Het vreemde is dat er alleen nog helemaal niets van in de media staat. Kan helemaal niets vinden... Zelfs op de regionale sites en zenders nog niets.. Maar ik moet zeggen dat ik ook nog geen camera's heb gezien.
Voor de sensatiebelusten onder ons: Het is in Nieuwegein in de wijk Fokkesteeg.. Je zal wel ff op zoek moeten naar de precieze straat, maar als ik zeg tramhalte Fokkesteeg dan moet je wel genoeg informatie hebben..
Niet dat je overigens veel zal zien...
maarehh denk je nou echt als eerste aan je huiswaarde? je hoeft niet te huilen om hun dood hoor, maar een beetje minirespect kan er wel vanaf toch?
quote:Ik hoorde net dat er op de regionale omroep eindelijk iets bekend is... ze hebben het lijk gevonden van een man en denken aan een misdrijf...
Op vrijdag 6 februari 2004 17:47 schreef TimmyAsd het volgende:
idd erg vreemd dat het niet ergens bekend is nog.. terwijl het (relatief gezien) best oud nieuws is..maarehh denk je nou echt als eerste aan je huiswaarde? je hoeft niet te huilen om hun dood hoor, maar een beetje minirespect kan er wel vanaf toch?
Tuurlijk denk ik niet meteen aan de waarde van het huis.. was meer een subtiel grapje.
Tuurlijk is het zielig voor de nabestaande, maar i.g.v. een misdrijf wacht ik nog even af... Je weet maar nooit wat hij allemaal op zijn geweten heeft cq. had.
quote:tja, maar dan nog..
Op vrijdag 6 februari 2004 17:51 schreef WaSTeiL het volgende:[..]
Ik hoorde net dat er op de regionale omroep eindelijk iets bekend is... ze hebben het lijk gevonden van een man en denken aan een misdrijf...
Tuurlijk denk ik niet meteen aan de waarde van het huis.. was meer een subtiel grapje.
Tuurlijk is het zielig voor de nabestaande, maar i.g.v. een misdrijf wacht ik nog even af... Je weet maar nooit wat hij allemaal op zijn geweten heeft cq. had.
en zou het echt om een misdrijf gaan?!? lol
Misschien kijken ze even naar het nieuws of whatever. Lekker belangrijk zeg dat de tv aan staat terwijl ze aan het werk zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |