Ik heb bewust mijn harddisk geshared, het waren immers mijn vrienden op de lan. Wanneer mijn vrienden op mijn kamer komen en er ligt geld in een la weet ik ook dat ze het niet meenemen. Vrienden moet je kunnen vertrouwen. Helaas is gebleken dat niet iedereen er zo over denkt.
Of het meisje een andere school moet zoeken weet ik niet, ik weet ook niet hoe erg ze er onder lijdt. Ik hoorde dat sommige mensen dingen haar roepen en haar nawijzen. Lijkt me echt verschrikkelijk.
Mensen die zeggen dat ze met me willen ruilen: jullie weten niet wat jullie zeggen: ik kan al een paar nachten amper slapen en moet er heel de tijd aan denken. Dat is veel erger dan het plezier wat ik van die foto's heb gehad.
Ik ga niet zeggen uit welke plaats ik kom, ik denk niet dat het meisje daar wat aan heeft.
[Dit bericht is gewijzigd door R_P_kloon op 08-02-2004 21:33]
quote:paar jaar, maar niet goed genoeg om haar 100% te kennen
Op zondag 8 februari 2004 21:33 schreef Famas het volgende:
hoe lang kende je die vrienden van je al?
als je d;r wat aan wilt doen dan moet je iets verzinnen, maar bedenk wel hoe zou jij 't vinden als iedereen bij jouw op school een foto van je had met je blote tokus d';r op?
en ja geld valt op inderdaad het bekijken van een plaatje niet evenmin het doorsturen ervan...
quote:Ten eerste.... iedereen die hier post heeft een serieus probleem! *zucht*
Op zaterdag 7 februari 2004 02:14 schreef R_P_kloon het volgende:
Als eerste wil ik even mijn excuses aanbieden voor de nietszeggende topic titel, ik heb hier bewust voor gekozen om te voorkomen dat er mensen op dit topic afkomen die ik eigenlijk niet wil hebben.Vorig jaar zat ik op een middelbare school waar ik het erg naar mijn zin had. Een vriendin van mij, die ik aardig goed kende had mij over haar sexuele geaardheid verteld en stuurde mij naaktfoto's van zichzelf en van haar vriendin. Allebei twee knappe meiden en ik vond het toch wel opwindend om naar deze foto's te kijken.
Nu maanden later krijg ik ineens van verschillende mensen te horen dat deze bewuste foto's door de school rondgaan. Het meisje dat mij die foto's had verstuurd zegt dat ik de enige ben die ze die foto's heeft gestuurd. Volgens de roddels ben ik ook degene die de foto's heb genomen (in het echt heeft ze de zelfsontspanner gebruikt).
Het meisje wordt nu door veel leerlingen lachend nagewezen omdat iederen haar foto's heeft gezien. Voor mij een verschrikkelijke gedachte: iets dat je niemand toe zou wensen. Het is natuurlijk dom van haar om naaktfoto's te maken, maar dat is gebeurd, daar kan niets meer aan veranderd worden.
Behalve dat het meisje mij niet meer vertrouwt en dat iedereen haar nakijkt zit ik met nog een probleem: iemand heeft die foto's van mijn pc gehaald. Ik weet aardig wat van computerbeveiliging af en weet zeker dat het alleen gekopieerd kon worden door iemand met fysieke toegang tot mijn pc of op de lan-party die ik eind vorig jaar heb gehouden. In beiden gevallen zijn er alleen maar goeie vrienden op mijn pc geweest, waarvan een paar van de middelbare school waar het meisje op zit en ik zat. Ik kan mijn eigen vrienden dus niet eens meer vertrouwen.
Wat moet ik doen?
Overigens, je zei dat je niet naar de politie kon gaan vanwege het meisje's minderjarigheid, zover ik weet ben je legaal oud genoeg voor sex en sexfotos in nederland op je 16e.
tenzij die regelgeving de afgelopen twee jaar is veranderd. check de link:
http://www.ageofconsent.com/netherlands.htm
quote:jij hebt er ook niet veel kaas van gegeten...
Op vrijdag 13 februari 2004 23:28 schreef ElisaB het volgende:
Nodig alle vrienden nog een keer uit voor een gezellige avond en gooi de vraag in de groep. Goed rondkijken: degene met het rode hoofd is degene die zich ineens iets realiseert...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |