abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 februari 2004 @ 09:23:20 #101
78918 SeLang
Black swans matter
pi_16992792
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:06 schreef erikh het volgende:
Je bent een sukkel.
Inderdaad.
Je had beter je kop erover kunnen houden tegenover je vriendin. Je had natuurlijk niet vreemd moeten gaan, maar gegeven dat dat al gebeurd is had je beter de schade kunnen beperken. Eerlijkheid is in dit soort gevallen niet altijd de beste optie.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_16992798
Zo was het ook niet bedoeld hoor, wat die gevoelens van haar betreft.
Ik heb wel een brief geschreven en daar was ze blij mee.

Een kleffe homo ben ik trouwens niet, ze leest ook niet mee.. en wat ik net vertel, wat we dalijk gaan doen.. is een voorstel van haar.

zondag 8 februari 2004 @ 09:24:51 #103
70743 Miss_Nexhil
*Something new has begun*
pi_16992807
quote:
Op zondag 8 februari 2004 09:24 schreef wollem het volgende:
Zo was het ook niet bedoeld hoor, wat die gevoelens van haar betreft.
Ik heb wel een brief geschreven en daar was ze blij mee.
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik wou je er toch even op wijzen .

Veel plezier en succes dan maar .

pi_16992810
quote:
Op zondag 8 februari 2004 09:05 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wat ben je toch ook een kleffe homo hé .
Kijkend naar de reden van je vreemdgaan wil je alleen maar neuken, dus lul aub niet als een wijf over knuffelen, wandelen en praten.
Leest ze mee ofzo, kneus?

Trouwens, ben jij een homofoob ofzo? Ben jij bang om je gevoelens te uiten? Ben je bang dat je dan gelijk op een "wijf" lijkt? Zielig hoor.

En ik wil niet alleen maar neuken hoor, we denken niet allemaal zoals jij.

pi_16992820
quote:
Op zondag 8 februari 2004 09:24 schreef Miss_Nexhil het volgende:

[..]

Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik wou je er toch even op wijzen .

Veel plezier en succes dan maar .

Is ook alleen maar erg lief van je

Je kon het trouwens niet verkeerd begrijpen want ik heb het gewoon verkeerd neergezet. Dankjewel

zondag 8 februari 2004 @ 09:32:15 #106
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_16992856
quote:
Op zondag 8 februari 2004 09:25 schreef wollem het volgende:

[..]

Trouwens, ben jij een homofoob ofzo? Ben jij bang om je gevoelens te uiten? Ben je bang dat je dan gelijk op een "wijf" lijkt? Zielig hoor.

Idd. Macho's met een vrouwelijke kant = metrosexueel.
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_16993529

Na dit topic doorgelezen te hebben ben ik blij dat het nu de goede kant op gaat. Je hebt een fout gemaakt, maar gaat daar in mijn ogen erg goed mee om! Hoop dat het gewoon weer goed komt tussen jullie.

Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_16993541
wollem, volgens mij ben je best lief, ik hoop voor je dat het goed komt.
pi_16993660
Ik begrijp die 5 minuten alleen nog niet Heb je nou alleen gezoend met die andere meid Want meer kan ik echt niet in 5 minuten.

Maar het komt denk ik wel goed, maak er geen drama van. Een klein beetje in perspectief zetten is niet verkeerd. Vreemdgaan is nooit goed te praten, maar jij hebt wèl het lef gehad het te vertellen. En nu zul je samen verder moeten en dan niet op de relatietherapietoer, maar gewoon samen. En dan maar kijken of er nog vertrouwen is want als dat er niet meer is is je relatie zo goed als over.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_16993753
Respect dat je het verteld hebt, ook het enige juiste wat je kunt doen, anders stuur je toch alleen maar af op een relatie breuk. Voor de rest niet heel het topic door gelezen, omdat ik het toch een hoop comments vond

Veel succes en nou geen domme dingen meer doen

zondag 8 februari 2004 @ 11:29:18 #111
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_16993935
Die 5 minuten worden wel steeds interessanter wollem:
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 23:41 schreef wollem het volgende:

5 minuten, idd kort he? Waarom? Zoals ik al vertelde, ik had het gevoel alsof ik heel iemand anders was, alsof ik er zelf niet bij was. Dat gevoel was snel over, vandaar dat ik ook gestopt ben.

Dus je hebt 'm er wel in gehad, maar je bent niet gekomen?

Wat een held! Zeker aan je vriendin vertellen dat zal echt helpen!

-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_16994616
Ik blijf het wel sterk vinden. Het enige dat hier zowat bewezen is, is dat zijn vriendin ERG veel van hem houdt. Hem zo snel kunnen vergeven. Ik dacht dat ie een week niets van 'r zou horen ofzo, maar neen komt wel goed.

Ik stel me wel nog steeds de vraag bij de onschuldigheid met alle respect. Je gaat toch niet met iemand die je een heel eind niet hebt gezien naar de film EN dan naar huis? Dan VRAAG je toch om die "situatie" waar je per ongeluk uit de kleren gaat?

Nou ja goed, ik hoop dat ie bij deze voor zichzelf weet dat zij de ware is, en dat is geen nood meer zal hebben aan een willekeurige wip.

Suc6, want volgens mij gaat hier nog een aardig woordje over gerept worden.

om dan nog te zwijgen over het feit dat je je al mag voorbereiden op een hele periode droog staan

Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_16994685
quote:
Op zondag 8 februari 2004 12:09 schreef Bulls-Ass het volgende:
Ik stel me wel nog steeds de vraag bij de onschuldigheid met alle respect. Je gaat toch niet met iemand die je een heel eind niet hebt gezien naar de film EN dan naar huis? Dan VRAAG je toch om die "situatie" waar je per ongeluk uit de kleren gaat?
Dat slaat dus echt nergens op. Kijk, dat jij zo redeneert: prima, maar ik slaap zelfs regelmatig bij mensen van het andere geslacht en heb nog nimmer de behoefte gehad daar maar eens lekker mee vreemd te gaan. Dus je vraagt niet om zo'n situatie als je met een ander mee naar huis gaat.

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Zo was het gezegde toch?

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_16994805
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:01 schreef wollem het volgende:

Een tijd terug sprak ik iemand die ik ken via MSN weer eens, we hadden elkaar lang niet gezien en ze wilde wat afspreken, dus zijn we gisteravond naar de film gegaan. Mijn vriendin maakte zich hier zorgen over en ik heb haar verteld dat dat nergens voor nodig was, dat was ook niet zo. Ik was niets van plan, ik wilde niets.. niets dan gewoon een filmpje pakken en daarna weer lekker naast mn vriendin gaan liggen.

Tenzij ze altijd jaloers is, merkte ze hier toch wel een vuiltje aan de lucht.

Mooie uitdrukking Isabeau

Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
  zondag 8 februari 2004 @ 12:31:41 #115
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16995083
quote:
Op zondag 8 februari 2004 12:19 schreef Bulls-Ass het volgende:

[..]

Tenzij ze altijd jaloers is, merkte ze hier toch wel een vuiltje aan de lucht.

Mooie uitdrukking Isabeau

Heel veel mensen denken dat het jaloersigheid is als hun partner liever niet heeft dat ze hun ex of 'een oude vriendin' weer willen zien. Deze vreemdgaan-actie van Wollem is dan ook precies waar die zogenaamde jaloerse mensen bang voor zijn. Het lijkt me heel erg om mee te maken.
Proud Powerpauper
pi_16995121
quote:
Op zondag 8 februari 2004 12:31 schreef Nuek het volgende:

Heel veel mensen denken dat het jaloersigheid is als hun partner liever niet heeft dat ze hun ex of 'een oude vriendin' weer willen zien. Deze vreemdgaan-actie van Wollem is dan ook precies waar die zogenaamde jaloerse mensen bang voor zijn. Het lijkt me heel erg om mee te maken.

En wat misschien nog wel het meest funest voor hun relatie is, is dat haar angst bewaarheid werd
  zondag 8 februari 2004 @ 12:43:18 #117
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16995382
quote:
Op zondag 8 februari 2004 12:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En wat misschien nog wel het meest funest voor hun relatie is, is dat haar angst bewaarheid werd

Exact. Daarom denk ik dat deze relatie niet meer gaat worden wat het geweest is en haar eventuele volgende relatie wordt niet wat het had kunnen worden.... (als zij is zoals de meeste mensen zijn).
Proud Powerpauper
pi_16995673
quote:
Op zondag 8 februari 2004 12:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Om maar niet te spreken over het vertrouwen wat vernield is en vervangen door achterdocht.

Persoonlijk zou ik Wollem aan de straat zetten als ik de desbetreffende partner was.

Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_17000162
quote:
Op zondag 8 februari 2004 09:02 schreef wollem het volgende:

Het hoge woord is er trouwens uit. Ik ga mijn vriendin dalijk ophalen om lekker te knuffelen, wandelen en te praten. We gaan verder met elkaar.

Mooi zo.
  zondag 8 februari 2004 @ 15:41:49 #120
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_17001353
lol als ik een vriendin had en die zou vreemdgaan dan had ik je op de straat gezet, maakt geen fuck uit of ;t nou 5 minuten is (wat ik onvoorstelbaar vind)

ten eerste waarom ga je dan ook alleen met zo'n iemand naar de bios enzo, dan vraag je d'r al bijna om, ga dan n's op stap en ga dan ff praten.
je brengt jezelf in die positie, gellukig voor je dat je een ontzettend lieve meid hebt, neem ik dan maar aan,
als je weer zoeist doet dan is het naar mijn mening wachten tot dat je 't weer doet

zondag 8 februari 2004 @ 15:48:35 #121
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_17001550
quote:
Op zondag 8 februari 2004 15:41 schreef Grimm het volgende:
lol als ik een vriendin had en die zou vreemdgaan dan had ik je op de straat gezet, maakt geen fuck uit of ;t nou 5 minuten is (wat ik onvoorstelbaar vind)

ten eerste waarom ga je dan ook alleen met zo'n iemand naar de bios enzo, dan vraag je d'r al bijna om, ga dan n's op stap en ga dan ff praten.
je brengt jezelf in die positie, gellukig voor je dat je een ontzettend lieve meid hebt, neem ik dan maar aan,
als je weer zoeist doet dan is het naar mijn mening wachten tot dat je 't weer doet

Denk dat je met dergelijke levensopvatting ook niet echt snel aan een vriendin zult geraken....damn! denk na man!

sterkte aan TS, goed gehandeld na "foutje"

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  zondag 8 februari 2004 @ 16:13:47 #122
84212 eleana
Saitei...
pi_17002267
Ik vind het juist goed dat je het verteld hebt.Eerlijkheid is de basis van elke relatie.Dat vreemdgaan was niet eerlijk nee,maar mensen maken fouten en jij probeert iniedergeval je fouten te bespreken,in plaats van mooi weer te spelen.Als mijn vriend,of ik vreemd zou gaan en daar hebben we het al heel vaak samen over gehad,vinden we het altijd het belangrijkste er eerlijk over te zijn
Ik snap trouwens echt niet hoe je dat allemaal hebt gedaan,in 5 minuten.Je trok zeg maar opeens je broek naar beneden,deed "het" en je was klaar??
Maargoed,ik hoop voor je dat het nog goed komt,al zal er wel heel wat tijd overheen gaan..Veel sterkte...
...Baita
pi_17002374
quote:
Op zondag 8 februari 2004 09:02 schreef wollem het volgende:

Het hoge woord is er trouwens uit. Ik ga mijn vriendin dalijk ophalen om lekker te knuffelen, wandelen en te praten. We gaan verder met elkaar.

en nou niet meer doen anders komt heel fok je schoppen
  zondag 8 februari 2004 @ 17:25:48 #124
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_17004221
quote:
Wat wilde je dan met die ene meid doen??
Sorry, maar zulke opmerkingen kan je verwachten en je staat wat dat punt betreft niet bepaald sterk, dus die "verdediging" had je beter kunnen laten.

Anyway, je heb mazzel dat je meid je nog terugwilt, maar ik denk dat ze er nog best wel eens op terug kan komen. Een grote reden dat ze je terugneemt is denk ik gewoon dat ze het idee dat ze jou kwijt was (toen je dus vreemd gegaan was), zo erg vond en daarom zoiets had van, ik moet em houden hoe dan ook.

Pas later, als het een beetje bezonken is en ze rationeel begint na te denken over de situatie, kan ze wel eens beseffen dat je wel heel erg erg fout bezig bent geweest.

Je klinkt inderdaad niet als een beroerde gozer, dus wat dat betreft wens ik je wel succes en damn....jij moet voor de 14e echt n gruwelijke bos bloemen kopen.

pi_17004701
quote:

Ik ben niet bang om mijn gevoelens te uiten, integendeel, ik heb m'n hart op de tong en kom zelfs vrijwel iedere week in de probleme vanwege het uiten van mijn gevoelens.
Dat (vooral) mannen het er echter een traditie van maken om eerst iets totaal debiels en egoistisch te doen om het vervolgens goed te maken met 1 of ander slijmpraatje vind ik een beetje hypocriet.
Qua monogamie ben ik ook een bokkelul, maar ik kom er voor uit, lul er niet omheen en ga het zéker niet goed proberen te maken door m'n excuses aan te bieden.
Heel simpel: Als er ten tijde van het vreemdgaan geen stemmetje in je hoofd was dat je tegenhield, dan is er simpelweg iets mis met de relatie en kun je er toch beter mee kappen.
Dat is in ieder geval beter dan het opnieuw te proberen d.m.v. het goedmaken met een etentje, bloemetje, gedicht en/of slijmpraatje waarvan je zelf als je er goed bij nadenkt toch wel realiseert dat het rijnste bullshit is.
En als er íets is wat gigantisch afbraak doet aan je karakter, dan is het wel jezelf voor de gek houden omdat je niet alleen wilt zijn.
Oh, ter afsluiting, qua sex ben ik redelijk verzadigd, dus neuken is leuk, maar ik zoek het niet op..
Dat jij echter een avondje naar de film gaat, vervolgens met haar naar huis vertrekt en dan ook nog met haar in bed beland, je pik erin hangt en dán pas tot het besef komt dat het toch eigenlijk niet goed is wat je doet, dat toont al aan dat ten eerste, WIJ, en ten tweede jij jezelf totaal niet meer serieus kunt nemen door te zeggen dat het jou niet om het neuken ging.
Je bent heus niet plotseling al je kleren kwijt, waarna je even een dutje gaat doen op bed en zij vervolgens per ongeluk met haar kut op jouw pik valt.
Er gaan verschillende stadia vooraf aan neuken en dat jij je toen geen énkele keer bedacht dat het fout was, maar het wel deed toen je eenmaal bezig was gaat er bij mij niet in.
Ik ken het mannelijke geslacht in zoverre, dat ze als ze eenmaal naakt met een meid in bed liggen en in jouw geval zelfs al bezig zijn, ze dán niet plotseling gaan bedenken wat de gevolgen zijn om er dan direct mee te kappen.
Dus geef het nu maar toe knul, je was geil, wilde wel een keer weer wat anders, neukte dat mokkel helemaal suf en tijdens dat deprimerende en confronterende gevoel vlak nadat je orgasmengevoelens wegebden bedacht je je pas dat je de lul was en besloot je met een dergelijke zielig verhaal te komen om je er nog een klein beetje uit te redden.
Dan nemen wij je weer serieus i.p.v. je als een zielig hypocrietje dat uitvlucht op uitvlucht stapelt te zien en kun jij jezelf weer recht in de spiegel aankijken.
Ik heb gesproken, Uch .
I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')