abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16984504
Wij hebben thuis ook veel spullen van de IKEA

Die Zweedse Gehaktballetjes zijn echt lekker trouwens

pi_16984584
Ik heb nou op TV al een paar keer bankstellen gezien waarvan ik dacht: Hee, ikea-bank! Je weet wel die ene, ik ben de naam effe kwijt, oh ja, Klippan. Ik zie alleen bij iedereen dat die hoezen altijd gekreukeld zijn. Lijkt me 3x niks.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 februari 2004 @ 22:44:07 #28
862 Arcee
Look closer
pi_16984594
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:39 schreef SEMTEX het volgende:
Wat ik wel als klacht heb, is dat hij niet echt dikke boeken kan houden: hij zakt bij mij in 't midden 'n beetje door
Waarom denk ik bij die laatste zin nou eerder aan dat bed dan aan die kast?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_16984603
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:41 schreef Arcee het volgende:

[..]

IKEA is okee, hoor.

Wat ik zei geldt eigenlijk voor vrijwel elke zaak. Het is erg moeilijk iets te vinden dat vrijwel niemand anders heeft.

Ik heb dat probleem eigenlijk niet zo.
Ik kom bij aardig wat mensen over de vloer, en heb tot nu toe 1x iets gezien wat ik ook had, nl die bank, maar dan in een andere kleur.
Dan heb ik het over meubels die er echt toe doen, he, niet een Smeurebreure-wandrekje dat gewoon gemeengoed is geworden zodat het niet eens meer opvalt.

Hoewel iedereen die ik ken met kleine kinderen wel die hele plastic serie bloemenbordjes/bakjes/bekertjes heeft.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zaterdag 7 februari 2004 @ 22:45:50 #30
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_16984645
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:44 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ik kom bij aardig wat mensen over de vloer, en heb tot nu toe 1x iets gezien wat ik ook had, nl die bank, maar dan in een andere kleur.
Dan heb ik het over meubels die er echt toe doen, he, niet een Smeurebreure-wandrekje dat gewoon gemeengoed is geworden zodat het niet eens meer opvalt.

Hoewel iedereen die ik ken met kleine kinderen wel die hele plastic serie bloemenbordjes/bakjes/bekertjes heeft.

Nou, ik kwam bij m'n schoonzus en zei meteen: hey, kleed van IKEA! en ook haar bank bleek dezelfde te zijn als onze oude, maar dan in een andere kleur
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_16984664
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:41 schreef funmaster het volgende:

Wel met lingonsylt (=die jam) eten heh!
En dat is mijn mening
  zaterdag 7 februari 2004 @ 22:46:35 #32
34400 PietF
Captain Obvious
pi_16984666
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:41 schreef funmaster het volgende:

*onthoudt*

Mijn spul is ook bijna allemaal zelfbouw en IKEA meuk, maar zodra ik iets 'vasters' neem qua woning komt er ook wat duurzamer spul in te staan, ik ben niet zo weg van spaanplaat.

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 februari 2004 @ 22:47:55 #33
862 Arcee
Look closer
pi_16984700
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:44 schreef shmoopy het volgende:

In de praktijk valt het best mee, ja, maar als je bewust iets zoekt waarvan je hoopt dat niemand anders het heeft, dan merk je al snel dat veel zaken toch hetzelfde verkopen. Van ver halen, dus.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_16984705
Hee, mijn bed is uit de collectie.
pi_16984783
Voilgens mij hebben heeel veel mensen die Expedit-kast (gelukkig de houtkleurige, ik heb de witte), en de CD-rekjes voor aan de muur genaamd Benno. En die Klippan-bank, en de 6 gekleurde plastic bekertjes.
pi_16984860

Hier word je toch helemaal blij van? Ik wil zo weer kind zijn. Vooral die bladeren boven het bed. Gaaaf!

En deze:

Megastoer! Ik ben alleen bang dat mijn plafond het niet houdt...

Deze heeft ook iedereen, de Mammut serie.

pi_16984902
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:48 schreef shmoopy het volgende:
Hee, mijn bed is uit de collectie.
Misschien ben je dan toch wel stiekum de enige die er 1 van dat model heeft. .
  zaterdag 7 februari 2004 @ 22:57:08 #38
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_16984933
Ja, de kindjes hier eten elke avond hun eten op die stoeltjes. Eerst hadden ze allebei een andere kleur, maakten ze altijd ruzie wie er op de paarse mocht zitten dus hebben we er nog maar een paarse bijgekocht.
Nu ik erover nadenk: we hebben ook 2 dvd-rekjes van IKEA en we computeren hier allebei vanachter een IKEA-meubeltje (ik had helaad weinig geld voor een groot, stoer bureau en het moest zoiezo niet al te overheersend zijn hier in de huiskamer)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 7 februari 2004 @ 22:57:37 #39
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_16984938
Ik heb maar 1 meubelstuk van Ikea, zo een Pixar bureau lamp.

Heb meubels verder van InterLübke, en bank en stoel van Leolux.

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_16984959
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:57 schreef SEMTEX het volgende:

Nu ik erover nadenk: we hebben ook 2 dvd-rekjes van IKEA en we computeren hier allebei vanachter een IKEA-meubeltje

Krijg nou wat... ik ook. Dit is inderdaad ook een ikea computer-rek.
pi_16985022
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:55 schreef Modus het volgende:

[..]

Misschien ben je dan toch wel stiekum de enige die er 1 van dat model heeft. .

Denk het niet, en ik zag hem nog voorbij komen als bed van Adam en Rachel in Cold Feet.

En deze ga ik voor de shmoopies kopen:

Lekker gooiend en smijtend je kamer opruimen, wat een uitvinding!

† In Memoriam † zondag 8 februari 2004 @ 05:17:13 #42
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_16992031

Net een hele zwik Billy's gehaald bij de IKEA. Metallic-grijs, niks mis mee vind ik zelf. Wél studeerkamertje, beneden heb ik niks van IKEA, behalve onderzetters.

Waar wél iets mis mee is, is het winkelen op zich bij de IKEA. Denk je op een doodgewone maandagmiddag even snel te shoppen, mooi niet dus, dat dachten 5.000 anderen kennelijk ook. Wanneer je er ook komt, vrijwel geen parkeerplaatsje vrij.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_16993569
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:54 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Deze heeft ook iedereen, de Mammut serie.
Die had ik vroeger ook
  zondag 8 februari 2004 @ 14:09:57 #44
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_16998222
Ik heb een boekenkast(en?) nodig, en ik ben overal geweest, maar ik ben bang dat ik toch, a la Cynix, ga eindigen met 1 of 2 Billy's. Ook metallic grijs dus. O Cynix, btw, bij mijn Ikea waren de witte Billy's in de "aanbieding" voor. Gold dat ook voor de metallic grijze?

Zijn er dan nergens anders betaalbare boekenkasten te vinden?! *wanhoop* (die overigens geen Billy-kloon zijn...)

'Nuff said
pi_16998469
hm, ik heb 2 lack kasten van Ikea ( diegene die je rechtop en liggend met wieltjes kunt gebruiken, ik heb het laatste 2 boven op elkaar)
Een kledingkast, bed, schapenvel, bureaulamp, hanglampen en euh dat was het volgens mij.

In combinatie met 2e hands bank van de kringloop, en andere meubels valt t Ikea gehalte best mee

zondag 8 februari 2004 @ 14:22:23 #46
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_16998749
quote:
Op zondag 8 februari 2004 14:09 schreef Doffy het volgende:
Ik heb een boekenkast(en?) nodig, en ik ben overal geweest, maar ik ben bang dat ik toch, a la Cynix, ga eindigen met 1 of 2 Billy's. Ook metallic grijs dus. O Cynix, btw, bij mijn Ikea waren de witte Billy's in de "aanbieding" voor. Gold dat ook voor de metallic grijze?

Zijn er dan nergens anders betaalbare boekenkasten te vinden?! *wanhoop* (die overigens geen Billy-kloon zijn...)

wat isser mis met Billy's
supergoedkoop (zelfs goedkoper geworden dit jaar) en stevig en veel kleurtjes, waarvan metallic toch echt wel de lelijkste is

het Bonde systeem van IKEA gebruik ik als (boeken)kast systeem

zondag 8 februari 2004 @ 14:24:41 #47
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_16998874
quote:
Op zondag 8 februari 2004 05:17 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]

Net een hele zwik Billy's gehaald bij de IKEA. Metallic-grijs, niks mis mee vind ik zelf. Wél studeerkamertje, beneden heb ik niks van IKEA, behalve onderzetters.

Waar wél iets mis mee is, is het winkelen op zich bij de IKEA. Denk je op een doodgewone maandagmiddag even snel te shoppen, mooi niet dus, dat dachten 5.000 anderen kennelijk ook. Wanneer je er ook komt, vrijwel geen parkeerplaatsje vrij.

He zieniks, wat heb je daar eigenlijk in die boekenkasten staan?
Tijdschriften? Strips? LPs?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_16999105
Billy's zijn relaxed . Ik heb zelf een bureau een klok, een lamp of 2, wat lijsten, een ladenkast, een stoel (poang) en een kleed van Ikea. Dat kleed heeft alleen geloof ik bijna iedereen .

† In Memoriam † zondag 8 februari 2004 @ 14:41:06 #49
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_16999391
quote:
Op zondag 8 februari 2004 14:09 schreef Doffy het volgende:
O Cynix, btw, bij mijn Ikea waren de witte Billy's in de "aanbieding" voor. Gold dat ook voor de metallic grijze?
Eeh, die kasten kostten geloof ik 49E per stuk, bovenstukkies á 29E en hoekkast was iets duurder. Best betaalbaar dus.

En ook niet lelijk btw.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 8 februari 2004 @ 14:42:01 #50
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_16999421
quote:
Op zondag 8 februari 2004 14:15 schreef Ils het volgende:
hm, ik heb 2 lack kasten van Ikea ( diegene die je rechtop en liggend met wieltjes kunt gebruiken, ik heb het laatste 2 boven op elkaar)
Een kledingkast, bed, schapenvel, bureaulamp, hanglampen en euh dat was het volgens mij.
Lack'jes zijn ! Ik heb ze als nachtkastje, en als plantentafeltjes En dat ovor EUR 9,90!
'Nuff said
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')