quote:dat zijn de signaaltjes!! sla ze niet in de wind, trek je conclusies
Op vrijdag 6 februari 2004 16:29 schreef daReaper het volgende:
Ohja, tijdens eerste date vroeg ze me trouwens ook met aanzienlijk veel interesse wanneer ik hier weer zou zijn nadat ik weg ga, en of ik hier niet zou willen studeren, en 2e date liet ik trots mijn bus kaart zien die ik gekocht had, en zij dacht in eerste instantie dat het een studentenbuskaart was en dat ik dus had besloten hier te studeren, en ze keek even wel aardig blij moet ik zeggen...
quote:Dan is het toch al aardig duur geworden de laatste tijd. Ik kwam vaak in Riga zo in '92 en '93 (ik studeerde toen in Vilnius). Ben dus niet onder de indruk van de huidige prijzen.
Op vrijdag 6 februari 2004 16:14 schreef Nimitz het volgende:[..]
en das logisch. 45 euro voor een verblijfplek van een maand.... dat betaal je soms per nacht. En bier voor 1,5 euro... das gewoon netjes.
Hmm, misschien is het wel wat voor me
Ivo
[Dit bericht is gewijzigd door daReaper op 07-02-2004 11:17]
Ik haat misschien trouwens. Het is ja of nee. En niet 3x misschien pff
quote:Ik heb ook n hekel aan misschien. Eigenlijk "Es nezinu", wat "ik weet het niet" betekent. Net dus gebeld, en nou loop ik me dan weer op te vreten omdat ik dus gezegd had dat zij maar moest bellen als ze het wel wist... Ze klonk trouwens alsof ze een aardige kater had... Ze had een feestje thuis, omdat haar zus haar naamdag had. Ik weet dat ik niet zou moeten gaan bellen, maar toch ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat ik, als zij niet belt, ergens in de avond wel zal bellen...
Op zaterdag 7 februari 2004 11:08 schreef PLAE@ het volgende:
Niet teveel druk op de ketel bij haar zetten joh. Als zij echt wat wil zal ze toch ook zelf een klein beetje het iniatief moeten nemen...............Ik haat misschien trouwens. Het is ja of nee. En niet 3x misschien pff