quote:Nee - ik word echt razend van dit soort witte boorden criminaliteit. Mensen zonder hart voor het spel die de boel verneuken omdat ze op hun pik zijn getrapt, echt walgelijk.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:03 schreef Eilanden het volgende:[..]
SCH koel effe af ..
Iedereen met een beetje hart voor het voetbal zal dat vinden, en als dan mensen op VBL het gedrag van zo'n Timmer nog goed gaan praten.
Maar die Bobu is van Ajax - dan is het wel weer iets logischer dat je voor macht en geld kiest.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 20:06 schreef SCH het volgende:Maar die Bobu is van Ajax - dan is het wel weer iets logischer dat je voor macht en geld kiest.
Bobu is een PSV-er.
quote:Ik weet het .. wat die mensen ook niet beseffen is dat de voetballerij wel big business is, maar dat je een voetbalclub NIET als een bedrijf kan besturen en dat is wat men hier wel probeert te doen.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:06 schreef SCH het volgende:[..]
Nee - ik word echt razend van dit soort witte boorden criminaliteit. Mensen zonder hart voor het spel die de boel verneuken omdat ze op hun pik zijn getrapt, echt walgelijk.
Iedereen met een beetje hart voor het voetbal zal dat vinden, en als dan mensen op VBL het gedrag van zo'n Timmer nog goed gaan praten.
Maar die Bobu is van Ajax - dan is het wel weer iets logischer dat je voor macht en geld kiest.
quote:Echt????????
Op vrijdag 6 februari 2004 20:07 schreef zjroentje het volgende:[..]
Bobu is een PSV-er.
Nou ja, supporters krijgen de bestuurders die ze verdienen.
quote:Kijk maar eens naar zijn sig.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:09 schreef SCH het volgende:[..]
Echt????????
![]()
![]()
Nou ja, supporters krijgen de bestuurders die ze verdienen.
De verklaring die de RvC geeft vind ik wel een legitieme, zoals Bobu al eerder verdedigde. Alleen kan je er vraagtekens bij zetten of dat wel de werkelijke reden is.
Blijft gewoon moeilijk oordelen zo.
"Niemand is groter dan PSV zelf"
Dat geldt voor Hiddink, Timmer en Van Raay. Er is op dit moment een crisis, maar er is nog geen definitieve breuk. Als de ego's aan de kant gezet worden is er nog veel mogelijk.
Als iedereen voet bij stuk blijft houden is het over.
Bruhabruhabruha........!
ik heb het al die tijd al gezegd en wat krijg ik pijnlijk gelijk!
quote:When hell freezes over.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als de ego's aan de kant gezet worden is er nog veel mogelijk.
quote:Nou - ik wil niet arrogant doen maar neem echt maar van mij aan dat de reden een andere is dan dat contract. Zo werken die dingen in bedrijfsleven en politiek. Timmer zei het eigenlijk met zoveel woorden zelf.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:10 schreef zjroentje het volgende:[..]
Kijk maar eens naar zijn sig.
De verklaring die de RvC geeft vind ik wel een legitieme, zoals Bobu al eerder verdedigde. Alleen kan je er vraagtekens bij zetten of dat wel de werkelijke reden is.
Blijft gewoon moeilijk oordelen zo.
quote:Ik ben niet zo'n ingewijde in dat wereldje, en ik ben misschien een beetje naief, maar wat Timmer zegt komt wel logisch en legitiem over.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:13 schreef SCH het volgende:[..]
Nou - ik wil niet arrogant doen maar neem echt maar van mij aan dat de reden een andere is dan dat contract. Zo werken die dingen in bedrijfsleven en politiek. Timmer zei het eigenlijk met zoveel woorden zelf.
quote:Nou breekt mijn klomp.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:12 schreef Speed1971 het volgende:
Je kan niet eisen dat je wat er ook gebeurd je voor 2 a 3 jaar uitbetaald krijgt! Punt uit. Helemaal eens met de RvC.
De hele top van het bedrijfsleven mag wel een keur aan eisen stellen, maar Hiddink zou het niet mogen.
Maar het gaat hier helemaal niet over.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 20:14 schreef zjroentje het volgende:
en ik ben misschien een beetje naief
quote:Dat lijkt me toch de basis van een contract.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:12 schreef Speed1971 het volgende:
Je kan niet eisen dat je wat er ook gebeurd je voor 2 a 3 jaar uitbetaald krijgt! Punt uit. Helemaal eens met de RvC.
Ik ben het wel met SCH eens dat er meer aan de hand is, dan dat Timmer kwijt wil.
quote:Om de wijze Ruud Gullit maar eens te quoten:
Op vrijdag 6 februari 2004 20:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als de ego's aan de kant gezet worden is er nog veel mogelijk.
quote:
"In my country we have an expression: 'if my aunty had a dick, she would be my uncle'."
quote:Maar de voetballerij is heel prestatiegericht, als je geen prestaties levert word je afgeserveert en dan natuurlijk niet met nog twee jaar salaris te goed. Daarom is het wel degelijk logisch dat je hiddink niet zomaar een zak geld vvoor een paar jaar wil geven. geen prestaties, geen geld.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:18 schreef zjroentje het volgende:[..]
Dat lijkt me toch de basis van een contract.
quote:Nou breekt mij klomp! Je kan het bedrijfsleven niet vergelijken met de top van het Nederlandse voetbal. Daar gelden hele andere wetten. Dat weten Hiddink en van Raaij ook. Zij zijn naief in deze kwestie. Een RvC is er niet voor niets en dus moet je zo ook niet passeren. Met name van Raaij heeft het heel dom gespeeld......triest maar waar
Op vrijdag 6 februari 2004 20:15 schreef SCH het volgende:[..]
Nou breekt mijn klomp.
De hele top van het bedrijfsleven mag wel een keur aan eisen stellen, maar Hiddink zou het niet mogen.
Maar het gaat hier helemaal niet over.
quote:ssssssll, das logiesj
Op vrijdag 6 februari 2004 20:23 schreef keeper het volgende:[..]
Om de wijze Ruud Gullit maar eens te quoten:
[..]
om de alwetende johan maar eens te quoten
quote:Als je van iemand af wil, die nog een doorlopend contract heeft, zul je dat contract toch moeten afkopen.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:24 schreef skinnievinnie het volgende:[..]
Maar de voetballerij is heel prestatiegericht, als je geen prestaties levert word je afgeserveert en dan natuurlijk niet met nog twee jaar salaris te goed. Daarom is het wel degelijk logisch dat je hiddink niet zomaar een zak geld vvoor een paar jaar wil geven. geen prestaties, geen geld.
quote:Hou je godvergeten smerige klote bek eens. Voetbal is gewoon big business! Er spelen helaas andere belangen mee dan het emotionele getier van jou.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:06 schreef SCH het volgende:
quote:Nee echt onzin. Je kan die twee juist heel goed vergelijken. Dit soort contracten zijn heel normaal.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:25 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Nou breekt mij klomp! Je kan het bedrijfsleven niet vergelijken met de top van het Nederlandse voetbal. Daar gelden hele andere wetten. Dat weten Hiddink en van Raaij ook. Zij zijn naief in deze kwestie. Een RvC is er niet voor niets en dus moet je zo ook niet passeren. Met name van Raaij heeft het heel dom gespeeld......triest maar waar
Maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat er om dat de RvC geen kritische coach wil en haar macht laat gelden.
quote:Doe even normaal. Als jij vind dat je zo met mensen om moet gaan als hier gebeurt, dan zegt dat heel erg veel over jou. En gelukkig sta ik daar ver, ja ver boven, Speed. Ik vind mensen nog altijd belangrijker dan geld.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:27 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Hou je godvergeten smerige klote bek eens. Voetbal is gewoon big business! Er spelen helaas andere belangen mee dan het emotionele getier van jou.
quote:Hohoho.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:27 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Hou je godvergeten smerige klote bek eens. Voetbal is gewoon big business! Er spelen helaas andere belangen mee dan het emotionele getier van jou.
ff niet he.
quote:Daarom wil de RvC dus geen contract voor drie jaar geven, maar elk jaar evalueren. Dan hoeven ze guus dus niet af te kopen als het niet lukt.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:27 schreef zjroentje het volgende:[..]
Als je van iemand af wil, die nog een doorlopend contract heeft, zul je dat contract toch moeten afkopen.
quote:Maar wat ik dan wel niet begrijp. PSV wil voor die positie continuiteit in de club, een man met een visie die hij in een aantal jaren uit kan voeren. In dat perspectief is het toch vreemd dat ze steeds met een eenjarig contract willen werken, want daar komt het toch op neer.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:28 schreef SCH het volgende:[..]
Nee echt onzin. Je kan die twee juist heel goed vergelijken. Dit soort contracten zijn heel normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |