abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16983535
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:08 schreef Bulls-Ass het volgende:

[..]

nou in friends was het anders wel extreem gezien hij de avond van de break al aan het snoepen was. Erug veel verdriet had ie niet echt toch???

Of juist heel veel verdriet dat hij op die manier probeerde te vergeten een beetje...

Persoonlijk vind ik dat je in een break niet moet zeuren, ik geloof zowiezo niet in breaks, maar goed...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 23:02:49 #77
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16985052
Eigen schuld enzo.
Er niet bij nadenken is geen exuus, als je zoveel van je vriendin hield als je in de OP claimt was je niet vreemdgegaan.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_16986383
Het verbaast mij zeer dat er hier mensen reageren met reacties als:
"het is dom als je het zegt"
"vreemdgaan is goed"

e.d

Vreemdgaan is walgelijk, zeker weten. Vooral als je het niet vertelt. Wanneer je een fout hebt begaan moet je ook een flink persoon wezen en je fout en consequenties onder ogen zien.

5 minuten, idd kort he? Waarom? Zoals ik al vertelde, ik had het gevoel alsof ik heel iemand anders was, alsof ik er zelf niet bij was. Dat gevoel was snel over, vandaar dat ik ook gestopt ben. Ik ben niet zo, zo wil ik ook nooit worden, als ik het al niet geworden ben.

Neemt niet weg, dat het natuurlijk erg dom is om te zeggen dat ik dan maar langer door had moeten gaan, natuurlijk niet!

Mijn vriendin en ik wonen overigens niet samen, die was ergens anders.

Ik weet iig dat ik een erg grote fout heb gemaakt, 1 waarvan ik dacht dat ik 'em nooit zou maken. Mijn vriendin weet dat ik een fout heb gemaakt. Ik boet daarvoor en dat zal ook nog wel lang zo blijven. Het neemt niet weg dat ik van mijn vriendin houd en zij van mij, dat ik haar pijn voel en ik die van haar.

Dit topic heb ik ook niet gestart om medelijden te krijgen oid, puur om het van me af te schrijven en mijn ervaring te delen, hopend dat zoiets nooit meer gebeurt. Daarmee bedoel ik niet bij mij, maar bij anderen.

Op het moment weet ik even niet zo goed wat ik nu nog kan zeggen, schrijven.

Wij hebben afgesproken dat mijn vriendin even lekker de tijd voor zichzelf krijg, maar dat ik wel mag mailen, sms'en oid. Liever niet bellen zei ze. Ik ga haar morgen een brief schrijven, waarin ik mijn gevoelens verwoord, maar ook die van haar. Ik begrijp wel hoe zij zich voelt en ik wil dat dat duidelijk is, aan haar.

Ik geloof dat zij en ik sterk genoeg zijn om eruit te komen. Misschien verdient ze beter dan ik, een ander. Ik weet het niet, ik ben altijd goed geweest voor haar en zij voor mij. Waar dit dan ook vandaan is gekomen, is mij een raadsel. Maar het is wel gebeurd.

Aan mij is het nu om te proberen er nog wat van te maken, ik verwacht niets en ik verlang niets, maar hopen kan ik altijd.

pi_16986412
ja boeie
wat is nou je probleem
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zaterdag 7 februari 2004 @ 23:44:37 #80
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_16986496
quote:
Vreemdgaan is walgelijk, zeker weten. Vooral als je het niet vertelt.
Of je het verteld of niet het is even erg!
pi_16986686
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 23:44 schreef Notorious het volgende:
Of je het verteld of niet het is even erg!
De daad is even erg, maar om er nou ook nog over te gaan liegen...
  zaterdag 7 februari 2004 @ 23:51:32 #82
74671 h_vreman
true Junglist
pi_16986743
Dat je het d'r hebt verteld. Is het enige positieve man. Betuigt van een ernstig schuldgevoel.
Ik oordeel niet over je.

Tijd en wachten.
Ik hoop dat je d'r wereld niet kompleet verziekt hebt.

En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  zaterdag 7 februari 2004 @ 23:51:54 #83
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_16986757
Verzwijgen en liegen zijn 2 verschillende dingen.
pi_16986788
TS, sterkte. Ik vind je erg oprecht overkomen en het is wel zo eerlijk dat je je vriendin hebt verteld wat je hebt gedaan.

Gun je vriendin wat tijd om alles te verwerken, ga niet pushen en proberen je liefde te bewijzen, dat kan juist averrechts werken.

pi_16990874
Hey Wollem,

IIG erg goed dat je het verteld hebt, je hebt de ballen om achter je (ietwat onnadenkende) acties te staan. Neemt niet weg dat je nu in een kut situatie zit. Niet alleen doe je je eigen vriendin veel pijn, jezelf nog meer. Het gevoel dat je jezelf verraden hebt is erg aanwezig denk ik zo.

In principe zou je nu twee dingen kunnen doen:

Optie 1:

Stel ze wil je terug, en jij bent dolblij hierom. Ik denk niet dat je dan nog een goede relatie met haar kan hebben aangezien je 1 van de basisfundamenten van een relatie heb aangetast: het blinde vertrouwen. Zoals je zelf al aangaf; hoe gaat ze jou nou in godsnaam ooit nog vertrouwen?

Je zegt zelf dat je niet zo bent en dat het niet de bedoeling was, maar lets face it, je hebt het gedaan, en je kan zelf ook niet de garantie geven dat het niet weer gebeurt (een wolf die een schaap heeft aangevallen zal er meer aanvallen....of zoiets ) en die garantie kan je dus ook niet aan je vriendin kunnen geven in mijn optiek. Wat gebeurt er: Zij gaat zelf achterdochtig worden om ieder klein dingetje / leugentje voor eigen bestwil. En dat wil je niet. Dus krijg je er ruzie om. En die ruzie gaan op een gegeven moment gewoon helemaal nergens meer om, maar maken wel je relatie kapot En dan hebben jullie beiden een k*tgevoel....

Optie 2:

Je verbreekt de relatie en gaat als goede vrienden uit elkaar (in hoeverre dat nu mogelijk is kan ik niet beoordelen...) en voor jullie beiden kunnen jullie het afsluiten, maar brengt natuurlijk ontzettend veel verdriet met zich mee (niet te vergeten eventuele complicaties in de vriendschap, lees: JALOERSHEID)

Welke van de twee opties goed is, moet je voor jezelf denk ik bepalen (mocht je mijn nederig advies volgen). Wel moet je je terdege beseffen:

Je bent je relatie zoals je die kende voor het vreemdgaan kwijt. Dat komt niet meer terug. Je zult, mocht zij nog door willen gaan, een verandering in je relatie hebben...

Anyway good luck gozer, tis kut allemaal ( beetje auto-biografisch geschreven...)

Hoop dat je wat aan me advies had, zo niet: veel succes in het vinden van een oplossing!

pi_16990920
hahaha maar 5 minuten?
Was dat de zonde nu waard?
5 minuten?
echt intens triest?
tsssssss wat slap sorry hoor
maak er dan uren van..ofzo
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_16990929
Persoonlijk vind ik vreemdgaan niet meer goed te praten.
  zondag 8 februari 2004 @ 02:54:57 #88
71115 Rnej
I walk the line
pi_16990956
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:08 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ja zeg dat wel.. wie vertelt zoiets nou

nah.. of je vertelt het en het kan goedkomen, of je zegt nix en hebt de rest van je relatie (of je leven) last van je geweten...

last van je geweten hebben is voor mij geen optie.. maja. .daarentegen zou ik nooit vreemdgaan

zondag 8 februari 2004 @ 03:10:19 #89
52513 whosvegas
The Trickster
pi_16991209
Wat zeik je nou, neuken met zooi
Are you nuts??
pi_16991231
vreemdgaan is een matige streek
je weet niet hoeveel je iemand pijn kan doen en je kan een stukje van die persoon voor altijd kapot maken, dat is jammer.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zondag 8 februari 2004 @ 05:10:38 #91
12208 SoNoS
Vaoclan 92
pi_16992010
Wat ben jij sneu zeg.. je probeert het nog een beetje goed te maken door te roepen dan je heel fout bent.. Dat je het nooit meer zou doen..

Nou geloof me, als when you are once a cheater, you are always a cheater..

In mijn ogen ben je gewoon een minne lul, zonder karakter en zonder respect voor je medemens...

Ik heb het idee dat je niet alleen een type bent die vreemdgaat, maar dat je nog meer foute dingen doet... puur alleen maar uit eigenbelang...

Ik kots op mensen als jou, terwijl je zelfs dat niet eens waard ben..

I will rule the universe and you all gonna die !!!!!!
pi_16992026
quote:
Op zondag 8 februari 2004 05:10 schreef SoNoS het volgende:
Wat ben jij sneu zeg.. je probeert het nog een beetje goed te maken door te roepen dan je heel fout bent.. Dat je het nooit meer zou doen..

In mijn ogen ben je gewoon een minne lul, zonder karakter en zonder respect voor je medemens...

Ik heb het idee dat je niet alleen een type bent die vreemdgaat, maar dat je nog meer foute dingen doet... puur alleen maar uit eigenbelang...

EO Jongerendag

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_16992060
quote:
Op zondag 8 februari 2004 05:10 schreef SoNoS het volgende:
Ik probeer niets goed te praten, dat kan niet. Iets als dit kan je niet goed praten, ik schrijf wat ik voel en wat er gebeurd is. Het is de waarheid, hoe hard deze ook is.
quote:
Dat ben ik helemaal niet met je eens, we hoeven het hier ook niet eens om te worden hoor.
quote:
Een persoon zonder karakter zou het lef niet gehad hebben om dit aan te kaarten, verder verbaas ik me er trouwens over dat jij het allemaal zo goed denkt te weten, terwijl je niets van mij of mijn vriendin weet.
quote:
Dat idee kan je hebben, het is echter wel een verkeerd idee. Waar haal je dit toch vandaan? Nog nooit heb ik fout gedaan, altijd mijn best gedaan om alles goed te doen... en dingen uit eigenbelang doen, dingen als dit.. nooit gebeurd, het zal ook nooit gebeuren. Ik heb juist altijd dingen gedaan, die niet uit eigenbelang waren.
quote:
Dat mag, maar vertel me eens, mensen als ik? Jij generaliseert behoorlijk veel vind ik.

Ik heb iig slaap- en eetproblemen, noem het maar op. Verdiend hoor..
Ik werd een ruim uur geleden en toen heb ik een lange brief geschreven, ik heb daarin zo goed mogelijk mijn gevoelens verwoord en deze bij mijn vriendin op de bus gedaan.

De toekomst zal uitwijzen wat er gaat gebeuren. Alleen heb ik nog nooit ergens zo hard voor willen vechten als voor dit.

Ik hoop zeer dat de relatie gered kan worden, ik geef daarvoor alles op als dat moet, zal zoveel mogelijk proberen om ervoor te zorgen dat mijn vriendin zich geen zorgen hoeft te maken over van alles en nog wat. Dit heeft ze hiervoor ook nooit hoeven doen. Leugentjes om eigen bestwil zijn er trouwens nooit geweest en die zullen er ook nooit komen.

zondag 8 februari 2004 @ 07:23:50 #94
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_16992293
quote:
Op zondag 8 februari 2004 05:15 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

EO Jongerendag

pi_16992348
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 8 februari 2004 @ 08:06:07 #96
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_16992398
quote:
Op zondag 8 februari 2004 07:50 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
Pure evil.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_16992639

Het hoge woord is er trouwens uit. Ik ga mijn vriendin dalijk ophalen om lekker te knuffelen, wandelen en te praten. We gaan verder met elkaar.

pi_16992659
quote:
Op zondag 8 februari 2004 09:02 schreef wollem het volgende:

Het hoge woord is er trouwens uit. Ik ga mijn vriendin dalijk ophalen om lekker te knuffelen, wandelen en te praten. We gaan verder met elkaar.

Wat ben je toch ook een kleffe homo hé .
Kijkend naar de reden van je vreemdgaan wil je alleen maar neuken, dus lul aub niet als een wijf over knuffelen, wandelen en praten.
Leest ze mee ofzo, kneus?
I was an atheist until I realized I was God
pi_16992668
quote:

Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zondag 8 februari 2004 @ 09:11:30 #100
70743 Miss_Nexhil
*Something new has begun*
pi_16992701
quote:

Heel veel sterkte ermee. Ga er vooral niet vanuit dat ze je meteen weer vertrouwt. Ga ook niet té overdreven lief doen e.d. Dat vertrouwen moet weer groeien, dat kan je iemand niet opdringen.

Ik vind het knap van haar dat ze je kan vergeven, ik weet niet of ik in die situatie hetzelfde had gekund. En zeker niet zo snel.

En hier nog even over :

quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 23:41 schreef wollem het volgende:
Ik ga haar morgen een brief schrijven, waarin ik mijn gevoelens verwoord, maar ook die van haar. Ik begrijp wel hoe zij zich voelt en ik wil dat dat duidelijk is, aan haar.
Dát zou ik dan weer niet doen, haar gevoelens verwoorden. Laat haar dat zelf doen ! Ze is een mens met eigen gedachtes, gevoelens en eigen woorden. Persoonlijk vind ik het ontzettend vervelend als mensen erop hameren dat ze wéten hoe ik me voel. Ieder mens is anders en laat haar zelf vertellen wat in haar omgaat, doe géén aannames.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')