| Honingdropje | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:06 |
| Hoi iedereen ! Ik ben ' verslaafd ' aan Labello. Hebben jullie dat ook? Ik kan er gewoon niet mee stoppen, ik smeer ongeveer om de tien minuten mijn lippen in met dat spul. Ik heb ook altijd twee verschillende smaakjes bij me, de rode en de blauwe, resp. aardbei en ' original '. Na een week zijn ze meestal op, en dan koop ik metéén weer nieuwe. Aan het begin van de week zijn ze altijd het lekkerst, want dan zijn ze nog een beetje hard. Maar omdat ze altijd in mijn broekzak zitten, worden ze warm en zachter. Op dat soort momenten kijk ik uit naar maandag, wanneer ik weer een nieuwe Labello kan kopen. Het is niet zo'n ernstige verslaving in mijn geval hoor, en ik wil er (nog) niet van af. Het is best een dure verslaving, maar gelukkig véél goedkoper dan sigaretten | |
| Mylene | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:08 |
| Oh ja, laat de lollige reacties zoals vanmiddag maar achterwege. | |
| Posdnous | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:08 |
| Nee, ik vind het echt rotzooi. Ik ken wel meiden die er de hele dag (nutteloos) mee bezig zijn. Erg irritant. Volgens mij drogen lippen niet zo snel uit... | |
| XiChico | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:08 |
quote: | |
| RuiDaSilva | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:09 |
| Gehad, dat wel jah!! Tot ik op vakantie ging naar Spanje en ik mijn Labello vergeten was | |
| Cardinoz | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:09 |
| jah mn zus was dr vroeger ook 'verslaafd' aan. dr hele bek zat zo ontzettend onder, dat ze dr totaal nie meer uitzag dat was trouwens niet met labello maar vaseline, kun je ook op je lippen smeren | |
| Honingdropje | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:10 |
quote:Nou, bij mij wél hoor. Dan krijg ik van die droge lippen en dan ga ik er aan zitten met mijn vingers enzo. Soms krijg ik er ook droge losse velletjes op. | |
| Blixar | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:10 |
| heb me laten vertellen dat veelvuldig gebruik ongezond is voor je lippen, kan zichbaar worden. | |
| Mylene | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:10 |
| Ik gebruik zelf Blistex, verslaafd nee | |
| Posdnous | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:11 |
quote:Vreemd, ik kan me er niks bij voorstellen. Of ik moet echt dagen in de vrieskou lopen. | |
| Mondo_Generator | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:12 |
| Wat moet je ermee? Worden je lippen niet alleen maar droger hoe vaker je die troep erop smeert? | |
| Honingdropje | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:13 |
quote:Zoiets las ik ook in mijn vorige topic, ja. Maar is dat dus echt waar, is het niet gewoon een soort broodje-aap verhaal? | |
| Plantenbak | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:14 |
| Als ik ooit labello heb. Dan eet ik ze op, ik smeer ze niet. | |
| t1m.nl | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:16 |
| Er zijn mensen die hier dus om lachen. Ik ken dus ook 2 mensen die exact hetzelfde hebben hahah | |
| Hanneke1983 | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:16 |
| * Hanneke1983 meldt zich ik heb her en der labello's liggen, smeer het 10tallen keren op een dag op mijn lippen. ik ben er mee begonnen om als klein kind labello voor het slapen gaan op te smeren, maar als je dat een geruime tijd achter elkaar doet, gaat het beschermlaagje van je lippen, en moet je wel blijven smeren... | |
| Dromer | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:17 |
| Labello verslaving Begin samen een LA (Labellics Anonymous) | |
| Essiepessie | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:18 |
| Ja, ben ook (lichtelijk) verslaafd! Je verwent je lippen er wel mee. Hoe meer en vaker je smeert, hoe sneller ze ook weer droog worden/aanvoelen. Smeer nu al even meer dan ooit tevoren. [Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 06-02-2004 21:21] | |
| inspiral | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:20 |
Er is zelfs een hulpgroep en talloze websites over deze 'verslaving'. | |
| Posdnous | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:21 |
| Lip Balm Anonymous Dat moet een grap zijn... | |
| Dromer | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:21 |
quote:damn... en ik dacht een grapje te maken... quote: [Dit bericht is gewijzigd door Dromer op 06-02-2004 21:22] | |
| Hanneke1983 | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:21 |
| ach zo lang ik er een bij heb, is het goed. ik heb geen gekke tics erbij hoor | |
| Dromer | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:22 |
quote:ontkennigsfase..... | |
| TheWilliedockSaints | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:23 |
| ik ben verslaafd aan purol | |
| Hanneke1983 | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:23 |
quote:niet zo dom doen fokuser zitten altijd te zeiken over "ontkenninsfase dit, ontkenninsfase dat", maar je moet gewoon niet zo zielig doen, want je weet er niks vanaf | |
| Blixar | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:23 |
quote:het rose gedeelte van je lippen word breeder, mijn ex-colega had dat! naar gevraagd, hij had gezegt dat dit door labello kwam. ik gebruik het helemaal niet, vrijwel nooit last van uitgedroogd gevoel terwijl ik in een koude omgeving werk. | |
| Armin | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:25 |
| wtf is er boeiend aan dat spul? smaakt t lekker, of voelt het zo lekker op je lippen? | |
| Dromer | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:25 |
quote:Sorry... had een | |
| Honingdropje | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:26 |
quote:Beide Daarom dus. | |
| Armin | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:27 |
quote:maar vaseline werkt beter. smaakt alleen minder lekker. | |
| Honingdropje | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:28 |
quote:Ik ga toch niet met een pot vaseline in mijn broekzak rondlopen? | |
| Hanneke1983 | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:28 |
quote:geen van beide in mijn geval. als mijn lippen droog zijn (zie mijn vorige post hoe dat komt) dan gaat dat trekken en voelt erg naar en krijg ik kloofjes. dus moet je smeren. niks lekekrs aan verder. | |
| Essiepessie | vrijdag 6 februari 2004 @ 21:30 |
quote:Hm voor de smaak doe ik het persoonlijk niet. | |
| Roellio | zaterdag 7 februari 2004 @ 15:13 |
| Mijn vriendin smeert purol op d'r lippen. Ieder z'n voorkeur. | |
| yindey | zaterdag 7 februari 2004 @ 16:27 |
| Ik heb denk ik ook wel een lichte labello verslaving Andere dingen heb ik zelf nog niet geprobeert, ik zie soms mensen met zo'n potje lippenbalsem maar ik vind het zelf zo goor om met mijn vingers in zo'n potje te graaien. | |
| Mr.Noodle | zaterdag 7 februari 2004 @ 16:30 |
| Dan vraag ik me af waar je het nog meer opsmeert dan alleen je "lippen" | |
| texelonia | zaterdag 7 februari 2004 @ 16:33 |
| Ik heb laatst gelezen dat het niet verslavend is. Je lippen maken zelf geen vet aan, zoals de rest van de huid doet. En de huid van je lippen is veel dunner en gevoeliger, dus daarom droogt het sneller uit. Maar ik moet zeggen dat ik ook niet meer zonder kan... Paar dagen geleden was het op, en had nog geen nieuwe gekocht. Had echt last van m'n lippen, ging gewoon pijn doen! Zal misschien ook door de kou komen... Maar goed, vandaag heb ik weer nieuwe gehaald dus ik ben weer helemaal gelukkig Ik gebruik het trouwens niet zo vaak als de TS... Alleen na het tandenpoetsen, en tussendoor af en toe als ik last van m'n lippen heb | |
| Natalie | zaterdag 7 februari 2004 @ 16:38 |
quote:Dat heb ik dus ook gelezen. Ik weet niet meer waarin, maar ik geloof dat 't de Flair was. Zelf heb ik wel een Labello thuis, maar die gebruik ik zelden. | |
| blublub | zaterdag 7 februari 2004 @ 17:45 |
quote:je hebt ook hele kleine tubetjes vaseline bij de drogist of apotheek. maar hoe meer je dat spul smeert, hoe sneller je lippen weer droog zijn. je lippen worden er beetje lui van: ze gaan niet meer zelf zichzelf verzorgen maar wachten gewoon tot jij weer gaat smeren. om er vanaf te komen: gewoon langzaam afbouwen. eerst jezelf dwingen ipv 1 keer in de 10 minuten 1 keer in de 30 minuten te smeren en dan langzaam steeds verder afbouwen ofzo. ik heb t zelf ook wel altijd bij me, maar gebruik t hooguit paar keer per dag | |
| sabyne | zaterdag 7 februari 2004 @ 17:55 |
| La_Guiri | zaterdag 7 februari 2004 @ 23:03 |
| Toen ik vorig jaar over die lipbalm verslaving las herkende ik 2 vriendinnen van me daarin, die grijpen ook constant naar dat spul. Maar ik moet zeggen dat ik ook die kant op ga. Ga ook nooit zonder de deur uit, heb in Mexico een gouden labello gekocht |