het hoogtepunt (eigenlijk het hele concert) vond ik 'Man with a gun' zonder piano alleen tori..... wauw...
quote:Als Tori-fan zijnde moet ik zeggen dat je de titel enigzins verkeerd hebt
Op donderdag 29 november 2001 11:12 schreef Rafterman het volgende:
* Rafterman heeft gister erg van tori genoten.het hoogtepunt (eigenlijk het hele concert) vond ik 'Man with a gun' zonder piano alleen tori..... wauw...
quote:Ej was jij daar ook??
Op donderdag 29 november 2001 11:12 schreef Rafterman het volgende:
* Rafterman heeft gister erg van tori genoten.het hoogtepunt (eigenlijk het hele concert) vond ik 'Man with a gun' zonder piano alleen tori..... wauw...
* KingShakur is nu 'tig' speciale mixen aan het downen (JohnB)
* KingShakur gaat zaterdag nog even kijken in Brussel!! (rij 4 ofzo geloof ik)
quote:Net zoals '97 Bonnie and Clyde?
Op donderdag 29 november 2001 11:59 schreef KingShakur het volgende:
Heb ooit een versie gezien waarin ze eerst een kinderstemmetje deed en dan een zware mannenstem (dochter-vader) en die was echt 'shocking'
Hier alle setlijsten per concert:
'97 Bonnie and Clyde
Little Amsterdam
Sugar
China
Take to the Sky
Improv (Mr. Joel get me a present...)
Concertina
Beauty Queen
Horses
Winter
This Old Man
Josephine
Crucify
Rattlesnakes
Me and a Gun
Pretty Good Year
1st Encore:
Etienne
Playboy Mommy
2nd Encore:
Leather
Doughnut Song
Time
Damn, wat wilde ik deze ook heel erg graag zien!! Leather, Crucify, Winter. China, Horses....
quote:Dat roken mag ook wel wat minder ja. Gelukkig maar dat het een gweldig concert was.. al snap ik de toebedeling van de stoelen niet zo goed, ging dat random ofzo..?
Op donderdag 29 november 2001 11:00 schreef Yo-L het volgende:
Jah, wat was ik jaloers
en zij zenuwachtig.. zat nogal heel hard te trillen voor t concert (en 'n heel pakje op te roken)
quote:Bonnie&Clyse was wel van een bandje en persoonlijk vond ik dat ellenlange stuk aan het begin van 'dat' bandje een minpunt. Geef mij dan maar echt life Cornflake Girl of bijvoorbeeld God als opener.
Op donderdag 29 november 2001 12:10 schreef Lamon het volgende:
't was erg mooi.
Ik miste alleen Winter (of ze moet 't precies gespeeld hebben toen ik naar de wc ging), en dat zitten had van mij niet zo gehoeven.
Gelukkig speelde ze wel Cooling, Bonnie&Clyde en Spring Haze. Ook stuk voor stuk fijne nummers.
quote:Iedereen had zijn eigen plek. Ik zat in rij 32, stoelnummer ben ik vergeten.
Op donderdag 29 november 2001 12:11 schreef Vork het volgende:[..]
Dat roken mag ook wel wat minder ja. Gelukkig maar dat het een gweldig concert was.. al snap ik de toebedeling van de stoelen niet zo goed, ging dat random ofzo..?
quote:Eminem..uit nieuwsgierigheid heb ik de originele versie een tijdje geleden gedownload. AFGRIJSELIJK slecht!
Op donderdag 29 november 2001 12:13 schreef KingShakur het volgende:[..]
Bonnie&Clyse was wel van een bandje en persoonlijk vond ik dat ellenlange stuk aan het begin van 'dat' bandje een minpunt. Geef mij dan maar echt life Cornflake Girl of bijvoorbeeld God als opener.
quote:Blijkbaar, we hadden de kaartjes ongeveer tegelijk gekocht.. of die postbeambtes in Enschede weten niet wat ze doen..
Op donderdag 29 november 2001 12:11 schreef Vork het volgende:[..]
Dat roken mag ook wel wat minder ja. Gelukkig maar dat het een gweldig concert was.. al snap ik de toebedeling van de stoelen niet zo goed, ging dat random ofzo..?
Maargoed, heb't redelijk goed kunnen zien, zat in elk geval nog in de Blackbox, balkon leek me helemaal niks namelijk...
Wel typisch om te zien hoe vaak ze even 'gewoon' dr bosendorfer (dr vleugel voor de onwetenden) aanraakt.. op momenten dat ze niet speelt enzo, alsof 't dr beste vriend is (is't ook dan waarschijnlijk)
die raakt bij haar de gevoelige snaar!
quote:zeker was ik er ook!!!!
Op donderdag 29 november 2001 11:59 schreef KingShakur het volgende:[..]
Ej was jij daar ook??
Wel indrukwekkend!
Heb ooit een versie gezien waarin ze eerst een kinderstemmetje deed en dan een zware mannenstem (dochter-vader) en die was echt 'shocking'* KingShakur is nu 'tig' speciale mixen aan het downen (JohnB)
* KingShakur gaat zaterdag nog even kijken in Brussel!! (rij 4 ofzo geloof ik)
(terwijl de 3 vrouwelijke personen in mijn groep NIET gecheckt werden)
FWIW
en een paar korte mpegjes van een paar seconden...
Ik zat alleen helemaal rechts in de buurt van een deur, en werd gek van de mensen die naar de WC wilden maar moesten wachten tot een nummer afgelopen was...
Maar verder helemaal top!!!
In den bosch kan je in een platenzaakje een hele hoop singels, cd's, rarities halen van Tori. Ik heb nu zelf ongeveer 50 cd's thuis liggen (waaronder een aantal bootlegs) maar die gast heeft nog veel meer..
Het zit in het straatje tussen de McDonalds en de bioscoop in (ik weet niet precies hoe de zaak heet, maar als je een pand met tot aan de nok toe met platen en cd's ziet, dan zit je goed ).
Zaterdag weer naar tori..
Btw, hoe smokkel jij je fototoestel mee naar binnen?
Dat is idd een hele goeie zaak
quote:Je mag gloof ik wel een fototoestel mee.. maar daar zitten ook kwaliteitseisen aan verboden... bij veel zalen mag je bijv. niet flitsen.. anderen hebben als kritieria dat je zoombereik niet groter mag zijn dan een bepaalde maat. Bij sommigen is het echter helemaal verboden. Vaak zijn daat standaard regels voor per zaal, maar die kunnen wijzigen, afhankelijk van wie er speelt en wat die allemaal toestaat.
Op donderdag 29 november 2001 22:05 schreef JayTaph het volgende:
Btw, hoe smokkel jij je fototoestel mee naar binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |