quote:Probleem is dat je er ook naar moet luisteren
Op maandag 9 februari 2004 17:58 schreef Cols het volgende:
Kijk ik al met al toch liever naar Meike.
quote:
Waarom zeurt iedereen dat merel en hedwig niet doorzijn. Die merel blijkt 16 te zijn maar ziet eruit als iemand van 30. En van hedwig wordt je haast bang als je al die gebaren ziet.Kijk ik al met al toch liever naar Meike. Aan zangtechniek kun je nog sleutelen, maar aan uiterlijk niet.
Dit lijkt me een beetje de omgekeerde wereld. Aan zangtechniek kun je idd sleutelen, aan zangtalent niet. Anders zou je van iedere gek een goede zanger kunnen maken. Terwijl er, zolang iemand niet gruwelijk lelijk is (en dat was niemand zaterdag), heel wat aan iemands uiterlijk te doen is met weinig moeite: kappertje, make up je, styling.
quote:Aan zangtechniek kan je zeker sleutelen. Haar zangtechniek is op zich wel oke, maar haar stem niet. Ik denk dat je aan een stem weinig kan veranderen.
Waarom zeurt iedereen dat merel en hedwig niet doorzijn. Die merel blijkt 16 te zijn maar ziet eruit als iemand van 30. En van hedwig wordt je haast bang als je al die gebaren ziet.Kijk ik al met al toch liever naar Meike. Aan zangtechniek kun je nog sleutelen, maar aan uiterlijk niet.
quote:Bang voor Hedwig??? Naja... smaken verschillen. Ze kan super mooi zingen en ze lijkt me ook nog eens een super lief en bescheiden meisje. Vind ik top!
Die Robin kon AB-SO-LUUT niet zingen, het klonk echt nergens naar. Hij is er alleen door om zijn GTST-hoofd. En Merel? Wie was dat? Sorry hoor maar ik kan het me niet herinneren! Totaal geen indruk op me gemaakt.
Haal die oordoppen eens uit jullie oren en luister eens goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |