abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16955616
Hoi iedereen !
Ik ben ' verslaafd ' aan Labello. Hebben jullie dat ook?
Ik kan er gewoon niet mee stoppen, ik smeer ongeveer om de tien minuten mijn lippen in met dat spul. Ik heb ook altijd twee verschillende smaakjes bij me, de rode en de blauwe, resp. aardbei en ' original '.
Na een week zijn ze meestal op, en dan koop ik metéén weer nieuwe.

Aan het begin van de week zijn ze altijd het lekkerst, want dan zijn ze nog een beetje hard. Maar omdat ze altijd in mijn broekzak zitten, worden ze warm en zachter. Op dat soort momenten kijk ik uit naar maandag, wanneer ik weer een nieuwe Labello kan kopen.

Het is niet zo'n ernstige verslaving in mijn geval hoor, en ik wil er (nog) niet van af. Het is best een dure verslaving, maar gelukkig véél goedkoper dan sigaretten
...Maar ik vroeg me dus af of ze soms een verslavend middeltje in die dingen stoppen ofzo?
Hebben jullie ook een ' Labello-verslaving' ?

pi_16955676
Oh ja, laat de lollige reacties zoals vanmiddag maar achterwege.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 21:08:15 #3
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_16955679
Nee, ik vind het echt rotzooi.

Ik ken wel meiden die er de hele dag (nutteloos) mee bezig zijn. Erg irritant. Volgens mij drogen lippen niet zo snel uit...

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_16955692
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:08 schreef Posdnous het volgende:
Nee, ik vind het echt rotzooi.
pi_16955708
Gehad, dat wel jah!! Tot ik op vakantie ging naar Spanje en ik mijn Labello vergeten was Tegenwoordig smeer ik met Purol, dat werkt beter en is minder verslavend!
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_16955733
jah mn zus was dr vroeger ook 'verslaafd' aan. dr hele bek zat zo ontzettend onder, dat ze dr totaal nie meer uitzag

dat was trouwens niet met labello maar vaseline, kun je ook op je lippen smeren

pi_16955745
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:08 schreef Posdnous het volgende:
Ik ken wel meiden die er de hele dag (nutteloos) mee bezig zijn. Erg irritant. Volgens mij drogen lippen niet zo snel uit...
Nou, bij mij wél hoor.
Dan krijg ik van die droge lippen en dan ga ik er aan zitten met mijn vingers enzo. Soms krijg ik er ook droge losse velletjes op.
pi_16955756
heb me laten vertellen dat veelvuldig gebruik ongezond is voor je lippen, kan zichbaar worden.
pi_16955758
Ik gebruik zelf Blistex, verslaafd nee .
  vrijdag 6 februari 2004 @ 21:11:16 #10
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_16955778
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:10 schreef Honingdropje het volgende:

[..]

Nou, bij mij wél hoor.
Dan krijg ik van die droge lippen en dan ga ik er aan zitten met mijn vingers enzo. Soms krijg ik er ook droge losse velletjes op.


Vreemd, ik kan me er niks bij voorstellen. Of ik moet echt dagen in de vrieskou lopen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_16955831
Wat moet je ermee?

Worden je lippen niet alleen maar droger hoe vaker je die troep erop smeert?

That never existed
pi_16955858
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:10 schreef Blixar het volgende:
heb me laten vertellen dat veelvuldig gebruik ongezond is voor je lippen, kan zichbaar worden.
Zoiets las ik ook in mijn vorige topic, ja. Maar is dat dus echt waar, is het niet gewoon een soort broodje-aap verhaal?
pi_16955869
Als ik ooit labello heb. Dan eet ik ze op, ik smeer ze niet.
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_16955947
Er zijn mensen die hier dus om lachen.

Ik ken dus ook 2 mensen die exact hetzelfde hebben hahah
Smeren om de 10min spul op hun lippen. Hebben ze geen bij zich kopen ze direct (als mogelijk) een nieuwe. Zoniet draaien ze om naar
huis om er eentje te halen. Laats bij het leegruimen van een tasje kwamen ze er 12!!!! stuks tegen.

pi_16955956
* Hanneke1983 meldt zich

ik heb her en der labello's liggen, smeer het 10tallen keren op een dag op mijn lippen.

ik ben er mee begonnen om als klein kind labello voor het slapen gaan op te smeren, maar als je dat een geruime tijd achter elkaar doet, gaat het beschermlaagje van je lippen, en moet je wel blijven smeren...

  vrijdag 6 februari 2004 @ 21:17:15 #16
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_16955974
Labello verslaving

Begin samen een LA (Labellics Anonymous)

I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_16956018
Ja, ben ook (lichtelijk) verslaafd! Heb er eigenlijk altijd een bij me en zo niet, dan baal ik! Meestal zwerven er in totaal wel 3 rond in tas/jas/broek (de roze!) zodat ik haast niet zonder kan zitten. Om de 10 minuten echter haal ik gelukkig bij lange na niet.

Je verwent je lippen er wel mee. Hoe meer en vaker je smeert, hoe sneller ze ook weer droog worden/aanvoelen. Smeer nu al even meer dan ooit tevoren. Maar dat komt doordat droge lippen ook bijwerking is van medicijnen. Daar kan Labello eigenlijk niet eens tegenop, gebruik nu ook een soort van vaseline, soort van extra tussendoortje.

[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 06-02-2004 21:21]

Please, find my happy place!
  vrijdag 6 februari 2004 @ 21:20:43 #18
54847 inspiral
poor misguided fool
pi_16956088

Er is zelfs een hulpgroep en talloze websites over deze 'verslaving'.

I hate to be loved, but I need to feel wanted || [url=http://www.barflyonline.co.uk/]Barfly[/url], best unsigned UK band around
  vrijdag 6 februari 2004 @ 21:21:24 #19
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_16956111
Lip Balm Anonymous

Dat moet een grap zijn...

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 6 februari 2004 @ 21:21:27 #20
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_16956113
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:20 schreef inspiral het volgende:
[afbeelding]

Er is zelfs een hulpgroep en talloze websites over deze 'verslaving'.


damn... en ik dacht een grapje te maken...
quote:
Our primary purpose is to stay free from lip balm and to help others achieve the same freedom.

[Dit bericht is gewijzigd door Dromer op 06-02-2004 21:22]

I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_16956122
ach zo lang ik er een bij heb, is het goed. ik heb geen gekke tics erbij hoor
  vrijdag 6 februari 2004 @ 21:22:37 #22
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_16956149
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:21 schreef Hanneke1983 het volgende:
ach zo lang ik er een bij heb, is het goed. ik heb geen gekke tics erbij hoor
ontkennigsfase.....
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_16956163
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_16956187
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:22 schreef Dromer het volgende:

[..]

ontkennigsfase.....


niet zo dom doen

fokuser zitten altijd te zeiken over "ontkenninsfase dit, ontkenninsfase dat", maar je moet gewoon niet zo zielig doen, want je weet er niks vanaf

pi_16956189
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:13 schreef Honingdropje het volgende:

[..]

Zoiets las ik ook in mijn vorige topic, ja. Maar is dat dus echt waar, is het niet gewoon een soort broodje-aap verhaal?


het rose gedeelte van je lippen word breeder, mijn ex-colega had dat!
naar gevraagd, hij had gezegt dat dit door labello kwam.

ik gebruik het helemaal niet, vrijwel nooit last van uitgedroogd gevoel terwijl ik in een koude omgeving werk.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')