Kan iemand me een paar nummers van Tori Amos noemen die je gewoon gehoord móet hebben? Ik ken nl. niet zo veel van haar, en ik wil es wat luisteren, maar ik weet niet waar ik moet beginnen...
quote:Uh, Winter is een mooie! Spark is goed, Little Amsterdam, Caught a lite Sneeze, Leather, She's your Cocaine, Bliss, Crucify, Cornflake Girl, God, Waitress... Da's wel genoeg lijkt me voor nu.
Op donderdag 19 september 2002 17:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Oud topic maar es omhoog schoppen, dan hoef ik geen nieuwe te openenKan iemand me een paar nummers van Tori Amos noemen die je gewoon gehoord móet hebben? Ik ken nl. niet zo veel van haar, en ik wil es wat luisteren, maar ik weet niet waar ik moet beginnen...
Iedereen was trouwens al op de hoogte van het dit jaar te verschijnen album? Ik geloof dat ie eind november uitkomt, en een single moet eind september (23?) al verschijnen! Whoohoo!
Merman
Siren
Grappig dat die 2 namen best wel veel met elkaar te maken hebben hihi
(gaat tom_ tom_ ook?)
quote:Naar het concert? Ik denk het niet. Ik ben niet echt een concertganger.
Op zondag 1 december 2002 22:45 schreef Machiel het volgende:
(gaat tom_ tom_ ook?)
quote:Ben ERG benieuwd welke van haar uitgekozen worden voor dat album dan. I.i.g. zal Corbflake girl er wel opstaan en Professional Widow (de mix dan denk ik). Verder hoop ik zelf op haar cure-cover Lovesong, Caught a Lite Sneeze, Precious Things, Pretty Good Year, Bells for her, Winter, Strange Little Girls en nog wat.
Op dinsdag 22 juli 2003 17:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
6 Oktober komt er een Tori album uit: Greatest Hits.
quote:voor mij:
Op donderdag 19 september 2002 17:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Oud topic maar es omhoog schoppen, dan hoef ik geen nieuwe te openenKan iemand me een paar nummers van Tori Amos noemen die je gewoon gehoord móet hebben? Ik ken nl. niet zo veel van haar, en ik wil es wat luisteren, maar ik weet niet waar ik moet beginnen...
gold dust
caught a little sneeze
Mr. zebra !!!!!
northern lad
professional widow (toch de dance remix)
crucify
father lucifer
sparkle
quote:Aangezien ze afgelopen tour al geen werk meer speelde van Strange Little Girls zou het me niets verbazen als die plaat ook voor de Greatest Hits helemaal overgeslagen zou worden. Zelfde verhaal met materiaal van Y Kant Tori Read (wat natuurlijk ook niet echt zou passen).
Op dinsdag 22 juli 2003 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Verder hoop ik zelf op haar cure-cover Lovesong, Caught a Lite Sneeze, Precious Things, Pretty Good Year, Bells for her, Winter, Strange Little Girls en nog wat.
Grappig detail: Joe Jackson kondigde in Vredenburg zijn nummer 'Real Men' aan als een cover van de cover van Tori Amos .
quote:Real Men is ook een van de beste covers van Strange Little Girls, vind ik.
Op dinsdag 22 juli 2003 17:13 schreef Litpho het volgende:
Grappig detail: Joe Jackson kondigde in Vredenburg zijn nummer 'Real Men' aan als een cover van de cover van Tori Amos.
quote:Ik twijfel ook een beetje aan het nut hiervan. Maar ja, het is wel leuk. Zou er ook een DVD bijzitten ? Dat zie je de laatste tijd heel vaak bij Greatest Hits albums, dat er een DVD met een live concert of alle videos or weet ik het bijzit.
Op dinsdag 22 juli 2003 17:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
6 Oktober komt er een Tori album uit: Greatest Hits.
quote:Let's hope so! Wacht al een tijdje op een leuke dd van 'd'r. Heb wel de videoband van Libve from NY en die met alle clips d'rop. Maar da's toch anders!
Op dinsdag 22 juli 2003 18:03 schreef Massive het volgende:[..]
Ik twijfel ook een beetje aan het nut hiervan. Maar ja, het is wel leuk. Zou er ook een DVD bijzitten ? Dat zie je de laatste tijd heel vaak bij Greatest Hits albums, dat er een DVD met een live concert of alle videos or weet ik het bijzit.
Een echte DVD van Tori zou wel OK zijn, ben al sinds Little Earthquakes fan en heb haar een aantal keren mogen aanschouwen op een podium. Kippevel vaak !
quote:Ja.. die is mooi he
Op dinsdag 22 juli 2003 17:20 schreef Jerruh het volgende:
ik vergeet spontaan icicle, met dieje piano.
quote:Ik nu 2x. Vorig jaar Brussel en afgelopen januari in AHoy. Via via kaartjes geregeld 1e rang 1e rij. Damn, was dat ff gaaf!
Op dinsdag 22 juli 2003 20:44 schreef SevenWonders het volgende:
heb haar een aantal keren mogen aanschouwen op een podium. Kippevel vaak !
Ben ook erg benieuwd naar die covers, ben er nu een paar aan het downloaden. Wat zijn jullie favorieten??
Lennard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |