abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 maart 2002 @ 12:14:36 #201
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_3455374
Heb ik gekregen van een vriendin van mij

*trots ben*

Dit is een grotere uitvoering

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_5880555
Oud topic maar es omhoog schoppen, dan hoef ik geen nieuwe te openen

Kan iemand me een paar nummers van Tori Amos noemen die je gewoon gehoord móet hebben? Ik ken nl. niet zo veel van haar, en ik wil es wat luisteren, maar ik weet niet waar ik moet beginnen...

Are you pondering what I'm pondering?
pi_5890053
quote:
Op donderdag 19 september 2002 17:11 schreef Mini_rulez het volgende:

Kan iemand me een paar nummers van Tori Amos noemen die je gewoon gehoord móet hebben? Ik ken nl. niet zo veel van haar, en ik wil es wat luisteren, maar ik weet niet waar ik moet beginnen...

Uh, Winter is een mooie! Spark is goed, Little Amsterdam, Caught a lite Sneeze, Leather, She's your Cocaine, Bliss, Crucify, Cornflake Girl, God, Waitress... Da's wel genoeg lijkt me voor nu.

Iedereen was trouwens al op de hoogte van het dit jaar te verschijnen album? Ik geloof dat ie eind november uitkomt, en een single moet eind september (23?) al verschijnen! Whoohoo!

pi_6068881
Twee nummers die wat minder bekend zijn, maar ook heeeeel vet:

Merman

Siren

Grappig dat die 2 namen best wel veel met elkaar te maken hebben hihi

pi_7084823
Tori Amos is best goed eigenlijk! Ik ben haar nu aan het ontdekken, zeg maar, door middel van Scarlet Walk en Strange Little Girls. Ik vind dat ze een erg prettige en mooie stem heeft. En die covers van Strange Little Girls zijn echt heel erg mooi. Nooit gedacht. Ik kende van tevoren eigenlijk alleen Professional Widow en daar vind ik niets aan, maar ze maakt dus eigenlijk heel erg goede muziek! Altijd prettig om te weten!
  zondag 1 december 2002 @ 22:45:19 #206
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_7093583
Ja das wel jammer dat velen alleen dat nummer kennen is een van haar mindere nummers vind ik. Had ik eerst ook had een aantal jaren na die 'hit' een keer een optreden van haar gezien en besloten dat ik daar iets van wilde hebben. Toen een tijd later hoorde ik veel over Little earthquakes(hier in dit forum ) dus die kocht ik toen en werd niet teleurgesteld dus wilde meer hebben dit heeft nog lang geduurd maar sinds ik Under the pink hoorde wist ik dat ik graag naar haar concert in ahoy wilde en heb ik kort daarna the Choirgirl hotel en Scarlet walk nu ook heb waar ik voorlopig nogwel ff op kan teren na t concert(20 jan) kijk ik wel of ik de collectie helemaal compleet wil maken

(gaat tom_ tom_ ook?)

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_7103501
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:45 schreef Machiel het volgende:
(gaat tom_ tom_ ook?)
Naar het concert? Ik denk het niet. Ik ben niet echt een concertganger.
pi_9513856
Ik luister nu Woodstock van Joni Mitchell en dat pianostukje kwam me vaag bekend voor. Heeft Tori Amos dat ooit ook gebruikt? Want volgens mij is dat dan gebruikt op Strange Little Girls of Scarlet's Walk....
pi_11940364
6 Oktober komt er een Tori album uit: Greatest Hits.
pi_11940388
hm, is dat nu nodig?
  dinsdag 22 juli 2003 @ 17:09:32 #211
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_11940434
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 17:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ben ERG benieuwd welke van haar uitgekozen worden voor dat album dan. I.i.g. zal Corbflake girl er wel opstaan en Professional Widow (de mix dan denk ik). Verder hoop ik zelf op haar cure-cover Lovesong, Caught a Lite Sneeze, Precious Things, Pretty Good Year, Bells for her, Winter, Strange Little Girls en nog wat.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_11940491
Ik ben ook wel benieuwd. Niet dat ik 'm wil hebben ofzo, ik heb meer zoiets van: ik heb liever alle CD's dan. Of het moet zijn dat er veel nieuws op staat met remixen en liveoptredens enzo. Maar dat zal wel neit.
  dinsdag 22 juli 2003 @ 17:13:01 #213
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11940529
quote:
Op donderdag 19 september 2002 17:11 schreef Mini_rulez het volgende:

voor mij:

gold dust
caught a little sneeze
Mr. zebra !!!!!
northern lad
professional widow (toch de dance remix)
crucify
father lucifer
sparkle

put
your
clothes
on!
pi_11940539
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Verder hoop ik zelf op haar cure-cover Lovesong, Caught a Lite Sneeze, Precious Things, Pretty Good Year, Bells for her, Winter, Strange Little Girls en nog wat.
Aangezien ze afgelopen tour al geen werk meer speelde van Strange Little Girls zou het me niets verbazen als die plaat ook voor de Greatest Hits helemaal overgeslagen zou worden. Zelfde verhaal met materiaal van Y Kant Tori Read (wat natuurlijk ook niet echt zou passen).

Grappig detail: Joe Jackson kondigde in Vredenburg zijn nummer 'Real Men' aan als een cover van de cover van Tori Amos .

"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 22 juli 2003 @ 17:14:48 #215
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_11940573
Tori Amos .
For great justice!
pi_11940590
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 17:13 schreef Litpho het volgende:
Grappig detail: Joe Jackson kondigde in Vredenburg zijn nummer 'Real Men' aan als een cover van de cover van Tori Amos .
Real Men is ook een van de beste covers van Strange Little Girls, vind ik.
  dinsdag 22 juli 2003 @ 17:20:31 #217
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11940728
ik vergeet spontaan icicle, met dieje piano .
put
your
clothes
on!
pi_11941783
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 17:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik twijfel ook een beetje aan het nut hiervan. Maar ja, het is wel leuk. Zou er ook een DVD bijzitten ? Dat zie je de laatste tijd heel vaak bij Greatest Hits albums, dat er een DVD met een live concert of alle videos or weet ik het bijzit.
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
  dinsdag 22 juli 2003 @ 19:31:45 #219
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_11943548
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 18:03 schreef Massive het volgende:

[..]

Ik twijfel ook een beetje aan het nut hiervan. Maar ja, het is wel leuk. Zou er ook een DVD bijzitten ? Dat zie je de laatste tijd heel vaak bij Greatest Hits albums, dat er een DVD met een live concert of alle videos or weet ik het bijzit.

Let's hope so! Wacht al een tijdje op een leuke dd van 'd'r. Heb wel de videoband van Libve from NY en die met alle clips d'rop. Maar da's toch anders! (zeikerd)
L'Amour menaçant:
pi_11945062
Een 'best of'of 'greatest hits' wordt in eerste instantie ook niet voor de echte die-hards gemaakt (ook al kopen die hem wel), maar gewoon als cash-cow in de decemberperiode (let maar op, meeste best of's komen uit in het najaar) voor de grote massa die op die manier een beetje werk van betreffende artiest in huis krijgt met nummer die hij herkent, zonder de juweeltjes van de albums te horen te krijgen.

Een echte DVD van Tori zou wel OK zijn, ben al sinds Little Earthquakes fan en heb haar een aantal keren mogen aanschouwen op een podium. Kippevel vaak !

Take on the situation, but not the torment ...
pi_11951223
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 17:20 schreef Jerruh het volgende:
ik vergeet spontaan icicle, met dieje piano .
Ja.. die is mooi he

donderdag 24 juli 2003 @ 10:19:14 #222
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_11980152
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 20:44 schreef SevenWonders het volgende:
heb haar een aantal keren mogen aanschouwen op een podium. Kippevel vaak !
Ik nu 2x. Vorig jaar Brussel en afgelopen januari in AHoy. Via via kaartjes geregeld 1e rang 1e rij. Damn, was dat ff gaaf!
L'Amour menaçant:
pi_11991486
Ik heb ook 2 cd's van haar: Little Earthquakes ofzoiets en from the choirgirl hotel. Allebei hele mooie cd's.

Ben ook erg benieuwd naar die covers, ben er nu een paar aan het downloaden. Wat zijn jullie favorieten??

Lennard

er zijn al zoveel anderen, dat ik maar gewoon mezelf blijf
  donderdag 24 juli 2003 @ 18:36:46 #224
61353 Celibatair
Maagdelijk wit.
pi_11992241
Tori's mooiste covers zijn Smells Like Teen Spirit, Losing My Religion, Real Men, Time en I Don't Like Mondays.
Een dag niet geneukt, is een dag geleefd.
pi_11996211
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 18:36 schreef Celibatair het volgende:
Tori's mooiste covers zijn Smells Like Teen Spirit, Losing My Religion, Real Men, Time en I Don't Like Mondays.
Dan heb je vast "Angie" en "Thank You" van de maxi single van Crucify nog nooit gehoord..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')