Als dit de eerste keer is dat je over het opties scherm hoort: Welkom in de wondere wereld der opties van Fok!!! En uhh.. lees da Faq ook eens dan..
Ook heb ik in opties het aantal berichten op 100 of zo gezet, dus meestal krijgt een groot topic bij mij maar 2 pagina's, maakt het allemaal een stuk overzichtelijker. Maar de vraag is natuurlijk of jij webplaatjes aan of uit heb staan?
mods: Zat te twijfelen tussen digi, GC of onzin, maar wil dit topic liever niet in onzin omdat het dan zo snel afdaalt in een meukdiscussie. Verder is 't totally up to you als je het hier niet vindt passen of zo..
[Dit bericht is gewijzigd door BloodRayne op 07-02-2004 21:30]
quote:Post om je postkount te verhogen, vrij ongewenst.
Op zaterdag 7 februari 2004 21:27 schreef matthijn99 het volgende:
Opsomtopic..
quote:Topics om je topiccount te verhogen, zeer ongewenst.
Op zaterdag 7 februari 2004 21:29 schreef BloodRayne het volgende:
Post om je postkount te verhogen, vrij ongewenst.
Bij stoere mensen staat dit trouwens niet onder de opties, maar onder de 'instellingen.'
quote:Instellingen? Bij mij staat ie op opties. Ligt aan de skin of zo?
Op zaterdag 7 februari 2004 21:31 schreef nietzman het volgende:[..]
Topics om je topiccount te verhogen, zeer ongewenst.
Bij stoere mensen staat dit trouwens niet onder de opties, maar onder de 'instellingen.'
En offtopic: Als iemand problemen heeft met dit topic moet ie maar gaan klagen in FB of het centrale topic. Als ik m'n postkount wil verhogen dan post ik wel meer in onzin of IED.
quote:Mjah, de gene met de 'oude stijl' aan denken dat ze stoerder zijn dan de rest...
Op zaterdag 7 februari 2004 21:32 schreef BloodRayne het volgende:[..]
Instellingen? Bij mij staat ie op opties. Ligt aan de skin of zo?
...ik vind die ouwe shit maar onoverzichtelijk
quote:Neeneeneenee, klein verschil. Mensen met de oude layout zijn stoerder. 'Oude layouters' staat niet voor niets in de dikkevandale onder 'stoer.'
Op zaterdag 7 februari 2004 22:09 schreef ChimeraOffline het volgende:
Mjah, de gene met de 'oude stijl' aan denken dat ze stoerder zijn dan de rest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |