abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 februari 2004 @ 17:57:24 #126
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_17005116
quote:
Op zondag 8 februari 2004 15:48 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Denk dat je met dergelijke levensopvatting ook niet echt snel aan een vriendin zult geraken....damn! denk na man!

sterkte aan TS, goed gehandeld na "foutje"

lol kun je iets specifieker zijn? welke levensopvatting?
  zondag 8 februari 2004 @ 18:21:42 #127
9566 Midioot
Gecertificeerd verslaafd
pi_17005715
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:08 schreef Frenkie het volgende:

Ja zeg dat wel.. wie vertelt zoiets nou

Hevig kunne kwatsu is een gave
  zondag 8 februari 2004 @ 18:38:36 #128
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_17006136
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:42 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik ben niet bang om mijn gevoelens te uiten, integendeel, ik heb m'n hart op de tong en kom zelfs vrijwel iedere week in de probleme vanwege het uiten van mijn gevoelens.
Dat (vooral) mannen het er echter een traditie van maken om eerst iets totaal debiels en egoistisch te doen om het vervolgens goed te maken met 1 of ander slijmpraatje vind ik een beetje hypocriet.
Qua monogamie ben ik ook een bokkelul, maar ik kom er voor uit, lul er niet omheen en ga het zéker niet goed proberen te maken door m'n excuses aan te bieden.
Heel simpel: Als er ten tijde van het vreemdgaan geen stemmetje in je hoofd was dat je tegenhield, dan is er simpelweg iets mis met de relatie en kun je er toch beter mee kappen.
Dat is in ieder geval beter dan het opnieuw te proberen d.m.v. het goedmaken met een etentje, bloemetje, gedicht en/of slijmpraatje waarvan je zelf als je er goed bij nadenkt toch wel realiseert dat het rijnste bullshit is.
En als er íets is wat gigantisch afbraak doet aan je karakter, dan is het wel jezelf voor de gek houden omdat je niet alleen wilt zijn.
Oh, ter afsluiting, qua sex ben ik redelijk verzadigd, dus neuken is leuk, maar ik zoek het niet op..
Dat jij echter een avondje naar de film gaat, vervolgens met haar naar huis vertrekt en dan ook nog met haar in bed beland, je pik erin hangt en dán pas tot het besef komt dat het toch eigenlijk niet goed is wat je doet, dat toont al aan dat ten eerste, WIJ, en ten tweede jij jezelf totaal niet meer serieus kunt nemen door te zeggen dat het jou niet om het neuken ging.
Je bent heus niet plotseling al je kleren kwijt, waarna je even een dutje gaat doen op bed en zij vervolgens per ongeluk met haar kut op jouw pik valt.
Er gaan verschillende stadia vooraf aan neuken en dat jij je toen geen énkele keer bedacht dat het fout was, maar het wel deed toen je eenmaal bezig was gaat er bij mij niet in.
Ik ken het mannelijke geslacht in zoverre, dat ze als ze eenmaal naakt met een meid in bed liggen en in jouw geval zelfs al bezig zijn, ze dán niet plotseling gaan bedenken wat de gevolgen zijn om er dan direct mee te kappen.
Dus geef het nu maar toe knul, je was geil, wilde wel een keer weer wat anders, neukte dat mokkel helemaal suf en tijdens dat deprimerende en confronterende gevoel vlak nadat je orgasmengevoelens wegebden bedacht je je pas dat je de lul was en besloot je met een dergelijke zielig verhaal te komen om je er nog een klein beetje uit te redden.
Dan nemen wij je weer serieus i.p.v. je als een zielig hypocrietje dat uitvlucht op uitvlucht stapelt te zien en kun jij jezelf weer recht in de spiegel aankijken.
Ik heb gesproken, Uch .

Mooi gezegd en ik ben het er eerlijk gezegd wel voor een groot deel mee eens
pi_17007951
Ja ongelooflijke sukkel man.
Is het enigste wat ik tegen de topicstarter te zeggen heb.
Of je neukt dat meisje en kijkt niet naar je vriendin om, of je blijft gewoon met je poten van andere meiden af zodat je niet dit soort trieste topics hoeft te openen.
Duf konijn.
pi_17010376
Valt me op dat hier nog een behoorlijk aantal mensen zeggen dat het stom was om het op te biechten. Bij deze wens ik dan ook sterkte aan de mensen die een relatie met diegene krijgen. Liegen is toch wel zeer kwalijk lijkt me.

Vreemdgaan, dagelijks fenomeen als je ziet hoeveel er over geschreven wordt (internet, forums, bladen). Allemaal te verklaren: aangeboren voortplantingsdrang. Geilheid dus. Daarom is het niet terecht dat hier mensen de topicstarter uitmaken voor loser en dergelijke.

Krampachtige gedoe allemaal.

pi_17010523
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:52 schreef metalbazzz het volgende:
Valt me op dat hier nog een behoorlijk aantal mensen zeggen dat het stom was om het op te biechten. Bij deze wens ik dan ook sterkte aan de mensen die een relatie met diegene krijgen. Liegen is toch wel zeer kwalijk lijkt me.

Vreemdgaan, dagelijks fenomeen als je ziet hoeveel er over geschreven wordt (internet, forums, bladen). Allemaal te verklaren: aangeboren voortplantingsdrang. Geilheid dus. Daarom is het niet terecht dat hier mensen de topicstarter uitmaken voor loser en dergelijke.

Krampachtige gedoe allemaal.

Oww dus het is ook een aangeboren krampachtige drang om jankend en piepend aandacht te trekken met iets wat dom is ?

Spijt me zeer hoor maar dan nog blijft het een achterlijke actie en ook al biecht hij het op, het hele vreemdgaan is erger dan liegen.

Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  zondag 8 februari 2004 @ 21:02:12 #132
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_17010635
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:42 schreef kastanova het volgende:

[..]

- heel verhaal -
Ik heb gesproken, Uch .

Kan het hier volkomen mee eens zijn.

Die bullshit over "per ongeluk" vreemdgaan en daar ook nog eens tig excuses voor verzinnen omdat het "echt niet de bedoeling was" slaan natuurlijk helemaal nergens op.

zondag 8 februari 2004 @ 21:06:02 #133
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_17010737
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:01 schreef wollem het volgende:

-knip-

Wat mooi van jouw vriendin dat ze je een kans lijkt te willen geven.

Wanneer je vreemdgaan meer een 'mechanische' daad was en de betreffende juffrouw niet je koppie op hol heeft gebracht maak je volgens mij nog een redelijke kans ook. Ikzelf ben van mening dat het als een blok vallen voor een ander dodelijker is voor je relatie dan het daadwerkelijke vreemdgaan.

Natuurlijk behoeft het geen betoog dat het twee kwaaien zijn hè. Liefst helemaal niet natuurlijk.

Jawohl Herr Kaloin!
pi_17011117
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:08 schreef White_Wolf het volgende:
Vreemdgaan.
how right you are...
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_17024299
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:42 schreef kastanova het volgende:(...)

Je bent heus niet plotseling al je kleren kwijt, waarna je even een dutje gaat doen op bed en zij vervolgens per ongeluk met haar kut op jouw pik valt.
Er gaan verschillende stadia vooraf aan neuken en dat jij je toen geen énkele keer bedacht dat het fout was, maar het wel deed toen je eenmaal bezig was gaat er bij mij niet in.
Ik ken het mannelijke geslacht in zoverre, dat ze als ze eenmaal naakt met een meid in bed liggen en in jouw geval zelfs al bezig zijn, ze dán niet plotseling gaan bedenken wat de gevolgen zijn om er dan direct mee te kappen.
Dus geef het nu maar toe knul, je was geil, wilde wel een keer weer wat anders, neukte dat mokkel helemaal suf en tijdens dat deprimerende en confronterende gevoel vlak nadat je orgasmengevoelens wegebden bedacht je je pas dat je de lul was en besloot je met een dergelijke zielig verhaal te komen om je er nog een klein beetje uit te redden.
Dan nemen wij je weer serieus i.p.v. je als een zielig hypocrietje dat uitvlucht op uitvlucht stapelt te zien en kun jij jezelf weer recht in de spiegel aankijken.
Ik heb gesproken, Uch .

Oh mijn hemel. Ik ben het een keer met kasta eens
Goed gesproken en heel erg waar! Ik kan nog steeds niets met "maar 5 minuten". Dan heb je haar of alleen gezoend en maak je van een mug een olifant of je hebt gelogen over die 5 minuten.

En je vriendin wil je terug omdat ze verschrikkelijk van je houdt en je niet wil laten gaan, bang voor nog meer pijn. Ze denkt dat ze het wel aankan en dat jullie hier samen uit kunnen komen. En ik hoop het ook voor haar dat dat lukt; maar uit ervaring weet ik dat er niets zo moeilijk is als vertrouwen terugwinnen. Ze is beter af zonder je, maar dat beseft ze niet. Ik vind haar dapper en stom tegelijk en voor haar hoop ik dat alles goed komt en dat dit inderdaad je enige stomme fout was in jullie relatie.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_17024725
quote:
Op maandag 9 februari 2004 12:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh mijn hemel. Ik ben het een keer met kasta eens
Goed gesproken en heel erg waar! Ik kan nog steeds niets met "maar 5 minuten". Dan heb je haar of alleen gezoend en maak je van een mug een olifant of je hebt gelogen over die 5 minuten.

En je vriendin wil je terug omdat ze verschrikkelijk van je houdt en je niet wil laten gaan, bang voor nog meer pijn. Ze denkt dat ze het wel aankan en dat jullie hier samen uit kunnen komen. En ik hoop het ook voor haar dat dat lukt; maar uit ervaring weet ik dat er niets zo moeilijk is als vertrouwen terugwinnen. Ze is beter af zonder je, maar dat beseft ze niet. Ik vind haar dapper en stom tegelijk en voor haar hoop ik dat alles goed komt en dat dit inderdaad je enige stomme fout was in jullie relatie.

Ik ben het ook volledig met hem eens.
Het feit dat zijn vriendin zo snel al denkt hem te kunnen vergeven (heeft er maar 1 nacht over gedaan) betekent idd dat ze zich heeft ingebeeld wat het leven zou zijn zonder hem en is beginnen paniekeren. Vandaar dat ze perse verder wil, maar zoals iemand al eerder zei, dat gaat niet blijven duren.

Er gaat ooit een situatie zijn, hoogst waarschijnlijk een intieme situatie en dan gaat het haperen want ze gaat zich dan realiseren dat de TS dit met een andere meid heeft gedaan. Dit gaat voor wrijvingen zorgen en dan vooral in haar geest en vanaf dat punt als er niet hard voor gewerkt wordt gaat het bergafwaarts gaan.

De TS denkt mazzel te hebben, dat ze hem vergeeft, maar hij zou zichzelf wel eens kunnen tegen het lijf lopen.

Ik wens vooral je vriendin veel suc6 want ze gaat volgens mij vele slapeloze nachten en huilbuien tegemoet omwille van jouw 5 minuten egoisme en orgasme

Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_17024913
Toen ik je verhaal las..dacht ik meteen dat je met vreemdgaan, zoenen bedoelde..doordat je zo blijft doordrammen over dat je het gevoel had dat je er zelf niet bij was,het plotseling gebeurde, voor 5 minuten..

Nou met haar naar bed gaan, gebeurt echt niet zo snel als met iemand zoenen (beide even kwalijk vind ik..maargoed)..
Ik snap echt niet hoe je al die tijd dat je met haar samen was op je bed, niet hebt kunnen denken..wat doe ik? om er dan meteen een eind aan te maken..
Maar jij ging gewoon door, je moest je dood schamen, je verdient je vriendin helemaal niet

Als jullie er samen doorheen kunnen komen heb je geluk, en zou ik maar gauw maken dat je het nooit meer verkloot..
maar als je vriendin slim is gaat ze verder zonder jou.

Loving Nohr
  maandag 9 februari 2004 @ 12:51:56 #138
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_17025246
Waarom ga je uberhaupt met een vrijgezelle vrouwelijke kennis van internet op stap, terwijl je vriendin er bezwaar tegen heeft?? Ik zou me er ook niet prettig bij voelen als mijn vriend dat zou doen.
pi_17025482
quote:
Op maandag 9 februari 2004 12:51 schreef Petra76 het volgende:
Waarom ga je uberhaupt met een vrijgezelle vrouwelijke kennis van internet op stap, terwijl je vriendin er bezwaar tegen heeft?? Ik zou me er ook niet prettig bij voelen als mijn vriend dat zou doen.
Ik zou me ook niet prettig voelen als mijn vriend er bezwaar tegen zou hebben. Maar ik zou me niet prettig voelen over het gedrag van mijn vriend Ik mag toch wel zelf weten met wie ik uit ga en wanneer en wat ik doe.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_17025503
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou me ook niet prettig voelen als mijn vriend er bezwaar tegen zou hebben. Maar ik zou me niet prettig voelen over het gedrag van mijn vriend Ik mag toch wel zelf weten met wie ik uit ga en wanneer en wat ik doe.

emancipatie, it is a bitch

[Dit bericht is gewijzigd door Bulls-Ass op 09-02-2004 13:06]

pi_17025591
Je koos er met je volle verstand voor om met vuur te gaan spelen en nu draag je de consequenties. Jij riskeert dus zelf je relatie en als die over is heb je pech en dan doe je het volgende keer hopelijk anders. En anders ook. Als je wist hoe het voelt als je partner vreemdgaat dan had je het wel gelaten, dus ga nu maar op je bek. Dat geeft niet, zo leer je het af voor de volgende keer.
Maar daarnaast was de verleiding groot en ben je maar een gezonde hengst en is het gebeurd. Trek er je lering uit enne wees vanaf nu maar lief voor je vriendin.
  maandag 9 februari 2004 @ 13:07:29 #142
60526 joeplemmens
Music For Freaks
pi_17025647
simpel: Zeg het haar als je eerlijk verder wilt met haar..... houd wel rekening met evt. concequenties....

hehe edit: je bent ten minste eerlijk geweest
De goede weg is meestal niet de makkelijkste.

[Dit bericht is gewijzigd door joeplemmens op 09-02-2004 13:45]

"A brain is like a parachute, it only functions when it's open" FRANK ZAPPA
pi_17025788
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:07 schreef joeplemmens het volgende:
simpel: Zeg het haar als je eerlijk verder wilt met haar..... houd wel rekening met evt. concequenties....
Je hebt vast alleen de titel van het topic gelezen
  maandag 9 februari 2004 @ 13:42:26 #144
60526 joeplemmens
Music For Freaks
pi_17026505
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je hebt vast alleen de titel van het topic gelezen

Eigenlijk heel vlugtig. Ik begrijp uit je reply dat ik de booschap niet helemaal heb ontvangen ik zal nog eens de topic nalezen (en nu dan helemaal)
"A brain is like a parachute, it only functions when it's open" FRANK ZAPPA
pi_17026602
blijkbaar vind je dr toch niet zo geweldig. anders ga je ook niet vreemd.
pi_17026673
Jezus er wordt wel erg dramatisch over gedaan. Als het echt een goede relatie is dan gaat het niet over door 5 min. vreemdgaan. De meesten hier zijn wel erg bezitterig en jaloers en weinig vergevingsgezind.
Edit: -- Signature verwijderd door Forum Admin, niet terugplaatsen --
  maandag 9 februari 2004 @ 13:51:28 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17026746
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:49 schreef Realforze het volgende:
Als het echt een goede relatie is dan gaat het niet over door 5 min. vreemdgaan.
Als het echt een goede relatie is waar je voor wilt gaan, dan zet je dat niet op het spel door vijf minuten je pik in een ander te hangen...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_17028126
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:49 schreef Realforze het volgende:
Jezus er wordt wel erg dramatisch over gedaan. Als het echt een goede relatie is dan gaat het niet over door 5 min. vreemdgaan. De meesten hier zijn wel erg bezitterig en jaloers en weinig vergevingsgezind.
pi_17028242
Dit is zo ontzettend fucking lame van je. Ik hoop dat je nu je vriendin mag Suc6 iig
En toch! Blijf je maar klikken!
  maandag 9 februari 2004 @ 15:33:53 #150
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_17029686
Het leukste is nog dat je haar een "get a dick for free-card" hebt gegeven...

En nu maar lekker bang zijn wanneer ze die gaat innen... en let op, zeker weten dat ze dat doet

stommeling

Drop you like an ill, bad habit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')