quote:
Op zondag 8 februari 2004 14:22 schreef onetouch het volgende:
wat isser mis met Billy's
supergoedkoop (zelfs goedkoper geworden dit jaar) en stevig en veel kleurtjes, waarvan metallic toch echt wel de lelijkste is
quote:[zweeds modus]
Op zondag 8 februari 2004 14:43 schreef Doffy het volgende:
Werd jou iets gevraagd?
berken is wel okeej dus!
quote:Vooral boeken van werk, computerboeken, autoboeken, stripboeken, heel veel tijdschriften, ordners met rommel, foto-albums, schoolboeken en last but not least nog wat leesboeken.
Op zondag 8 februari 2004 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:
He zieniks, wat heb je daar eigenlijk in die boekenkasten staan?
Tijdschriften? Strips? LPs?
quote:Mooie bank!
Op zondag 8 februari 2004 14:47 schreef onetouch het volgende:
mijn IKEA bank:
om te nøken
quote:Geen hangbank: afgekeurd
mijn IKEA bank:
quote:de bank is megaaaaadiep
Op zondag 8 februari 2004 15:21 schreef SEMTEX het volgende:Geen hangbank: afgekeurd
quote:Psies!
Op zondag 8 februari 2004 15:01 schreef NiNi het volgende:
IKEA! Ik word altijd blij van de kinderkamertjes aldaar. Met van die heerlijk foute vrolijke kleuren. Brings out the child inside.
mijn stoel is overigens de meest über relaxde stoel die ik voor 90 euro heb gekocht
als je helemaal van je home cinema wil genieten heb je hier de ingredienten:
men neme
1x
de Lillberg (kleine berg) met schommelfunctie
deze heeft een verstelbare rugleuning en een heel erg lang zitkussen zodat je benen perfect ondersteund zijn. verder kan je hem ook nog helemaal plat gooien als je echt wil chillen ![]()
dan ga je een paar paden verder en loop je langs de krukken...
daar koop je:
2x

de Frosta. deze zijn ter assistentie van je voedsel en voeten. eentje naast de stoel voor het voedsel en drank, en eentje voor je voeten om de zit beleving beter te maken ![]()
lang leve de IKEA

Kryp, heet deze.
Creepy is hij ook.

Giftig ![]()

Klappa, uitklapbare boerderij.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:28 schreef schatje het volgende:
Die uitklapbare boerderij is heel mooi, maar wel een beetje prijzig geloof ik.
¤ 35,- is toch geen geld voor dit authentiek hollandse speelgoed ![]()
een playstation 2 spel kost meer
quote:Hé die heb ik ook!
Op zaterdag 7 februari 2004 22:34 schreef Toeps het volgende:
Ik heb een ikea bed, en deze kast:
quote:Oh die wil ik ook gaan kopen! Hoe bevalt ie? Ik heb er bij de Ikea een paar keer ingezeten en hij zat zooo lekker!
mijn IKEA bank:
Gelukkig ligt de dichtst bijzijnde IKEA een dik half uur rijden weg, anders ging ik iedere week
quote:
Op zondag 8 februari 2004 23:45 schreef onetouch het volgende:[..]
¤ 35,- is toch geen geld voor dit authentiek hollandse speelgoed
een playstation 2 spel kost meer
quote:Dan bel of mail je even met IKEA, en vraag je of ze de handleiding op kunnen sturen. Want stel dat ie over een week in elkaar stort, dan zorgt dat voor een garantieprobleem ivm 'montagefout'
Op maandag 9 februari 2004 10:09 schreef Lotjeb het volgende:
Hoewel ik aardig wat ikea spullen hier heb staan, waar ik erg tevreden over ben, toch ook even een klein nadeel:
Een paar maanden geleden heb ik namelijk een ikea be gekocht. Mijn vader ging dit in elkaar zetten maar er zat geen handleiding bij! Nu heeft mijn vader het bed dus op zijn gevoel in elkaar gezet. Goed gelukt volgens mij, maar aan toen hij klaar was bleken er 4 grote, lange ijzeren stukken over te zijn! We hadden echtg geen idee waar die dan zouden moeten zitten... Dus hebben we het zonder die onderdelen gedaan!
Ook al lijkt mijn bed wel stevig... ik ben toch een beetje bag dat ik er op een dag achter kom waarom we 4 onderdelen over hadden...
quote:Die heb ik ook!
Op zondag 8 februari 2004 16:58 schreef Toeps het volgende:
Ik vind die namen ook altijd zo leuk.[afbeelding]
Kryp, heet deze.
Creepy is hij ook.
Ook veel ikea-keukenhulpjes, zijn ideaal; appelboor waarmee je tegelijkertijd ook partjes appel kunt maken, trechtertjes en maatbekers enzo. En natuurlijk de overmijdelijke Benno (cd-rek) en Ludde (schapevachtje). Bij de Benno's hadden we heel veel schroefjes over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |