abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2004 @ 18:16:21 #251
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17034277
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:58 schreef Cols het volgende:
Kijk ik al met al toch liever naar Meike.
Probleem is dat je er ook naar moet luisteren
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 9 februari 2004 @ 18:21:41 #252
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_17034411
quote:
Waarom zeurt iedereen dat merel en hedwig niet doorzijn. Die merel blijkt 16 te zijn maar ziet eruit als iemand van 30. En van hedwig wordt je haast bang als je al die gebaren ziet.Kijk ik al met al toch liever naar Meike. Aan zangtechniek kun je nog sleutelen, maar aan uiterlijk niet.

Dit lijkt me een beetje de omgekeerde wereld. Aan zangtechniek kun je idd sleutelen, aan zangtalent niet. Anders zou je van iedere gek een goede zanger kunnen maken. Terwijl er, zolang iemand niet gruwelijk lelijk is (en dat was niemand zaterdag), heel wat aan iemands uiterlijk te doen is met weinig moeite: kappertje, make up je, styling.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_17034838
quote:
Waarom zeurt iedereen dat merel en hedwig niet doorzijn. Die merel blijkt 16 te zijn maar ziet eruit als iemand van 30. En van hedwig wordt je haast bang als je al die gebaren ziet.Kijk ik al met al toch liever naar Meike. Aan zangtechniek kun je nog sleutelen, maar aan uiterlijk niet.
Aan zangtechniek kan je zeker sleutelen. Haar zangtechniek is op zich wel oke, maar haar stem niet. Ik denk dat je aan een stem weinig kan veranderen.
  maandag 9 februari 2004 @ 19:26:42 #254
44797 Marando
Lief beertje
pi_17036103
quote:
Bang voor Hedwig??? Naja... smaken verschillen. Ze kan super mooi zingen en ze lijkt me ook nog eens een super lief en bescheiden meisje. Vind ik top!
Time flies when you're having fun
  maandag 9 februari 2004 @ 19:34:13 #255
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_17036322
Zitten jullie met z'n allen een geintje te maken ofzo? Megan slecht? Hebben jullie soms een andere aflevering gezien? Megan was absoluut de beste van zaterdag, ze had de meeste power en hoewel ze er soms naast zat (zoals iedereen!) zong ze overwegend zuiver. De enige reden dat ze niet door is is haar uiterlijk. Stelletje hypocrieten, lopen zeggen dat Meike er alleen inzit omdat ze mooi is en over Megan zeggen dat ze er niet uit ziet Dat noemt men meten met twee maten!

Die Robin kon AB-SO-LUUT niet zingen, het klonk echt nergens naar. Hij is er alleen door om zijn GTST-hoofd. En Merel? Wie was dat? Sorry hoor maar ik kan het me niet herinneren! Totaal geen indruk op me gemaakt.

Haal die oordoppen eens uit jullie oren en luister eens goed!

NSJ & Lowlands still on my mind
pi_17036531
En op naar deel 33.

(Robin kan wel zingen )

Strawberry Flavour..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')