quote:Waarom denk ik bij die laatste zin nou eerder aan dat bed dan aan die kast?
Op zaterdag 7 februari 2004 22:39 schreef SEMTEX het volgende:
Wat ik wel als klacht heb, is dat hij niet echt dikke boeken kan houden: hij zakt bij mij in 't midden 'n beetje door
quote:Ik heb dat probleem eigenlijk niet zo.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:41 schreef Arcee het volgende:[..]
IKEA is okee, hoor.
Wat ik zei geldt eigenlijk voor vrijwel elke zaak. Het is erg moeilijk iets te vinden dat vrijwel niemand anders heeft.
Hoewel iedereen die ik ken met kleine kinderen wel die hele plastic serie bloemenbordjes/bakjes/bekertjes heeft.
quote:Nou, ik kwam bij m'n schoonzus en zei meteen: hey, kleed van IKEA! en ook haar bank bleek dezelfde te zijn als onze oude, maar dan in een andere kleur
Op zaterdag 7 februari 2004 22:44 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ik heb dat probleem eigenlijk niet zo.
Ik kom bij aardig wat mensen over de vloer, en heb tot nu toe 1x iets gezien wat ik ook had, nl die bank, maar dan in een andere kleur.
Dan heb ik het over meubels die er echt toe doen, he, niet een Smeurebreure-wandrekje dat gewoon gemeengoed is geworden zodat het niet eens meer opvalt.Hoewel iedereen die ik ken met kleine kinderen wel die hele plastic serie bloemenbordjes/bakjes/bekertjes heeft.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:41 schreef funmaster het volgende:
Wij hebben thuis ook veel spullen van de IKEADie Zweedse Gehaktballetjes zijn echt lekker trouwens
quote:*onthoudt*
Op zaterdag 7 februari 2004 22:41 schreef funmaster het volgende:
Wij hebben thuis ook veel spullen van de IKEADie Zweedse Gehaktballetjes zijn echt lekker trouwens
Mijn spul is ook bijna allemaal zelfbouw en IKEA meuk, maar zodra ik iets 'vasters' neem qua woning komt er ook wat duurzamer spul in te staan, ik ben niet zo weg van spaanplaat.
quote:In de praktijk valt het best mee, ja, maar als je bewust iets zoekt waarvan je hoopt dat niemand anders het heeft, dan merk je al snel dat veel zaken toch hetzelfde verkopen. Van ver halen, dus.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:44 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb dat probleem eigenlijk niet zo.
Ik kom bij aardig wat mensen over de vloer, en heb tot nu toe 1x iets gezien wat ik ook had, nl die bank, maar dan in een andere kleur.
Dan heb ik het over meubels die er echt toe doen, he, niet een Smeurebreure-wandrekje dat gewoon gemeengoed is geworden zodat het niet eens meer opvalt.Hoewel iedereen die ik ken met kleine kinderen wel die hele plastic serie bloemenbordjes/bakjes/bekertjes heeft.
En deze:
Megastoer! Ik ben alleen bang dat mijn plafond het niet houdt...
Deze heeft ook iedereen, de Mammut serie.
quote:Misschien ben je dan toch wel stiekum de enige die er 1 van dat model heeft.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:48 schreef shmoopy het volgende:
Hee, mijn bed is uit de collectie.
Heb meubels verder van InterLübke, en bank en stoel van Leolux.
quote:Krijg nou wat... ik ook. Dit is inderdaad ook een ikea computer-rek.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:57 schreef SEMTEX het volgende:Nu ik erover nadenk: we hebben ook 2 dvd-rekjes van IKEA en we computeren hier allebei vanachter een IKEA-meubeltje
![]()
quote:Denk het niet, en ik zag hem nog voorbij komen als bed van Adam en Rachel in Cold Feet.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:55 schreef Modus het volgende:[..]
Misschien ben je dan toch wel stiekum de enige die er 1 van dat model heeft.
.
En deze ga ik voor de shmoopies kopen:
Lekker gooiend en smijtend je kamer opruimen, wat een uitvinding!
Net een hele zwik Billy's gehaald bij de IKEA. Metallic-grijs, niks mis mee vind ik zelf. Wél studeerkamertje, beneden heb ik niks van IKEA, behalve onderzetters.
Waar wél iets mis mee is, is het winkelen op zich bij de IKEA. Denk je op een doodgewone maandagmiddag even snel te shoppen, mooi niet dus, dat dachten 5.000 anderen kennelijk ook. Wanneer je er ook komt, vrijwel geen parkeerplaatsje vrij.
quote:Die had ik vroeger ook
Op zaterdag 7 februari 2004 22:54 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Deze heeft ook iedereen, de Mammut serie.
Zijn er dan nergens anders betaalbare boekenkasten te vinden?! *wanhoop* (die overigens geen Billy-kloon zijn...)
In combinatie met 2e hands bank van de kringloop, en andere meubels valt t Ikea gehalte best mee
quote:wat isser mis met Billy's
Op zondag 8 februari 2004 14:09 schreef Doffy het volgende:
Ik heb een boekenkast(en?) nodig, en ik ben overal geweest, maar ik ben bang dat ik toch, a la Cynix, ga eindigen met 1 of 2 Billy's.Ook metallic grijs dus. O Cynix, btw, bij mijn Ikea waren de witte Billy's in de "aanbieding" voor. Gold dat ook voor de metallic grijze?
Zijn er dan nergens anders betaalbare boekenkasten te vinden?! *wanhoop* (die overigens geen Billy-kloon zijn...)
het Bonde systeem van IKEA gebruik ik als (boeken)kast systeem
quote:He zieniks, wat heb je daar eigenlijk in die boekenkasten staan?
Op zondag 8 februari 2004 05:17 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]Net een hele zwik Billy's gehaald bij de IKEA. Metallic-grijs, niks mis mee vind ik zelf. Wél studeerkamertje, beneden heb ik niks van IKEA, behalve onderzetters.
Waar wél iets mis mee is, is het winkelen op zich bij de IKEA. Denk je op een doodgewone maandagmiddag even snel te shoppen, mooi niet dus, dat dachten 5.000 anderen kennelijk ook. Wanneer je er ook komt, vrijwel geen parkeerplaatsje vrij.
quote:Eeh, die kasten kostten geloof ik 49E per stuk, bovenstukkies á 29E en hoekkast was iets duurder. Best betaalbaar dus.
Op zondag 8 februari 2004 14:09 schreef Doffy het volgende:
O Cynix, btw, bij mijn Ikea waren de witte Billy's in de "aanbieding" voor. Gold dat ook voor de metallic grijze?
En ook niet lelijk btw.
quote:Lack'jes zijn
Op zondag 8 februari 2004 14:15 schreef Ils het volgende:
hm, ik heb 2 lack kasten van Ikea ( diegene die je rechtop en liggend met wieltjes kunt gebruiken, ik heb het laatste 2 boven op elkaar)
Een kledingkast, bed, schapenvel, bureaulamp, hanglampen en euh dat was het volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |