Dat zette me aan 't denken: wat zou ik kiezen? Geen handen meer hebben of niet meer kunnen horen...
Wat jullie?
quote:Ja maar zonder gehoor is contact met de rest van de wereld weer heel moeilijk... niet meer normaal met mensen kunnen communiceren, nauwelijks tv, geen radio, geen muziek...
Op zaterdag 7 februari 2004 22:11 schreef Klonk het volgende:
Doof, zonder gehoor is leven mogelijk zonder handen lijkt me zwaar on"handig"
quote:Dit impliceert dat je zelfmoord zou plegen als een van de twee je zou overkomen... zou je dat doen? Ik niet, denk ik.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:13 schreef nozem het volgende:
dan liever dood..
quote:van masturberen word je zoiezo al doof
Op zaterdag 7 februari 2004 22:10 schreef Disorder het volgende:
Doof. Hoe moet ik anders masturberen?
quote:Ik wel, weet ik.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:20 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Dit impliceert dat je zelfmoord zou plegen als een van de twee je zou overkomen... zou je dat doen? Ik niet, denk ik.
quote:Ik zou in ieder geval in beide gevalllen dood ongelukkig worden.. Als gitaarspelende muziekfreak
Op zaterdag 7 februari 2004 22:20 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Dit impliceert dat je zelfmoord zou plegen als een van de twee je zou overkomen... zou je dat doen? Ik niet, denk ik.
quote:Ja en zonder handen kan je nog steeds spreken...
Op zaterdag 7 februari 2004 22:22 schreef fmase het volgende:
doof, kun je met je handen gebarentaal beoefenen
Ik ben muzikant, speel gitaar, bas en drums en ik mix nogal wat op mijn PC af. Kan niet quaken zoder handen en kan niet winnen met COD zonder goed gehoor.
Wat een kutkeuzes zeg. Liever stoned dan, ik zou aan de drugs gaan dus dan maar mijn handen, dan ik tenminste nog een jointje draaien maar ik zou helemaal getikt worden en waarschijnlijk een eind aan m'n leven maken alhoewel ik falikant tegen zelfmoord ben. Zie het maar als euthenasie dan.
ik geniet dan nog liever door van alles om me heen, aangezien ik gehoor als mijn belangrijkste zintuig zie :/
ik zou ook liever doof zijn trouwens.....kun eindelijk pas echt genieten van de gebarentaalmiep bij het jeugdjournaal
quote:Dan hoor je ook zo lekker veel....oh ja...mozart was toch ook doof? En wat heeftie allemaal gedaan....
Op zaterdag 7 februari 2004 22:56 schreef eperon het volgende:
doof, want zonder handen kan ik geen piano meer spelen
maar als ik zou moeten kiezen, met pistool op het hoofd, dan maar doof...
Als je doof ben kan je nog veel meer dingen doen...plus je hebt nog 4 zintuigen over....zonder handen kan je dus bijna niks meer...zoals zelfstandig eten bijvoorbeeld....broek opendoen om te plassen....dat soort dingen
quote:ja tuurlijk...'piano spelen'.........
Op zaterdag 7 februari 2004 22:56 schreef eperon het volgende:
doof, want zonder handen kan ik geen piano meer spelen
Maar nu in het heden?
Doe dan maar doof idd, met handen kan je nog altijd makkelijk msn'n(communiceren gaat het hierom) en gewoon baan vinden 8er het bureau.
quote:......waarom post je dan hier, als je zo van de realiteit houdt....
Op zaterdag 7 februari 2004 23:06 schreef K3 het volgende:
Ik vind dit echt zo'n onwerkelijke maatschappijleer-kutvraag.
Ik geef dan ook geen antwoord, want het is niet reëel.
quote:HAP......
Op zaterdag 7 februari 2004 23:00 schreef hassanjassan het volgende:[..]
Dan hoor je ook zo lekker veel....oh ja...mozart was toch ook doof? En wat heeftie allemaal gedaan....
quote:DUBBEL-HAP
Op zaterdag 7 februari 2004 23:06 schreef queenbee het volgende:[..]
ja tuurlijk...'piano spelen'.........
quote:dat was Bach
Op zaterdag 7 februari 2004 23:00 schreef hassanjassan het volgende:[..]
Dan hoor je ook zo lekker veel....oh ja...mozart was toch ook doof? En wat heeftie allemaal gedaan....
maar iig niet mozart
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:22 schreef Bioslock het volgende:[..]
Ik wel, weet ik.
quote:Beethoven, en die werd pas later doof nadat ie al een hoop symfonien geschreven had
Op zondag 8 februari 2004 15:01 schreef mattttPUNTnl het volgende:[..]
dat was Bach
of Beethovenmaar iig niet mozart
quote:......zegt iemand die de hele dag achter msn zit. Hoe wou je dat doen, zonder handen?
Op zondag 8 februari 2004 21:46 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Handen eraf, communiceren vind ik té belangrijk.
ontopic:
Liever doof. Met je handen doe je zoveel...dat kan ik niet missen.
Bovendien is 90% van de communicatie non-verbaal, dus je kunt als dove nog een heleboel, ook wat betreft communiceren.
quote:Doof. Ik haat herrie.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:07 schreef Kaensterle het volgende:
Ik zit net Futurama te kijken en daar krijgt Leela - die doof is geworden - van de Robotduivel de keuze om óf doof te blijven óf hem haar handen te geven.Dat zette me aan 't denken: wat zou ik kiezen? Geen handen meer hebben of niet meer kunnen horen...
Wat jullie?
Zonder handen geen motor/auto meer rijden, niets meer kunnen schrijven/typen, geen gitaar meer spelen...(naja dat kan ook niet als je doof bent volgens mij).
quote:Dan zou ik ook voor handen eraf kiezen. Nogmaals je hebt tegenwoordig behoorlijk goede protheses.
Op maandag 9 februari 2004 11:12 schreef Jan-jaap het volgende:
en als je nu mocht kiezen tussen handen of blind zijn oren daar kan je nog zonder mee leven ,maar niets zien
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:08 schreef Fliepke het volgende:
dan maar doof
'nyways...het lijkt me allebei niet fijn...zonder handen kan ik niet meer drummen/rukken/wat dan ook, zonder gehoor kan ik geen muziek meer luisteren/enz...hmmz dan maar doof
quote:Denk je? Volgens mij best wel, om de gitaar af te stemmen zul je van een stemvork op zo'n electronisch apparaat moeten overgaan die het precies meet, maar verder - de snaren blijven zitten waar ze zitten toch. Of een snaar goed trilt voel je toch wel meestal, je voelt ook of je hard of zacht speelt, okay het kan zijn dat je niet brilliant zult spelen maar als je goed oplet waar je je vingers neerzet, moet het toch lukken? Je kunt ook anderen vragen om te beoordelen hoe het klinkt.
Op maandag 9 februari 2004 05:15 schreef Mayhem het volgende:
Doof,
Zonder handen geen motor/auto meer rijden, niets meer kunnen schrijven/typen, geen gitaar meer spelen...(naja dat kan ook niet als je doof bent volgens mij).
quote:Met 2 stompjes.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:10 schreef Disorder het volgende:
Doof. Hoe moet ik anders masturberen?
onderhandelen natuurlijk
1 hand en 1 oor doof natuurlijk
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:14 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Ja maar zonder gehoor is contact met de rest van de wereld weer heel moeilijk... niet meer normaal met mensen kunnen communiceren, nauwelijks tv, geen radio, geen muziek...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |