quote:Inderdaad.
Op zaterdag 7 februari 2004 21:06 schreef erikh het volgende:
Je bent een sukkel.
Een kleffe homo ben ik trouwens niet, ze leest ook niet mee.. en wat ik net vertel, wat we dalijk gaan doen.. is een voorstel van haar.
quote:Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik wou je er toch even op wijzen
Op zondag 8 februari 2004 09:24 schreef wollem het volgende:
Zo was het ook niet bedoeld hoor, wat die gevoelens van haar betreft.
Ik heb wel een brief geschreven en daar was ze blij mee.
Veel plezier en succes dan maar .
quote:Trouwens, ben jij een homofoob ofzo? Ben jij bang om je gevoelens te uiten? Ben je bang dat je dan gelijk op een "wijf" lijkt? Zielig hoor.
Op zondag 8 februari 2004 09:05 schreef kastanova het volgende:[..]
Wat ben je toch ook een kleffe homo hé
.
Kijkend naar de reden van je vreemdgaan wil je alleen maar neuken, dus lul aub niet als een wijf over knuffelen, wandelen en praten.
Leest ze mee ofzo, kneus?
En ik wil niet alleen maar neuken hoor, we denken niet allemaal zoals jij.
quote:Is ook alleen maar erg lief van je
Op zondag 8 februari 2004 09:24 schreef Miss_Nexhil het volgende:[..]
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik wou je er toch even op wijzen
.
Veel plezier en succes dan maar
.
Je kon het trouwens niet verkeerd begrijpen want ik heb het gewoon verkeerd neergezet. Dankjewel
quote:Idd. Macho's met een vrouwelijke kant = metrosexueel.
Op zondag 8 februari 2004 09:25 schreef wollem het volgende:[..]
Trouwens, ben jij een homofoob ofzo? Ben jij bang om je gevoelens te uiten? Ben je bang dat je dan gelijk op een "wijf" lijkt? Zielig hoor.
Maar het komt denk ik wel goed, maak er geen drama van. Een klein beetje in perspectief zetten is niet verkeerd. Vreemdgaan is nooit goed te praten, maar jij hebt wèl het lef gehad het te vertellen. En nu zul je samen verder moeten en dan niet op de relatietherapietoer, maar gewoon samen. En dan maar kijken of er nog vertrouwen is want als dat er niet meer is is je relatie zo goed als over.
Veel succes en nou geen domme dingen meer doen
quote:Dus je hebt 'm er wel in gehad, maar je bent niet gekomen?
Op zaterdag 7 februari 2004 23:41 schreef wollem het volgende:5 minuten, idd kort he? Waarom? Zoals ik al vertelde, ik had het gevoel alsof ik heel iemand anders was, alsof ik er zelf niet bij was. Dat gevoel was snel over, vandaar dat ik ook gestopt ben.
Wat een held! Zeker aan je vriendin vertellen dat zal echt helpen!
Ik stel me wel nog steeds de vraag bij de onschuldigheid met alle respect. Je gaat toch niet met iemand die je een heel eind niet hebt gezien naar de film EN dan naar huis? Dan VRAAG je toch om die "situatie" waar je per ongeluk uit de kleren gaat?
Nou ja goed, ik hoop dat ie bij deze voor zichzelf weet dat zij de ware is, en dat is geen nood meer zal hebben aan een willekeurige wip.
Suc6, want volgens mij gaat hier nog een aardig woordje over gerept worden.
om dan nog te zwijgen over het feit dat je je al mag voorbereiden op een hele periode droog staan
quote:Dat slaat dus echt nergens op.
Op zondag 8 februari 2004 12:09 schreef Bulls-Ass het volgende:
Ik stel me wel nog steeds de vraag bij de onschuldigheid met alle respect. Je gaat toch niet met iemand die je een heel eind niet hebt gezien naar de film EN dan naar huis? Dan VRAAG je toch om die "situatie" waar je per ongeluk uit de kleren gaat?
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Zo was het gezegde toch?
quote:Tenzij ze altijd jaloers is, merkte ze hier toch wel een vuiltje aan de lucht.
Op zaterdag 7 februari 2004 21:01 schreef wollem het volgende:Een tijd terug sprak ik iemand die ik ken via MSN weer eens, we hadden elkaar lang niet gezien en ze wilde wat afspreken, dus zijn we gisteravond naar de film gegaan. Mijn vriendin maakte zich hier zorgen over en ik heb haar verteld dat dat nergens voor nodig was, dat was ook niet zo. Ik was niets van plan, ik wilde niets.. niets dan gewoon een filmpje pakken en daarna weer lekker naast mn vriendin gaan liggen.
Mooie uitdrukking Isabeau
quote:Heel veel mensen denken dat het jaloersigheid is als hun partner liever niet heeft dat ze hun ex of 'een oude vriendin' weer willen zien. Deze vreemdgaan-actie van Wollem is dan ook precies waar die zogenaamde jaloerse mensen bang voor zijn. Het lijkt me heel erg om mee te maken.
Op zondag 8 februari 2004 12:19 schreef Bulls-Ass het volgende:[..]
Tenzij ze altijd jaloers is, merkte ze hier toch wel een vuiltje aan de lucht.
Mooie uitdrukking Isabeau
quote:En wat misschien nog wel het meest funest voor hun relatie is, is dat haar angst bewaarheid werd
Op zondag 8 februari 2004 12:31 schreef Nuek het volgende:Heel veel mensen denken dat het jaloersigheid is als hun partner liever niet heeft dat ze hun ex of 'een oude vriendin' weer willen zien. Deze vreemdgaan-actie van Wollem is dan ook precies waar die zogenaamde jaloerse mensen bang voor zijn. Het lijkt me heel erg om mee te maken.
quote:Exact. Daarom denk ik dat deze relatie niet meer gaat worden wat het geweest is en haar eventuele volgende relatie wordt niet wat het had kunnen worden.... (als zij is zoals de meeste mensen zijn).
Op zondag 8 februari 2004 12:33 schreef Isabeau het volgende:[..]
En wat misschien nog wel het meest funest voor hun relatie is, is dat haar angst bewaarheid werd
quote:Om maar niet te spreken over het vertrouwen wat vernield is en vervangen door achterdocht.
Op zondag 8 februari 2004 12:33 schreef Isabeau het volgende:[..]
En wat misschien nog wel het meest funest voor hun relatie is, is dat haar angst bewaarheid werd
Persoonlijk zou ik Wollem aan de straat zetten als ik de desbetreffende partner was.
quote:Mooi zo.
Op zondag 8 februari 2004 09:02 schreef wollem het volgende:Het hoge woord is er trouwens uit. Ik ga mijn vriendin dalijk ophalen om lekker te knuffelen, wandelen en te praten. We gaan verder met elkaar.
ten eerste waarom ga je dan ook alleen met zo'n iemand naar de bios enzo, dan vraag je d'r al bijna om, ga dan n's op stap en ga dan ff praten.
je brengt jezelf in die positie, gellukig voor je dat je een ontzettend lieve meid hebt, neem ik dan maar aan,
als je weer zoeist doet dan is het naar mijn mening wachten tot dat je 't weer doet
quote:Denk dat je met dergelijke levensopvatting ook niet echt snel aan een vriendin zult geraken....damn! denk na man!
Op zondag 8 februari 2004 15:41 schreef Grimm het volgende:
lol als ik een vriendin had en die zou vreemdgaan dan had ik je op de straat gezet, maakt geen fuck uit of ;t nou 5 minuten is (wat ik onvoorstelbaar vind)ten eerste waarom ga je dan ook alleen met zo'n iemand naar de bios enzo, dan vraag je d'r al bijna om, ga dan n's op stap en ga dan ff praten.
je brengt jezelf in die positie, gellukig voor je dat je een ontzettend lieve meid hebt, neem ik dan maar aan,
als je weer zoeist doet dan is het naar mijn mening wachten tot dat je 't weer doet
sterkte aan TS, goed gehandeld na "foutje"
quote:en nou niet meer doen anders komt heel fok je schoppen
Op zondag 8 februari 2004 09:02 schreef wollem het volgende:Het hoge woord is er trouwens uit. Ik ga mijn vriendin dalijk ophalen om lekker te knuffelen, wandelen en te praten. We gaan verder met elkaar.
quote:Wat wilde je dan met die ene meid doen??
Op zondag 8 februari 2004 09:25 schreef wollem het volgende:
Anyway, je heb mazzel dat je meid je nog terugwilt, maar ik denk dat ze er nog best wel eens op terug kan komen. Een grote reden dat ze je terugneemt is denk ik gewoon dat ze het idee dat ze jou kwijt was (toen je dus vreemd gegaan was), zo erg vond en daarom zoiets had van, ik moet em houden hoe dan ook.
Pas later, als het een beetje bezonken is en ze rationeel begint na te denken over de situatie, kan ze wel eens beseffen dat je wel heel erg erg fout bezig bent geweest.
Je klinkt inderdaad niet als een beroerde gozer, dus wat dat betreft wens ik je wel succes en damn....jij moet voor de 14e echt n gruwelijke bos bloemen kopen.
quote:Ik ben niet bang om mijn gevoelens te uiten, integendeel, ik heb m'n hart op de tong en kom zelfs vrijwel iedere week in de probleme vanwege het uiten van mijn gevoelens.
Op zondag 8 februari 2004 09:25 schreef wollem het volgende:
Trouwens, ben jij een homofoob ofzo? Ben jij bang om je gevoelens te uiten? Ben je bang dat je dan gelijk op een "wijf" lijkt? Zielig hoor.En ik wil niet alleen maar neuken hoor, we denken niet allemaal zoals jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |