* mee eens isquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:54 schreef Adelante het volgende:
[..]![]()
Ik heb de ladenkast daarvanquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:52 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik heb de RAKKE garderobekast!
[afbeelding]
Hij is ZOOO mooi!!
Jij werkt daar??quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:54 schreef Adelante het volgende:
[..]![]()
vandaag is er ingestemd door de Centrale OndernemingsRaad en nu al is het
algemeen bekend... zateradgavond zal wel druk blijven tot 20 uur,
2e kerstdag is het denk ik uitgestorven en heerlijk rustig winkelen
quote:Op donderdag 1 april 2004 00:02 schreef schatje het volgende:
Jij werkt daar??
whehehequote:Op woensdag 31 maart 2004 23:57 schreef Allan24 het volgende:
* mee eens is
Die ladenkast vind ik idd ook mooi.quote:Op donderdag 1 april 2004 00:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb de ladenkast daarvan.
Die heb ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:52 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik heb de RAKKE garderobekast!
[afbeelding]
Hij is ZOOO mooi!!
En één van de best verkochte ookquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
niet praktisch genoeg, heeft maar een klein gedeelte om kleding op te hangen,
echter wel een leuk ontworpen serie
*Ook aansluit... Mijn contract loopt af op 1 september, ze gaan em zeker doorverlengen, maar wel met wat aangepaste dingenquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:57 schreef Allan24 het volgende:
[..]
* mee eens is
ik snapte de ophef eigenlijk nietquote:Op donderdag 1 april 2004 11:16 schreef WebForce het volgende:
*Ook aansluit... Mijn contract loopt af op 1 september, ze gaan em zeker doorverlengen, maar wel met wat aangepaste dingen8 uur
En hetgeen wat Ingav altijd zeiquote:Op donderdag 1 april 2004 11:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik snapte de ophef eigenlijk niet
zaterdagavond ga ik toch nergens heen voor 20 uur, dus ik wil die
toeslaguurtjes wel2e kerstdag vind ik dan weer zwaar onbeschoft
voor het bedrijf dat zo inspeelt op de band met je familie.
zullen we de man Ingvar noemenquote:Op donderdag 1 april 2004 12:48 schreef WebForce het volgende:
En hetgeen wat Ingav altijd zei
Enne, sja, voetballen om 20:00 uur....
Ik heb eergisteren de EKTORP hoekbank besteld, wordt over 2 weken thuisbezorgd. In de winkel zat ie erg lekker in ieder geval.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:06 schreef Que-Pasa het volgende:
Ben al jaren op zoek naar een bankstel, maar kan dus gewoon helemaal NIKS vinden.....of het zit voor geen meter of het ziet er niet uit....
Nu zit ik dus te denken aan de EKTORP van ikea....wie heeft dit bankstel ook, en bevalt deze een beetje?
Ik wil deze er ook nog bij:quote:Op donderdag 1 april 2004 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die ladenkast vind ik idd ook mooi.
Wilde hem al meteen meenemen, maar toen bedacht ik dat het toch handiger was eerst te verhuizen en te kijken wat ik daar voor ruimte zou hebben.
Maar hij staat wel op mijn verlanglijstje.
had je je ¤ 40,- kunnen besparen, woonsdag was ie maar ¤ 29,- i.p.v. ¤ 69,-quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:24 schreef schatje het volgende:
Ik wil deze er ook nog bij:
[afbeelding]
Zet ik voor ons bed met twee kussentjes erop.
Shit zooi.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
had je je ¤ 40,- kunnen besparen, woonsdag was ie maar ¤ 29,- i.p.v. ¤ 69,-
als je echt interesse hebt mail me maar, dan zalquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:00 schreef schatje het volgende:
Shit zooi.
If not, then misschien ikke nog wel (klantenservice Bredaquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je echt interesse hebt mail me maar, dan zal
ik eens kijken of er nog wat "geregeld" kan worden
adelante@chello.nl
Leuk, wat voor hoes heb je gekozen?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:05 schreef Petra76 het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren de EKTORP hoekbank besteld, wordt over 2 weken thuisbezorgd. In de winkel zat ie erg lekker in ieder geval.
Gewoon wit, dat paste het beste bij de rest van onze inrichting.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:46 schreef Que-Pasa het volgende:
[..]
Leuk, wat voor hoes heb je gekozen?
ik vind het namelijk erg moeilijk om een leuke stof te kiezen...
vond dat ze het allemaal net niet hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |