Er staan er drie in mijn woonkamer (gewoon met een katoenen, gebroken witte hoes als bekleding).
Leuk dat de Zweedse gehaktballetje nu ook in ingevroren staat te koop zijn!
quote:hij zit echt super!!!
Op maandag 9 februari 2004 07:51 schreef Flamey het volgende:Oh die wil ik ook gaan kopen! Hoe bevalt ie? Ik heb er bij de Ikea een paar keer ingezeten en hij zat zooo lekker!
Alfrede Antifoni Babbla Babord Bar Baren Benno Bits Bubblan Bumerang Burken Dokument Duga Fartyg Fenomen Fibbe Fjärran Flöte Förena Gåje Galej Gosa-Dåsa Gram Groggy Grundtal Gusle Heat Hemma Hutten Ingo Inlopp Ivar Kändis Knaster Komplement Koncis Kurage Lack Legitim Lock Mambo Markör Mysa-Måne Nominell Ore Öresund Orgel Original Pamp Pärlhyacint Petra Praktisk Praktnejlika Reda Rektangel Ribba Ringsjön Rörsele Saxån Sinnlig Slutlig Sprätt Tjabbe Torrdis Tove Trojka Vänern en Vreten
*adem haalt*
Er is best veel van IKEA bij mij thuis maar ik ben niet voor niks 'Chef ballenbak'
[Dit bericht is gewijzigd door Allan24 op 09-02-2004 17:21]
quote:mogen daar wéér mannen werken dan?
Op maandag 9 februari 2004 17:20 schreef Allan24 het volgende:Er is best veel van IKEA bij mij thuis
maar ik ben niet voor niks 'Chef ballenbak'
quote:Yep
Op maandag 9 februari 2004 17:27 schreef onetouch het volgende:[..]
mogen daar wéér mannen werken dan?
quote:hmm ik heb 2 bioscoopstoelen in me kamer staan.. lijkt mij de ultieme home cinema experience.. maar kan aan mij liggen natuurlijk
Op zondag 8 februari 2004 16:48 schreef Ultimora het volgende:
zelf ook veeeeeel ikea spul op mijn kamerBed, Stoel, eettafel (voor de computer) een billy als werk bureau, 2 krukken, en een bureau en nog een boekenkast...
mijn stoel is overigens de meest über relaxde stoel die ik voor 90 euro heb gekocht
als je helemaal van je home cinema wil genieten heb je hier de ingredienten:
men neme
1x
[afbeelding]
de Lillberg (kleine berg) met schommelfunctiedeze heeft een verstelbare rugleuning en een heel erg lang zitkussen zodat je benen perfect ondersteund zijn. verder kan je hem ook nog helemaal plat gooien als je echt wil chillen
dan ga je een paar paden verder en loop je langs de krukken...
daar koop je:
2x
[afbeelding][afbeelding]
de Frosta. deze zijn ter assistentie van je voedsel en voeten. eentje naast de stoel voor het voedsel en drank, en eentje voor je voeten om de zit beleving beter te makenlang leve de IKEA
wel vette spullen btw
quote:één woord: woensdagmiddag
Op maandag 9 februari 2004 17:50 schreef onetouch het volgende:[..]
you like you're job
maar verder hoor
quote:Slutlig?! Is dat een rode lamp of zo?
Op maandag 9 februari 2004 17:20 schreef Allan24 het volgende:
Hmm.. wat heb ik allemaal van IKEA thuis... eens kijken.Alfrede Antifoni Babbla Babord Bar Baren Benno Bits Bubblan Bumerang Burken Dokument Duga Fartyg Fenomen Fibbe Fjärran Flöte Förena Gåje Galej Gosa-Dåsa Gram Groggy Grundtal Gusle Heat Hemma Hutten Ingo Inlopp Ivar Kändis Knaster Komplement Koncis Kurage Lack Legitim Lock Mambo Markör Mysa-Måne Nominell Ore Öresund Orgel Original Pamp Pärlhyacint Petra Praktisk Praktnejlika Reda Rektangel Ribba Ringsjön Rörsele Saxån Sinnlig Slutlig Sprätt Tjabbe Torrdis Tove Trojka Vänern en Vreten
*adem haalt*
Er is best veel van IKEA bij mij thuis
maar ik ben niet voor niks 'Chef ballenbak'
quote:
Op maandag 9 februari 2004 18:40 schreef Toeps het volgende:[..]
Slutlig?! Is dat een rode lamp of zo?
quote:Zo'n Ludde heb ik ook gehad, lag mijn kat heel vaak op te slapen. :)Helaas verknoeid door de wasmachine, dom natuurlijk.
Op maandag 9 februari 2004 13:32 schreef Whiskers het volgende:
En natuurlijk de overmijdelijke Benno (cd-rek) en Ludde (schapevachtje). Bij de Benno's hadden we heel veel schroefjes over.
quote:Ik ook
Op zaterdag 7 februari 2004 22:24 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik heb juist altijd schroefjes over
Ik heb:
-bureau
-bureaustoel
-Vier vierkante tafeltjes
-Vier metalen kisten (passen daar prima onder)
-Vijf cd-rekjes aan de muur
-Klerenkast
-Twee plafondlampen
-Drie tafellampjes
-TV-standaard
-Staande lamp
-Grotere stoel
-Twee bloempotten
-Twee kleine opbergbakjes ook van metaal in een andere (Lundia) kast
best veel als ik het opsom! Lang leve IKEA!
quote:Een schapenvachtje in de wasmachine?
Op maandag 9 februari 2004 19:15 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Zo'n Ludde heb ik ook gehad, lag mijn kat heel vaak op te slapen. :)Helaas verknoeid door de wasmachine, dom natuurlijk.
Cynix...
Als ik later kinders heb, dan krijgen ze een hele mooie ikea-kamer. Je zou er bijna kinderen voor nemen...
quote:Ik weet het nu.
Op maandag 9 februari 2004 21:28 schreef shmoopy het volgende:
Een schapenvachtje in de wasmachine?Cynix...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |