abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2004 @ 17:43:48 #1
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_16949691
Het blijkt dat bij ons aan de overkant van het apartement iemand overhoop is geknald (zeg maar dag met je handje tegen waardestijging van het huis ) en de recherche is nu bezig met sporen onderzoek (sinds 9 uur vanochtend) en die lui zitten lekker tijdens het werk tv te kijken...
Kan jammer genoeg net niet zien wat ze aan het kijken zijn..

Het vreemde is dat er alleen nog helemaal niets van in de media staat. Kan helemaal niets vinden... Zelfs op de regionale sites en zenders nog niets.. Maar ik moet zeggen dat ik ook nog geen camera's heb gezien.

Voor de sensatiebelusten onder ons: Het is in Nieuwegein in de wijk Fokkesteeg.. Je zal wel ff op zoek moeten naar de precieze straat, maar als ik zeg tramhalte Fokkesteeg dan moet je wel genoeg informatie hebben..
Niet dat je overigens veel zal zien...

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_16949727
Mogen ze ook even pauze houden?
pi_16949749
Ah dat word gewoon in de doofpot gestopt, Dat doet den helder nou ook altijd!
JA!
  vrijdag 6 februari 2004 @ 17:47:47 #4
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_16949801
idd erg vreemd dat het niet ergens bekend is nog.. terwijl het (relatief gezien) best oud nieuws is..

maarehh denk je nou echt als eerste aan je huiswaarde? je hoeft niet te huilen om hun dood hoor, maar een beetje minirespect kan er wel vanaf toch?

vrijdag 6 februari 2004 @ 17:51:33 #5
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_16949897
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 17:47 schreef TimmyAsd het volgende:
idd erg vreemd dat het niet ergens bekend is nog.. terwijl het (relatief gezien) best oud nieuws is..

maarehh denk je nou echt als eerste aan je huiswaarde? je hoeft niet te huilen om hun dood hoor, maar een beetje minirespect kan er wel vanaf toch?

Ik hoorde net dat er op de regionale omroep eindelijk iets bekend is... ze hebben het lijk gevonden van een man en denken aan een misdrijf...

Tuurlijk denk ik niet meteen aan de waarde van het huis.. was meer een subtiel grapje.
Tuurlijk is het zielig voor de nabestaande, maar i.g.v. een misdrijf wacht ik nog even af... Je weet maar nooit wat hij allemaal op zijn geweten heeft cq. had.

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  vrijdag 6 februari 2004 @ 17:57:05 #6
45511 TimmyAsd
pi_16950071
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 17:51 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Ik hoorde net dat er op de regionale omroep eindelijk iets bekend is... ze hebben het lijk gevonden van een man en denken aan een misdrijf...

Tuurlijk denk ik niet meteen aan de waarde van het huis.. was meer een subtiel grapje.
Tuurlijk is het zielig voor de nabestaande, maar i.g.v. een misdrijf wacht ik nog even af... Je weet maar nooit wat hij allemaal op zijn geweten heeft cq. had.

tja, maar dan nog..

en zou het echt om een misdrijf gaan?!? lol

pi_16950819
Staats liqidatie.
pi_16950881
Tjonge wat een stemmingmakende topictitel weer zeg

Misschien kijken ze even naar het nieuws of whatever. Lekker belangrijk zeg dat de tv aan staat terwijl ze aan het werk zijn

There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 18:26:29 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16950924
Was er ook veel bloed bij?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 23:33:11 #10
45511 TimmyAsd
pi_16959624
was trouwens wel ff op hart van NL....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')