abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16949106
Jaja...ik heb vannacht ook wat leuks (denk ik) mee gemaakt!
's Avonds ga ik naar bed.. (zoals de meeste mensen doen )
's Nachts werd ik een keer wakker en ben (naar mijn weten) naar beneden gegaan om wat te drinken...tenminste ik kan me alleen herinneren dat ik ineens beneden was..dus ben ik maar wat gaan drinken.
Kom ik terug bij mijn bed...is in 1 keer mijn deken verdwenen!!
Ik dus zoeken..maar nee hoor, niet gevonden.
Toen ben ik maar in mijn badjas gaan slapen.
Word ik 's ochtends wakker zonder deken uiteraard,
vraagt mijn moeder waar mijn deken is...dus ik zeg "Ik zou het niet weten".
Mijn moeder dus al raar kijken...schreeuwt mijn zusje naar beneden: "Die ligt hier!"
Zegt ze erachteraan dat ik hem daar heb neergelegt vannacht.
Mijn moeder begint dus te lachen, maar ik snapte er niks van met mijn duffe kop.
Leuk dus, ik had geslaapwandelt....
  vrijdag 6 februari 2004 @ 17:26:41 #2
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_16949161
leuk (matig) topic
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  vrijdag 6 februari 2004 @ 17:29:31 #3
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_16949255
lol, dit is humor
haha, gelukkig kan je er zelf zo te zien ook om lachen
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
pi_16949284
Lache, had je paddestoelen gegeten?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_16949326
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 17:30 schreef RichardQuest het volgende:
Lache, had je paddestoelen gegeten?
zo heb ik dus ooit op een krukje in de kelder geplast
pi_16949401
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 17:31 schreef Luvinsio het volgende:

[..]

zo heb ik dus ooit op een krukje in de kelder geplast

Ja, ik heb meer slaapwandel-plas-verhalen gehoord, prachtig om te horen

Heb er zelf geen last van...denk ik

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 6 februari 2004 @ 17:39:01 #7
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_16949558
Ik ging als kinkd ook ins in het dressoirkastje zitten om s'nachts een plasje te doen. (NB mijn moeder zat gewoon tv te kijken en vroeg wat ik kwam doen..... ff plassen zei ik) Was een jaar of 7-8
pi_16949569
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 17:34 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ja, ik heb meer slaapwandel-plas-verhalen gehoord, prachtig om te horen

Heb er zelf geen last van...denk ik

Als journalist maak je die dingen natuurlijk veel mee
pi_16949640
Hopelijk dacht je moeder dan niet door ...
pi_16949719
TIP: natte kranten om je bed leggen ?
pi_16949799
Ik ging 's nachts door de voordeur om vervolgens in de hal te gaan staan pissen.. was een jaar of 8 a 9..
  vrijdag 6 februari 2004 @ 17:48:23 #12
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_16949813
Ik slaapwandel regelmatig:
Ik heb stretchers bovenop mijn vriendin gezet terwijl ze lag te slapen.. Deuren open gedaan om collega's door de hotelkamer te laten snowboarden, etc etc...
Moet zeggen dat het de volgende dag altijd wel lachen is, maar op het moment is het altijd ff wat minder als je op dat moment wakker word...
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_16993158
Ik heb het ook 1 keer gehad.
Toen ik een jaar of 12 was. Ik liep van mijn slaapkamer naar die van mijn ouders. Daar vertelde ik hen een verhaal over een beer. (zij weten met hun slaperige hoofden ook niet meer wat ik nou precies wou zeggen). En daarna ben ik weer in bed gekropen.
Voor mijn gevoel heb ik die nacht heerlijk doorgeslapen. Maar 's ochtends wilden mijn ouders toch wel weten waarom ik bij hen was geweest. Toen werd ik dus uitgelachen...
pi_16993315
Mijn zoon was een jaar of 4 toen hij rond een uur of 23.00 beneden kwam, het keukenkastje opentrok en in de pedaal emmer ging plassen, vervolgens liep hij door naar de wc, trok door en ging vervolgens weer naar bed
Wij en de visite hebben met open mond zitten kijken

p.s. we hebben ook een wc boven

zondag 8 februari 2004 @ 11:02:35 #15
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_16993597
quote:
Op zondag 8 februari 2004 10:33 schreef Sorella het volgende:
Mijn zoon was een jaar of 4 toen hij rond een uur of 23.00 beneden kwam, het keukenkastje opentrok en in de pedaal emmer ging plassen, vervolgens liep hij door naar de wc, trok door en ging vervolgens weer naar bed
Wij en de visite hebben met open mond zitten kijken

p.s. we hebben ook een wc boven

Haha dat had hij keurig geregeld toch
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_16994846
ahah, ik heb ooit in de wasmand geplast
M'n moeder was OH zo pissed.

Ik vond 't hilarisch in ieder geval. :p

Liberty is the souls right to breathe. If the soul can't take a long hard breath laws are girded too tight. Without liberty, man is a syncope.
pi_16995310
terugvind post wat een topic weer
pi_17002467
quote:
Op zondag 8 februari 2004 12:40 schreef Tha_T het volgende:
terugvind post wat een topic weer
pi_17002613
mooi topic

Ik ben vroeger ook regelmatig wakker geworden op plekken in huis waar ik aanvankelijk niet was gaan slapen.

pi_17005346
Zoiets is idd herkenbaar, heb het af en toe, dan lig je (half) te slapen, dan vraagt iemand je iets (kan ik de auto meenemen als voorbeeld), dan mompel je iets in je slaap van "ja is goed" oid. Vervolgens komt die persoon thuis en zeg ik van heb je de auto meegenomen?? Zegt hij: Ja mocht van jou??? Terwijl ik mij dan helemaal niet kan herinneren dat ik dat gezegd heb
  zondag 8 februari 2004 @ 20:27:00 #21
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_17009618
ik ben een keer om 1 uur 's nachts gaan ontbijten
pi_17009940
s'nachts rond een uur of 03.00 maakte ik mijn man wakker want het matras moest omgekeerd worden i.v.m beestjes die over het matras heen liepen
Oja en een keer wakker geworden vanwege zere keel, slokje water nemen en dan weer in slaap vallen, 5 minuten later dus het glas water over me heen gooien (had ik dus nog in mijn hand)
En in je slaap ruzie krijgen met iemand en dan hoor je inene AUW $%$#

[Dit bericht is gewijzigd door Sorella op 08-02-2004 20:39]

pi_17010506
ik heb heel vaak dat ik "tussen" beide werelden zit dus dan begin ik in het niets tegen mn vriendin te praten. En dan echt de raarste dingen zoals o stop die auto dan maar in de rugzak of dat soort dingen.
Don't take life too serious or you'll never get out of life.
pi_17010585
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:56 schreef donderopman het volgende:
ik heb heel vaak dat ik "tussen" beide werelden zit dus dan begin ik in het niets tegen mn vriendin te praten. En dan echt de raarste dingen zoals o stop die auto dan maar in de rugzak of dat soort dingen.
hehe dat ken ik...dat had me ex vaak als hij heel moe was best grappig is zoiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')