Ze zijn (uiteraard) niet meer teruggekeerd. Niks opgehaald, niks betaald.
Hebben deze gasten nou een pinpas gejat van iemand? Of is dit normaler dan ik denk?
Nouja, mocht het gestolen zijn dan staat er iig niet super veel op of is die al geblokeerd
quote:Ze trokken het gewoon uit de kasten, en het ging op een stapel. Ook niet kijken of het wel klopte met de bedragen (11 stuks kleding, dus best een waslijst). Haast was blijkbaar belangrijk.
Op zaterdag 7 februari 2004 18:45 schreef Joachim het volgende:
wil idd geen overhaast conclusies trekken, maar als je voor 1500 euro aan kleren koopt kies je het toch wel goed uit en ga je niet in verschillende maten kopen?en weet je iig toch wel zeker dat rond de 1500 euro op je rekening hebt staan, en niet minder dan 500?
Nouja, mocht het gestolen zijn dan staat er iig niet super veel op of is die al geblokeerd
Ik denk dat die pas niet van hun was, en daar laat ik het bij .
quote:Op die leeftijd, zijn dat absurde bedragen voor schoenen.
Op zaterdag 7 februari 2004 18:53 schreef paullo het volgende:
Wat een stad zeg als je er niet eens een paar fatsoenlijke schoenen kan kopen en boticelli is zo duur niet hoor dus zo vermogend hoef je niet te zijn.
Want wat kosten die dingen ook alweer? En dan niet van de goedkoopste uitgaan.
serieus:
Vreemde toestand....
Erg vreemd...
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Maar ik denk wel dat ik ongeveer net zo zou reageren als jij deed... half wantrouwend, maar tegelijkertijd toch niet tè vooroordelend.
quote:250 euro?!?!?
Op zaterdag 7 februari 2004 19:01 schreef paullo het volgende:
gemiddeld denk ik 250 ongeveer en sommige zitten hoger maar ga een beetje goede schoenenwinkel binnen en koop eens een paar van Bommels ben je het ook kwijt en Jaguar zit ook gemiddeld op 300 euro. Goede leren schoenen zijn gewoon erg duur maarja dan heb je ook wat vind ik en het gaat lang mee.
quote:Het schijnt dat heel veel van dit soort uh... "kakkerlakken"
Op zaterdag 7 februari 2004 19:02 schreef KonnieKipke het volgende:
Kakkerlakken met smaak zo te horen
quote:Ik dacht dat de pas geblokkeerd was, of het daglimiet had overschreden. De kleinste van die lui, jaartje of 18, had ook een pakket geld in z'n broekzak zitten. Van die verse 50 biljetten. Het brandde 'm in z'n zak, hij moest 't ook gewoon even tevoorschijn halen en ermee spelen.
Op zaterdag 7 februari 2004 19:00 schreef P-Style het volgende:
Vreemd... maar ze wisten in ieder geval wèl de pincode van die pas anders had er wel "Pincode onjuist" (of zoiets) gestaan i.p.v. "Saldo ontoereikbaar"Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Maar ik denk wel dat ik ongeveer net zo zou reageren als jij deed... half wantrouwend, maar tegelijkertijd toch niet tè vooroordelend.
Vreemd genoeg wilden ze niet cash betalen, of het was gewoon zijn geld. Hij zocht ook niks uit, dat deden die andere 2.
Even later liep dat mannetje (ironisch genoeg) met een Bart Smit tas, zag een andere collega toevallig.
quote:Hmm... tja... ik vraag me af of jij dan in zo'n geval als winkelier mag vragen of je die pinpas, plùs legitimatie mag zien. Dan weet je gelijk of die pas van hun is of niet. Maar ik vind het inderdaad èrg verdacht allemaal
Op zaterdag 7 februari 2004 19:06 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Ik dacht dat de pas geblokkeerd was, of het daglimiet had overschreden. De kleinste van die lui, jaartje of 18, had ook een pakket geld in z'n broekzak zitten. Van die verse 50 biljetten. Het brandde 'm in z'n zak, hij moest 't ook gewoon even tevoorschijn halen en ermee spelen.
Ik denk, ik kijk stiekem de naam van die pas af, als ie 'm aan de pinautomaat zet. Hij schermde 'm alleen veel te handig af. Ik kon alleen zien dat 't een postbank pasje was.Vreemd genoeg wilden ze niet cash betalen, of het was gewoon zijn geld. Hij zocht ook niks uit, dat deden die andere 2.
Even later liep dat mannetje (ironisch genoeg) met een Bart Smit tas, zag een andere collega toevallig.
quote:Goede schoenen van kwaliteit leer kosten nu gewoon duur en dan heb je tenminste ook een fatsoenlijke schoen. En
Op zaterdag 7 februari 2004 19:03 schreef Joachim het volgende:[..]
250 euro?!?!?
dat noem ik wel duur ja, doe mij maar een paar van 100 euro ofzo, gaat ook wel een paar jaar mee
quote:Kost zekers duur!
Op zaterdag 7 februari 2004 19:20 schreef paullo het volgende:[..]
Goede schoenen van kwaliteit leer kosten nu gewoon duur en dan heb je tenminste ook een fatsoenlijke schoen.
Als het een creditcard was en je vond de naam janssen bij die heerschappen niet opvallend dan waren er meer problemen.
En daarom moet ik ook wel eens mijn legitimatie laten zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |