Aldus de definitie van 'geslachtsgemeenschap hebben' in de Van Dale (bij het woord vrijen). Of er werkt een perverseling bij de Van Dale of ze hebben veel brieven gehad met opties
quote:in ieder geval niet met jou
Op zaterdag 7 februari 2004 12:09 schreef Nolius het volgende:
...bekennen, bonken, cohabiteren, coïteren, de koffer in duiken met iem., de liefde bedrijven, een nummertje maken, een punt zetten, eroverheen gaan, flensen, fleppen, /gemeenschap/geslachtsgemeenschap/ hebben met iem., het bed delen met iem., het doen, naar bed gaan met iem., pezen, poepen, pompen, rampetampen, rollebollen, seksen, slapen met, van bil gaan, vogelen, vozen, wippen, bijslaap, copulatie, de oudste beweging ter wereld, gemeenschap, geslachtsdaad, liefdesdaad, minnespel, van dattum.
quote:Volgens mij zijn ze het hints-stadium al voorbij.
Op zaterdag 7 februari 2004 12:18 schreef Anthraxx het volgende:
ChrisJX! De hints worden steeds duidelijker.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 12:13 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]"Was het voor jou net zo lekker als voor mij?"
quote:Het vliesje is eindelijk kapot
Op zaterdag 7 februari 2004 12:09 schreef Nolius het volgende:
...bekennen, bonken, cohabiteren, coïteren, de koffer in duiken met iem., de liefde bedrijven, een nummertje maken, een punt zetten, eroverheen gaan, flensen, fleppen, /gemeenschap/geslachtsgemeenschap/ hebben met iem., het bed delen met iem., het doen, naar bed gaan met iem., pezen, poepen, pompen, rampetampen, rollebollen, seksen, slapen met, van bil gaan, vogelen, vozen, wippen, bijslaap, copulatie, de oudste beweging ter wereld, gemeenschap, geslachtsdaad, liefdesdaad, minnespel, van dattum.Aldus de definitie van 'geslachtsgemeenschap hebben' in de Van Dale (bij het woord vrijen). Of er werkt een perverseling bij de Van Dale of ze hebben veel brieven gehad met opties
quote:Nu heb je weer een lid minder. Of twee.
Op zaterdag 7 februari 2004 12:21 schreef QyRoZ het volgende:
En nu?
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 07-02-2004 12:22]
quote:Ah ja, ze willen het delen met ons. Wat lief
Op zaterdag 7 februari 2004 12:19 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Volgens mij zijn ze het hints-stadium al voorbij.
Zullen we hier wedden op welk stuk meubilair ze het meeste geneukt hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |