juistquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je hebt nu een vaste kamer, dus kun je rustig op zoek naar een betere als dit niet zo goed bevalt, je hebt iig geen haast meer.
Graagquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:02 schreef vps het volgende:
En ik zal meehelpen dat je altijd coldplay hoort, als je hoogeveldt binnen komt
Ik ken genoeg niet-eerstejaars die er zitten, dus als je op een leuke gang zit valt het ook wel mee, je moet er net van houden je hebt iig veel feesiesquote:Op zondag 29 februari 2004 11:35 schreef L-mo het volgende:
Ja, Hoogeveld en vosseveld (lexie) zijn de zogenaamde eerste jaars complexen. 1e jaars en mensen met reisurgentie komen daar terecht. Ik heb tijdens de intro op hoogeveld gelegen. Best kleine kamers maar je hebt een gemeenschappelijke ruimte als de muren op je af komen. En er zijn meerdere douches per gang dacht ik, dus je moet ze met een man of 8 delen.
Dat is het zeker waard!quote:Op zondag 29 februari 2004 17:10 schreef Fliepke het volgende:
De 10 mbit is natuurlijk ook wat waard
* Fliepke denkt aan zijn eigen situatie
nerd!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:23 schreef vps het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 29 februari 2004 17:10 schreef Fliepke het volgende:
* Fliepke denkt aan zijn eigen situatie</div></blockquote>Dat is het zeker waard!
Ben ik ook heel blij mee.
Wat is er mis mee dat je snel internet wilt hebben om films en muziek te downloaden.quote:Op maandag 1 maart 2004 11:30 schreef Fliepke het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 1 maart 2004 00:23 schreef vps het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 29 februari 2004 17:10 schreef Fliepke het volgende:
* Fliepke denkt aan zijn eigen situatie</div></blockquote>Dat is het zeker waard!
Ben ik ook heel blij mee.</div></blockquote>nerd!
hehehehehe![]()
maak je niet druk, hij is gewoon jaloersquote:Wat is er mis mee dat je snel internet wilt hebben om films en muziek te downloaden.
en wat klaag jij je studeert zelf informatiekunde!!!!!
Ja en met dat verrotte huursysteem hier zit je 4 jaar na je afstuderen nog op vossenveld... en dat is heeeeel erg verrot!!!quote:Op zondag 29 februari 2004 11:35 schreef L-mo het volgende:
Ja, Hoogeveld en vosseveld (lexie) zijn de zogenaamde eerste jaars complexen. 1e jaars en mensen met reisurgentie komen daar terecht. Ik heb tijdens de intro op hoogeveld gelegen. Best kleine kamers maar je hebt een gemeenschappelijke ruimte als de muren op je af komen. En er zijn meerdere douches per gang dacht ik, dus je moet ze met een man of 8 delen.
Ik ken een gozer die van plan is daar te blijven tot hij grijs is.quote:Op zondag 29 februari 2004 15:48 schreef doedelzak13 het volgende:
ook succes. Hoogeveld kan zelfs heel leuk zijn, maar je moet wel zorgen dat je er weg bent na anderhalf jaar. Er zijn van die mensen die er rustig 5 jaar blijven wonen, maar dat is een beetje eng.
Die worden er tegenwoordig uitgetrapt hequote:Op maandag 1 maart 2004 20:25 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Ik ken een gozer die van plan is daar te blijven tot hij grijs is.
Je kan hem ook uitlachen hoor hij heb maar 1 arm whehehehequote:Op maandag 1 maart 2004 16:28 schreef vps het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 1 maart 2004 11:30 schreef Fliepke het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 1 maart 2004 00:23 schreef vps het volgende:
hehehehehe</div></blockquote>Wat is er mis mee dat je snel internet wilt hebben om films en muziek te downloaden.
en wat klaag jij je studeert zelf informatiekunde!!!!!
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:46 schreef wx het volgende:
L-mo sup men!
1postb0y
[ Bericht 1337% gewijzigd door wx op 02-03-2004 09:54 ]
Nou ik ben er toch wel blij mee ook al is het niet fair... ik weet niet of je weet dat de wachttijd bij entree inmiddels bijna 10 jaar is!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:44 schreef L-mo het volgende:
ja, met de nieuwe contracten moet je al na een paar maanden na afronding van je studie het veld ruimen....
Mensen met een oud contract mogen nog wel een paar jaar blijven zitten....not fair...
hou je bek, hoerquote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:43 schreef wx het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 1 maart 2004 16:28 schreef vps het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 1 maart 2004 11:30 schreef Fliepke het volgende:
hehehehehe</div></blockquote>Wat is er mis mee dat je snel internet wilt hebben om films en muziek te downloaden.
en wat klaag jij je studeert zelf informatiekunde!!!!!</div></blockquote>Je kan hem ook uitlachen hoor hij heb maar 1 arm whehehehe![]()
Hij is het informatiekneusje atm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |