Braziliaanse wetenschappers hebben voor het eerst homoseksuele praktijken vastgesteld bij in het wild levende dolfijnen in de archipel van Fernando de Noronha, in het noordoosten van Brazilië.
"Zowel mannelijke als vrouwelijke dieren hebben homoseksuele praktijken, die bij sommige beperkt blijft tot fellatio", zei José Martins, verantwoordelijke van het project José Martins. De seksueke activiteiten van de dolfijnen van de soort Stenella longirostris hebben "geen procreatief doel" en beperken zich dus tot "het loutere seksuele of affectieve plezier".
De Stenella longirostris, ongeveer twee meter lang (zwarte rug, grijze flanken, witte buik), verbaasde de wetenschappers overigens door zijn/haar intense lichaamsbewegingen tijdens de seksuele praktijk. Volgens Martins valt een en ander te verklaren door een "zeer losse sociale structuur waar de vaderfiguur onbestaande is, de gezinsbanden afgeleid worden van de verhouding moeder-zoon, de beslissingen van de groep democratisch worden genomen en de dolfijnen harmonieus in groepen leven".
De bevindingen kunnen hun waarde hebben bij het opstellen van meer doeltreffende beschermingsprogramma's voor de met uitroeiing bedreigde dolfijnen.
© www.hbvl.be
=================================================
Oei, dat is een hard gelach voor al degene die er op wijzen dat homofilie een menselijke zonde is. Zo heeft god het niet bedoelt.
Het kan natuurlijk ook zijn dat al die berichten over aangespoelde dolfijnen, een straf zijn van god, net zoals dat wazige verhaal over Soddom en Gomorra uit de bijbel (én de koran).
*stelletje meelopers, die dolfijnen..*
(geldt ook voor alle andere geloven , uiteraard)
quote:Nueh, Christelijk Nederland, schijnt bij woorden van Leen Van Dijke al een verbod op dolfinariums te overwegen. In ieder geval voor schoolreisjes van christelijke en katholieke scholen
Op dinsdag 10 juli 2001 18:03 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Nieuw topic: "Imam geeft af op dolfijnen".
[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 10-07-2001 18:09]
quote:
Onderzoek heeft aangetoont: jongetjes die teveel flipper hebben gekeken hebben afwijkende sexuele voorkeur.
Gevreesd mag worden dat het met free willy dezelfde kant opgaat
quote:edit-link naar animalsexsite verwijderd, lees de policy!-edit
Op dinsdag 10 juli 2001 18:10 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik weet wel welke kant het nu opgaat met het zwemmen met dolfijnen...dat worden gewoon als onfrisse praktijken bestempeld in de toekomst(door sommigen dan).
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 10-07-2001 21:17]
quote:Geen idee en ben zelf ook niet van plan om het uit te proberen.
Op dinsdag 10 juli 2001 18:30 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Wat is dat voor onfris stukje HipShake, er staat zelfs beschreven hoe je als mens het beste sex met dolfijnen kunt hebben, is dit een serieus verhaal?
If you don't mind...
En ik kan het mishebben maar volgens mij staat er nergens in de bijbel dat homofilie slechts voorkomt bij mensen. Dit hebben de fundamentalisten er zelf bij verzonnen.
quote:Nou, in Harderwijk hebben we het dolfinarium gelukkig nog!
Op dinsdag 10 juli 2001 18:08 schreef R@b het volgende:[..]
Nueh, Christelijk Nederland, schijnt bij woorden van Leen Van Dijke al een verbod op dolfinariums te overwegen. In ieder geval voor schoolreisjes van christelijke en katholieke scholen
quote:ROTFLMAO
Op dinsdag 10 juli 2001 18:21 schreef HipShake het volgende:[..]
edit-link tegen policy verwijderd-edit
Echt, de realiteit is gekker dan fantasie!
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 10-07-2001 22:12]
quote:Ik duik vanavond gelijk het dolfinarium in.
quote:Volgens mij is dat het laatste wat nog niet gedaan is!
Op dinsdag 10 juli 2001 19:17 schreef evert het volgende:[..]
Ik duik vanavond gelijk het dolfinarium in.
Zou Prinses Irene dit soort dingen ook weten?
quote:Dan voel ik mij toch echt genoodzaakt de dienstdoende imam ter plaatse hiervan te verwittigen.
Op dinsdag 10 juli 2001 19:17 schreef evert het volgende:[..]
Ik duik vanavond gelijk het dolfinarium in.
quote:Cosma wat probeer je nu weer uit te lokken ?
Op dinsdag 10 juli 2001 20:21 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Dan voel ik mij toch echt genoodzaakt de dienstdoende imam ter plaatse hiervan te verwittigen.
Ik vind er weinig leuks aan, jou indirecte verwijzing naar die Imam die *ons* europeanen ONGESTRAFT lager noemt als varkens en honden.
Wil jij weer een discussie in het leven proberen te krijgen, zodat je die arme Imam bijval kunt geven ?
Anyway, het schijnt dat dolfijnen intelligenter zijn dan mensen, dus die beestjes zullen wel weten waar ze mee bezig zijn. Ik vermoed trouwens dat ze bi-sexueel zijn, in de paringstijd pakken ze dol-fijn een dolfijn van de andere sexe.
quote:Cosma-Shiva en dan geeft ze er mij graag de schuld van.
Op dinsdag 10 juli 2001 20:50 schreef Gia het volgende:
Het gaat hier toch over dolfijnen? Toch niet over Moslims? Wie maakt nou overal Moslim-topics van?
quote:Dat is een zgn. hoax hoor. Je denkt toch niet dat dit echt is he?
edit-link naar animalsexsite verwijderd, lees de policy!-edit
[edit]
Site komt trouwens uit dit topic en is gepost door een... moderator!!!
[Dit bericht is gewijzigd door HipShake op 10-07-2001 21:38]
quote:*ingetuind dus*
Op dinsdag 10 juli 2001 21:29 schreef HipShake het volgende:Dat is een zgn. hoax hoor. Je denkt toch niet dat dit echt is he?
[edit]
Site komt trouwens uit dit topic en is gepost door een... moderator!!!
quote:Ik bedoel niet die bomen van haar.
Op dinsdag 10 juli 2001 19:36 schreef X-Ray het volgende:[..]
Volgens mij is dat het laatste wat nog niet gedaan is!
Plantensex!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |