:36 schreef Argento het volgende:[..]
Merel's stem bleef pas achter. Je zat te wachten op 'iets' maar er kwam 'niets'.
quote:Dat vind jij. Het gaat toch ook om zang? Nou, ik ben er niet kapot van hoor, dat zingen van haar.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:30 schreef Argento het volgende:[..]
Meeste uitstraling van de hele club vanavond. Dat was Megane's probleem. Dijk van een stem, maar geen uitstraling.
quote:Rofl
Op zaterdag 7 februari 2004 23:37 schreef Cashmyra het volgende:[..]
Vals is vals, of je daar nou van houdt of niet
quote:Als Boris maar doorgaat!
Op zaterdag 7 februari 2004 23:37 schreef BVO het volgende:[..]
Toch niet te hopen dat ze omwille van de verdeling volgende week Martijn doorlaten ofzo
.
quote:Nah... ze hebben dit keer 50% goed gekozen en 50% heel slecht. Maar wat vorig jaar betreft hebben ze geenverstand van zangstemmen nee. Overigens vond ik Megan niet echt slecht hoor. Stond voor mij op een 4e plaats. Ik zou haar nog wel eens iets anders willen horen zingen, maar dat zit er dus helaas niet meer in.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:37 schreef Argento het volgende:[..]
Het bellende publiek heeft in ieder geval geen verstand van zangstemmen. Dat is zo onderhand wel duidelijk.
quote:Net zomin als wij, gezien de verschillende opvattingen van iedereen. Wat jij een prachtige zangstem vind, vind ik gewoon lelijk uithalen op je keel.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:37 schreef Argento het volgende:[..]
Het bellende publiek heeft in ieder geval geen verstand van zangstemmen. Dat is zo onderhand wel duidelijk.
quote:Argento face it... ge bent zo doof as unnen kwartel!
Op zaterdag 7 februari 2004 23:35 schreef Argento het volgende:[..]
Kennelijk wel ja. Als je vindt dat Megan niet kan zingen, dan heb je geen verstand van zangstemmen. Zijn denk ik voor het grootste deel dezelfde mensen die vorig jaar bij hoog en bij laag volhielden dat Jim wel kan zingen.
Vorige keer was ik het met alle drie de keuses eens, nu met geeneen. Enige pluspuntje: merel heeft een wildcard.
quote:Op dit moment zijn door:
Op zaterdag 7 februari 2004 23:39 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
Zou er ff iemand duidelijk willen zeggen wie er door zijn?? (en wie naar de wild card show) Ik heb het niet kunnen zien en het staat nog niet op de idols site! Thanx!
JK
Robin
Meike
Wildcard:
Nick
Merel
Alsjeblieft
quote:Subtiel.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:39 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Argento face it... ge bent zo doof as unnen kwartel!
quote:Kan bijna niet missen he
Op zaterdag 7 februari 2004 23:38 schreef NiNi het volgende:[..]
Als Boris maar doorgaat!
quote:Ik dacht dat we het over Meike hadden? Het verschil tussen Megan en Meike is dat de de eerste wel kan zingen en de tweede niet.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:35 schreef Argento het volgende:[..]
Kennelijk wel ja. Als je vindt dat Megan niet kan zingen, dan heb je geen verstand van zangstemmen. Zijn denk ik voor het grootste deel dezelfde mensen die vorig jaar bij hoog en bij laag volhielden dat Jim wel kan zingen.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 23:40 schreef funmaster het volgende:[..]
Op dit moment zijn door:
JK
Robin
Meike
Wildcard:Nick
Merel
Alsjeblieft
quote:En die was juist slecht! Dan had ik liever die wildcard bij Megan gezien... of Hedwig
Op zaterdag 7 februari 2004 23:39 schreef Ang3l het volgende:
Enige pluspuntje: merel heeft een wildcard.
quote:Dat dacht ik eerst ook
Op zaterdag 7 februari 2004 23:40 schreef Minnie_ het volgende:[..]
Ik dacht dat we het over Meike hadden?
quote:Kijk! hier ben ik het met je eens, snap ook niet dat die gast door is.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:40 schreef Argento het volgende:
Dat die JK door is, dat is pas een schande.
quote:Merel heeft ook een paardensmoel. Eigenlijk zat er maar weinig bij..
Op zaterdag 7 februari 2004 23:40 schreef scanman01 het volgende:[..]
En die was juist slecht! Dan had ik liever die wildcard bij Megan gezien... of Hedwig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |