quote:
Op zondag 8 februari 2004 21:14 schreef SKMbeat het volgende:
Sandra, om je even wat duidelijk te maken:
Groetjes van Hedwig. (trouwens leuke dag gehad in Scheveningen?)
Kusjes, en veel sterkte met je aandoening, Sandra
quote:
Beste Hedwig,
Ik adviseer je (als psycholoog in opleiding zijnde) toch echt om dringend hulp te gaan zoeken. Ik heb met mijn redelijke kennis bij jou een combinatie van symptonen en afwijkingen aangetroffen die voor mij als toekomstig eerstelijnstherapeutje niet allemaal tegelijk te behapstukken zijn. Kijk een in de telefoongids onder de "r" van Riagg. Daar zitten een hele hoop lieve mensen (ongetwijfeld ook zwarte) die je onder het genot van een kop zwarte koffie graag verder willen helpen.Kusjes, en veel sterkte met je aandoening, Sandra
Nou, dat vinden wij niet zo aardig van je Sandra!
We beginnen te vermoeden dat jullie twee of misschien alleen jij een beetje jaloers op ons zijn.Wij kunnen er ook niets aan doen dat wij in de smaak vallen bij zwarte mannen en ons leven op die manier verrrijkt is. Tja, zwarte mannen vallen nu eenmaal op blondjes en ik geef ze groot gelijk!
Toedels Anne-Fleur, Doortje en Hedwig.
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 08-02-2004 21:41]
quote:
Op zondag 8 februari 2004 21:14 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik doe er vast een snotje op
[Dit bericht is gewijzigd door BloodRayne op 08-02-2004 21:40]
quote:Ben jij boer en kom je toevallig uit Brabant ?
Op zondag 8 februari 2004 21:39 schreef BloodRayne het volgende:[..]
quote:ze zijn tenminste niet behaard
Op zondag 8 februari 2004 21:27 schreef BloodRayne het volgende:[..]
wij willen even zeggen dat jullie van onze jongens moeten afblijven. Wij worden in Nederland al genegeerd,omdat wij een te grote mond zouden hebben en door die mening van onze moslimbroeders maken wij weinig kans om met één van hen te trouwen.
Daarom vragen wij jullie vriendenlijk, laat hen met rust. Jullie hebben al genoeg mannen voor jullie zelf, maar wij kunnen begrijpen dat jullie de onze leuker vinden . Die van jullie zijn inmiddels mietjes geworden, die van ons nog echte mannen.
Dag, wij zijn de blijf-van-mijn-moslimman-af-commissie.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 23:04 schreef SKMbeat het volgende:
Aan Anne-Fleur, Doortje en Hedwig,wij willen even zeggen dat jullie van onze jongens moeten afblijven. Wij worden in Nederland al genegeerd,omdat wij een te grote mond zouden hebben en door die mening van onze moslimbroeders maken wij weinig kans om met één van hen te trouwen.
Daarom vragen wij jullie vriendenlijk, laat hen met rust. Jullie hebben al genoeg mannen voor jullie zelf, maar wij kunnen begrijpen dat jullie de onze leuker vinden . Die van jullie zijn inmiddels mietjes geworden, die van ons nog echte mannen.Dag, wij zijn de blijf-van-mijn-moslimman-af-commissie.
Mooi zo!
The End!
quote:Hoezo the End?
Op zondag 8 februari 2004 23:05 schreef RondFokker het volgende:
Mooi zo!
The End!
We willen via dit topic onze gekleurde lovers aan de rest van FOK! tonen en hopen misschien zelfs meer bruine studs te ontmoeten op deze manier. Ga jij nou maar naar een ander topic, wij vermaken ons hier wel.
Toedels! Anne-Fleur,Doortje en Hedwig.
quote:Ik ben een lekkere dikke neger! Nou; wat is je adres dan?
Op zondag 8 februari 2004 23:27 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Hoezo the End?
We willen via dit topic onze gekleurde lovers aan de rest van FOK! tonen en hopen misschien zelfs meer bruine studs te ontmoeten op deze manier. Ga jij nou maar naar een ander topic, wij vermaken ons hier wel.
Toedels! Anne-Fleur,Doortje en Hedwig.
![]()
![]()
quote:Nou,nou als we zeggen dat we op donkere mannen vallen dan wil dat niet zeggen dat ze dik moeten zijn. Wel goed lezen hoor. We dachten meer aan zo iemand:
Op zondag 8 februari 2004 23:39 schreef RondFokker het volgende:Ik ben een lekkere dikke neger! Nou; wat is je adres dan?

En als je een beetje in de buurt komt qua kleur en gespierdheid dan krijg je misschien één van onze adressen . Je moet er wel wat voor doen hoor!
Toedels! Anne-Fleur, Doortje en Hedwig
quote:Wat doet mijn foto daar?
Op zondag 8 februari 2004 23:47 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Nou,nou als we zeggen dat we op donkere mannen vallen dan wil dat niet zeggen dat ze dik moeten zijn. Wel goed lezen hoor. We dachten meer aan zo iemand:
En als je een beetje in de buurt komt qua kleur en gespierdheid dan krijg je misschien één van onze adressen . Je moet er wel wat voor doen hoor!
![]()
![]()
quote:Ik, Doortje, weet dat de gemiddelde blanke man er zo zou willen uitzien, maar Rondfokker, wij houden niet van mannen die liegen.
Op maandag 9 februari 2004 00:01 schreef RondFokker het volgende:[..]
Wat doet mijn foto daar?
quote:Ik balen...
Op maandag 9 februari 2004 00:07 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Ik, Doortje, weet dat de gemiddelde blanke man er zo zou willen uitzien, maar Rondfokker, wij houden niet van mannen die liegen.
Dat adres kan je nu wel op je witte buik schrijven!
quote:Ja, ik vind het inmiddels ook een beetje flauw worden.
Op maandag 9 februari 2004 00:08 schreef ilona-scuderia het volgende:![]()
Een "Postituee" noemen we dat...
Belanda Busuk....
quote:die cirkel op zijn hoofd maakt het sommige mensen wel makkelijk
Op zondag 8 februari 2004 23:47 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Nou,nou als we zeggen dat we op donkere mannen vallen dan wil dat niet zeggen dat ze dik moeten zijn. Wel goed lezen hoor. We dachten meer aan zo iemand:
![]()
![]()
En er is nog steeds niet verteld wat dat ietsje meer is dat ze hebben (die negers) kan me ook niet voorstellen dat die iets hebben wat leuker/aantrekkelijker/beter is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |