Ik vind het moeilijk om een favoeriet te noemen, want dat wisselt sterk. Op dit moment luister ik veel naar Boys for Pele, maar de nummers op To Venus and Back ben ik ook steeds meer gaan waarderen. Vooral Spring Haze.
Ben benieuwd wat ze nu weer gebrouwd heeft..
Ik ben bang dat het geen wereldtour word .. ik kan ook nergens info vinden over een album met nieuw eigen materiaal? Niet dat ik niet blij ben met een nieuwe cover cd.. maar ik wil nieuw materiaal
.
Het moet zijn: you're just an empty cage !!girl!! if you kill the bird...
Sorry, moest ik even zeggen....
quote:Jajaja, weet ik. En jij hebt ook goed opgelet, glittergirl. Het is natuurlijk ook een zeer essentieel woordje. Ik begrijp dat ik dat niet zomaar mag weglaten. Excusez-moi mij voor deze schandalige fout
Op donderdag 12 juli 2001 19:00 schreef Talula het volgende:
Hee RaisinGirl, je signature klopt niet....Het moet zijn: you're just an empty cage !!girl!! if you kill the bird...
Sorry, moest ik even zeggen....
![]()
![]()
Vind het wel een mooie cover, zo met piano, alleen vind ik dat ze het net iets te gevoelig zingt (naja tis een beetje moeilijk om uit te leggen).
Tori vertolkt 13 nummers vertelt door 13 verschillende vrouwen. In het cd-booklet staan ook 13 verschillende Tori's waarvan er hier een paar ...
Dit is ook leuk:
Belew, Beck's bassist among guests on upcoming Amos CD
Tori Amos is hard at work on an album at her home studio in Cornwall, England. The new effort, her first since 1999's live/new material combo To Venus and Back, is scheduled for a September release on Atlantic Records.
The emotive pianist has enlisted the aid of legendary King Crimson guitarist Adrian Belew, Beck's bassist Justin Meldal-Johnsen -- who handled four-string duties on Amos' 1998 album, From the Choirgirl Hotel -- and longtime collaborator Matt Chamberlain, best-known for his percussion work with avant-garde jazz fusionists Critters Buggin. Amos is producing the yet-to-be titled LP herself.
Amos has been out of the public eye since touring behind Venus in 1999. In September of last year, she and husband/engineer Mark Hawley gave birth to their first child, daughter Natashya LĪrien.
Of gaat dat onderste stukje over haar cover cd.. Nou ja.. we zien het allemaal wel.. maar ik wil graag ook nieuwe Amos materiaal!!!
Nadien bleef het niveau, met die geweldige CD's als Under the pink, Boys from Pele en Venus, ik vind dat ze haar niveau geweldig vasthoudt!
En live is ze heel erg mooi, heel erg intens, ik ben twee keer naar een concert van haar geweest ... kippenvel. Echt top!
Smells like teen spirit vond ik erg mooi, een hele mooie ingetogen versie, ik kan niet wachten op die andere covers, lijkt me heel erg speciaal.
Real Men (Jackson)
Joe Jackson - from "Night And Day" (1982)
Ik zie nu pas deze twee nummer staan! Toppers! Ik ben heel erg benieuwd wat Tori ermee gaat doen ... ik kan niet wachten!!!!!!
Strange Little Girls is echt een Tori-nummer geworden, Bonnie en Clyde vind ik echt ff wennen... een brabbelende Tori die weinig andere dingen doet dan Eminem... en dan nog Heart of Gold van Neil Young, lekker obscuur en vet ondersteund door gitaren...
Van de andere nummers heb ik stukjes maar die beloven.
Dem, ik wil 'm nu al die CD!
quote:Staat die niet op die tribute-CD van Led Zeppelin?
Op dinsdag 10 juli 2001 20:06 schreef Zanderrr het volgende:[..]
Er is ook nog een cover van 'Down By the Seaside' van Tori & Robert Plant. Die vind ik zelf ook erg aardig.
quote:Klopt, heb 'm in de kast staan hier!
Op vrijdag 17 augustus 2001 22:14 schreef Smots het volgende:[..]
Staat die niet op die tribute-CD van Led Zeppelin?
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 18:21 schreef KingShakur het volgende:
The emotive pianist has enlisted the aid of legendary King Crimson guitarist Adrian Belew,
Ik heb nu alleen nog Little earthquakes die bevalt me zeer wat een stem en wat een emotie brengt die over *kippenvel* Zo'n coverCD draai ik niet echt warm van hoe mooi ze die ook uitvoert maar een nieuw album wel al wil ik die andere albums na earthquakes ook zeker nog een keer hebben.
Hotel, Winter, IIEEE en Honey.
Favo-cd: From The Chiorgirl Hotel.
Met is jammer dat op haar nieuwste album alleen maar covers komen. Maar mits ze goed gecoverd zijn ga ik er zeker wel naar luisteren. Maar dat ik haar nieuwe cd ga kopen is al een zekerheid.
Van I don't like mondays had ik meer verwacht, nu zingt ze 't gewoon met een kaal elektrisch pianootje eronder.. Liever had ik een gewone piano gezien hier..
Het nummer van Eminem is min of meer een gesproken verhaal geworden.. Wanneer je aandachtig naar de tekst luistert krijg'k wel een beetje kippevel, beetje angstaanjagend nummer wel..
Enjoy the silence is ook redelijk simpel gecovered, beetje piano eronder, verder niet veel verschil met het origineel..
Strange little girl is een redelijk nummer, zit wat meer vaart in dan in de andere covers en zelfs drums (drumcomputertje)...
Voor New Age geldt ongeveer 'tzelfde verhaal.. Vind ik zelf wat pakkender dan SLG en is tot nu toe een van mijn favorieten..
De andere nummers heb ik wegens tijdgebrek nog niet echt voldoende kunnen beluisteren.. De vorige nummers voor mijn gevoel ook nog niet echt, maar ik ben er nog steeds niet zeker van dat ik van dit album wel evenveel kan gaan houden als van Little Earthquakes, Under the Pink of The Choirgirl Hotel (BfP vind ik zelf een van de mindere albums en To Venus and Back is geweldig, maar bestaat natuurlijk voor grootste deel uit nummers van de andere cd's)..
Waarschijnlijk koop ik het album toch wel, en 't is te hopen dat het dan niet verdwijnt tussen mn andere cd's die ik haast vergeten ben..
quote:die 2 heb ik ook precies in me mp3-lijst staan! meesterlijk!
Op dinsdag 10 juli 2001 19:22 schreef Aneurism het volgende:
COOOLL
Ik vind Winter goed van haar en haar cover van smells like teen spirit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |