abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17012328
quote:
Op zondag 8 februari 2004 21:46 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Handen eraf, communiceren vind ik té belangrijk.
......zegt iemand die de hele dag achter msn zit. Hoe wou je dat doen, zonder handen?

ontopic:
Liever doof. Met je handen doe je zoveel...dat kan ik niet missen.
Bovendien is 90% van de communicatie non-verbaal, dus je kunt als dove nog een heleboel, ook wat betreft communiceren.

Waanzin zou mij waarschijnlijk pas bevrijden, maar voor waanzin mis ik de moed.
pi_17020025
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:07 schreef Kaensterle het volgende:
Ik zit net Futurama te kijken en daar krijgt Leela - die doof is geworden - van de Robotduivel de keuze om óf doof te blijven óf hem haar handen te geven.

Dat zette me aan 't denken: wat zou ik kiezen? Geen handen meer hebben of niet meer kunnen horen...

Wat jullie?

Doof. Ik haat herrie.
  maandag 9 februari 2004 @ 05:12:06 #53
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_17020026
Doof, da's duidelijk.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  maandag 9 februari 2004 @ 05:12:46 #54
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17020028
Dan maar doof idd.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 9 februari 2004 @ 05:15:49 #55
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_17020035
Doof,

Zonder handen geen motor/auto meer rijden, niets meer kunnen schrijven/typen, geen gitaar meer spelen...(naja dat kan ook niet als je doof bent volgens mij).

Mijn schijtlijst : FritsvanEgters
Xbox Live GT : Dutch Mayhem // PSN ID : Dutch_Mayhem
  maandag 9 februari 2004 @ 09:39:44 #56
36311 Pinobot
Te lui voor een echte religie.
pi_17021118
Ik zou de robot vragen of hij eerst mijn gehoor wil teruggeven zodat ik nog eventjes van beiden kan genieten, en als hij dan mijn gehoor teruggeeft trek ik zijn batterij eruit.
Het leven is als een pisvlek in de zwarte pantalon van de eeuwigheid.
pi_17021843
Dan kies ik voor doof, aangezien ik momenteel geen vriendin heb.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_17022555
en als je nu mocht kiezen tussen handen of blind zijn oren daar kan je nog zonder mee leven ,maar niets zien
pi_17023171
quote:
Op maandag 9 februari 2004 11:12 schreef Jan-jaap het volgende:
en als je nu mocht kiezen tussen handen of blind zijn oren daar kan je nog zonder mee leven ,maar niets zien
Dan zou ik ook voor handen eraf kiezen. Nogmaals je hebt tegenwoordig behoorlijk goede protheses.
  maandag 9 februari 2004 @ 11:39:57 #60
65537 gimeone
you asked for an opinion?..
pi_17023231
waarom timmerd ze die robot niet es lekker in elkaar ovzo
  maandag 9 februari 2004 @ 11:41:00 #61
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_17023256
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:08 schreef Fliepke het volgende:
dan maar doof
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
  maandag 9 februari 2004 @ 11:42:13 #62
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_17023285
Dan maar doof, kan ik mijn handen nog gebruiken om te praten... Ik wil er wel een cursus liplezen en gebarentaal bij...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_17025179
Futurama

'nyways...het lijkt me allebei niet fijn...zonder handen kan ik niet meer drummen/rukken/wat dan ook, zonder gehoor kan ik geen muziek meer luisteren/enz...hmmz dan maar doof

pi_17027877
quote:
Op maandag 9 februari 2004 05:15 schreef Mayhem het volgende:
Doof,

Zonder handen geen motor/auto meer rijden, niets meer kunnen schrijven/typen, geen gitaar meer spelen...(naja dat kan ook niet als je doof bent volgens mij).

Denk je? Volgens mij best wel, om de gitaar af te stemmen zul je van een stemvork op zo'n electronisch apparaat moeten overgaan die het precies meet, maar verder - de snaren blijven zitten waar ze zitten toch. Of een snaar goed trilt voel je toch wel meestal, je voelt ook of je hard of zacht speelt, okay het kan zijn dat je niet brilliant zult spelen maar als je goed oplet waar je je vingers neerzet, moet het toch lukken? Je kunt ook anderen vragen om te beoordelen hoe het klinkt.
Zelf een liedje verzinnen zal wel niet lukken denk ik.
pi_17033485
Doof...
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:10 schreef Disorder het volgende:
Doof. Hoe moet ik anders masturberen?
Met 2 stompjes.
pi_17147415
zijn jullie nederlanders ??????????????

onderhandelen natuurlijk

1 hand en 1 oor doof natuurlijk

Tolerantie is een onvolmaakte deugd, omdat één van de centrale kenmerken van tolerantie is het toelaten van iets dat je in feite afkeurt. Omdat hetgeen je afkeurt toch plaatsvindt, kan je over het resultaat niet erg enthousiast worden. Kees Schuit
pi_17154088
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:14 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Ja maar zonder gehoor is contact met de rest van de wereld weer heel moeilijk... niet meer normaal met mensen kunnen communiceren, nauwelijks tv, geen radio, geen muziek...

daarmee ben ik niet eens, ik ben ook zelf doof maar ik kan ook al goed met mensen communiceren en ik kijk ook vaak naar tv met ondertiteling, iig geen muziek maar kan wel voelen als ie hard aanstaat... ik zou liever doof willen zijn... maar dat ben ik al!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')