abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16974167
... dat er mensen zijn die op een zaterdagmiddag in een winkel gaan staan collecteren, bij de eigenaar van de winkel.

Bomvolle balie, personeel wat geen leiding heeft kan niets toe zeggen en de baas is eigenlijk verplicht door al die klanten van hem er bij wat te geven anders heeft hij gezichts verlies.

Ik liep vandaag in een winkel en het bovenstaande gebeurde warempel, ik vind dat zo achterbaks en asociaal. En het gaat me niet om dat fonds of om die centen maar gewoon de manier waarop.

[Dit bericht is gewijzigd door Sportguy op 07-02-2004 17:04]

Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  zaterdag 7 februari 2004 @ 17:02:37 #2
73798 PG-PeeCee
Pc Goeroe (nacht mens)
pi_16974280
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 16:58 schreef Sportguy het volgende:
... dat er mensen zijn die op een zaterdagmiddag in een winkel gaan staan collecteren.

Bomvolle balie, personeel wat geen leiding heeft kan niets toe zeggen en de baas is eigenlijk verplicht door al die klanten van hem er bij wat te geven anders heeft hij gezichts verlies.

Ik liep vandaag in een winkel en het bovenstaande gebeurde warempel, ik vind dat zo achterbaks en asociaal. En het gaat me niet om dat fonds of om die centen maar gewoon de manier waarop.

Je moet wat doen, vaak zien ze je niet staan als je gewoon in de stad gaat staan. En blijkbaar werkt dit.

En eerlijk, ik zie ze ook niet staan, niet dat als ik zie dat ik ze wat zou geven want ik betaal al genoeg aan belasting, laat het rijk het maar betalen in deze slechte tijden.

[Dit bericht is gewijzigd door PG-PeeCee op 07-02-2004 17:03]

Toen ik wist hoe het toetsenboard werkte ging er een hele nieuwe wereld voor me open
  zaterdag 7 februari 2004 @ 17:03:33 #3
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16974300
Ik had hem mijn zaak uitgeschopt.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_16974378
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 17:02 schreef PG-PeeCee het volgende:

[..]

Je moet wat doen, vaak zien ze je niet staan als je gewoon in de stad gaat staan. En blijkbaar werkt dit.

En eerlijk, ik zie ze ook niet staan, niet dat als ik zie dat ik ze wat zou geven want ik betaal al genoeg aan belasting, laat het rijk het maar betalen in deze slechte tijden.

Niet aan de klanten van de ondernemer maar bij de ondernemer zelf.

Wat ook wel eens voorkomt dat er (buitenlandse) studenten schilderijen proberen te verkopen aan (werkend) personeel.

Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_16974417
-edit-
oeps, moet koffie hebben, ben blijkbaar nog niet helemaal wakker
-edit-

hm, nee, op zaterdag middag in een winkel collecteren is idd niet echt handig.... uberhaupt in een winkel collecteren is een beetje brutaal vind ik?

[Dit bericht is gewijzigd door Joachim op 07-02-2004 17:10]

~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_16974429
laat die lui toch ze collecteren toch voor een goed doel ?

als ze nu voorzichzelf aan het schooien waren zou ik zeggen alé.

*** Lamer (~SomePunk@AOL.com) has joined #Team-brabant
[10:24] <Lamer> How do i [Your obvious/lame question]?
[10:25] <@Ch1n00Kr> RTFM bitch
*** Lamer was kicked by @Ch1n00K (screw u!)
pi_16974472
Dat gaat inderdaad wel wat ver.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_16974724
<quote>
laat die lui toch ze collecteren toch voor een goed doel ?
</quote>
Dat is not maar te bezien he. Alles is tegenwoordig een goed doel laat ze maar gewoon ergens anders gaan schooien we betalen al genoeg belasting en als ze zo graag iets aan een "goed ?? " doel willen geven doen ze dat toch van hun eigen centen. Ze moeten gewoon lekker buiten de winkel collecteren en niet binnen.
pi_16974742
quote:
want ik betaal al genoeg aan belasting, laat het rijk het maar betalen in deze slechte tijden.
met andere woorden: laat het rijk de belastingen maar verhogen zodat ZIJ het kunnen geven.

Zo'n bijdrage kan heus wel.
Je geeft toch ook wel eens extra aan X. Voor veel eigenaars is dit juist goeie reclame.

_you are all weirdos
pi_16975084
Kan je zo iemand niet aanklagen wegens inkomstenderving?
pi_17004045
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 16:58 schreef Sportguy het volgende:
... dat er mensen zijn die op een zaterdagmiddag in een winkel gaan staan collecteren, bij de eigenaar van de winkel.

Efficiente manier van collecteren, maar wel aso idd. maar zo gaat het met alles tegenwoordig.

Gewoon een bordje op de deur hangen: Collecteren verboden.

Ik zou ze mijn zaak uitschoppen.

pi_17004220
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 17:02 schreef PG-PeeCee het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Elke debiele stichting krijgt tegenwoordig subsidie.
Dus ik betaal er al voor. MOet hik het op eens 2 keer gaan doen?

Ik geef dus ook echt niks!

pi_17006490
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 17:03 schreef Piro het volgende:
Ik had hem mijn zaak uitgeschopt.
ja jij wel !!!

dan kan je ook je klanten uitzwaaien !!

pi_17007753
Hmm dat heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt. Maar brutaal is t wel ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: