abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17029812
quote:
Op maandag 9 februari 2004 15:33 schreef pmponer het volgende:
Het leukste is nog dat je haar een "get a dick for free-card" hebt gegeven...

En nu maar lekker bang zijn wanneer ze die gaat innen... en let op, zeker weten dat ze dat doet

Pssst. Niet iedereen is zoals jij Shocking, huh.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 9 februari 2004 @ 15:50:05 #152
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_17030162
quote:
Op maandag 9 februari 2004 15:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Pssst. Niet iedereen is zoals jij Shocking, huh.

Mag ik niet ff plagen
en ik zou in eerste instantie al niet vreemd zijn gegaan
Drop you like an ill, bad habit
pi_17032212
quote:
Game on! .
I was an atheist until I realized I was God
pi_17032279
Edit: Reacties over hoe stom het is worden dus ge-edit

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 09-02-2004 17:08]

met papier maché kun je alles maken!
  maandag 9 februari 2004 @ 18:25:17 #155
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_17034494
quote:
Op zondag 8 februari 2004 09:02 schreef wollem het volgende:

Het hoge woord is er trouwens uit.

Mount Everest?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_17035386
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:13 schreef Yankee het volgende:

[..]

precies, waar praten we dus eigenlijk over?
Niks aan de hand lijkt me

Pcies, wat niet weet wat niet deert....een man moet nu eenmaal neuken, dat zit in zijn genen, da's knokken tegen natuurgeweld, dat win je nooit. Maar dan ook niet mekkeren als je wijf een keertje niet thuis komt....
pi_17036486
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:01 schreef wollem het volgende:
Ik ben vreemdgegaan en ik weet niet waarom, het lijkt alsof ik momenteel in een nachtmerrie zit. Wachten, ik wacht totdat ik wakker wordt en blijkt dat ik gewoon lekker naast mijn vriendin lig. Echter weet ik ook wel dat dat nu niet het geval is.

Mijn vriendin en ik zijn bijna 21 maanden samen, altijd veel plezier gehad, we waren veel samen en we hadden samen ook al aardig wat meegemaakt. Niet alleen samen, maar ook apart hadden we de nodige, nare, ervaringen opgedaan.

Een tijd terug sprak ik iemand die ik ken via MSN weer eens, we hadden elkaar lang niet gezien en ze wilde wat afspreken, dus zijn we gisteravond naar de film gegaan. Mijn vriendin maakte zich hier zorgen over en ik heb haar verteld dat dat nergens voor nodig was, dat was ook niet zo. Ik was niets van plan, ik wilde niets.. niets dan gewoon een filmpje pakken en daarna weer lekker naast mn vriendin gaan liggen.

Het pakte alleen anders uit, waarom en hoe snap ik nog steeds niet. Het was alsof ik mezelf helemaal verloor, dat ik voor een kleine 5 minuten iemand anders was.. langer dan dat duurde het namelijk niet. De film was afgelopen, die was leuk geweest. Daarna zijn we naar mijn huis gegaan om wat te gaan drinken, nog steeds zonder enige intenties.. We wilden gewoon een bijtje bijpraten, over die tijd dat we elkaar niet gezien hadden.

Er was nog steeds niets aan de hand en we waren een beetje t.v aan het kijken, een half uur later waren we een beetje aan het grappen maken en doen, toen begon het. Ik dacht er niet bij na.

Ik heb gedaan wat ik nooit wilde doen, ik heb degene van wie ik het meest houd ontzettend gekwetst. Ik heb haar vertrouwen beschaamd. Zij vertrouwde mij, iets wat ze ook altijd heeft kunnen doen, zonder meer. Maar nu, nu is het allemaal aan diggelen. Ik heb het kapot gemaakt. Ik ben iets of iemand geworden waarvan ik nooit gedacht had dat dat zou kunnen, iemand die vreemd is gegaan.

Vies, ik voel me er zo vies bij, hoe heb ik dit in godsnaam kunnen doen?! Het enige dat ik wilde was samen blijven met mijn vriendin, nog lang... heel lang. Waarom doe ik dan dit? Ik weet het niet. Is het vanwege alles dat er gebeurd is? Niet zozeer in mijn relatie, daar kan ik niets over zeggen. Maar thuis, de problemen die er zijn geweest? Ik weet het niet, het klinkt slechts als een zwak excuus. Terwijl er helemaal geen excuus is.

Hoe kan je hier nou een excuus voor maken? Niet mogelijk! Het is gewoon stom geweest, ontzettend fout. En waarvoor? Ik weet het niet, ik heb het niet gedaan omdat het me leuk leek, of misschien spannend. Het gebeurde en ik weet niet waarom, alsof ik er zelf niet bij was.

Ik heb mijn vriendin zo'n pijn gedaan hiermee, ik weet niet of het ooit nog goedkomt, ik hoop van wel. Alles heb ik er voor over! Ze is hier vandaag nog geweest om met mijn ouders te praten, in eerste instantie wilde zij me niet zien maar toch is ze nog boven gekomen naar mij.

We konden er rustig over praten en samen huilen. We hebben nog geknuffeld en ze heeft me verteld dat ze niet weet of het nog goed kan komen. Dat kan ik haar niet kwalijk nemen, want hoe kan ik van haar nou verlangen dat ze mij vertrouwd terwijl ik mezelf nu niet eens meer vertrouw?! Dat kan niet.

Toch hoop ik, de sterke meid die ze is, dat ze nog energie, wil en liefde over heeft om met mij door te gaan. Geen nieuwe start, misschien een schone lei. Het mooiste vond ik nog dat ze me vertelde dat ze me zou missen, ik haar ook. Daarop antwoorde ik dat het niet voor lang hoeft het zijn, ze wist het nog niet, voor hoe lang. Ik ook niet. Daarna vertelde ze mij: "Wel goed je best doen he!". Zeker weten, niets anders dan dat, niets anders.

kun je jezelf wel zielig praten maar het is eerder zielig voor je vriendin die er denk ik het meeste verdriet van heeft.maar probeer het uit te leggen zou ik zeggen waarom je er spijt van hebt en zeg dat je teveel gedronken had ofzo.
  maandag 9 februari 2004 @ 19:58:46 #158
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_17037056
Welkom in de echte wereld. Doe niet zo dramatisch man, je bent een keer vreemdgegaan, big deal. Miljoenen gingen je voor.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_17037121
lekker weinig ruggegraat dus

sukkel!

pi_17043219
quote:
Ik ben vreemdgegaan en ik weet niet waarom,Ik was niets van plan, ik wilde niets.. niets dan gewoon een filmpje pakken en daarna weer lekker naast mn vriendin gaan liggen.Het pakte alleen anders uit, waarom en hoe snap ik nog steeds niet. Het was alsof ik mezelf helemaal verloor, Daarna zijn we naar mijn huis gegaan om wat te gaan drinken, nog steeds zonder enige intenties.. gewoon een bijtje bijpraten,Er was nog steeds niets aan de hand en we waren een beetje t.v aan het kijken, een half uur later waren we een beetje aan het grappen maken en doen, toen begon het. Ik dacht er niet bij na.
Ik heb gedaan wat ik nooit wilde doenIk ben iets of iemand geworden waarvan ik nooit gedacht had dat dat zou kunnen, iemand die vreemd is gegaan.Vies, ik voel me er zo vies bij, hoe heb ik dit in godsnaam kunnen doen?!

Ik weet het niet, het klinkt slechts als een zwak excuus.

Vind je het erg als ik dat met je eens ben? Mooi.
Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 10 februari 2004 @ 01:29:22 #161
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_17048047
quote:
Op zondag 8 februari 2004 09:02 schreef wollem het volgende:

Het hoge woord is er trouwens uit. Ik ga mijn vriendin dalijk ophalen om lekker te knuffelen, wandelen en te praten. We gaan verder met elkaar.

Leuk topic! Goede kwaliteitsreacties ook

BTW ga je haar ook lekker knuffelen als ze wat wraak neemt? En heb je alweer contact gehad met je msn-chick? Wat dacht je trouwens van een sensuele pas a trois, met je vriendin in het midden? Even wat tips uit de hoge hoed...

Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 01:41:45 #162
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_17048186
Als ik je vriendin was, had ik je toch zo'n rotschop gegeven... Uit het raam van 4 hoog welteverstaan.
weg
pi_17051168
TS, hoe gaat het nu? Hoe is jullie afspraak verlopen?
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_17054657
Wat een dom wijf.
pi_17054995
tja... ik vind t eigenlijk wel ergens normaal dat je een keer een slippertje maakt. Het is niet het beste wat je kunt doen, maar je bent en blijft ook maar een persoon. Ik heb zelf ook wel eens een slippertje gemaakt, en het heeft me mijn relatie gekost. Ik hoop dat jullie er samen nog uit kunnen komen.

Ik vind wel dat er erg hard gereageerd wordt hier, het lijkt wel een perfect world zo! Of is het meer een makkelijk gemoraliseer?

Nou TS neem de volgende keer eerst de consequenties van je daden door, voordat je handelt!

succes

pi_17055192
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:10 schreef wollem het volgende:
Ik ben met die ander naar bed geweest, een totaliteit van een minuut of 5. Ik kan er gewoon echt niet over uit.

Dit is niet hoe ik ben, dit is ook niet hoe ik wil zijn en toch is het gebeurd, walgelijk.

Ik begrijp best hoe zoiets tot stand kan komen, dat je jezelf helemaal verliest en het lijkt of je iemand anders bent of iets in die richting... en dat is dan dus vette pech dat zij in de buurt was en al een oogje op je had. Wel dom hoor, hoe kan je nou in godsnaam naar bed gaan met iemand... zoenen, ok, maar naar bed gaan? Op het moment dat je, je broek losmaakt denk je niet van : shit, mn vriendin, wat doe ik?
Delivered without an information leaflet
pi_17055277
quote:
Op zondag 8 februari 2004 09:23 schreef SeLang het volgende:

[..]

Inderdaad.
Je had beter je kop erover kunnen houden tegenover je vriendin. Je had natuurlijk niet vreemd moeten gaan, maar gegeven dat dat al gebeurd is had je beter de schade kunnen beperken. Eerlijkheid is in dit soort gevallen niet altijd de beste optie.

Ben jij gek ofzo? Je moet het meteen vertellen!!!!! Anders verpest je, je kansen op een verder bestaan mét hem/haar! Daar kan je écht niet over gaan liegen... sowieso moet je al nooit liegen
  dinsdag 10 februari 2004 @ 12:20:11 #168
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_17055329
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:08 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ja zeg dat wel.. wie vertelt zoiets nou

wat een reactie joh...

ontopic. tja, dat is wel een beetje vervelend als je jezelf niet meer kan vertrouwen. En dan heb ik t niet eens over wat je je meisje hebt aangedaan. Maar ja, ik ben op t moment ook niet helemaal heilig, dus ik ga je niet zitten veroordelen.

Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_17055412
quote:

En nu maar lekker bang zijn wanneer ze die gaat innen... en let op, zeker weten dat ze dat doet

stommeling

Haha Dat zou erg kinderachtig zijn, maar ze heeft er inderdaad nu het volle recht op...
Ik word écht héél erg misselijk van al die mensen hier die zeggen dat verzwijgen iets anders is dan liegen en dat je erover had moeten liegen. NOOIT LIEGEN! Al die oneerlijke mensen op de wereld, word er een beetje onpasselijk van! Ben ik dan één van de weinige mensen op de wereld die het wél meteen eerlijk op zou biechten? Overigens maakt het, het al wel íets minder erg als hij het gewoon uit zichzelf eerlijk verteld en vooral niet liegt! Dat geeft wel aan dat hij een enorm schuldgevoel heeft, als je het verzwijgt niet.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 12:35:20 #170
16082 Wytze
...Confidential
pi_17055711
Is het de bedoeling dat je vriendin dit leest ofzo ?
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  dinsdag 10 februari 2004 @ 12:35:32 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17055715
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:31 schreef milagro het volgende:
Vreemdgaan komt nog al eens voor bij borderliners, iemand daar ervaring mee, die combinatie?
Zijn we in een recalcitrante bui, vandaag?
Of is dat ook een BL-tic?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_17055921
quote:
-knip-
Verwacht maar niet dat het nog goed komt want ze zal je nooit meer volledig vertrouwen en altijd angst hebben dat je het weer zult doen, dus ja jammer voor succes
oops ohh my ...
pi_17056199
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:06 schreef erikh het volgende:
Tsja het enige wat ik hierop kan zeggen weet je al

Je bent een sukkel.

Ik hoop voor je dat het nog goedkomt maar wat een stomme actie van je

pi_17057184
Opruimslot, borderline bespreken kan in isa's topic
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_17057482
En weer open en on-topic verder
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')