Ik wou dat ik er goed in was.
quote:Serieuze relatie. Gut. Zijn we al 42 met een tussenwoning, golden retreiver en een lease volvo?
Op zaterdag 7 februari 2004 21:27 schreef Notorious het volgende:[..]
Vreemdgaan is voor mensen die geen serieuze relatie hebben...
quote:Ik ben heer en meester.
Op zaterdag 7 februari 2004 21:28 schreef Lemmeb het volgende:
Vreemdgaan is een sport.Ik wou dat ik er goed in was.
quote:nou gefeliciteerd
Op zaterdag 7 februari 2004 21:29 schreef Bioslock het volgende:[..]
Ik ben heer en meester.
quote:Niemand wilt je, dus zeik niet.
Serieuze relatie. Gut. Zijn we al 42 met een tussenwoning, golden retreiver en een lease volvo?
quote:Ontkennen!!!!
Als ze er zelf achter kwam, was het nog erger. Vertel et dan gewoon eerlijk denk ik zelf dan.
quote:Ik denk dat het erger gaat lopen rotten als je het verteld en je wordt gedumpt. Als je het verteld of niet het is allebei laf, want omdat je het verteld maakt praat het niet goed dat je toch vreemd bent gegaan.
Tja, je kan het ook niet vertellen en het lekker laten gaan rotten zodat het je relatie toch indirect wel vergalt...
Het niet vertellen is laf, als je stoer genoeg bent om vreemd te gaan moet je ook maar stoer genoeg zijn om met je billen bloot te gaan en op de blaren kunnen zitten...Je moet de consequentie's van je daden onder ogen durven te zien....
quote:Wat ben jij onmenselijk zeg. Ik walg meer van jou dan Wollem die vreemd is gegaan. Het is wel vreselijk zwak om vreemd te gaan maar om hem op zo'n genadeloze manier onderuit te halen is nog veel zwakker.
Op zaterdag 7 februari 2004 21:13 schreef SoNoS het volgende:
Geheel terecht dat je je zo klote voel... en ik hoop dat je je nog beroerder gaat voelen..Tevens hoop ik dat het niet meer goed komt tussen jou en je vriendin, want zij verdient veel beter dan zo'n loser als jij.
Wat een onwijze sukkel ben jij zeg...
Veel sterkte Wollem en ik hoop echt voor je dat het weer goedkomt en jullie op een eerlijke manier weer verder met elkaar kunnen.
quote:misschien is Sonos zelf ook slachtoffer geweest van een overspel in haar of zijn relatie? Heb je er dan meer begrip voor ?
Op zaterdag 7 februari 2004 21:34 schreef NvM het volgende:[..]
Wat ben jij onmenselijk zeg. Ik walg meer van jou dan Wollem die vreemd is gegaan. Het is wel vreselijk zwak om vreemd te gaan maar om hem op zo'n genadeloze manier onderuit te halen is nog veel zwakker.
Veel sterkte Wollem en ik hoop echt voor je dat het weer goedkomt en jullie op een eerlijke manier weer verder met elkaar kunnen.
Gun het tijd... Garanties heb je niet, maar laat het even bezinken allebei.
Good luck anyway, dude.
quote:Als je het verteld dan geef je iig iemand de keuze, als je het niet verteld dan gaat het rotten....
Op zaterdag 7 februari 2004 21:34 schreef Notorious het volgende:Ik denk dat het erger gaat lopen rotten als je het verteld en je wordt gedumpt. Als je het verteld of niet het is allebei laf, want omdat je het verteld maakt praat het niet goed dat je toch vreemd bent gegaan.
Als het goed is dan voel je je rot omdat je vreemd bent gegaan, naar alle waarschijnlijkheid is het feit dat je je rot voelt wel op te merken aan je gedrag.
Vrouw vraagt wat is er aan de hand, dan lekker ontkennen dat er wat aan de hand is en de gedachtegang van de vrouw slaat op hol, want ze weet dondersgoed dat er wat aan de hand is, maar omdat jij het niet verteld zal het wel iets afschuwelijks zijn...
Dat gaat zweren en rotten en ondermijnd de relatie voor eeuwig.
Daarbij als je het niet verteld en je komt er mee weg, wat zegt dat dan over jou?
Dat je een goede leugenaar bent?
Wil je echt naar jezelf kijken en tegen jezelf zeggen, ik ben igg een goede leugenaar, kan je dan echt goed met jezelf leven?
Is dat waar je op het eind van je leven op terug wil kijken, ik was iig een goede leugenaar???
En word de grens om nogmaals vreemd te gaan niet vager als je het niet verteld, je hebt toch al wat op je kerfstok en komt er blijkbaar mee weg, wat houdt je dan tegen om het niet nogmaals te doen?
Je kan je gevoelens niet kwijt bij je partner, gevoelens waar je als het goed is wel mee zit, hoe snel lig je dan weer in de armen van een ander waar je wel je gevoelens kwijt kan, niet omdat je partner er niet voor je is, maar omdat je zelf een web van leugens hebt gesponnen?
Zonder eerlijkheid is er geen relatie in mijn ogen, dus zodra er leugens tussen mensen leven kan het alleen maar bergafwaards gaan vind ik....
quote:Heeft Sonos dan geen begrip voor hem? Ook al heeft ze het meegemaakt, dan maakt Sonos niet tot de gene om zo keihard over Wollem te oordelen, dat is aan de vriendin.
Op zaterdag 7 februari 2004 21:36 schreef Bulls-Ass het volgende:[..]
misschien is Sonos zelf ook slachtoffer geweest van een overspel in haar of zijn relatie? Heb je er dan meer begrip voor ?
En als Sonos zoiets heeft meegemaakt is het misschien niet goed om zich er over uit te laten...
quote:Als je het niet vertelt ben je pas een ongelofelijke ***
Op zaterdag 7 februari 2004 21:08 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ja zeg dat wel.. wie vertelt zoiets nou
quote:Ik hoop van niet, ze verdient beter, toch?
Toch hoop ik, de sterke meid die ze is, dat ze nog energie, wil en liefde over heeft om met mij door te gaan.
quote:Dat gaat echt aan je vreten hoor als je dingen niet vertelt. Uiteindelijk heb je alleen jezelf er mee.
Op zaterdag 7 februari 2004 21:48 schreef Oesie het volgende:[..]
Als je het niet vertelt ben je pas een ongelofelijke ***
Ik hoop dat ze je niet meer terugneemt, want zoiets verdient dat meisje niet.
quote:Niet iedereen heeft daar last van!
Vrouw vraagt wat is er aan de hand, dan lekker ontkennen dat er wat aan de hand is en de gedachtegang van de vrouw slaat op hol, want ze weet dondersgoed dat er wat aan de hand is, maar omdat jij het niet verteld zal het wel iets afschuwelijks zijn...
quote:Trouwens als je in de beroemde "pauzes" in een relatie met een ander rommelt is dat toch geen vreemdgaan??
Heb je haar ondertussen nog gehoord of is er een soort "pauze" ingelast?
quote:Ligt eraan of je daarna nog verder wil of niet samen
Op zaterdag 7 februari 2004 22:02 schreef Notorious het volgende:[..]
Trouwens als je in de beroemde "pauzes" in een relatie met een ander rommelt is dat toch geen vreemdgaan??
Officieel is het geen vreemdgaan, maar uit ervaring van andere die zo'n pauze hebben gehad is het alles behalve verstandig om in die pauze een lekker hapje te nemen
Oei oei oei
quote:Ik had het vooral op de beslissing van zijn meissie. Heeft ze een break toegeroepen om erover na te denken of probeert ze het samen op te lossen:?
Op zaterdag 7 februari 2004 22:02 schreef Notorious het volgende:[..]
Trouwens als je in de beroemde "pauzes" in een relatie met een ander rommelt is dat toch geen vreemdgaan??
quote:nou in friends was het anders wel extreem gezien hij de avond van de break al aan het snoepen was. Erug veel verdriet had ie niet echt toch???
Op zaterdag 7 februari 2004 22:07 schreef Notorious het volgende:
Ok want ik vroeg me dat af nadat ik een aflevering van Friends had gezien, omdat Rachel kwaad werd op Ross omdat hij een ander zoende. But they were on a break!!! En voor mij gevoel is pauze pauze en dan heb je niks met elkaar anders moet je geen pauze of wat dan ook nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |