abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2004 @ 16:34:37 #26
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16947408
shit joh. Dit is een klinkklare zaak.

Jij zit de rest van je leven vast in Letland

pi_16949706
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 16:29 schreef daReaper het volgende:
Ohja, tijdens eerste date vroeg ze me trouwens ook met aanzienlijk veel interesse wanneer ik hier weer zou zijn nadat ik weg ga, en of ik hier niet zou willen studeren, en 2e date liet ik trots mijn bus kaart zien die ik gekocht had, en zij dacht in eerste instantie dat het een studentenbuskaart was en dat ik dus had besloten hier te studeren, en ze keek even wel aardig blij moet ik zeggen...
dat zijn de signaaltjes!! sla ze niet in de wind, trek je conclusies
  FOK!fotograaf vrijdag 6 februari 2004 @ 17:59:54 #28
73911 ultra_ivo
pi_16950158
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 16:14 schreef Nimitz het volgende:

[..]

en das logisch. 45 euro voor een verblijfplek van een maand.... dat betaal je soms per nacht. En bier voor 1,5 euro... das gewoon netjes.

Hmm, misschien is het wel wat voor me

Dan is het toch al aardig duur geworden de laatste tijd. Ik kwam vaak in Riga zo in '92 en '93 (ik studeerde toen in Vilnius). Ben dus niet onder de indruk van de huidige prijzen.
Nu even weer op het originele onderwerp, dat je Lets spreekt is je enorme pré. Letten zijn het niet gewend dat een buitenlander zich de moeite neemt om Lets te leren, en al helemaal niet dat 'ie er ook nog wat van bakt. Daarmee heb je direkt al een binnenkomer. Vraag haar eens je te helpen bij het leren van Lets

Ivo

pi_16965895
kleine update, zoals beloofd:
Gister belde ze niet, maar ik moest toch ff weten of ze vandaag misschien uit wilde, omdat ik anders tot maandag naar Smiltene ga, dus heb ik haar maar gebeld. Antwoord was misschien. Tot nu toe betekende "misschien" bij haar 1x nee, en 2x 3x ja... dus ik ben benieuwd.

[Dit bericht is gewijzigd door daReaper op 07-02-2004 11:17]

Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  zaterdag 7 februari 2004 @ 11:08:27 #30
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16966038
Niet teveel druk op de ketel bij haar zetten joh. Als zij echt wat wil zal ze toch ook zelf een klein beetje het iniatief moeten nemen...............

Ik haat misschien trouwens. Het is ja of nee. En niet 3x misschien pff

pi_16971970
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 11:08 schreef PLAE@ het volgende:
Niet teveel druk op de ketel bij haar zetten joh. Als zij echt wat wil zal ze toch ook zelf een klein beetje het iniatief moeten nemen...............

Ik haat misschien trouwens. Het is ja of nee. En niet 3x misschien pff

Ik heb ook n hekel aan misschien. Eigenlijk "Es nezinu", wat "ik weet het niet" betekent. Net dus gebeld, en nou loop ik me dan weer op te vreten omdat ik dus gezegd had dat zij maar moest bellen als ze het wel wist... Ze klonk trouwens alsof ze een aardige kater had... Ze had een feestje thuis, omdat haar zus haar naamdag had. Ik weet dat ik niet zou moeten gaan bellen, maar toch ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat ik, als zij niet belt, ergens in de avond wel zal bellen...
pi_17446127
Wederom update, zoals beloofd (duurde wat langer omdat ik 't topic kwijt was en ik die google truuk nog nie wist)

Goed, dat misschien wat dus 1x nee en 3x ja was geweest is ondertussen aardig in verhouding veranderd, aangezien het bij die 3x ja is gebleven en het nee-aantal vrij sterk verhoogd is... Ben ondertussen alweer half vergeten wat er nou precies allemaal gebeurd was, maar komt er in elk geval op neer dat ze steeds maar weer niet kon. Op valentijnsdag had ik haar gevraagd of ze naar 'n club wilde. Wilde ze op zich wel maar ze wist nog nie of ze kon, wat dus uiteindelijk nee werd. Daarvoor had ik ook al n aantal keer gevraagd of ze wilde, maar nee. Ik had al tegen mezelf gezegd, mocht ze zaterdag niet komen, dan ga ik maar gewoon proberen over haar heen te komen en iemand anders te zoeken ofzow. Goed, die avond dus meisje gezoend, was heel gezellig, maar k had toch ff niet genoeg interesse omdat mijn hart nog vol was van iemand anders. Daarna nog n aantal keer gevraagd en steeds kon ze maar niet. Ongeveer 2 weken geleden stuurde ik haar n SMS'je of ze de zaterdag daarop met mij en een vriend uit nederland die hier 2 weken was naar de club wilde. Antwoord was (vrij vertaald uit Lets): "Hoi, ja zaterdag zou wel kunnen. Maar 100% zeker weet ik het inet. Wanneer het dichterbij komt, dan weet ik het. En sorry van valentijnsdag". Nou kan je je voorstellen dat ik toch weer enigszins hoop kreeg, maar nee. Die zaterdag kreeg ik het volgende SMS'je: "Hoi, sorry maar ik kan niet. Verscheidene problemen. Sorry". Op dat moment zag ik de bui alweer hangen, maar goed, ik met die vriend toch naar de club, aardig wat fun gehad, wederom meisje gezoend, maar dat was al helemaal nix.

2 dagen later weer naar de club, waar die vriend van mij een meisje had gezoend. Dag later had hij een aardige kater, dus ik ging naar de club met een andere vriend van mij (diezelfde als in het eerste verhaal). Daar heb ik een meisje ontmoet met de naam Gunita. Die vriend van mij en ik zaten met zn tweeen aan een tafeltje met 4 stoelen toen er ineens 2 meisjes aan kwamen lopen. Gunita en een vriendin van haar: Eva. Zij vertelden ons dat dat hun tafel was en dat hun glazen er stonden, maar die stonden er niet... Goed, dus ze kwamen bij ons zitten. Ik begon al vrij snel met vertellen dat ik Nederlander was, in het Lets, wat ze vervolgens niet geloofden, dus ik braaf mijn paspoort laten zien, waarop ze allebei meteen wilden weten hoe ik in godsnaam Lets spreek Niet lang later vroeg ik Gunita te dansen want ik zag haar wel zitten. Duurde vervolgens niet lang voordat we aan het zoenen waren en dat ging die hele avond verder zo door, tot die vriendin naar huis moest. Daarna nog ff in het park gezeten waar ik haar een breezertje gaf die die vriend uit NL had mee genomen, nog wat zoenen, goed. Wij afspreken dat we de dag er na en vandaag zouden ontmoeten. Zij op de tram, en ik de halve stad door rennen om mijn bus te halen die niet heel veel later vertrok.

Volgende dag weer ontmoet, en net toen we weg wilden lopen van het ontmoetingspunt kwamen er 2 vrienden van mij aangelopen, die per se met ons mee wilden. Die NL vriend van mij had op dat moment een date met dat meisje van 2 dagen eerder. Wij dus met zn vieren naar een barretje, koffie/thee gedronken. Ik vroeg of ze misschien mee wilde naar de bios, maar daar had ze geen tijd voor, want ze moest de volgende dag om 8u alweer werken. Goed, daarna naar een of andere club. Ondertussen waren er ook al 2 vriendinnen van haar bij komen zitten. In die club beetje ouwehoeren, hoewel ik zelf niet al te veel had te zeggen, want als ze tegen elkaar praten gaat dat lets me toch echt iets (lees heel veel) te snel. Toch had ik wel het knagende gevoel dat die andere 2 gozers haar ook wel zagen zitten en allebei waren ze bezig mij in discrediet te brengen Dat kon ik merken aan sommige woorden die ik eruit kon vissen en aan het feit dat 1 van die lui zelfs openlijk aan mij vertelde wat ie haar aan het vertellen was, en daar was ik helemaal niet blij mee... In die club heeft zij in ieder geval wat te drinken voor ons gehaald, wat ik op zich ook al aardig bijzonder vond, want zo vaak krijg je in dit land geen drankjes van een Let. Later ik ook een rondje gehaald, en weer wat later gingen we naar een andere club, waar zowaar 1 van die 2 vrienden van mij met haar ging dansen (close dansen dus zegmaar) Ik ben normaal gesproken niet jaloers aangelegd, maar aangezien ik nog niet heel erg de kans had gehad die dag wist ik toch even niet waar ik heen moest kijken. Andere vriend van mij vertelde me de hele tijd maar: don't worry, don't worry. Goed, na een tijdje kwam ze eindelijk weer bij me zitten en wat later kwam er een hele goede vriendin van mij ook bij. Weer wat later ga ik met Gunita dansen en ook weer zoenen, waarna ik toch wel aardig blij was (Ik keek vervolgens naar die twee gasten en zeg: "Vai jūs zinat, ko nozime ...?" ("Weten jullie, wat ... betekent?"), waarbij ik tijdens die "..." mijn middelvinger naar ze op stak, met lachend, dat wel). Maar weer wat later vond ik het toch wel tijd om die 2 gasten te dumpen, dus vertelde ik dat we maar naar een andere club moesten gaan (was ondertussen al na 10u). En dat is zo'n club waar je entree moet betalen, en gelukkig wist ik dan weer, dat die 2 lui allebei geen cent op zak hadden. Die twee vriendinnen van haar waren al naar huis, dus ik netjes voor de 2 dames en mijzelf betalen terwijl ik die 2 gozers daar met een grote grijns achter laat. In de club liepen we met zn drieen een rondje en daarna liep zij naar wat vriendinnen toe, waarna ik nog ff met die goeie vriendin van mij mee liep. Weer wat later kwam zij weer bij ons, en die vriendin van mij ging dansen. Gingen we ergens staan en toen vertelde ze me dat ze boos op me was. Ik vraag: "waarom??". Nou dat was dus omdat ik met die vriendin van mij mee liep, en niet met haar. Nou goed, om een lang verhaal kort (ok, "iets minder lang") te maken, die avond was voornamelijk zoenen en weet ik 't allemaal tot een uur of 4, waarna we toch echt maar eens naar huis gingen (reminder: "Ik vroeg of ze misschien mee wilde naar de bios, maar daar had ze geen tijd voor, want ze moest de volgende dag om 8u alweer werken.")

Goed, op dat moment wist ik het dus allemaal even niet meer... Ieva of Gunita. Ieva was ik echt heel erg verliefd op, maar Gunita was echt heeeeeel lief enzo. Dus om het toch maar even uit te vinden toch maar Ieva geSMS't of ze de volgende dag dan misschien kon met haar zus en die NL vriend van mij. Daarop kreeg ik het volgende hele interessante antwoord:

"Hoi. Ik kan niet, vanavond komt een vriend bij mij. Ik ben weer samen met mijn vriend. Daarom weet ik het niet. Sorry." ...

Heel fijn. Ik die dag niet zo heel spraakzaam uiteraard... Voornamelijk vanwege die NL vriend (heet overigens Niki) wilde ik toch proberen om n beetje vrolijk te blijven.. Iets later gingen we naar een cafetje, waar ik toch tot de conclusie kwam dat zij wel moest weten hoe ik voor haar voelde. Dus ik haar 'n aardig lang SMSje gestuurd in het Lets (met de nodige fouten):

"Hoi. Op dit moment zit ik in een cafe met Niki, en ik denk aan wat ik jou zal schrijven... Ik weet wat, maar ik weet niet hoe. Je moet weten hoe ik over je denk. Sinds de eerste keer dat ik je zag, ben ik al verliefd op je, en ik was heel blij, dat je met me wilde dansen in Kabata, en toen we zoenden, was ik de blijste jongen in de wereld Daarna ontmoetten we nog 3 keer in het centrum, en ik kon alleen nog maar aan jou denken. Je bent heeft lief en knap, en ik zou heel graag met jou willen zijn, maar helaas vind jij iemand anders leuk Alleen begrijp ik uit je laatste SMSje 1 ding niet: wat weet je niet? Ik hoop dat je alles begrijpt wat ik schrijf. Ik zal je nooit vergeten, want je bent het liefste, knapste, leukste, coolste, speciaalste meisje dat ik in mijn hele leven heb leren kennen! Nu weet je hoe ik over je denk. Ik hoop dat je zal antwoorden. Dikke Zoen!" (Aardig verhaal, zo over de SMS)

Ze antwoordde inderdaad het volgende: "Sorry. Ik heb het leuk gehad met jou. Maar op dit moment ben ik het weer aan het goedmaken met mijn vriend. Alsjeblieft vergeef me, ik wilde je geen pijn doen"

Daarop antwoordde ik: "Ik begrijp het... Dan hoop ik dat je blij zal zijn met hem. Nog 1 vraag: heb je e-mail? Kusje lief meisje"

Waarop zij antwoordde: "Ja, ik heb email. *****. Ik hoop, dat je me wat zal schrijven."

Dat heb ik dus ook gedaan. Begint met: "Uiteraard schrijf ik jou wat Hoe gaat t vandaag? Met mij redelijk... Ik denk heel veel aan je". Vervolgens een beetje geschreven over mijn dag, daarna over dat ik er nog altijd over denk hier te gaan studeren, en waarom ik dat wel danwel niet zou gaan doen. Daarna "Vanmorgen toen ik wakker werd luisterde ik naar een CD met het liedje Sniegs (zie eerste post)... Ik dacht aan de eerste nacht toen we elkaar ontmoette, en ik voelde me goed. Maar ook getreurd... Ik hoop, dat we nog tenminste 1 keer kunnen ontmoeten voor ik weer naar Nederland ga. Je bent een heel leuk meisje, en ik meende alles dat ik je in mn SMS schreef. Kus!" Dat was vier dagen geleden... Nog altijd geen antwoord gehad, maar deze keer ga ik toch maar mijn geduld tonen, en er gewoon op wachten.

Gister nog een date gehad met Gunita, naar de bios geweest (Last Samurai), en vanavond om 10u ontmoetten we elkaar weer, naar de club.

...

Weer zo'n teringlang verhaal Goed, bijna klaar, alleen nog ff toevoegen dat ik nou bang ben dat ik Gunita ga gebruiken om Ieva uit mijn hoofd te krijgen en haar daarna pijn ga doen... Ik weet op dit moment echt niet wat ik voor haar voel. Maar ik weet ook dat de tijd de enige is die me dat kan vertellen, en wat betreft Ieva... Zodra ik mail binnen heb en 't mocht wat interessants zijn update ik jullie weer.

Sveicieni!
pi_17451395
jezus man, ik ben ontzettend benieuwd of het nu gelukt is, maar ik ga echt niet dat hele verhaal doorlezen men!! maak ff een samenvatting
  maandag 1 maart 2004 @ 22:04:07 #34
2743 CoolZero
Axia Et Resona
pi_17451748
Ik heb echt alles van je gelezen en ik moet zeggen... je verwoord echt alles bijna lijkt wel. Heel duidelijk beeld krijg je ervan. Ik moet zeggen, ik leef wel met je mee. Je moet je gevoel in ieder geval volgen. Je schrijft dat je leva uit je hoofd wilt krijgen. Je kan eigenlijk dan beter niet met een ander nemen omdat je misschien toch gaat vergelijken en teveel erover gaat nadenken. Aan de andere kant, als Gunita nou echt meer om je geeft, dan zou ik toch erop af gaan, als je echt wat voor diegene voelt. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen....
Axia Et Resona
  dinsdag 2 maart 2004 @ 11:16:54 #35
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_17458611
Ze houdt je niet tegen... En ze wil met je blijven afspreken! Dat is toch heel positief? GA er voor!!!
There's no point in living if you can't feel alive
pi_17463661
quote:
Op maandag 1 maart 2004 22:04 schreef CoolZero het volgende:
Ik heb echt alles van je gelezen en ik moet zeggen... je verwoord echt alles bijna lijkt wel. Heel duidelijk beeld krijg je ervan. Ik moet zeggen, ik leef wel met je mee. Je moet je gevoel in ieder geval volgen. Je schrijft dat je leva uit je hoofd wilt krijgen. Je kan eigenlijk dan beter niet met een ander nemen omdat je misschien toch gaat vergelijken en teveel erover gaat nadenken. Aan de andere kant, als Gunita nou echt meer om je geeft, dan zou ik toch erop af gaan, als je echt wat voor diegene voelt. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen....
De reden dat ik Ieva uit mijn hoofd wil krijgen is dat ik al te vaak de fout heb gemaakt om te gaan blijven hopen bij andere meisjes, en ik weet ondertussen dat dat alleen nog maar meer pijn veroorzaakt. Ik heb nu ook sterk de neiging om dat weer te gaan doen (wacht dan ook met smart op haar e-mailtje...) Op dit moment kan ik echt niet zeggen wat ik nou precies voor Gunita voel... Ze is echt een heel lief meisje en (zoals ik geloof ik al gezegd heb) ik voel me heel erg op mijn gemak bij haar. Ze wil ook graag Nederlands leren, dus ik denk dat dat op zich ook wel weer wat zegt... Maar toch... Ik weet het gewoon niet zo, en ik weet eigenlijk ook niet echt of de twijfel nou bij Ieva vandaan komt of echt van mij is... zegmaar Beetje moeilijk te verwoorden, maar ik hoop dat jullie t begrijpen

Gister hadden we weer een date dus, en ik had haar beloofd dat ik wat Nederlandse woorden op zou schrijven die zij zou leren. Ik heb dus een pocketformaat boekje gekocht en daar wat dingen in gezet. Ben benieuwd hoe snel ze het zal leren We zijn weer naar diezelfde club gegaan, samen met haar nicht die bij haar langs was gekomen. Nou ja, wederom gezoend, ze zou me vandaag bellen om weer wat af te spreken, maar niet zo laat want ze moet morgen werken. Nouja, lees vorige verhaal om te zien hoe dat vorige week ging Ze heeft nog niet gebeld, maar dat zal nog wel komen... Oh ja, wat ik nog vergeten was te zeggen: ook deze spreekt wederom geen woord engels. Verschil is wel, dat ze het heel goed verstaat... Denk dat dat spreken dus slechts een kwestie van oefenen is.

Ben in elk geval blij dat mn schrijfstijl een beetje te volgen is Ik heb echt de typeritus in dit topic... En geloof me, ik ben ook heel benieuwd hoe het af gaat lopen
pi_17463810
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:49 schreef deepthroat het volgende:
jezus man, ik ben ontzettend benieuwd of het nu gelukt is, maar ik ga echt niet dat hele verhaal doorlezen men!! maak ff een samenvatting
niet (kort genoeg? )
Ok, ietsje langer: ze ging toch liever weer terug naar der ex, nadat ik haar sinds die laatste date naar de bios niet meer gezien had omdat ze steeds maar niet kon... Als je meer wil weten moet je er maar gewoon ff lekker voor gaan zitten en lezen
pi_17496915
Tja...wel lullig voor jou dat ze weer bezig is met d'r vriend.

Van de andere kant is het ook zo dat zij zal denken dat jij na verloop van tijd weer teruggaat naar Nederland en dat ze dan toch weer met een Let verder moet....

Leuk land trouwens dat Letland? Ik was van plan er ook een poos heen te gaan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 4 maart 2004 @ 16:33:42 #39
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_17497659
Heey,

Groot stuk weer !

Het is inderdaad heel goed te volgen zoals hierboven al werd geschreven. Ik denk dat het inderdaad voor wat de eerste juffrouw betreft een gelopen race is. Mocht ze nou alsnog haar ex-ex aan de dijk zetten en zich weer tot jou wenden dan ben je natuurlijk wel Mr 2nd choice. Ik weet niet of je daar wel genoegen mee zou moeten nemen. Het ligt er natuurlijk ook nog aan hoever ze jou nog in vervoering kan brengen in dat geval.

Het is ook wel goed dat je er bij stilstaat dat je huidige vriendin/scharrel wel eens een voortvloeisel kan zijn van het verliezen van de strijd om de eerste juffrouw. Zolang je met haar ontspannen en oprecht bent kan er weinig mee mis zijn dacht ik zo.

Je zit in ieder geval niet bij de pakken neer

Enjoy !
Jawohl Herr Kaloin!
pi_17500848
Zo wat een verhalen.. leuk om te lezen..
Maar dacht eerlijk gezegd bij t eerste verhaal dat het meer van jou kant kwam dna van haar kant...
Dus als ik jou was zou ik gewoon lekker voor dat andere meisje gaan (want idd je blijft 2e keus) en gewoon ontzettend genieten van de tijd die je in Letland doormaakt!!
pi_17501717
Leuk om te lezen... Ik denk dat je haar iets meer tijd moet gunnen... en verder doen wat je denkt dat goed is. lekker impulsief, succes ermee!
pi_17504360
Gewoon voor dat andere meisje gaan. Als die eerste echt wat met je wil (hoewel je 2e keus bent) komt ze echt wel en kan je nog altijd kiezen.

Je hebt het nu wel verdiend om jezelf in een luxe positie te manoeuvreren!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17512676
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 15:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tja...wel lullig voor jou dat ze weer bezig is met d'r vriend.

Van de andere kant is het ook zo dat zij zal denken dat jij na verloop van tijd weer teruggaat naar Nederland en dat ze dan toch weer met een Let verder moet....

Leuk land trouwens dat Letland? Ik was van plan er ook een poos heen te gaan.
Nouja... ik ga idd de 23e weer terug naar NL, maar zometeen ga ik naar een open dag van alle universiteiten hier in LV, op zich nog best wel geinteresseerd om hier te gaan studeren (als tolk, niet heel lang geleden gelezen dat daar nogal een tekort aan is met die nieuwe landen die bij de EU komen, waar LV er dus 1 van is)... Maar zeker weet ik dat nog niet.

En ja, Letland is een heel leuk land Anders zat ik hier ook niet 3 maanden. Vriend van mij was hier dus 2 weekjes geleden, en die is echt meteen helemaal gek geworden op dit land Hij wil hier ook huisjes gaan bouwen & verhuren enzo Zeker een aanrader!!
pi_17512919
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 12:52 schreef daReaper het volgende:

[..]

Nouja... ik ga idd de 23e weer terug naar NL, maar zometeen ga ik naar een open dag van alle universiteiten hier in LV, op zich nog best wel geinteresseerd om hier te gaan studeren (als tolk, niet heel lang geleden gelezen dat daar nogal een tekort aan is met die nieuwe landen die bij de EU komen, waar LV er dus 1 van is)... Maar zeker weet ik dat nog niet.

En ja, Letland is een heel leuk land Anders zat ik hier ook niet 3 maanden. Vriend van mij was hier dus 2 weekjes geleden, en die is echt meteen helemaal gek geworden op dit land Hij wil hier ook huisjes gaan bouwen & verhuren enzo Zeker een aanrader!!
Klinkt leuk inderdaad. Mij lijkt het op zich ook wel wat, alleen ff kijken in m'n kennissenkring of er nog iemand geďnteresseerd is, want in je eentje daar zitten is ook weer zoiets natuurlijk.

Als tolk is er genoeg werk denk ik, zeker als ze bij de EU komen. Daar een bedrijfje opstarten zoals die vriend van je gaat doen is ook wel een uitdaging en doordat ze bij de EU komen wordt het nog wat eenvoudiger ook als voorheen.
pi_17512948
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 19:50 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
Zo wat een verhalen.. leuk om te lezen..
Maar dacht eerlijk gezegd bij t eerste verhaal dat het meer van jou kant kwam dna van haar kant...
Dus als ik jou was zou ik gewoon lekker voor dat andere meisje gaan (want idd je blijft 2e keus) en gewoon ontzettend genieten van de tijd die je in Letland doormaakt!!
Ik geloof inderdaad dat het van mij meer kwam dan van haar... Ik had wel het idee dat ze me leuk vond, maar om nou te zeggen dat ze helemaal gek van me was... I dunno... Of ik daar ooit achter ga komen

Met dat andere meisje weet ik het ook niet zo... Ik denk niet dat ik verliefd op haar ben, begint me steeds duidelijker te worden. Maar ze is wel heel lief&aardig&gezellig&zo... We zien het wel

Maar goed, ik ga gewoon doen wat jij zegt en genieten van de tijd die ik hier nog door maak! (over uiterlijk 2,5week alweer naar huis )
pi_17513029
Misschien maar beter ook dat je niet verliefd bent op dat andere meisje als je over 2,5 week alweer naar huis moet...
pi_17513051
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 13:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Klinkt leuk inderdaad. Mij lijkt het op zich ook wel wat, alleen ff kijken in m'n kennissenkring of er nog iemand geďnteresseerd is, want in je eentje daar zitten is ook weer zoiets natuurlijk.

Als tolk is er genoeg werk denk ik, zeker als ze bij de EU komen. Daar een bedrijfje opstarten zoals die vriend van je gaat doen is ook wel een uitdaging en doordat ze bij de EU komen wordt het nog wat eenvoudiger ook als voorheen.
Ik zit hier ook in mn eentje, maar daar komt natuurlijk wel bij kijken dat ik hier al aardig wat mensen kende van uit de zomer

Ben benieuwd naar die open dag zometeen. Ik wist tot voor gisteren trouwens niet eens dat ie er was, best wel geluk dat ik er net op tijd achter kwam (ik haat het altijd om zoiets 1 dag achteraf te horen )

Als je wat meer info wilt over hier verblijven, kan je me emailen op fok@tvreclames.nl
pi_17513070
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 13:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien maar beter ook dat je niet verliefd bent op dat andere meisje als je over 2,5 week alweer naar huis moet...
true, maar ja, ze heeft het er dan wel weer over om naar nederland te komen... en ze is dus NL aan het leren, en ik ben hier in de zomer weer...
pi_17513135
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 20:33 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Leuk om te lezen... Ik denk dat je haar iets meer tijd moet gunnen... en verder doen wat je denkt dat goed is. lekker impulsief, succes ermee!
Ben haar op dit moment alle tijd van de wereld aan het gunnen... Vooralsnog nix gehad... Ga ik me toch wel lopen afvragen of ik ooit nog antwoord krijg op dat mailtje. Denk dat ik haar nog ff een mailtje of smsje stuur, in de week voordat ik weg ga om te vragen of ze nog n keer wil ontmoeten, zoals ik in die email had gevraagd
pi_17513180
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 13:11 schreef daReaper het volgende:

[..]

true, maar ja, ze heeft het er dan wel weer over om naar nederland te komen... en ze is dus NL aan het leren, en ik ben hier in de zomer weer...
Da's een goed teken van haar kant, al zijn d'r altijd veel mensen wat terughouden als het gaat om Oostblokdames die graag naar NL willen...

Als je weer terug gaat naar Letland over een tijdje en zij heeft de mogelijkheid naar NL te komen en ze wil zelfs NL leren dan is dat op zich wel een mooi uitgangspunt voor een relatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')