[Dit bericht is gewijzigd door Big_Boss_Man op 07-02-2004 14:12]
quote:Dankjewel!
Op zaterdag 7 februari 2004 02:37 schreef Seborik het volgende:
Gefeliciteerd.
Gitaar is echt mooi!
En versterker klink heel goed!
De beste manier om in te spelen (deed Hendrix ook altijd) is een keer met je gitaar op de versterker slaan, dan krijg je een magnetische puls waardoor de gitaar beter klinkt.
De elementen (die lange sliertjes op het gedeelte waar je je plectrum houdt) kun je in kaarsvet druipen zodat je minder feedback krijgt op de kleine kamer.
Hoop dat je hiermee een goede start maakt!
quote:Op m'n versterkertje slaan?!
Op zaterdag 7 februari 2004 02:42 schreef giovan het volgende:
Gefeliciteerd big boss!De beste manier om in te spelen (deed Hendrix ook altijd) is een keer met je gitaar op de versterker slaan, dan krijg je een magnetische puls waardoor de gitaar beter klinkt.
De elementen (die lange sliertjes op het gedeelte waar je je plectrum houdt) kun je in kaarsvet druipen zodat je minder feedback krijgt op de kleine kamer.
quote:Als een gitaar beter speelt als je er mee op je versterker ramt denk je dan niet dat ze dat standaart in de fabriek al doen? :S
Gefeliciteerd big boss!De beste manier om in te spelen (deed Hendrix ook altijd) is een keer met je gitaar op de versterker slaan, dan krijg je een magnetische puls waardoor de gitaar beter klinkt.
Al deze onzin truckjes..... Zucht. iedereen kent er wel 1..
Big bos laat je niet gek maken,, Ga niet met je gitaar slaan of met kaarsvet lopen knoeien.
De fabriekant van deze gitaar wil hem zo laten klinken, zoals hij nu is,, Daarom heb jij deze gekocht.
quote:Ik was het toch al niet van plan. Ze is zo mooi!
Op zaterdag 7 februari 2004 03:10 schreef Bill_E het volgende:[..]
Als een gitaar beter speelt als je er mee op je versterker ramt denk je dan niet dat ze dat standaart in de fabriek al doen? :S
Al deze onzin truckjes..... Zucht. iedereen kent er wel 1..
Big bos laat je niet gek maken,, Ga niet met je gitaar slaan of met kaarsvet lopen knoeien.
De fabriekant van deze gitaar wil hem zo laten klinken, zoals hij nu is,, Daarom heb jij deze gekocht.
quote:Erg mooi hoor, maar als je al die plaatjes kunt schieten & op het web zetten, verw8 ik ook wel dat je NU een MP3tje van je eerste solo op kunt nemen en ook hier kunt posten.
Op zaterdag 7 februari 2004 02:35 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Het is een Ibanez GRX40 geworden en een Vox Pathfinder 15R[..]
*jaloers is
quote:de kleur vind ik wat minder tja, smaak hè....de vorm is wel mooi moet ik zeggen, hij komt wat 'agressiever' over zal wel door de spitse punten komen
Op zaterdag 7 februari 2004 03:55 schreef Elusive het volgende:
Gefeli! Ik heb ook net een nieuwe gitaar
---knip---
*jaloers is
quote:die van mij is zwart!
Op zaterdag 7 februari 2004 04:01 schreef Famas het volgende:[..]
de kleur vind ik wat minder tja, smaak hè....de vorm is wel mooi moet ik zeggen, hij komt wat 'agressiever' over zal wel door de spitse punten komen
gvdik word telkens jaloers
*jaloers is
* Litpho vindt de afwerking van Vox versterkers altijd wel mooi *
Veel plezier ermee! Dat zal vast wel lukken!
quote:De eerste 2 cm van m'n vingers zijn helemaal weggescheurd.
[afbeelding]
Een Epiphone Special SG (kloontje van de gibson sgwas wat goedkoper)
Kan nog reet spelen (op wat nirvana rifjes na maar hij klinkt wel lekker)
Vingers al aan het bloeden?
[Dit bericht is gewijzigd door Big_Boss_Man op 07-02-2004 12:42]
quote:Die Vox klinkt goed, beter dan de Cube15 van een vriend van mij. Misschien omdat ie van mij is of omdat de vriend 'm niet geaard heeft.
Op zaterdag 7 februari 2004 12:33 schreef Echoes het volgende:
gaaf, hoe is die Vox?Alleen eh...moest je geen Fender Strat a la Hendrix?
quote:Wow... net aan iets kunnen spelen... en nu al zo'n vette gitaar! Dat doe je heel goed vind ik!
[afbeelding]
Een Epiphone Special SG (kloontje van de gibson sgwas wat goedkoper)
Kan nog reet spelen (op wat nirvana rifjes na maar hij klinkt wel lekker)
Vingers al aan het bloeden?
En wat die humbucker betreft, als ik de gain heel laag zet, klinkt ie nog distorted!
quote:Dat is inderdaad een handig truukje.
Ibanez SZ320 BK ... hemels ding .. doet niet onder voor een beetje les paul (op de elementen na, maar er komt een EMG en een PAF pro in)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |