quote:Vond je dat? Van de 10 finalisten waren er ook maar 3 ofzo die echt een beetje konden zingen.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:13 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ja, dat klopt
.
Vorig jaar waren de workshops kwalitatief zo goed. En nu niet zo.
Als het aan mij ligt worden het (3)Merel, (2)JK en (1)Nick. Megan zingt goed maar doet niet echt wat me, en ik wil er ook naar kunnen kijken. Die Merel was me trouwens nog nooit eerder opgevallen. Ze stond er lekker enthousiast bij.
Lianne ging af als een gieter. Ik lag met gekrulde tenen te luisteren.
quote:Ja. Daar ben ik het nu mee eens.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:13 schreef Luchtbel het volgende:
Ben je het er nu wel mee eens dat die Lianne verdacht veel op Daantje Mus leek
quote:Marieke had een leuk knakje in d'r stem wat mij enorm aansprak. Meike niet. Meike irriteert me.
Maar ik vind d'r net zo'n viese nep stem hebben als Marieke, die Meike dan.
quote:Ik ben niet zo snel boos hoor
Ben je boos?
[Dit bericht is gewijzigd door funmaster op 07-02-2004 22:17]
Maar, mijn top3
JK
Nick
Hedwig (echt, ze kan echt wel zingen, had alleen ff Tori Amos moeten zingen)
Wildcard
Robin
..... tja... geen idee
Ik vind die andere meisjes echt niks met niks... Ik ben een echte idols fan en volg dan ook zowat elk land op de voet, maar..... die meisjes van vanavond HALEN het niet bij wat ik in andere landen heb gehoord... wat klinken ze saaaaaaaaaaaaai. Behalve Hedwig dan... die is cool!
quote:Hehe ik wist alleen niet of dit erg genoeg was
Op zaterdag 7 februari 2004 22:16 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ja. Daar ben ik het nu mee eens.
[..]Marieke had een leuk knakje in d'r stem wat mij enorm aansprak. Meike niet. Meike irriteert me.
[..]Ik ben niet zo snel boos hoor
.
quote:Ik vond Hedwig echt eng! Die zou ik niet live willen tegenkomen... Alsof ze elk moment tegen me kan gaan krijsen en aan me haar gaat trekken of zo.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:17 schreef Marando het volgende:Hedwig (echt, ze kan echt wel zingen, had alleen ff Tori Amos moeten zingen)
[..]
Behalve Hedwig dan... die is cool!
Het valt me ook op dat niemand het meer over Kostian heeft .
JK vond ik dus niets =/ Terwijl ik hem in de theater ronders wel heel goed vond. Oh well.
quote:Lijkt me echt een super lief meisje en ik heb wel vertrouwen in haar.... enne... ik zou haar wel als vriendin willen
Op zaterdag 7 februari 2004 22:19 schreef Toeps het volgende:
Ik vond Hedwig echt eng! Die zou ik niet live willen tegenkomen... Alsof ze elk moment tegen me kan gaan krijsen en aan me haar gaat trekken of zo.
quote:Huh? Heb je vorige week wel gekeken? Iedereen hier verbaasde zich ook zo over de belabberde kwaliteit. Er werden ook topics geopend met titels als 'kiezen voor de minst slechte' enzo.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:20 schreef Saleheim het volgende:
Nou, na het relatief hoge niveau van vorige week
quote:Ja, die workshops hadden ze wel wat beter mogen 'loten'.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
De namen voor volgende week beloven in ieder geval veel goeds. Meer goeds dan vandaag.
quote:Kostian wie?
Op zaterdag 7 februari 2004 22:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Megan is toch ook wel goed hoor, als ik zo die kleine stukjes zie.Het valt me ook op dat niemand het meer over Kostian heeft
.
Nee, hoor, best wel ok die gozer, maar het was niet om aan te horen.
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 07-02-2004 22:24]
quote:Ja, maar ik vind dat juist wel leuk. Allemaal goeie (of andere mensen waar op gestemd gaat worden) bij elkaar. Alleen dit jaar moet Tialda door!
Op zaterdag 7 februari 2004 22:23 schreef BVO het volgende:[..]
Ja, die workshops hadden ze wel wat beter mogen 'loten'.
quote:Ja, deed hij ook mee?
Op zaterdag 7 februari 2004 22:23 schreef R_ON het volgende:[..]
Kostian wie?
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:17 schreef Marando het volgende:Hedwig (echt, ze kan echt wel zingen, had alleen ff Tori Amos moeten zingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |