quote:dat zijn de signaaltjes!! sla ze niet in de wind, trek je conclusies
Op vrijdag 6 februari 2004 16:29 schreef daReaper het volgende:
Ohja, tijdens eerste date vroeg ze me trouwens ook met aanzienlijk veel interesse wanneer ik hier weer zou zijn nadat ik weg ga, en of ik hier niet zou willen studeren, en 2e date liet ik trots mijn bus kaart zien die ik gekocht had, en zij dacht in eerste instantie dat het een studentenbuskaart was en dat ik dus had besloten hier te studeren, en ze keek even wel aardig blij moet ik zeggen...
quote:Dan is het toch al aardig duur geworden de laatste tijd. Ik kwam vaak in Riga zo in '92 en '93 (ik studeerde toen in Vilnius). Ben dus niet onder de indruk van de huidige prijzen.
Op vrijdag 6 februari 2004 16:14 schreef Nimitz het volgende:[..]
en das logisch. 45 euro voor een verblijfplek van een maand.... dat betaal je soms per nacht. En bier voor 1,5 euro... das gewoon netjes.
Hmm, misschien is het wel wat voor me
Ivo
[Dit bericht is gewijzigd door daReaper op 07-02-2004 11:17]
Ik haat misschien trouwens. Het is ja of nee. En niet 3x misschien pff
quote:Ik heb ook n hekel aan misschien. Eigenlijk "Es nezinu", wat "ik weet het niet" betekent. Net dus gebeld, en nou loop ik me dan weer op te vreten omdat ik dus gezegd had dat zij maar moest bellen als ze het wel wist... Ze klonk trouwens alsof ze een aardige kater had... Ze had een feestje thuis, omdat haar zus haar naamdag had. Ik weet dat ik niet zou moeten gaan bellen, maar toch ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat ik, als zij niet belt, ergens in de avond wel zal bellen...
Op zaterdag 7 februari 2004 11:08 schreef PLAE@ het volgende:
Niet teveel druk op de ketel bij haar zetten joh. Als zij echt wat wil zal ze toch ook zelf een klein beetje het iniatief moeten nemen...............Ik haat misschien trouwens. Het is ja of nee. En niet 3x misschien pff
De reden dat ik Ieva uit mijn hoofd wil krijgen is dat ik al te vaak de fout heb gemaakt om te gaan blijven hopen bij andere meisjes, en ik weet ondertussen dat dat alleen nog maar meer pijn veroorzaakt. Ik heb nu ook sterk de neiging om dat weer te gaan doen (wacht dan ook met smart op haar e-mailtje...) Op dit moment kan ik echt niet zeggen wat ik nou precies voor Gunita voel... Ze is echt een heel lief meisje en (zoals ik geloof ik al gezegd heb) ik voel me heel erg op mijn gemak bij haar. Ze wil ook graag Nederlands leren, dus ik denk dat dat op zich ook wel weer wat zegt... Maar toch... Ik weet het gewoon niet zo, en ik weet eigenlijk ook niet echt of de twijfel nou bij Ieva vandaan komt of echt van mij is... zegmaarquote:Op maandag 1 maart 2004 22:04 schreef CoolZero het volgende:
Ik heb echt alles van je gelezen en ik moet zeggen... je verwoord echt alles bijna lijkt wel. Heel duidelijk beeld krijg je ervan. Ik moet zeggen, ik leef wel met je mee. Je moet je gevoel in ieder geval volgen. Je schrijft dat je leva uit je hoofd wilt krijgen. Je kan eigenlijk dan beter niet met een ander nemen omdat je misschien toch gaat vergelijken en teveel erover gaat nadenken. Aan de andere kant, als Gunita nou echt meer om je geeft, dan zou ik toch erop af gaan, als je echt wat voor diegene voelt. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen....
niet (kort genoeg?quote:Op maandag 1 maart 2004 21:49 schreef deepthroat het volgende:
jezus man, ik ben ontzettend benieuwd of het nu gelukt is, maar ik ga echt niet dat hele verhaal doorlezen men!! maak ff een samenvatting
Nouja... ik ga idd de 23e weer terug naar NL, maar zometeen ga ik naar een open dag van alle universiteiten hier in LV, op zich nog best wel geinteresseerd om hier te gaan studeren (als tolk, niet heel lang geleden gelezen dat daar nogal een tekort aan is met die nieuwe landen die bij de EU komen, waar LV er dus 1 van is)... Maar zeker weet ik dat nog niet.quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tja...wel lullig voor jou dat ze weer bezig is met d'r vriend.
Van de andere kant is het ook zo dat zij zal denken dat jij na verloop van tijd weer teruggaat naar Nederland en dat ze dan toch weer met een Let verder moet....
Leuk land trouwens dat Letland? Ik was van plan er ook een poos heen te gaan.
Klinkt leuk inderdaad. Mij lijkt het op zich ook wel wat, alleen ff kijken in m'n kennissenkring of er nog iemand geďnteresseerd is, want in je eentje daar zitten is ook weer zoiets natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:52 schreef daReaper het volgende:
[..]
Nouja... ik ga idd de 23e weer terug naar NL, maar zometeen ga ik naar een open dag van alle universiteiten hier in LV, op zich nog best wel geinteresseerd om hier te gaan studeren (als tolk, niet heel lang geleden gelezen dat daar nogal een tekort aan is met die nieuwe landen die bij de EU komen, waar LV er dus 1 van is)... Maar zeker weet ik dat nog niet.
En ja, Letland is een heel leuk landAnders zat ik hier ook niet 3 maanden. Vriend van mij was hier dus 2 weekjes geleden, en die is echt meteen helemaal gek geworden op dit land
Hij wil hier ook huisjes gaan bouwen & verhuren enzo
Zeker een aanrader!!
Ik geloof inderdaad dat het van mij meer kwam dan van haar... Ik had wel het idee dat ze me leuk vond, maar om nou te zeggen dat ze helemaal gek van me was... I dunno... Of ik daar ooit achter ga komenquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:50 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
Zo wat een verhalen.. leuk om te lezen..
Maar dacht eerlijk gezegd bij t eerste verhaal dat het meer van jou kant kwam dna van haar kant...
Dus als ik jou was zou ik gewoon lekker voor dat andere meisje gaan (want idd je blijft 2e keus) en gewoon ontzettend genieten van de tijd die je in Letland doormaakt!!
Ik zit hier ook in mn eentje, maar daar komt natuurlijk wel bij kijken dat ik hier al aardig wat mensen kende van uit de zomerquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klinkt leuk inderdaad. Mij lijkt het op zich ook wel wat, alleen ff kijken in m'n kennissenkring of er nog iemand geďnteresseerd is, want in je eentje daar zitten is ook weer zoiets natuurlijk.
Als tolk is er genoeg werk denk ik, zeker als ze bij de EU komen. Daar een bedrijfje opstarten zoals die vriend van je gaat doen is ook wel een uitdaging en doordat ze bij de EU komen wordt het nog wat eenvoudiger ook als voorheen.
true, maar ja, ze heeft het er dan wel weer over om naar nederland te komen... en ze is dus NL aan het leren, en ik ben hier in de zomer weer...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien maar beter ook dat je niet verliefd bent op dat andere meisje als je over 2,5 week alweer naar huis moet...
Ben haar op dit moment alle tijd van de wereld aan het gunnen... Vooralsnog nix gehad... Ga ik me toch wel lopen afvragen of ik ooit nog antwoord krijg op dat mailtje. Denk dat ik haar nog ff een mailtje of smsje stuur, in de week voordat ik weg ga om te vragen of ze nog n keer wil ontmoeten, zoals ik in die email had gevraagdquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:33 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Leuk om te lezen... Ik denk dat je haar iets meer tijd moet gunnen... en verder doen wat je denkt dat goed is. lekker impulsief, succes ermee!
Da's een goed teken van haar kant, al zijn d'r altijd veel mensen wat terughouden als het gaat om Oostblokdames die graag naar NL willen...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:11 schreef daReaper het volgende:
[..]
true, maar ja, ze heeft het er dan wel weer over om naar nederland te komen... en ze is dus NL aan het leren, en ik ben hier in de zomer weer...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |