abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17026484
Ik heb twee witte Billie's van Ikea (boekenkast) waarvan 1 met glazen deuren (ook van Ikea) waarin voor de helft boeken staan en de ander helft mijn 40 modelauto's. Het zijn echt goede stevige kasten en lelijk zijn ze ook niet. (en heel makkelijk inelkaar te zetten)
  maandag 9 februari 2004 @ 13:47:00 #77
71048 Tokay
makes your day!
pi_17026616
Ik ben helemaal verzot op de Klippan!
Ik heb al op veel banken gezeten (de meeste stukken duurder), maar deze eenvoudige, stevige, functionele en tijdloze bank van Ikea zit gewoon het allerlekkerst.

Er staan er drie in mijn woonkamer (gewoon met een katoenen, gebroken witte hoes als bekleding).

"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_17027489
Zaterdag gekocht: een eettafel, bureau Anton, de onvermijdelijke Benno CD-rekken, een TV-meubel, een boekenkast met glazen deuren, dekbedden, dekbedhoezen en nog een zooi handel. En dat voor minder geld dan dat m'n kick-ass stoel heeft gekost! Ge-wel-di-ge zaak.

Leuk dat de Zweedse gehaktballetje nu ook in ingevroren staat te koop zijn!

Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  maandag 9 februari 2004 @ 14:36:40 #79
39446 303
(C) Roland
pi_17028044
Wij hebben erg veel van Ikea, denk 60% van alle meubels. Fantastische winkel! Ga over 3 weken weer om wat meubeltjes te halen voor zolder.
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  maandag 9 februari 2004 @ 15:08:55 #80
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_17029017
quote:
Op maandag 9 februari 2004 07:51 schreef Flamey het volgende:

Oh die wil ik ook gaan kopen! Hoe bevalt ie? Ik heb er bij de Ikea een paar keer ingezeten en hij zat zooo lekker!

hij zit echt super!!! omdat ik vrij lang ben (1.93) en de bank lekker diep en lang is, kun je er heerlijk helemaal "in" zitten. ik heb de bank al een jaar trouwens, de nieuwe hoes heb ik in Duitsland gehaald, want deze kleur hebben ze niet in Nederland.
pi_17032829
Hmm.. wat heb ik allemaal van IKEA thuis... eens kijken.

Alfrede Antifoni Babbla Babord Bar Baren Benno Bits Bubblan Bumerang Burken Dokument Duga Fartyg Fenomen Fibbe Fjärran Flöte Förena Gåje Galej Gosa-Dåsa Gram Groggy Grundtal Gusle Heat Hemma Hutten Ingo Inlopp Ivar Kändis Knaster Komplement Koncis Kurage Lack Legitim Lock Mambo Markör Mysa-Måne Nominell Ore Öresund Orgel Original Pamp Pärlhyacint Petra Praktisk Praktnejlika Reda Rektangel Ribba Ringsjön Rörsele Saxån Sinnlig Slutlig Sprätt Tjabbe Torrdis Tove Trojka Vänern en Vreten

*adem haalt*

Er is best veel van IKEA bij mij thuis maar ik ben niet voor niks 'Chef ballenbak'

[Dit bericht is gewijzigd door Allan24 op 09-02-2004 17:21]

Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  maandag 9 februari 2004 @ 17:27:20 #82
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_17033025
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:20 schreef Allan24 het volgende:

Er is best veel van IKEA bij mij thuis maar ik ben niet voor niks 'Chef ballenbak'

mogen daar wéér mannen werken dan?
  maandag 9 februari 2004 @ 17:46:15 #83
54458 Guerreiro
't was zo stil...
pi_17033515
ik zeg zeker niet dat ikea verkeerd is, ik heb er zelf een week stage gelopen. Het is een zeer goede winkel als je iets goedkoper uit wilt zijn voor je spullen. heb zelf op het moment ook niet veel uit te geven.
er zit echter zeker wel verschil tussen IKEA en een duurdere interieur winkel (ik noem VOS maupertus in groningen)
kwaliteit is vele malen beter, service (is zeker ook belangrijk) en t ziet er een stuk beter uit.
en ik kan het weten, want ik ben bezig met mijn opleiding industrieel product ontwerpen :-P
...je kon een muis horen vallen
pi_17033587
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:27 schreef onetouch het volgende:

[..]

mogen daar wéér mannen werken dan?

Yep
  maandag 9 februari 2004 @ 17:50:56 #85
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_17033635
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:49 schreef Allan24 het volgende:

Yep

you like you're job
  maandag 9 februari 2004 @ 17:59:16 #86
71115 Rnej
I walk the line
pi_17033860
quote:
Op zondag 8 februari 2004 16:48 schreef Ultimora het volgende:
zelf ook veeeeeel ikea spul op mijn kamer Bed, Stoel, eettafel (voor de computer) een billy als werk bureau, 2 krukken, en een bureau en nog een boekenkast...

mijn stoel is overigens de meest über relaxde stoel die ik voor 90 euro heb gekocht als je helemaal van je home cinema wil genieten heb je hier de ingredienten:

men neme
1x
[afbeelding]
de Lillberg (kleine berg) met schommelfunctie deze heeft een verstelbare rugleuning en een heel erg lang zitkussen zodat je benen perfect ondersteund zijn. verder kan je hem ook nog helemaal plat gooien als je echt wil chillen

dan ga je een paar paden verder en loop je langs de krukken...
daar koop je:
2x
[afbeelding][afbeelding]
de Frosta. deze zijn ter assistentie van je voedsel en voeten. eentje naast de stoel voor het voedsel en drank, en eentje voor je voeten om de zit beleving beter te maken

lang leve de IKEA

hmm ik heb 2 bioscoopstoelen in me kamer staan.. lijkt mij de ultieme home cinema experience.. maar kan aan mij liggen natuurlijk

wel vette spullen btw

pi_17034668
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:50 schreef onetouch het volgende:

[..]

you like you're job

één woord: woensdagmiddag

maar verder hoor

pi_17034886
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:20 schreef Allan24 het volgende:
Hmm.. wat heb ik allemaal van IKEA thuis... eens kijken.

Alfrede Antifoni Babbla Babord Bar Baren Benno Bits Bubblan Bumerang Burken Dokument Duga Fartyg Fenomen Fibbe Fjärran Flöte Förena Gåje Galej Gosa-Dåsa Gram Groggy Grundtal Gusle Heat Hemma Hutten Ingo Inlopp Ivar Kändis Knaster Komplement Koncis Kurage Lack Legitim Lock Mambo Markör Mysa-Måne Nominell Ore Öresund Orgel Original Pamp Pärlhyacint Petra Praktisk Praktnejlika Reda Rektangel Ribba Ringsjön Rörsele Saxån Sinnlig Slutlig Sprätt Tjabbe Torrdis Tove Trojka Vänern en Vreten

*adem haalt*

Slutlig?! Is dat een rode lamp of zo?
pi_17035485
quote:
Op maandag 9 februari 2004 18:40 schreef Toeps het volgende:

[..]

Slutlig?! Is dat een rode lamp of zo?

† In Memoriam † maandag 9 februari 2004 @ 19:15:39 #90
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_17035795
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:32 schreef Whiskers het volgende:
En natuurlijk de overmijdelijke Benno (cd-rek) en Ludde (schapevachtje). Bij de Benno's hadden we heel veel schroefjes over.
Zo'n Ludde heb ik ook gehad, lag mijn kat heel vaak op te slapen. :)Helaas verknoeid door de wasmachine, dom natuurlijk.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_17035997
Ikea
pi_17036815

^
^
^
En dit is mijn wekker, de klämman!
pi_17036886
Ik vind Ikea wel leuke winkel, ze bieden leuke spullen voor lage prijzen, zelfs heb ik 3 dekbedovertrekken van ikea en ook veel spullen in mijn kamer:Y en ze zijn wel heel sterk, ik heb Bangsund bed, Jerker(bureau) Rakke ladekast en ook garderobe kast:)
pi_17037347
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb juist altijd schroefjes over

Ik ook Maar m'n vader is er blij mee Die is gek op gereedschap, schroefjes, moertjes etc.
Ben net verhuisd en een groot deel van m'n geld is toch wel bij Ikea terechtgekomen...een Ikea-bed, -bank, -eetkamerstoelen, -TV-meubel, - dekbedhoezen, -kussens etc.
pi_17037960
dat jullie alle namen nog weten!!

Ik heb:

-bureau
-bureaustoel
-Vier vierkante tafeltjes
-Vier metalen kisten (passen daar prima onder)
-Vijf cd-rekjes aan de muur
-Klerenkast
-Twee plafondlampen
-Drie tafellampjes
-TV-standaard
-Staande lamp
-Grotere stoel
-Twee bloempotten
-Twee kleine opbergbakjes ook van metaal in een andere (Lundia) kast

best veel als ik het opsom! Lang leve IKEA!

pi_17040403
quote:
Op maandag 9 februari 2004 19:15 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zo'n Ludde heb ik ook gehad, lag mijn kat heel vaak op te slapen. :)Helaas verknoeid door de wasmachine, dom natuurlijk.

Een schapenvachtje in de wasmachine?

Cynix...

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_17040688

* Toeps flieft is!

Als ik later kinders heb, dan krijgen ze een hele mooie ikea-kamer. Je zou er bijna kinderen voor nemen...

† In Memoriam † maandag 9 februari 2004 @ 21:42:46 #98
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_17041053
quote:
Op maandag 9 februari 2004 21:28 schreef shmoopy het volgende:
Een schapenvachtje in de wasmachine?

Cynix...

Ik weet het nu.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  maandag 9 februari 2004 @ 21:57:40 #99
3498 Barb
Graduated Fool
pi_17041703
Twee Ikea-boekenkasten, een Ikea-eettafel, een Ikea-berber, een Ikea-tafeltje, nog een Ikea-tafeltje, wat Ikea-lampen.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2004 @ 22:01:24 #100
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_17041861
quote:
Op maandag 9 februari 2004 21:57 schreef Barb het volgende:
Twee Ikea-boekenkasten...
Ook al aan de Billy's?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')