One_Punch_Mickey | vrijdag 6 februari 2004 @ 17:11 |
vrolijk verder De eerste fok! motormeet? quote:en eigenlijk hoop ik dat die van morgen wel wat is, die is namelijk 2 jaar jonger. alleen heeft die dus wel schade gehad (staat in de adv.) maar dat zouden ze weer hebben opgeknapt. vandaar dat ik maandag een afspraak heb. [Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 06-02-2004 17:20] | |
Yakult | vrijdag 6 februari 2004 @ 17:16 |
Je moet er wel rekening mee houden dat zo'n ZXR400 vaak met het gas vol open is bereden, dan is 33.500 misschien toch best veel. Voor ¤3000+ staan er wel een paar met de helft van het aantal kilometers. Maar goed, kijken en proefritje maken. Ik vind het een mooie motor. | |
Makster | vrijdag 6 februari 2004 @ 17:30 |
quote:Blijft inderdaad een mooie motor Pikey ![]() Kunnen we op een "meet" samen de held uithangen | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 6 februari 2004 @ 17:33 |
quote:zeker!!! ![]() quote:dat lijkt me wel wat ![]() | |
Makster | vrijdag 6 februari 2004 @ 17:41 |
quote:We zijn al bij Deel 17 voor een afspraak voor de tweede motormeet ![]() Gaat goed zo ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 6 februari 2004 @ 17:42 |
quote:kun je nagaan in welk deel we zitten als (er ooit?) een derde komt... | |
Makster | vrijdag 6 februari 2004 @ 18:31 |
quote:Idd. Maaja over een tijdje is het ook beter weer natuurlijk en dan zullen we heus wel vaker kunnen "meeten" ![]() | |
ZX9R | vrijdag 6 februari 2004 @ 19:22 |
Zal mezelf hier ook weer eens melden. Ik ben benieuwd of er ooit nog eens een meeting zal komen. Ik had gehoopt op dit weekend maar het weer is niet goed genoeg daarvoor. Het wordt mij te koud en vooral te nat. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 6 februari 2004 @ 19:33 |
quote:dat is ook weer zo. dan zullen we waarschijnlijk meerdere meets in 1 topic krijgen... | |
Makster | vrijdag 6 februari 2004 @ 19:38 |
quote:Long time no seen ![]() En het weer wordt inderdaad waardeloos | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 6 februari 2004 @ 20:54 |
dood hier... | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 6 februari 2004 @ 22:14 |
echt dood hier...even wat leven in blazen, van motorfreaks.nl: | |
Rietvaerder | vrijdag 6 februari 2004 @ 22:42 |
Tja, vandaag gaven ze ook voor 80% regen op. Hele dag geen spatje tot 4 uur s middags.. ![]() Nu is het vrijwel onbewolkt, dus wie weet word het morgen mooi | |
Rietvaerder | vrijdag 6 februari 2004 @ 22:47 |
quote:Of die in die Porsche kan heel goed rijden en die kerel op die R1 niet.. of die R1 loopt op 2 cilinders.. ![]() | |
Makster | vrijdag 6 februari 2004 @ 23:04 |
quote:Cool filmpje !!!! ![]() Alleen jammer voor de koekblikkers dat de posrsche waarschijnlijk rond de 150000 gulden kost en de bike 30.000 | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 7 februari 2004 @ 09:39 |
quote:hun verklaring was dat de porsche 2 banden meer had en dus veel meer grip en dus harder door de bochten kan gaan. ik geloof eigenlijk ook niet dat een porsche het kan winnen ve R1. alsof die R1 niet hard door de bocht kan... nog 1,5 uur, dan gaan we richting de oosterburen | |
Rietvaerder | zaterdag 7 februari 2004 @ 10:08 |
Lekker weer.... ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 7 februari 2004 @ 12:10 |
Volgende maand BT020 dan maar achter: | |
Makster | zaterdag 7 februari 2004 @ 12:36 |
![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 7 februari 2004 @ 17:09 |
Zo... ben ik weer, MET nieuwe remblokjes voor ![]() Nog stuk gereden daarna.. moest ze natuurlijk effe inremmen Bij 32000km (staat nu 28200 op) nieuwe olie, oliefilter en bougies. Geen idee wanneer ik kleppen laat/ga stellen. | |
Rietvaerder | zaterdag 7 februari 2004 @ 18:37 |
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/64511 | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 7 februari 2004 @ 19:35 |
dagje duitsland: me broer: maar ff binnen gezet niet veel bijzonders dus, dat zei me oom ook al dus dat komt wel goed. ik zal btw morgen ff betere pics maken met mezelf in pak erop in beter licht. [Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 07-02-2004 20:32] | |
Rietvaerder | zaterdag 7 februari 2004 @ 19:45 |
NICE ![]() Dus je hebt hem gekocht? Inhouden kan idd vuile carbs zijn... maar ook vies luchtfilter of bougies! | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 7 februari 2004 @ 19:50 |
quote:jazeker ![]() ![]() ff zorgen dat ie goed loopt, rdw keuring en rijden maar | |
Rietvaerder | zaterdag 7 februari 2004 @ 20:16 |
Gefeliciteerd!!!!!!!!1 ![]() Istie net zo sloom als die van Makster? | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 7 februari 2004 @ 20:31 |
quote:thx ![]() we zullen zien... [Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 07-02-2004 20:40] | |
ploderus | zaterdag 7 februari 2004 @ 20:52 |
quote:Wacht maar af. Het wordt alleen nog maar beter ![]() Mooie motor trouwens!! Leuk kleurtje! Denk dat je daar heel wat plezierige kilometers op gaat maken ![]() Veel veilige plezierige km's in ieder geval toegewenst! ![]() | |
Makster | zaterdag 7 februari 2004 @ 21:00 |
quote:YES !!! Gefeliciteerd man !!! ![]() Cool, en nu maar snel een keer meeten | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 7 februari 2004 @ 22:38 |
quote:thx! die kleurstelling vind ik echt super! quote:thx! er zijn nu 2 zxr 400s ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 7 februari 2004 @ 22:42 |
of je zet de flitser aan...![]() ![]() | |
Rietvaerder | zondag 8 februari 2004 @ 00:54 |
Vet hoor ![]()
Ik dacht dat ie rond de 220 zat ? Op de teller dan.. of zijn dit echte km's? | |
One_Punch_Mickey | zondag 8 februari 2004 @ 09:09 |
tering, wat ben ik vroeg wakker...quote:ja geen idee eigenlijk, ik heb natuurlijk gewoon gekopied/pasted van bikez.com. zodra ik kan rijden laat ik het je weten ![]() | |
Rietvaerder | zondag 8 februari 2004 @ 10:24 |
Ben benieuwd... ![]() Waait vandaag erg hard ![]() Windkracht 9 ! | |
One_Punch_Mickey | zondag 8 februari 2004 @ 10:29 |
quote:ja dat wel maar het zonnetje schijnt wel hier. | |
Rietvaerder | zondag 8 februari 2004 @ 10:40 |
Hier ook. | |
Makster | zondag 8 februari 2004 @ 11:28 |
Ziet er goed uit Pikey ![]() Neem aan dat je hem nog moet laten keuren enzo? Wanneer ben je van plan dat te gaan doen? | |
Rietvaerder | zondag 8 februari 2004 @ 12:20 |
Pikey? ![]() Pikkie.. | |
One_Punch_Mickey | zondag 8 februari 2004 @ 12:32 |
quote:morgenochtend meteen rondbellen, kijken bij welke vestiging ik het eerst terecht kan. voordat ik em laat keuren ga ik langs die kennis die bij een motorzaak werkt langs om em helemaal na te laten kijken, een kleine zekerheid voor de keuring. quote: ![]() | |
Rietvaerder | zondag 8 februari 2004 @ 12:37 |
![]() Wat is Pikey dan? | |
Makster | zondag 8 februari 2004 @ 12:41 |
quote:Pikey's ![]() Just ask Bullet Thooth Tony, of misschien ff aan Freddy 4 Fingers vragen | |
One_Punch_Mickey | zondag 8 februari 2004 @ 12:44 |
quote:ik dacht al dat je dat niet wist ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zondag 8 februari 2004 @ 12:59 |
Owja.. ben benieuwd. Makster moet ook nog eens zijn films geven PS: Makster, binnenkort filmavond bij SuperFour he ? [Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 08-02-2004 13:09] | |
Makster | zondag 8 februari 2004 @ 13:03 |
quote:Ja hoorde net vlug zoiets ![]() Grappig idee | |
Rietvaerder | zondag 8 februari 2004 @ 13:10 |
Ben benieuwd... wat ie gaan organiseren ![]() Ik ben voor chicks! Stripsters.. | |
One_Punch_Mickey | zondag 8 februari 2004 @ 13:48 |
quote:jullie kunnen ook een bananenbarmotormeer ![]() | |
Rietvaerder | zondag 8 februari 2004 @ 20:39 |
Een watte ![]() | |
Patrick281 | zondag 8 februari 2004 @ 20:42 |
quote:De nokkenas van de F650GS is gemodificeerd door de BMW autoafdeling, en het injectie systeem heeft ook geprofiteerd van Beierse kennis. De motor is er trouwens wel op vooruitgegaan sinds hij niet meer door Aprillia wordt geassembleerd. | |
Rietvaerder | zondag 8 februari 2004 @ 20:45 |
![]() Italiaanse rommel Pepijn ![]() ![]() | |
Patrick281 | zondag 8 februari 2004 @ 21:01 |
quote: ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zondag 8 februari 2004 @ 21:10 |
Inderdaad... vertel op Pikey! | |
Gerako | zondag 8 februari 2004 @ 21:19 |
Gefeliciteerd met je aankoop, veel leuke kilometers toegewenst en ik hoop hem een keer te kunnen bekijken op een meet ooit. | |
Rietvaerder | zondag 8 februari 2004 @ 21:22 |
Zijn er mensen die zin hebben om (op de motor natuurlijk) als de film Torque (http://www2.warnerbros.com/torque/) uit is er naartoe te gaan ? Lijkt me best leuk, met een groepje ![]() Pathe de Kuip is aanrader... zit je vrijwel helemaal alleen doordeweeks, zonder kutkinderen. Mark heeft iig genoeg tijd denk ik SuperFour zet ik alvast op het lijstje. [Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 08-02-2004 21:28] | |
One_Punch_Mickey | zondag 8 februari 2004 @ 21:38 |
quote:thx! maar hoe bedoel je? met de aankoop of vanaf dat ie thuis staat? quote: quote:thx! dat komt wel goed! ben ook zeer benieuwd naar jouw mille en rgv! | |
One_Punch_Mickey | zondag 8 februari 2004 @ 22:04 |
quote:wat pics van die site: ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zondag 8 februari 2004 @ 22:07 |
Maar? Je gaat/kan niet mee? | |
One_Punch_Mickey | zondag 8 februari 2004 @ 22:10 |
quote:moet ik ff kijken, tis wel een eind weg en dan 's nachts weer terug...ik vertrek altijd om 6.45 uur naar mijn werk. | |
Rietvaerder | zondag 8 februari 2004 @ 22:13 |
We gaan gewoon overdag... ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 8 februari 2004 @ 22:15 |
quote:o ik dacht 's avonds. dat moet wel lukken ja! alleen lijkt het me een boutfilm...ok, er zitten motoren in maar meestal met b-acteuren en een z-script... | |
Rietvaerder | zondag 8 februari 2004 @ 22:23 |
Tja, dat is bijzaak. Gaat om de gezelligheid he... | |
One_Punch_Mickey | zondag 8 februari 2004 @ 22:26 |
quote:dat is waar ![]() | |
Rietvaerder | zondag 8 februari 2004 @ 22:30 |
Ik heb zo'n idee dat Makster ook wel mee gaat ![]() Vraag me af waar die knakker zit... | |
One_Punch_Mickey | zondag 8 februari 2004 @ 22:34 |
quote:das wel lachen ja! ik ga derin, morgen wordt weer zo'n heerlijke dag: motorzaak bellen voor alghele check als voorbereiding op de keuring bij de rdw, dan de rdw bellen voor een afspraak! t schijnt hier in arnhem vrij snel te kunnen, 2 mensen met ervaring vertelden me dat! ik ben weg, tot later! quote:idd! tis sowieso rustig geweest dit weekend! [Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 08-02-2004 22:35] | |
Rietvaerder | zondag 8 februari 2004 @ 22:36 |
Heeeel rustig. te rustig ![]() Spreek je wel weer! Ciao! | |
PatrickM | zondag 8 februari 2004 @ 23:03 |
quote:Dat is omdat ik 'officieel' niet meer hier ben ![]() Maareh... zag die pics van je motor... | |
Rietvaerder | maandag 9 februari 2004 @ 07:39 |
![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 07:47 |
quote:koel thx ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 07:54 |
quote:Rietvaerder, wat bedoelde hij hier nu mee? | |
ploderus | maandag 9 februari 2004 @ 07:57 |
Er is trouwens nog een soortgelijke film (matig acteerwerk, matig verhaal, wel aardige motoren): Biker Boyz (ik weet het, klinkt ook als een hele foute film ![]() Eén van de hoofrollen wordt gespeeld door Laurence Fishburn. Verder zitten er wel wat leuke motoren in en een beetje stuntwerk is ook altijd wel grappig. Heb hem nog niet op het werk gezien, maar hij is wel te huur bij *kuch* kazaa *kuch* ![]() [edit] [Dit bericht is gewijzigd door ploderus op 09-02-2004 08:02] | |
Rietvaerder | maandag 9 februari 2004 @ 08:12 |
quote:Een verslagje denk ik, hoe het allemaal ging... ofzo ![]() | |
Rietvaerder | maandag 9 februari 2004 @ 08:12 |
quote:Dus jij gaat ook mee ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 08:52 |
quote:nu je het zegt, ik post alleen maar dat ik em heb idd. bij deze dan: Zaterdag om 11.30 uur afgesproken met mijn oom en mijn broer, mijn neef die mee zou gaan was op wintersport. Mijn oom belde om 11.30 uur op dat ie wat later kwam. Voor mij was het nog de vraag of hij een trailer meenam of een busje voor het vervoer. Om iets voor 12.00 kwam ie aan en gelukkig had ie een busje bij zich want het weer zat niet mee. Dat zei hij ook; dat het niet te doen is om met die windstoten met een aanhanger te gaan rijden. Ook dat je maar 80 km/h mag schiet niet echt op als je naar Iserlohn moet. FF peukie gerookt (zij, ik rook niet) en we gingen opweg. Ik had de route uitgedraaid van een planner en we gingen richting Oberhausen. Eenmaal opweg begon mijn oom met allerlei verhalen! Wij met zijn tween aandachtig luisterend naar mijn oom die echt van alles heeft meegemaakt! De rit duurde best lang want hij reed niet harder dan 120 maar door die verhalen (over MC' s, Hellsangels en De Bredase motordag toen ze van stad tot stad gingen en er bij elke stad minstens 20 motoren bij kwamen!!). Onderweg merkte ik dat ik het adres vergeten was Die gek kwam aangescheurd met zijn Corsaatje en wij zeiden tegenelkaar; nou, als ie zo ook met zijn motor rijdt...'dan is ie wel goed ingereden', zei mijn oom! Hij bracht ons naar zijn huis en de motor stond achter in de tuin. Na mijn 1e blik was ik eigenlijk al verkocht! Ze hadden em niet eens schoongemaakt (niet dat ie erg vuil was) maar, o wat een ding! Ik zag aan mijn broer dat ie zich inhielt en mijn oom begon met zijn inspectie. Op zijn knieen bekeek ie de motor van alle kanten. Na wat vragen en uitleg werd ie naar voren gereden voor een proefrit. Ik trok mijn pak aan en stapte op de motor. Dat was echt lekker, die 1e opstap! FF de startknop zoeken, die kun je namelijk niet goed zien door het stuur, en starten maar. Wat een geluid! En dan zit de originele demper er gewoon op, kun je nagaan als er een Laser op zit! In de 1 en wegrijden. De eerste paar meters moest ik echt wennen aan de houding, man wat zat dat stuur een end weg! En sturen, dat is ook heel anders dan zo'n Kawa 500. Maar na een paar honderd meter sloot ik mijn benen om de tank en ging er lekker voor zitten. Alleen jammer dat ie inhield want hij kwam dus niet boven de 3.000 rpm uit. Eenmaal teruggekomen stond mijn oom al klaar om te rijden. Ook hij ondervond dat ie niet verder kwam dan 3.000 rpm. Hun verklaring was dat ie vanaf november niet meer heeft gereden en dat de cabs moeten worden afgesteld. Ik keek mijn oom aan en hij zei dat dat best zou kunnen. Wij bellen naar Nederland. Hij naar een kennis die ook een ZXR400 heeft gehad en ik naar de kennis die bij een motorzaak. Beiden zeiden dat het niet veel kon zijn. Mijn oom en ik deden nog een beetje moeilijk, er moest natuurlijk wel wat van de prijs af! Toen legde ik mijn bod neer van 2.000 euro (vraagprijs was 2.500). 2.100 zei hij. Mijn oom zei, laat het in het ergste geval contactpunten zijn ofzo, daar wist ie nog wel iemand voor die dat kon fiksen. Ik ging dus akkoord met 2.100 euro, toch 400 euro (bijna 1.000 gulden!) eraf. Inladen en vastmaken in de bus (met oa een steen onder het standaard) en naar binnen om af te rekenen. Alle papieren gecheckt en geld overhandigd. Wij opweg naar huis zonder route voor de terugwegik ging ervan uit dat we gewoon dezelfde weg terug moesten nemen, dus de heenroute maar dan andersom. Dat werkt dus niet. We waren dan ook een stukje verkeerd gereden waardoor we iets later thuis waren dan gepland. Boekje gekocht met wegenbeschrijving. Bij het afgaan van een rotonde in arnhem schoot de steen eronder uit! Wij meteen naar de kant om de boel weer vast te zetten. Thuis gekomen meteen de huiskamer in en kwijlen maar! Zoiets | |
ZX9R | maandag 9 februari 2004 @ 09:40 |
Dat heb je mooi gedaan OPM! Gefeliciteerd met de fantastische aankoop. Zoals ik het lees is het iid de carburateur die vies is en schoongemaakt moet worden of de bougies of luchtfilter. Maar uhhh. Welcome to the Kawasaki-club! nog maar een keer spemmen met mijn brommer: | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 09:48 |
quote:thx! Ik ben er echt heel blij mee! Vandaag ga ik rondbellen naar rdw vestigingen, ik wil zsm rijden! Nee, hij kwam er echt niet boven. Als je het probeerde dan neigde hij af te slaan. Bougies en accu had ie net nieuw vervangen dus daar kan het niet aan liggen. Als het de brandstof is, wat kan ik het beste doen om dat te verhelpen? Tank helemaal leeg laten lopen en nieuwe brandstof erin? De tankdop gaat er btw erg moeilijk af! Het lijkt wel of je hem eerst moet indrukken ofzo voordat ie open gaat. quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 09:50 |
quote:zo spammen mag ![]() ![]() mooie fiets btw!! | |
ZX9R | maandag 9 februari 2004 @ 09:50 |
Als het de brandstof is kun je er een "booster" ingooien. Kun je gewoon bij iedere motorzaak kopen. Ongeveer een half flesje op een volle tank dacht ik. | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 09:52 |
quote:ok, thx! | |
ZX9R | maandag 9 februari 2004 @ 09:53 |
quote:Zal eens een keer een foto maken van mijn garage. ![]() Er staan nu 3 Kawa's in. | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 09:55 |
quote:moet je echt een keer doen, ja! | |
Rietvaerder | maandag 9 februari 2004 @ 10:31 |
Zo.. ben weer uit school.. wat zou ik nu eens gaan doen... ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 10:35 |
quote:nu al? Wat een leven! Je zou kunnen gaan rijden maar het weer is erg veranderlijk hier. De ene keer schijnt de zon (zoals nu) en dan sneeuwt en hagelt het weer. Dus rijden zit er niet in dnek ik. btw, heb je mijn verhaaltje gelezen? | |
ZX9R | maandag 9 februari 2004 @ 10:39 |
OPM, ik weet niet of je de adressen van de RDW al hebt? maar uhh | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 10:42 |
quote:Nee, had ik nog niet naar gekeken. Thx! | |
Rietvaerder | maandag 9 februari 2004 @ 10:53 |
quote:Ja, saai leven ja... ![]() Kunnen gaan rijden.... *checkt zijn gerekening, nieuw saldo: 6,00 EUR* ![]() Hoe ga ik benzine tanken Ja, leuk verhaal! Hoop dat je er veel plezier aan beleef.. wanneer gaat ie gekeurd worden? Dan gaan we eens rijden! Kan je nog wat van leren Ik verzin wel weer wat.. gelukkig krijg ik deze week het geld voor mn verjaardag alvast van mn oma, zodat ik een BT020 kan gaan halen voor de achterkant.. | |
ZX9R | maandag 9 februari 2004 @ 10:57 |
Ik heb dit als achterband:
| |
Rietvaerder | maandag 9 februari 2004 @ 11:01 |
Dit heb ik nu als achterband ![]() Wat je al niet gaat doen uit verveling.. [Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 09-02-2004 11:02] | |
ZX9R | maandag 9 februari 2004 @ 11:03 |
quote:Ghehehe. ![]() | |
Rietvaerder | maandag 9 februari 2004 @ 11:05 |
quote: ![]() Als mn oma nou opschiet met dr geld kan ik die BT020 gaan halen donderdag | |
ZX9R | maandag 9 februari 2004 @ 11:06 |
Krijg jij zoveelgeld van je oma dan. Bij mijn weten kost een beetje achterband toch al gauw ¤ 200++... | |
Rietvaerder | maandag 9 februari 2004 @ 11:07 |
146... ![]() Ze moet van dr geld af denk ik. En het is alvast voor mijn verjaardag he | |
ZX9R | maandag 9 februari 2004 @ 11:09 |
Ze wil misschien van d'r erfenis af.... ![]() Maar ¤ 146 is niet zo veel idd. | |
Yakult | maandag 9 februari 2004 @ 11:11 |
quote:Dan wil ze natuurlijk ook een keer achterop! | |
Rietvaerder | maandag 9 februari 2004 @ 11:15 |
Heeft ze al keer gedaan... ![]() | |
Yakult | maandag 9 februari 2004 @ 11:21 |
quote:Haha, okee dan! * Yakult stelt zich voor hoe zijn oma achterop zou zitten | |
ZX9R | maandag 9 februari 2004 @ 11:25 |
quote:Mijn oma is er ook zo één. Ze heeft een keer bij mijn neefje achter op dit monster gezeten: ![]() | |
Rietvaerder | maandag 9 februari 2004 @ 11:25 |
Ik wou een wheelie trekken maar dat deed ik maar niet ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 11:27 |
quote:ik kan niet wachten! maar dat geloof ik best, dat ik wat kan leren, na alleen de proefrit was voor mij duidelijk dat ik wel ff moet wennen aan een SS. Net gebeld met RDW in arnhem, ze hebben waarschijnlijk pas in APRIL | |
ZX9R | maandag 9 februari 2004 @ 11:29 |
quote:Ik hoop voor je dat het idd eerder is dan in april. Zou wel een grote teleurstelling zijn als je zo lang moet wachten. Als je dan toch naar Groningen komt..... ff sturen? | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 11:41 |
quote:dat hoop ik wel ja! Ik noemde zomaar een stad, woon jij daar! hahahah, maar dat is goed! gaan we gelijk ff sturen ![]() | |
Rietvaerder | maandag 9 februari 2004 @ 11:44 |
In Zwijndrecht zit ook een RDW keuringsstation, hoe zit het daar dan? | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 11:47 |
quote:ik wacht eerst dat telefoontje af en mocht het echt zo lang duren dan ga ik verder rondbellen. Beginnend bij de dichtstbijzijnde vestiging in arnhem en dan steeds verder. Maar als ik het overzicht bekijk vd vestigingen dan zijn er maar weinig hier in de buurt! | |
Rietvaerder | maandag 9 februari 2004 @ 12:04 |
Ah, keej ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 14:09 |
nog niet teruggebeld door locatie arnhem en ben maar even verder gaan bellen. het schijnt dat ze 1 keer per maand een 'motordag' vanwege het gebrek van het aanbod (winterseizoen). | |
ZX9R | maandag 9 februari 2004 @ 14:11 |
Stelletje flikkers dan.... | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 14:17 |
zwijndrecht en venlo 4 maart, de rest allemaal april ![]() | |
Rietvaerder | maandag 9 februari 2004 @ 14:30 |
Zie hier.... de FJR van pa op de bank ![]() 20% verlies voor een motor met cardan. Wel redelijk toch? ca. 125pk SAE... voor een motor met 145pk aan de krukas. | |
Rietvaerder | maandag 9 februari 2004 @ 14:31 |
quote:Ach joh, het is zo 4 maart... ![]() En je kan een dagkenteken aan vragen bij de RDW! Dan kan je gewoon rijden naar Zwijndrecht ! Gewoon een flink stuk omrijden, 16:00 afspraak maken ofzo en dan hele dag rijden [Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 09-02-2004 14:53] | |
ZX9R | maandag 9 februari 2004 @ 14:35 |
Ik kan me niet herinneren dat het bij mijn zusje zo lang heeft moeten duren. En die heeft haar ex-motor ook in de wintertijd uit Duitsland gehaald. | |
Rietvaerder | maandag 9 februari 2004 @ 15:18 |
http://www.madracing.nl/film/testbank.WMV
| |
Yakult | maandag 9 februari 2004 @ 15:37 |
quote:Lekker geluidje uit zo'n two brothers uitlaat!!! | |
Rietvaerder | maandag 9 februari 2004 @ 15:41 |
Ja he ![]() | |
Makster | maandag 9 februari 2004 @ 15:59 |
Ben er ook weer eens ![]() OPM, das flink balen !! Maar moet zeggen dat 4 maart nog redelijk is. Heb op motor forum verhalen gelezen over gasdten die pas na 3 maanden ofzo terecht konden. Maakt het er trouwens niet minder kut om Heb ik verder nog dingen gemist die ik niet had moeten missen hiero ? | |
Rietvaerder | maandag 9 februari 2004 @ 16:03 |
Kerel! Nee hoor, niks gemist? Ben je nu pas wakker? | |
Makster | maandag 9 februari 2004 @ 16:09 |
quote:Nee niet nu pas wakker ![]() Dadelijk weer ff trainen en dan kan ik weer beginnen met mijn normale leven | |
Rietvaerder | maandag 9 februari 2004 @ 16:17 |
Net als ik ![]() Vanaf donderdag mooi weer... dus | |
Makster | maandag 9 februari 2004 @ 16:21 |
quote:Das beter !! Want het is nu echt totaal hopeloos met dit weer. Het is ook nog eens koud enzo ![]() En als we nou echt niks te doen hebben heh, misschien moeten we dan mijn frame polijsten ofzo Hebben we in ieder geval wel iets doen | |
Rietvaerder | maandag 9 februari 2004 @ 17:01 |
Goed idee! Dan kijk ik wel hoe jij het doet Ik ga lekker rijden donderdag... als het weer is zoals Teletekst zegt.. | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 17:45 |
quote:3 weken! maar ok, de belangrijkste stap heb ik nu achter me (daadwerkelijk kopen) dus dit overleef ik ook wel. en idd, de dag dat ik een dagkenteken heb rijd ik mijn tank 3 keer leeg denk ik! morgen maak ik een afspraak voor zwijndrecht, had vandaag de papieren niet bij me. quote:3 maanden? tering, dat zou ik niet overleven! in de weken dat ik moet wachten kan ik wel af en toe op niet-openbare wegen kleine stukjes rijden. dat scheelt iets... [Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 09-02-2004 18:12] | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 17:56 |
quote:vet geluidje hoor ![]() ik wil mijn stickers eraf halen want die vind ik veel te blij. hebben jullie nog tips hoe ik dat het beste kan doen? | |
ploderus | maandag 9 februari 2004 @ 18:15 |
quote:Wow! Lekker geluidje! Ook dat lekkere geknetter bij gas loslaten.. En dan die vlammen uit de pijp!! ![]() | |
Yakult | maandag 9 februari 2004 @ 18:27 |
quote:Doe het in ieder geval na de RDW-keuring. Ik was er laatst met een vriend om een motor te laten keuren, en wanneer de fiets een nette indruk maakt doet de keurmeester niet zo moeilijk. Keuring was zo gepiept. Hij vertelde dat hij al gauw achterdochtig werd wanneer allerlei modifacaties zijn doorgevoerd. | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 18:35 |
quote:en ik wilde het natuurlijk in de weken doen dat ik moet wachten, goeie tip! thx! | |
Makster | maandag 9 februari 2004 @ 19:24 |
quote:Stickers eraf halen ![]() Maak gebruik van een Fohn. Even de stickers goed warm maken dan gaan ze er een stuk makkelijker af. Je kan ook eerst ff een stuk rijden zodat de kappen lekker warm zijn. Scheelt ook een hoop ! Wel eerst kijken of de stickers NIET onder de blanke lak zitten anders kan je het zo ie zo vergeten. Een wees bedacht op kleurverschil na het verwijderen van de stickers. Het hoeft niet zo te zijn maar KAN wel Owja, de restanten lijmresten van de stickers kan je goed verwijderen met WD40 of gewoon met wasbenzine Succes En als je dan toch in Zwijndrecht bent, kom gelijk ff langs. Ik en Rietvaerder wonen in Dordt. Das 5 minuten rijden | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 19:39 |
quote:welke stickers precies? ik vind die vlag eronder echt heel strak gedaan! zou zonde zijn als je die eraf haalt. quote:nuttige tips, thx ![]() quote:doen we ![]() | |
Makster | maandag 9 februari 2004 @ 19:46 |
quote:De vlag aan de onderkant van de kappen is allemaal spuitwerk ![]() ![]() De stickers waarop ik doelde waren de stickers op mijn ruitje. Die er inmiddels ook al af zijn en de "Fuchs" sticker. Ik weet niet precies wat ik ermee aan moet zeg maar | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 19:50 |
quote:is dat gespoten? strak hoor, lekker laten zitten idd! quote:nee, kan ik me voorstellen. | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 20:02 |
quote:dit zet mij btw wel aan het denken: de vorige eigenaar van degene waarvan ik em kocht is een keer onderuit gegaan en heeft em weer netjes opgeknapt. alleen de stickers van de kant die schade heeft gehad heeft ie de stickers er niet opgeplakt, alleen dus gespoten in de originele kleuren. zou dat nog voor problemen zorgen? hij heeft nog een Tuv tm mei 2005. dat zegt op zich toch ook wel genoeg? | |
Patrick281 | maandag 9 februari 2004 @ 20:39 |
quote:TNX voor het verhaal .. was nieuwsgierig hoe het verlopen was. (verhaal is 99,9% van de intresse in het begin) Mijn motor had ook een spiksplinternieuwe TUV, maar ze gaan toch helemaal van hun eigen oordeel uit. Het gaat er meer om dat de motor technisch in goede staat is. (bijvoorbeeld remlicht moet werken zowel met het remhandel als met het voetpendaal) Maar iedere RDW'er keurt natuurlijk net iets anders / meer of minder soepel. (Generalist kwam erdoor met een lekke voorvorkpoot en Slashme had een manco in het remlicht) Ik was tijdens mijn motorkeuring bij het RDW getuige van een afkeur van een ZX9 waar ze het serienummer van het motorblok verdacht vonden / niet konden vinden. Ook als er een ruilblok inzit kunnen ze het hele boeltje afkeuren. | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 20:44 |
quote:no prob! ik was te blij dat ik helemaal vergat het verhaal te vertellen, vandaar die korte post met alleen wat pics en een korte uitleg... quote:volgens mijn oom ziet ie er heel goed uit, je kunt zien dat ze hem goed hebben behandeld. maar ik denk dat ze bij schademotoren (dat zien ze meteen) toch strenger gaan kijken. beetje geluk moet je dus ook wel hebben als ik je zo hoor. we zien wel, mocht ie worden afgekeurd vanwege de schade die ooit is geleden dan breng ik em wel naar een kennis die schadeexpert is. mag hij em helemaal rdw klaarmaken, ga ik missch sowieso wel doen. | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 20:47 |
quote:wat bedoel je hiermee? | |
Patrick281 | maandag 9 februari 2004 @ 20:49 |
quote:Wat dat betreft kan ik je geruststellen: ze hebben geen speciale apparatuur om metingen te doen aan frame o.i.d. Het is allemaal gewoon een soort optische APK, en of de papieren kloppen. Kwam eigenlijk best wel amateuristisch over.. ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 20:52 |
quote:geruststellen doe je me zeker! ik heb echt het idee dat ze er streng naar gaan kijken. een andere kennis (ook een bandit rijder) vertelde me dat motoren uit europa sowieso een lichtere keuring ondergaan. importeer je em buiten de eu dan wordt dat veel strenger. quote:van mij mogen ze!! [Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 09-02-2004 20:57] | |
Patrick281 | maandag 9 februari 2004 @ 20:52 |
quote:1) Een verhaal/spanningsopbouw is belangrijker dan de uiteindelijke uitkomst die (vroeg of laat) toch wel te verwachten was. 2) Ze gaan dus wel checken of blok en motor bij elkaar horen. Hiervoor moeten ze dus ook alle serienummers op zowel de motor als het blok goed kunnen lezen. | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 20:55 |
quote:1) op die manier ![]() 2) dat kan dus daar verwacht ik geen problemen mee. eigenlijk vroeg ik alleen naar 1), te weinig gedelete...maakt weinig uit [Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 09-02-2004 21:01] | |
Patrick281 | maandag 9 februari 2004 @ 21:00 |
quote:Dat vraag je wel vaker zie ik over de vele topics. Ben ik zo'n vaag persoon. ![]() Mijn RDW keurder ging trouwens niet eens een rondje met de Bimota rijden. | |
Yakult | maandag 9 februari 2004 @ 21:01 |
Op de roetmeting na zou je de hele test zelf kunnen doen. Alles nakijken of het naar behoren werkt. Dat is wat ze bij ons (vluchtig) deden. Daarnaast keken ze naar de lasnaden bij het balhoofd, de framenummers en de roet- en geluidsmeting skipte hij omdat de orginele dempers erop zaten. Banden profiel heeft hij niet gemeten, en de prop in het voorwiel zag hij over het hoofd. Al met al 10 minuutjes. Omdat hij in compleet orginele staat was hebben ze het gewicht van de fahrzuegbrief overgenomen. Dat scheelde weer kosten voor het wegen. Met droog weer rijden ze nog wel eens een rondje vertelde de keurmeester (het was trouwens de RDW in Schiedam) . Volgens mij is er ook wel een checklist, misschien dat je die toegestuurd krijgt, weet ik niet zeker. | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 21:02 |
quote:hahaha, nee maar je kunt sommige posts op meerdere manieren opvatten. vandaar ![]() quote:gaan ze er ook op rijden?? dat is niet de bedoeling ![]() | |
Patrick281 | maandag 9 februari 2004 @ 21:02 |
quote:Moi .. ik was lichtelijk teleurgesteld geen enkele spanningsopbouw te hebben. Snakte naar het verhaal haha! ![]() Brande van nieuwsgierigheid. ![]() ![]() quote: ![]() En .. ik durf het bijna niet te vragen: Heb je haar al geaaid vandaag. [Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 09-02-2004 21:05] | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 21:03 |
quote:kan ik me wel voorstellen, we hebben het er zo lang over! maar zoals ik al zei, ik was gewoon te blij ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 21:07 |
quote:compleet origineel, dat kan ik qua stickers wel vergeten. de rest is wel origineel. quote:heb ik gevraagd vanmiddag, heb gesproken met de TD van rdw, en die hebben ze niet of die krijg je niet. hij somde wat dingen op en meer niet. | |
Patrick281 | maandag 9 februari 2004 @ 21:07 |
quote:Daar is de mijn ook goed bevonden. En ik had ook geen roetmeting, wel een weging ondanks het TUV rapport. | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 21:09 |
quote:houd ik dus niet van ![]() quote:euh...toevallig wel jah ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 09-02-2004 21:12] | |
Yakult | maandag 9 februari 2004 @ 21:10 |
quote:Dan zullen ze misschien even kijken naar mogelijke beschadigingen aan het frame, en een stukje rijden om te kijken of hij recht is. Je hebt er zelf op gereden, niet druk om maken dus. En het frame en motornummer kun je misschien in je papieren vinden, of heb je misschien al gechecked. | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 21:11 |
quote:yep, daar al gedaan. | |
Yakult | maandag 9 februari 2004 @ 21:12 |
quote:Dan is het appeltje eitje en rustig 3 weekjes aftellen ![]() | |
Patrick281 | maandag 9 februari 2004 @ 21:15 |
Ik heb mij al vele topic's ingehouden, maar nu ook maar weer eens een plaatje van mijn motortje. ![]() ![]() | |
Yakult | maandag 9 februari 2004 @ 21:16 |
quote:Ik vind hem mooi, en hij moet toch wel rete strak sturen met dat frame | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 21:17 |
quote:blijft mooi ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 21:19 |
quote:wat rijd jij eigenlijk? | |
Patrick281 | maandag 9 februari 2004 @ 21:19 |
quote:Rotondes gaan met 2 keer de snelheid. ![]() Het meest is trouwens gefreest ipv gelast aan dat frame. Puur handwerk. ![]() De voorvorkpoten hebben trouwens ieder hun eigen taken qua vering en demping. Geen upside down, maar dus wel een hele speciale en dure. ![]() Trouwens wel eens gezien hoe laag dat stuur zit: Anti BMW hoogte. | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 21:22 |
quote:tis niet zomaar een motor! quote: ![]() | |
Yakult | maandag 9 februari 2004 @ 21:22 |
quote:Ik rij al jaren op een ouwe ragbak, een Suzuki GS1000 uit '78 (student he) Lekker goedkoop (oldtimer) en wel wat power, maar stuurt als een dwijl. Zeker vergeleken met de supersports van vriendjes. Als ik wat meer geld heb koop ik een denk ik een ZXR750 | |
One_Punch_Mickey | maandag 9 februari 2004 @ 21:24 |
quote:komt wel als je klaar bent met je studie, dan heb je het voor uitzoeken. post em eens een keer? | |
Patrick281 | maandag 9 februari 2004 @ 21:24 |
quote:OK. ![]() quote:GS-1000 heb ik ook nog gehad. (nummer 5 of zoiets toen ik ook een dikke Amerikaanse auto had en toch wel de motor miste) Lekker koppel had die motor.. lekker blok hoor. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 09-02-2004 21:26] | |
Yakult | maandag 9 februari 2004 @ 21:25 |
quote:Ik ken die persfoto's van kale bimota's uit begin jaren 90 waarbij het frame aangrijpt op de ophanging van de swingarm. Ziet er zo bruut uit. (ff plaatje zoeken) De mooiste vind ik trouwens nog steeds de DB4, zie je niet veel. | |
Patrick281 | maandag 9 februari 2004 @ 21:28 |
quote:Graag. Doe mij maar een SB6 .. Anthony Gobert replica. (GSX-R1000 blok geloof ik) Van mijn fiets zijn er trouwens ook maar 4 in Nederland. (650 stuks gemaakt wereldwijd in 6 jaar geloof ik: Harley verkoopt alleen al 650 stuks per jaar in Nederland ![]() | |
Gerako | maandag 9 februari 2004 @ 21:30 |
quote:Dan moet ik ook maar een foto plaatsen van mijn Italiaanse schoonheid. | |
Makster | maandag 9 februari 2004 @ 21:30 |
ZEER coole bike Pat281 ![]() Wil die wel eens in het "echie" zien Owja was jij het niet die wou ruilen of was dat tegen je scootah | |
Yakult | maandag 9 februari 2004 @ 21:31 |
SB6 inderdaad: (oei modemkiller) | |
Makster | maandag 9 februari 2004 @ 21:31 |
En anders wel die van Gerako !!! Blijft diep in mijn hart toch verslaafd aan Italiaans | |
Yakult | maandag 9 februari 2004 @ 21:33 |
Mijn ouwe GS1000:![]() | |
Makster | maandag 9 februari 2004 @ 21:33 |
En anders ook wel die SB6 ![]() | |
Patrick281 | maandag 9 februari 2004 @ 21:35 |
Hier kan je zien hoe ver Bimota in 1983 was .. voordat Japan leidend werd in SuperSport:![]() En ook in 1974 hoefde je niet echt te huilen: [Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 09-02-2004 21:39] | |
Yakult | maandag 9 februari 2004 @ 21:38 |
quote:Misschien moet je eens bij deze kerels gaan kijken, die hebben bijna een compleet bimota museum: http://www.autobedrijf-thoonen.nl/showroom_motors.htm | |
Makster | maandag 9 februari 2004 @ 21:38 |
Mensen heb nu echt jullie hulp nodig. Zoek me al tijden helemaal de kloten aar KBC Helmen, er stond ergens in een motorblaadje dat een bedrijf in Nederland ze importeerde. Deze heb ik dus benaderd maar heeft ze ook niet Weet iemand waar ik die helmen kan vinden? Dit is de website En deze zoek ik. [Dit bericht is gewijzigd door Makster op 09-02-2004 21:39] | |
Patrick281 | maandag 9 februari 2004 @ 21:45 |
quote:Bel eens met SuperFours favoriete winkel. Ik ben er pas ook geweest, en die kerel wil echt een hoop voor je doen. ![]() En anders verteld hij ook nog waarom je het beter niet kan doen enz. *zit te verzinnen hoe hij heet* (vandaar ik SuperFour noemde) | |
Makster | maandag 9 februari 2004 @ 21:47 |
quote:Zal het ff aan hem vragen want volgens mij zijn deze helmen echt NIET te krijgen in Nederland ![]() | |
Patrick281 | maandag 9 februari 2004 @ 21:48 |
quote:Onhandig als je vizier stuk is enzo. Waarom wil je speciaal deze dan? Edit: ow ja: vlag en Kawa groen. ![]() | |
Yakult | maandag 9 februari 2004 @ 22:04 |
quote:Google geeft deze shop, echter alleen crosshelmen van KBC. Misschien kunnen ze jouw model bestellen: http://www.minicross.nl/shop/ | |
Makster | maandag 9 februari 2004 @ 22:11 |
Thanks !! En idd omdat deze er gelikt uitziet En ik hoorde dat de prijzen wel gunstig zijn. Maar als ze kut te leveren zijn is dat natuurlijk eigenlijk geen optie. Naja zoek wel verder en kijk ook wel ff op de beurs in | |
ploderus | maandag 9 februari 2004 @ 23:08 |
quote:Als ik het zo zie worden ze niet echt in nederland verkocht. Op de site staan vier dealer locations, maar geen van allen in Europa. Je zou ze kunnen mailen ofzo. Gewoon een mailtje ernaartoe met de vraag of ze ook in Nederland/Europa verkrijgbaar zijn. Zo ja, ook waar ![]() Maar ik acht die kans zo te zien niet zo heel groot ![]() [edit1] [edit2] [Dit bericht is gewijzigd door ploderus op 09-02-2004 23:22] | |
Rietvaerder | maandag 9 februari 2004 @ 23:30 |
Allemaal mooie motoren... maar dit is toch wel de mooiste.. ahum ![]() Gaat niets boven een naked ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 9 februari 2004 @ 23:32 |
Die Suomy vind ik wel wat voor Makster! | |
ploderus | dinsdag 10 februari 2004 @ 07:29 |
quote:Hmm, je hebt er ook bewaking bij ingehuurd? ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 07:50 |
quote: ![]() ![]() ![]() quote:ik hoop dat je hem kunt krijgen! Dat is echt de perfekte helm voor bij jouw motor. | |
Rietvaerder | dinsdag 10 februari 2004 @ 07:55 |
quote:Hij doet het voor een maaltijd s ochtends en s avonds, en af en toe moet je hem uitlaten ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 08:00 |
quote: ![]() ![]() | |
ZX9R | dinsdag 10 februari 2004 @ 09:21 |
quote:Wahaaa! Wat is dat voor ding voor je motor..... ZX9R houd niet zo van honden. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 09:45 |
quote:OPM ook niet...
Nouja, ik maar weer rondbellen naar andere vestigingen. Ik begon bij Almelo, en ik vraag wanneer ik terecht kan. Zegt die vrouw: 17 februari!!!!!!! Volgende week dus Nu hopen dat ie er door komt en dan kan ik al heel snel lekker rijden | |
ZX9R | dinsdag 10 februari 2004 @ 09:54 |
quote:SUPER!!!!
p.s.: Nu de carburateurs schoonmaken! | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 10:02 |
quote:JA ECHT SUPER!!!! Ps: ik heb mijn oom gevraagd of ie een kennis wil bellen die dat kan doen, hij zou zo terugbellen (ik dacht dat mijn oom dat ook zelf kon maar niet dus) | |
ZX9R | dinsdag 10 februari 2004 @ 10:10 |
Die carburateurs schoonmaken dat kun je zelf toch ook wel? Dat is echt niet zo moeilijk. Het moeilijkste is het de- en monteren ervan. De rest is gewoon uit elkaar schroeven en schoonmaken met benzine o.i.d. en een beetje invetten. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 10:25 |
quote:als je regelmatig sleutelt is dat idd geen probleem. Ik doe het nooit, echt nooit, en heb helemaal geen ervaring mee. Dus voor mij is dat wel een probleem, tis btw wel iets dat ik wil leren want net wat je zegt, zoiets moet je gewoon zelf kunnen doen. Mijn oom belde net en morgen brengen we mijn motor weg naar een garage, dan wordt het daar gefikst. Dan wordt meteen het beperkte vermogen aangepakt. Dan betekent dat ik dinsdag echt kan rijden naar Almelo!!!! | |
Rietvaerder | dinsdag 10 februari 2004 @ 10:32 |
Helemaal geweldig! ![]() ![]() Zal ik meerijden met je Edit: | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 10:47 |
quote:ik vind het best hoor! Alleen tis wel een afstand voor jou, vanaf arnhem is het een dikke 80 km dus ongeveer een uur rijden. Ik weet niet hoelang het vanaf Dordt is? | |
Rietvaerder | dinsdag 10 februari 2004 @ 11:11 |
Te lang, laat maar ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 11:23 |
quote:ok, jammer! Missch kom ik na de keuring wel ff naar het westen, ik heb dan toch niks te doen en ik wil dan alleen maar rijden, kan ik net zo goed ff langskomen. | |
Rietvaerder | dinsdag 10 februari 2004 @ 11:26 |
Moet je doen ![]()
| |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 11:30 |
quote:doen we! we msnen nog wel over waar precies: just1punch at hotmail.com | |
Rietvaerder | dinsdag 10 februari 2004 @ 11:58 |
quote:Done ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 13:02 |
quote:Ok, thuis zal ik je toevoegen. Kan ik hier niet. | |
Rietvaerder | dinsdag 10 februari 2004 @ 13:22 |
Hoeft niet, heb jou al toegevoegd ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 10 februari 2004 @ 13:42 |
Zit te denken, een Bandit1200 is ook wel erg bruut. Wel een naked dan natuurlijk ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 13:43 |
quote:is ook goed ![]() Vraagje: handvat en koppeling is iets beschadigd. Hier in de buurt zit een sloop voor japanse motoren. Wat zou dat moeten kosten denken jullie? En is dat veel werk om te laten vervangen? | |
Rietvaerder | dinsdag 10 februari 2004 @ 13:46 |
Als je koppeling beschadigd is? Ligt eraan... kan duur grapje worden. Wat is er mis met je koppeling dan? En nieuw handvat is niet zo duur.. en goed zelf te doen. [Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 10-02-2004 13:46] | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 13:46 |
quote:mijn laatste motorrijdles kwam er een nieuwe instructeur meerijden om te kijken hoe mijn instructeur te werk gaat. Hij reed op een donkergroene Bandit 1200, maar dat klinkt echt wel mooi en is ook erg strak! maar voor dat geld zou ik toch voor een Gixxer gaan... | |
Rietvaerder | dinsdag 10 februari 2004 @ 13:47 |
Tja, die 92nM bij 4500 toeren maakt het erg verleidelijk... ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 13:48 |
quote:euh sorry, koppelingshendel, ze zijn beide iets geschaafd. kun je dat handvat er gewoon aftrekken ofzo? | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 13:52 |
quote:kan ik me goed voorstellen, maar looks vind ik ook belangrijk. Vandaar mijn voorkeur voor die Gixxer, missch dat ik zelf deze zomer ga kijken voor zon gruwelijk mooie fiets! | |
Rietvaerder | dinsdag 10 februari 2004 @ 14:02 |
Ja, Gixxer ziet er beter uit, sportiever. Maar ik moet ook effe kijken of het wel kan betalen... Bandit1200 is dan aantrekkelijker, en die kan je ook heel vet maken qua looks... qua power laat ie de Gixxer 600 sowieso achter zich. | |
Rietvaerder | dinsdag 10 februari 2004 @ 14:03 |
quote:Jep.. rustig schuiven. Tip: als je hem er weer opzet, effe vol laten lopen met kokende water, schuif je hem er zo op ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 14:14 |
quote:tja, keuzes maken he en prioriteiten stellen. Tis moeilijk maar blijft wel leuk! maar een bandit blijft gewoon strak! | |
Gerako | dinsdag 10 februari 2004 @ 14:18 |
Is deze misschien ook nog een optie, ik heb er af gelopen jaar een keertje op mogen rijden en dat wil ook wel hoor. | |
Rietvaerder | dinsdag 10 februari 2004 @ 14:19 |
Z1000. Ook erg strak... maar ik ben maar een arm studentje. Ik schat dat ik over 2 jaar ongeveer nog 3500 voor de mijne kan vangen. Beetje Bandit1200 zit op de 4500 ongeveer... dus Z1000 is net nieuw! En komt voorlopg nog niet onder de 8000 [Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 10-02-2004 14:23] | |
Gerako | dinsdag 10 februari 2004 @ 14:23 |
quote:Daar heb je ook weer gelijk in. Die Bandit staat mooier met een ronde koplamp vind ik. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 14:26 |
quote:dat wou ik net zeggen! | |
Rietvaerder | dinsdag 10 februari 2004 @ 14:32 |
De eigenaar denkt daar anders over blijkbaar ![]() | |
Gerako | dinsdag 10 februari 2004 @ 14:36 |
quote:Gelukkig wel, anders zouden we straks allemaal hetzelfde hebben en dat is ook maar zo saai. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 14:44 |
quote:yep, anders zouden er ook bijv. geen bmw-rijders zijn ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 10 februari 2004 @ 17:21 |
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/50701/1 Ben jij effe beter af met je ZXR | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 17:25 |
quote:jazekers ![]() [Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 10-02-2004 17:39] | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 17:44 |
rdw-keuring vraag: er zit een zwart ruitje op waar je niet doorheen kan kijken. zou dat nog voor problemen zorgen? | |
ThaFreak | dinsdag 10 februari 2004 @ 17:45 |
weet iemand van jullie een website met meer info over Red Alert alarm systemen?? | |
Rietvaerder | dinsdag 10 februari 2004 @ 18:05 |
http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=red+alert+alarm+systemen&lr= | |
ZX9R | dinsdag 10 februari 2004 @ 18:06 |
quote:Het enige wat ik kan vinden is dat het van de Armada Group afkomstig is. | |
Gerako | dinsdag 10 februari 2004 @ 18:12 |
http://www.robkuijpersracing.nl/4alarm.htm | |
ThaFreak | dinsdag 10 februari 2004 @ 18:16 |
dus armada group is de producent van het alarm?? toch vaag dat er geen website van het alarm zelf is | |
Patrick281 | dinsdag 10 februari 2004 @ 19:43 |
quote: ![]() ![]() Over het filmpje: Je kan aan zijn rijden zien dat hij niet maximaal eruit perst wat erin zit. Ik heb ergens nog een test liggen van Jrgen van den Goorbergh op een R6 in gevecht met Christian Albers in een Mercedes AMG: 500+ pk. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 19:54 |
quote:dat klinkt al veel realistischer. | |
Patrick281 | dinsdag 10 februari 2004 @ 19:57 |
quote:Een Formule 1 auto is bijvoorbeeld alleen maar sneller in de bochten door het grond effect. Dus de grote voor-en achter spoiler die de auto letterlijk met 3 ton effect op de weg drukken. De eerste motorrijders met een achtervleugel moeten nog gesignaleerd worden. ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 20:05 |
Makster, was dit sticker-topic voor of nadat wij het erover hebben gehad? in geval van erna: wat ga je nu doen? die fuchs sticker vind ik niet zo mooi, de rest wel btw! En Patrick: weet jij hier iets van:of iemand anders natuurlijk quote: | |
Makster | dinsdag 10 februari 2004 @ 20:07 |
Ben er weer ![]() Vandaag gewerkt enzo Ploderus THANKS voor dat mailtje ik hoor het wel | |
super_honda | dinsdag 10 februari 2004 @ 20:11 |
quote:stond in de MOTO73 van een tijdje geleden, dat blik was idd een stuk langzamer dan Jurgen op zijn R6. Auto+motor waren beide volkomen streetlegal geloof ik. | |
Makster | dinsdag 10 februari 2004 @ 20:14 |
quote:Geopend VOOR dat wij het erover hadden. Sticker zit er trouwens nog steeds op ! ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 10 februari 2004 @ 20:19 |
quote:Het ruitje heeft geen functie zoals een autoruit en het maakt ook geen deel uit van het rijwielgedeelte. Als ze net zulke motornerds zijn als bij mijn keuring denken ze zelfs dat het zo hoort. (maar dat zal ook wel weer niet .. bij mij was het echt te gek) quote:Christian mompelde nog iets over de banden. ![]() Jurgen had iets betere banden dan standaard, maar wel een type die wij in de winkel kunnen kopen. Motorisch waren ze 100 % standaard. ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 20:26 |
van page 2:quote:moest ik aan denken toen ik deze test zag, scroll iets naar beneden en check 'Snelheidsmeter- ijking'. meteen ff sig aanpassen ![]() ik zie acceleratie nu pas, ook maar even aanpassen...net als de pk's. | |
Makster | dinsdag 10 februari 2004 @ 20:33 |
quote:Die ouwe eigenaar heeft die van mij op 235 km per uur gehad. Zal dus wel iets van 220 ofzo echt km zijn. Tis in ieder geval ff hard zat | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 10 februari 2004 @ 20:59 |
quote:dat is zeker waar! ben ff aan het kijken naar een andere demper en ik kwam deze sebring uitlaten tegen. maar wat is verschil tussen de verschillende materialen? | |
Makster | dinsdag 10 februari 2004 @ 21:05 |
quote:Het verschil zijn de materialen ![]() Qua gewicht en vermogen en geluid maakt het niet veel uit volgens mij. Tis maar net wat je mooi vind. De een verlangt ook meer onderhoud als de andere. En de prijzen zullen aardig verschillen | |
Rietvaerder | dinsdag 10 februari 2004 @ 21:41 |
quote:Dan wat? | |
Gerako | dinsdag 10 februari 2004 @ 21:56 |
De betreffende test tussen de Benz en de R6. http://www.moto73.nl/downloads/de6eversnelling.wmv | |
Patrick281 | dinsdag 10 februari 2004 @ 21:58 |
quote:Dit doet mij denken aan het sprintje tussen Makster en Rietvaerder. Wat ik al zei: koppelingslip is heel belangerijk bij deze motoren. Leuk om het ook nog even te lezen.. ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 10 februari 2004 @ 22:00 |
Dus dat was het ![]() | |
Makster | dinsdag 10 februari 2004 @ 22:03 |
quote:Zoals ik dus al zei ![]() Maar laat me niet kisten door een BMW | |
Patrick281 | dinsdag 10 februari 2004 @ 22:07 |
quote:Maar op een Bandit kan je hetzelfde truucje uithalen. ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 10 februari 2004 @ 22:08 |
quote:Joh? Echt? ![]() Idd Makster, JIJ moet flink oefenen, ik niet hoor | |
Patrick281 | dinsdag 10 februari 2004 @ 22:09 |
quote:Wat een vent die Albers: maar mijn raceauto is natuurlijk wel sneller". Ja, dan pakt Jurgen ook even een Motograndprixmachine. ![]() Er had trouwens ook nog een race Clio meegedaan, maar die was ook 3 seconden langzamer. ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 10 februari 2004 @ 22:10 |
10 seconden slomer per ronde.... ![]() Zou een BMW het ook winnen? Leuk ideetje... BMW C1 tegen die AMG | |
Makster | dinsdag 10 februari 2004 @ 22:16 |
quote:Mag ik in de C1 PLEASE ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 10 februari 2004 @ 22:17 |
Nou... vooruit dan ![]() | |
ploderus | dinsdag 10 februari 2004 @ 22:30 |
quote:No problemo ![]() ![]() Heb er zelf ook wel wat aardige helmpjes op de site zien staan, dus ben benieuwd. Ga ook wel ff kijken of ze op de beurs in Utrecht te vinden zijn. Ik ga toch zeker ook ff kijken voor Suomy helmen. Niet echt duur en als ik de reviews moet lezen komen ze toch erg goed uit de test.. We zien wel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ploderus op 10-02-2004 22:43] | |
ploderus | dinsdag 10 februari 2004 @ 22:45 |
quote:Hehe, toch wel grappig om te zien. Alleen komt Albers met een beetje een vaag excuus dat hij verloren heeft. Hij rijdt nog niet eens tegen de top qua straatmotoren.. Tis 'maar' een 600cc. (wat waarschijnlijk wel weer wat voordeel biedt vanwege het lagere gewicht dan een 1000cc, maar qua vermogen zwaar minder is..) Maar wel gaaf om een keer gezien te hebben! En trouwens, ieder motorfilmpje blijft gewoon kicke om te zien ![]() | |
Makster | dinsdag 10 februari 2004 @ 22:51 |
quote: ![]() Ik ga ook naar de beurs toe en zal daar dan ook zeker ff goed kijken! Deze vind ik trouwens ook nog steeds heel erg interessant | |
One_Punch_Mickey | woensdag 11 februari 2004 @ 09:06 |
Weten jullie of een demper van een zx7r ook op een 400 past? | |
ZX9R | woensdag 11 februari 2004 @ 09:49 |
quote:Ik heb deze helm! | |
Makster | woensdag 11 februari 2004 @ 10:52 |
quote:Ook een mooie helm. Ik wil er een die bij mijn pak past zeg maar. Dus het gaat waarschijnlijk een groene worden ![]() En OPM, ik heb geen idee maar volgens mij is alles passend te maken. | |
ZX9R | woensdag 11 februari 2004 @ 10:58 |
OPM, Bij sebring hebben ze een aantal uitwisselbare uitlaten: ![]() ![]() ![]() Deze drie zijn uitwisselbaar tussen de ZX7R en de ZXR 400. | |
Rietvaerder | woensdag 11 februari 2004 @ 11:26 |
Cardon nemen... diepste en zwaarste geluid. Alu is over het algemeen het blikkerigst. Moet je ook goed onderhouden anders word het dof enz. enz.
| |
Rietvaerder | woensdag 11 februari 2004 @ 11:32 |
quote: quote:Precies wat ik zei dus ![]() | |
ZX9R | woensdag 11 februari 2004 @ 11:32 |
quote:Omschrijving: sebringmotor screw on demper Info: Racer: racing carbon Prijs ex btw: ¤ 397 Opmerkingen: Dat is dan wel weer een beetje jammer! [Dit bericht is gewijzigd door ZX9R op 11-02-2004 11:34] | |
Rietvaerder | woensdag 11 februari 2004 @ 11:33 |
Wat is jammer? Geen EG keurmerk? Das juist beter! Herrie ![]() Die Streetlegal dingen zijn niks aan.. zijn nog steeds stofzuigers. | |
One_Punch_Mickey | woensdag 11 februari 2004 @ 11:45 |
quote:Dus cardon geeft het zwaarste (dus mooiste!!) geluid? Duidelijk, mijn keuze staat vast wat betreft materiaal. Ik lees ook veel goede dingen over de Nikko en de Laser dempers voor de 400. Hebben jullie die combis al eens gehoord met mijn motor? En is er nu veel verschil tussen deze 3 merken (Sebring) qua kwaliteit en geluid? Sebring heeft mijn voorkeur aan gezien ik daar 30% korting op kan krijgen (wel voor btw). quote:Mijn idee! | |
One_Punch_Mickey | woensdag 11 februari 2004 @ 11:48 |
quote:maar dat moet je wel kunnen en dat is (nog) een probleem voor mij. quote:ok, thx! | |
Gerako | woensdag 11 februari 2004 @ 12:26 |
Is dit niks voor je, misschien heeft ie em nog.
| |
One_Punch_Mickey | woensdag 11 februari 2004 @ 12:37 |
quote:tis al wel een tijdje geleden maar meteen een mailtje gestuurd, thx! | |
Gerako | woensdag 11 februari 2004 @ 12:41 |
quote:Niet geschoten is altijd mis | |
One_Punch_Mickey | woensdag 11 februari 2004 @ 12:47 |
quote:Daarom. Hij woon in arnhem, zou wel makkelijk zijn. |