Bomvolle balie, personeel wat geen leiding heeft kan niets toe zeggen en de baas is eigenlijk verplicht door al die klanten van hem er bij wat te geven anders heeft hij gezichts verlies.
Ik liep vandaag in een winkel en het bovenstaande gebeurde warempel, ik vind dat zo achterbaks en asociaal. En het gaat me niet om dat fonds of om die centen maar gewoon de manier waarop.
[Dit bericht is gewijzigd door Sportguy op 07-02-2004 17:04]
quote:Je moet wat doen, vaak zien ze je niet staan als je gewoon in de stad gaat staan. En blijkbaar werkt dit.
Op zaterdag 7 februari 2004 16:58 schreef Sportguy het volgende:
... dat er mensen zijn die op een zaterdagmiddag in een winkel gaan staan collecteren.Bomvolle balie, personeel wat geen leiding heeft kan niets toe zeggen en de baas is eigenlijk verplicht door al die klanten van hem er bij wat te geven anders heeft hij gezichts verlies.
Ik liep vandaag in een winkel en het bovenstaande gebeurde warempel, ik vind dat zo achterbaks en asociaal. En het gaat me niet om dat fonds of om die centen maar gewoon de manier waarop.
En eerlijk, ik zie ze ook niet staan, niet dat als ik zie dat ik ze wat zou geven want ik betaal al genoeg aan belasting, laat het rijk het maar betalen in deze slechte tijden.
[Dit bericht is gewijzigd door PG-PeeCee op 07-02-2004 17:03]
quote:Niet aan de klanten van de ondernemer maar bij de ondernemer zelf.
Op zaterdag 7 februari 2004 17:02 schreef PG-PeeCee het volgende:[..]
Je moet wat doen, vaak zien ze je niet staan als je gewoon in de stad gaat staan. En blijkbaar werkt dit.
En eerlijk, ik zie ze ook niet staan, niet dat als ik zie dat ik ze wat zou geven want ik betaal al genoeg aan belasting, laat het rijk het maar betalen in deze slechte tijden.
Wat ook wel eens voorkomt dat er (buitenlandse) studenten schilderijen proberen te verkopen aan (werkend) personeel.
hm, nee, op zaterdag middag in een winkel collecteren is idd niet echt handig.... uberhaupt in een winkel collecteren is een beetje brutaal vind ik?
[Dit bericht is gewijzigd door Joachim op 07-02-2004 17:10]
als ze nu voorzichzelf aan het schooien waren zou ik zeggen alé.
quote:
want ik betaal al genoeg aan belasting, laat het rijk het maar betalen in deze slechte tijden.
Zo'n bijdrage kan heus wel.
Je geeft toch ook wel eens extra aan X. Voor veel eigenaars is dit juist goeie reclame.
quote:Efficiente manier van collecteren, maar wel aso idd. maar zo gaat het met alles tegenwoordig.
Op zaterdag 7 februari 2004 16:58 schreef Sportguy het volgende:
... dat er mensen zijn die op een zaterdagmiddag in een winkel gaan staan collecteren, bij de eigenaar van de winkel.Bomvolle balie, personeel wat geen leiding heeft kan niets toe zeggen en de baas is eigenlijk verplicht door al die klanten van hem er bij wat te geven anders heeft hij gezichts verlies.
Gewoon een bordje op de deur hangen: Collecteren verboden.
Ik zou ze mijn zaak uitschoppen.
quote:Helemaal mee eens.
Op zaterdag 7 februari 2004 17:02 schreef PG-PeeCee het volgende:[..]
Je moet wat doen, vaak zien ze je niet staan als je gewoon in de stad gaat staan. En blijkbaar werkt dit.
Ik geef dus ook echt niks!
quote:ja jij wel !!!
Op zaterdag 7 februari 2004 17:03 schreef Piro het volgende:
Ik had hem mijn zaak uitgeschopt.
dan kan je ook je klanten uitzwaaien !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |