quote:Ron vind ik ook een van de beteren (
Op maandag 9 februari 2004 12:07 schreef Tania18 het volgende:[..]
Ik ben het er wel ongeveer mee eens dat hij de enige is die ALLES heeft, maar ook Boris en Ron vind ik wel in de buurt komen
quote:
Op maandag 9 februari 2004 12:12 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ron vind ik ook een van de beteren (
alweer eens! )
quote:Ron vind ik idd ook goed, met name in de theaterronde viel hij me op. En ik vind Boris tot nu toe opvallend okay.
Op maandag 9 februari 2004 12:12 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ron vind ik ook een van de beteren (
alweer eens! )
Boris weet ik niet, dus dat zie ik komende week wel
quote:Inderdaad tot nu toe nog niet. Maar volgens mij zitten alle goede zangeressen (Fardoe, Alice en Elisaar) in de komende workshop, nog even afwachten dus
Op maandag 9 februari 2004 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Wat me dus wel opvalt is dat er niet echt groot talent onder de meiden aanwezig is (ik zou er nog niet 1 kunnen noemen), maar misschien komt dat nog de komende week.
quote:Irma viel me wel op vorige keer qua stem en ik vind haar rooie haar etc. ook wel erg leuk.
Wat me dus wel opvalt is dat er niet echt groot talent onder de meiden aanwezig is (ik zou er nog niet 1 kunnen noemen), maar misschien komt dat nog de komende week.
Van mij mag ze alleen wel iets minder alto proberen over te komen: ze is ook anders en opvallend zonder de hoed van de Cat in the hat
quote:Ik vind het juist totaal andersom. Die meiden zingen tot nu toe een stuk beter dan de jongens. Maar ik ben dan ook een zangeressen-liefhebber. Meer dan een zangers-liefhebber.
Irma, Fardoe, Elisaar, Marlies, Maud....
Hier de link voor t derde uur!
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/vara/stendersvroeg/laatste-2.ra
ff doorspoelen naar 45 minuten
quote:HELLUP BAs EN Joel
Megan
Hier de link voor t derde uur!
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/vara/stendersvroeg/laatste-2.ra
ff doorspoelen naar 45 minuten
Bas moet erop reageren, en na een lange stilte stamelt hij : uhhhh nou, ik ben het niet met je eens HenkJan.
En inderdaad HenkJan geeft weer toe dat ie Meike niet zo goed vond zingen.
[Dit bericht is gewijzigd door Magics op 09-02-2004 15:15]
quote:Heb je dan wel naar dezelfde Idols gekeken?
Op maandag 9 februari 2004 14:54 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik vind het juist totaal andersom. Die meiden zingen tot nu toe een stuk beter dan de jongens. Maar ik ben dan ook een zangeressen-liefhebber. Meer dan een zangers-liefhebber.
Irma, Fardoe, Elisaar, Marlies, Maud....
quote:Allemaal valszingende meiden in de finale? Ja, dan scoren we volgend jaar weer zo geweldig in world Idol...
Op maandag 9 februari 2004 15:33 schreef FierceDeity het volgende:
Ik ben het eens met Tom_Tom hoor wat dit betreft, dit jaar zijn er veel meer goede meiden dan jongens. Als het aan mij had gelegen hadden er 9 van de meiden en maar 1 jongen (Boris) doorgegaan naar de finales dit jaar, want die zijn gewoon beter.
Tussen vals zingen en een slippertje maken is toch wel een groot verschil.
quote:Ik wil het net zeggen
Op maandag 9 februari 2004 15:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je gehoor is gewoon een beetje vreemd, scanman.
Je hebt er gewoon niet zo'n kijk op scanman, accepteer het gewoon. Je hebt vast wel talenten op andere terreinen.
quote:Scanman heeft er nooit echt een kijk op gehad. Hij bekijkt het teveel door een roze bril. Dat geeft verder niet. Wij zijn er om het recht te zetten
Op maandag 9 februari 2004 15:59 schreef FierceDeity het volgende:[..]
Ik wil het net zeggen
Je hebt er gewoon niet zo'n kijk op scanman, accepteer het gewoon. Je hebt vast wel talenten op andere terreinen.
quote:Ik denk dat Boris en Elisaar allebei in ieder geval doorgaan en voor de derde twijfel ik nog tussen Alice en Fardoe
Op maandag 9 februari 2004 16:32 schreef funmaster het volgende:
We moeten ook een beetje vooruit kijken naar de derde workshop, toch? Wie gaan er dan door en wie niet?
quote:Boris en Alice door het publiek, Elisaar door de jury
Op maandag 9 februari 2004 16:32 schreef funmaster het volgende:
We moeten ook een beetje vooruit kijken naar de derde workshop, toch? Wie gaan er dan door en wie niet?
Die Daniël kan ook nog weleens voor een verassing gaan zorgen. Niet zo veel uitstraling, wel een erg goede stem geloof ik.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 09-02-2004 17:43]
quote:Lol... jij laat me echt lachen, met je JIM adoratie. Over roze bril gesproken
Op maandag 9 februari 2004 16:16 schreef schatje het volgende:
Hij bekijkt het teveel door een roze bril.
En geloof maar dat ik er wél kijk op heb.
Maareh, wat voor roze bril moet ik dan op hebben, aangezien ik hetero ben en toch de meiden slecht vind zingen. Leg eens uit oh uwe heiligheid.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 09-02-2004 17:27]
quote:Laten we hopen dat daar dan wel enig vrouwelijk talent tussen zit.
Op maandag 9 februari 2004 12:51 schreef Tania18 het volgende:[..]
Inderdaad tot nu toe nog niet. Maar volgens mij zitten alle goede zangeressen (Fardoe, Alice en Elisaar) in de komende workshop, nog even afwachten dus
quote:
Op maandag 9 februari 2004 16:56 schreef BVO het volgende:[..]
Boris en Alice door het publiek, Elisaar door de jury
Wildcardronde denk ik Tialda en Fardoe.Die Daniël kan ook nog weleens voor een verassing gaan zorgen. Niet zo veel uitstraling, wel een erg goede stem geloof ik.
Ik denk dat publiek kiest: Elisaar en Boris
de jury: Fardoe
wildcards: Alice en Irma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |