Was ik maar weer eens. Ik begin meteen met zeggen dat ik echt geen reet van (Letse) vrouwen snap
![]()
Date bij haar thuis was wel gezellig. Niet bijzonder veel gebeurd. Ze dacht dat haar kamergenoten niet thuis zouden komen omdat ie normaal gesproken rond 8u al terug waren, maar het was alweer 10u, zodus. Lagen we op een gegeven moment op bed, elkaar in de ogen aan te kijken al n aardig tijdje, komt toch die kamergenoot thuis :S Naja, die wilde pitten wat betekende dat ik er vandoor moest.
3 dagen geleden was ik aardig moe en had een dikke kater, en moest de volgende dag om 9u op, en zo rond 12u lag ik al in mn bed (voor mijn doen hier aardig vroeg), toen zij ineens belde. Was de eerste keer dat ze mij heeft gebeld. Ze vroeg of ik naar t centrum wilde komen (ze was trouwens ook aardig dronken). Goed, ik wil naar 't centrum, maar er reden geen bussen meer. Ik 'n taxi nemen ook al zit ik aardig krap bij kas. Ontmoet haar daar, en we gaan naar n club toe, Kardinals. Daar waren allemaal vrienden van haar die ze al n maand of 2 niet gezien had. Ook zij waren allemaal stuk voor stuk dronken, terwijl ik daar nog altijd met een kater zat. Nou goed, toch maar wat bier weggewerkt, want helemaal nuchter tussen een stel dronken letten zitten is echt niet
![]()
Op een gegeven moment wil Gunita dat ik met haar karaoke ga zingen. Uiteindelijk maar gedaan, hoewel ik helemaal geen Karaoke type ben, maar goed. Prāta Vetra - Kur ir mana lidma¨ina (oftewel: Brainstorm - Waar is mijn vliegtuig). Daarna weer aan t tafeltje, en op een gegeven moment gaat ze dansen met een van die vrienden. Dansen gebeurde n verdieping lager. Dat was rond een uur of 2, en rond een uur of 4 waren ze nog niet terug. Op zich ben ik geen jaloers type, dus ik probeerde er ook maar zo min mogelijk aandacht aan te besteden. Had het toch al druk genoeg met mezelf een beetje staande te houden tussen al die dronken letten. Op een gegeven moment wilden ze toch maar eens naar huis, maar wisten niet waar die vriend van hun was. Dus ik maar naar beneden, ff zoeken. Moest Gunita sowieso nog ff zien omdat ze mn trui aan had. Beneden zaten ze aan n tafeltje. Weinig bijzonders, dus ik zeg in 't Lets, "jullie vrienden willen gaan". Op een gegeven moment weer naar boven, en gunita neemt me ff alleen, waar ze (ondertussen echt goed dronken) 1000 keer sorry zegt, en dat ze zich zo lullig voelde dat ze zo weinig aandacht aan me had besteedt, en vraagt me of ik r wil vergeven. Had geen zin om moeilijk te doen, dus na verloop van tijd maar gewoon gedaan. Daarna naar buiten, zij richting tram, ik mee lopen. Zitten we daar in het bushokje, ik ging echt dood van de kou, maar goed. Zij de hele tijd zeggen dat ik lief ben en zij slecht is voor wat ze gedaan had en mij de hele tijd kusjes geven
![]()
Goed, op een gegeven moment kwam dus die tram, en zij naar huis. Rare avond
![]()
Allemaal leuk en aardig, maar 't probleem is nou dat ze al 2 dagen haar telefoon niet op neemt, 1x zelfs weggedrukt... Vandaag niet eens geprobeerd. Ik snap der geen reet van. Weet nu ook niet of ik haar vandaag weer zou moeten proberen te bellen eiglk. Mijn gevoel zegt van niet, dat ik maar gewoon moet wachten tot zij mij belt ofzow. We'll C, I'll keep you updated.
Toch ff zin om hier n verhaaltje te schrijven van wat ik hier nog heb mee gemaakt, ook al heeft t nix met Gunita te maken:
Woensdag, ben ik met 2 vrienden naar Kabata gegaan. Voor dat we er heen gingen nog ff een fles Vodka leeggedronken, vervolgens daar heen dus. Ik 1 biertje en nog 2 vodka gedronken, en ontmoet een vriend van mij die net 110 Lat aan n machine had gewonnen. Op n gegeven moment vond ik het tijd om te gaan dansen, dus ik naar de dansvloer, waar ik nog wat bekenden tegen kom. Die gast die geld gewonnen had had een trakteer bui, en dat heb ik geweten ook! Hij kwam aangelopen met 2 flessen champagne en 8 glazen, waar ik er 1 van kreeg. Dus ik drinken, elke keer als mn glas half leeg/vol was, was ie spontaan weer helemaal vol. 2 flessen waren op? Geen probleem, komt ie weer aan met nog 4 flessen. Dus ik nog meer drinken drinken drinken. 4 flessen waren op, hoppa, daar waren de volgende 2 nieuwe flessen. Of er daarna nog meer flessen bij waren gekomen heb ik eigenlijk niet mee mogen maken, omdat ik het volgende uur op de WC heb doorgebracht... Ik bleef echt maar kotsen
![]()
Tot iemand mij vond. Tot nu toe weet ik nog altijd niet wie dat nou was. Wel iemand die ik kende, want hij wist dat ik NL ben en n beetje LV spreek. Hij vroeg mij t kaartje van mn jas en vervolgens werd ik naar boven gedragen, waar ik buiten neer werd gezet. Op de grond gezeten en nog meer kotsen :S Ik kon echt niet meer op staan, voelde me bijzonder kut! Dacht echt dat ik dood ging. Na een half uurtje kwamen er 3 mensen, die mij mee namen. Ik zeg "taksometrs, taksometrs". Zij: "jaja, dit is de taxi". Dus ik die taxi in, waar ik vervolgens tot de conclusie kom dat ik in een politie busje zit
![]()
Naar t politiebureau. Daar vroegen ze me wat dingen, maar weet eerlijk gezegd niet meer echt wat. Vervolgens vroegen ze me of ik hun kon vertellen waar ik woonde, wat ik tot hun volle verbazing kon
![]()
Dus zij mij naar huis brengen, waar ik niet wist hoe snel ik in slaap moest vallen, waarna ik de volgende dag met een DIKKE kater wakker werd...
Maar goed, ik heb ondertussen een nieuwe woonplek gevonden, en zelfs werk! Websiteje bouwen, 3 dagen werk naar schatting, 120 lat. Toch netjes, zeker voor letse standaarden. Gister een buskaart gekocht naar NL voor de 23e, dus rond die tijd zullen jullie het eind van het verhaal kunnen lezen (of...)
Grtz!